justboy Публикувано 28 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 Тц Несериозни.. Кажете бензина поне къде е най-хубав. Макар че то навсякъде е различно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 28 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 Аз съм на мнение че ще го биеш със малко. Оборотът на А6цата е "по-плътен", имаш по-голям въртящ момент използвай го. Бъди безупречен в гонката и ще го биеш според мен. ПП А6ца не съм карал ама 320i е36 97' съм карал и си я бива, ама е мудна в ниските обороти на редовия шестак му трябва да се развърти хубаво за да пробега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 28 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 За бензина то е ясно, кажете къде е най-хубав, само? :-)Тъкмо се чудих какво друго мога да сваля освен резервната гума.. @TURBO_maniak, говоря за 320ка все пак и аз съм карал 320ка и имам 520ка това скоростите на предавките.За точковането и аз имам кураж, па да видим. Ако се сещате за някой друг жокер подсказвайте :-)Че и покрай теа празници съм станал близо 100 кила..Спадни гумите на BMW-то на твоя приятел ,но малко да не си личи и му позапуши ауспуха с нещоТака гаранция ще го биеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 28 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 пусни му една а4-ка 2.6 да видиш колко ще му е кофти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboy Публикувано 28 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 Неам подръка.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beor Публикувано 28 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 Силата принципно на сух път е в предимството на задното задвижване тоест Мерцедес и БМВ имат голям + но ако ти е куатро А6-цата ще го отнесеш като бръмбар сламка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboy Публикувано 29 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 На пусто предно е само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Спадни гумите на BMW-то на твоя приятел ,но малко да не си личи и му позапуши ауспуха с нещоТака гаранция ще го биеш Може също да помогнат и следните неща пясък в маслоторециново маслоанглийска сол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 (Редактирано) БМВ-то ще те бие. Пускал съм се в това упражнение докато карах Ауди 100 2.6.Бимата върви с малко повече, но достатъчно.Все пак това е вид спорт и всичко е възможно. Някой да изцеди техниката на 110%, друг на 70% Редактирано 29 Януари 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 БМВ-то ще те бие. Пускал съм се в това упражнение докато карах Ауди 100 2.6.Бимата върви с малко повече, но достатъчно.Все пак това е вид спорт и всичко е възможно. Някой да изцеди техниката на 110%, друг на 70% Ще го бие 0-60, ама от 0-100 май няма да може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 (Редактирано) Ами, че BMW-то ще го бие е 99% сигурно, 1% е ако ония е некадърник.... Ама аз за сефте чувам. че 6-тиците ги правели за драг Ако говорим за 100+ вече ще се променят нещата .... Пак казвам!!! А6 е с друга цел направена!!!П.С. Както е модьерно - Таргер групата е друга на 6-така Редактирано 29 Януари 2009 от cyberhill Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Колега ,какво имаш впредвид със 100+? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 защо смятате, че след 100км/ч ще се променят нещата?заради въртящия момент ли?нищо няма да се промени до максималната скорост, която би трябвало да е еднаква.пробвайте и ще се разбере, няма какво да се гадае на хартия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboy Публикувано 29 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Ами за гонка извънграда съм се пробвал срещу 320ка купе и не беше много интересно, направихме 2-3 изпреварвания заедно, но тъй като бях зад него направо можеше да мина през него, след изпреварванията на права отсечка тръгнахме здраво напред и на 130 някъде се изравнихме, след което с лекота го задминах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Аз пък съм се пускал поне с три-четри 320ванос купе и ги бия с малко мойта е 1.8Тама това след чипа ли??? на мен са ми се опъвали 318ис, но 320....поне на мен не ми се случвало след 2-ра предавка да е до мен.имам и загуби от такива мероприярия, но това си е от моята некъдърност...превъртам предните гуми...и така изпускам старта...до следващият светофар не мога да компенсирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 ама това след чипа ли??? на мен са ми се опъвали 318ис, но 320....поне на мен не ми се случвало след 2-ра предавка да е до мен.имам и загуби от такива мероприярия, но това си е от моята некъдърност...превъртам предните гуми...и така изпускам старта...до следващият светофар не мога да компенсирам.Преди чипа Значи пускал съм се на Военна рампа и при старта ме дърпа с една кола обаче до края аз го минавам с една колаБих и едно Е46 купе 2003 320d 150к.с. пак с една кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 ама това след чипа ли??? на мен са ми се опъвали 318ис, но 320....поне на мен не ми се случвало след 2-ра предавка да е до мен.имам и загуби от такива мероприярия, но това си е от моята некъдърност...превъртам предните гуми...и така изпускам старта...до следващият светофар не мога да компенсирам.С на един приятел пасата 1.8т едно бмв 1.8 ис го разкатах,доста очевадна разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 С на един приятел пасата 1.8т едно бмв 1.8 ис го разкатах,доста очевадна разлика.турбото си е турбо....не сме самолети, но върви доста прилично 1.8Т...повече от колкото им се иска на някои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Нищо общо няма вървенето на 1.8Т с това на 318is и 320i АНУС. Последните две като за атмосферки са голяма сила, но пред турбото всичко свежда глава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Абе момчета аз с АДР 2 пъти съм се пускал с 2 318 ис-ки.Едната я цапнах с половин кола,а с другата бехме наравно.Къде слагате 1.8 т до таа кола нз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 защо смятате, че след 100км/ч ще се променят нещата?заради въртящия момент ли?нищо няма да се промени до максималната скорост, която би трябвало да е еднаква.пробвайте и ще се разбере, няма какво да се гадае на хартияПри БМВ-то е по-голяма максималната скорост, по каталог Ама нали се сещате че тия мотори са никасилови? Така че отдавна не е 150 коня тва нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 турбото си е турбо....не сме самолети, но върви доста прилично 1.8Т...повече от колкото им се иска на някоиПри нас 'Nm' са малко повече и до колкото знам BMW-то е малко по тежко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 Мисля, че 2,6 не е за гонки. Това че има мощ, не трябва да подлъгва. Като цяло двигателя си е тромав. кефа е в равномерната тяга. Винаги съм му се кефел на това Имам добри впечатления от 318is на БМВ - пъргав мотор и мисля по-върви от 320.имам познат с 318is купе, но твърди че двигателя му бил 1,9 а не 1.8. Един ден си направихме една дръпка с бившето ми А6 1.8Т Quattro и колите вървяха абсолютно наравно до към 130км/ч, по нагоре нямаше накъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 Колега ,какво имаш впредвид със 100+?Имам в предвид, че над 100 км би трябвало аудито да е по силно...Пак казвам, сравнението е глупаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasilbonev Публикувано 14 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2009 Аудито ще го отнесе, парвил съм го това упражнение вече със зет ми (320, е36, 150 кс), първите 100 м. дръпва с 1 кола, след това прогресивно изостава. На 160 се спряхме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване