makiavelli Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 Колеги, нещо пак ме налази параноята! Колата ми поподхарчва масло и не знам дали е нормално. За около 8000км ми духна около 1.5 литра. Верно,че си я юркам,но много рядко влизам в червеното. Замислил съм се за смяна на гумичките, ама ми искат м/у 400 - 600лв за тази манипулация. Не ми се свиди ама чак пък толокова пари за тва . Някой ако е сменявал скоро и разбира се е останал доволен, да сподели къде,как и колко. П.С. Никъде не мога да намеря колко и дават разход на масло по каталог! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 Турбинката гледал ли си я дали не поизпуска или от нея да е?Или пък да не е някой теч отдолу който не забелязваш? 1.8Т нямат навика да подхарчват масло от гумички и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 13 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 Турбинката гледал ли си я дали не поизпуска или от нея да е?Или пък да не е някой теч отдолу който не забелязваш? 1.8Т нямат навика да подхарчват масло от гумички и т.н.Не съм гледал нищо. Преди време ми капеше от о-пръстена на топлообменника,ама е сменено вече. Как да си проверя турбината и по-точно кво да и гледам? Колата си върви горе-долу добре за тия години,и като разход е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 Не съм гледал нищо. Преди време ми капеше от о-пръстена на топлообменника,ама е сменено вече. Как да си проверя турбината и по-точно кво да и гледам? Колата си върви горе-долу добре за тия години,и като разход е ок.Ми поразкачаш малко тръби по въздушните пътища и гледаш за омасляване. Иначе след дълго каране подложи под колата някакъв картон и на сутринта виж капало ли е масълце отнякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 Много ти искат според мен. Верно са 20 клапана, но чак да е по-скъп труда от смяната на ремъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 Поразгледай да няма течове от разни гарнитури примерно, не е задължително да се меткаш на турбото веднага На мен също ми подхарчваше количество масло нещо подобно на твойто, сигурен съм че и турбото има участие в тая работа ама си викам чак пък толкоз. Един приятел я погледна, и сменихме 2 семеринга от които течеше масло - на коляновия и на разпределителния вал отпред (незнам отзад има ли няма ли семеринги). Струват по 6,5лв парчето в ауто плюс, обаче си е доста работа да се сменят и нямам представа колко взимат по сервизите за това нещо Абе ако не чадиш отзаде и не смърди по-скоро тече от някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 Колега аз преди около година ги сменях гумичките и труда не беше повече от 150-200лв Ужасно много пари ти искат за тази манипулация Според мен с тези пари трябва да ти свалят всичките клапани , да ги почистят и напаснат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 14 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2009 Толкова е цената на добре изпълнена такава процедура:-профилактика на главата (шлайф, миене, напасване на 20 бр клапани и смяна гумички) в "Джуди" е около 150 лв-гарнитура, болтове за глава, гумички, семеринг и други дреболии около 150-200 лева-трудСпоред мен до 2 литра на 10 000 км. не заслужават внимание. Всяка турбо кола харчи в зависимост от маслото и начина на каране.Виж турбо пътищата за обилно омасляване и оста на турбото за луфт. Из форума съм чел, че голям харч на масло се получава от кофти PCV клапан: кръгъл, пластнасов, с два щуцера на Г и стои забит във въздуховода към турбото. В него влиза една метална тръба, която минава покрай главата. Май като се запуши колата пуши като скара-бира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 15 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2009 Благодаря ви за мненията. Ще видя какво ще я правя таз кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 28 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2009 Аз съм с 2.0 2001 година. Колата си хачри яко масло 1 литър на 1000 км 2 пъти сменях гумички и 1 сегменти. като че ли почна повече да го харчи ;( ходих в KRAFT и Volkswagen и на изпаренията няма и следа от масло, не тече. незнам къде отива. гумичките ги сменях за по 250 лева.(труд + гумички(20 бр)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 30 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2009 Колеги, нещо пак ме налази параноята! Колата ми поподхарчва масло и не знам дали е нормално. За около 8000км ми духна около 1.5 литра. Верно,че си я юркам,но много рядко влизам в червеното. Замислил съм се за смяна на гумичките, ама ми искат м/у 400 - 600лв за тази манипулация. Не ми се свиди ама чак пък толокова пари за тва . Някой ако е сменявал скоро и разбира се е останал доволен, да сподели къде,как и колко. П.С. Никъде не мога да намеря колко и дават разход на масло по каталог! В Стара Загора в "Авто Хит"(представителя на Ауди) искат 180лв за смяна на гумички. Това е само труд. Става дума за 20 клапанов двигател, без сваляне на главата... Оригиналните гумички са 9лв бройката, а не оригинални - 2-2.50лв. Трябва и гарнитура за капака - 40-50лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 30 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2009 преди 3 години смяна на гумички, гарнитура и работа ми струваше 200лв.смяната се извърши без сваляне на валовете.висях на главата на човекът и пипаше много внимателно.сервизът си го има до ден днешен и съм много доволен, относно всякакви механични ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2009 И аз мисля, че около 180-200лв е нормална цена за труд. Все пак, ако няма усложнения, е работа за по-малко от ден.Без махане на валове операцията не мисля, че е възможна. А като се махнат валовете е само няколко стъпки до махане на главата.Профилактика на главата би се отразило много добре на разход/вървене. Ако колата е харчила много масло, то със сигурност има образуван нагар и е добре да се паснат и клапани (почти 100% се сменят и водачи на изпускателни клапани).Около 150лв е профилактика (ако сам си свалиш главата и я дадеш в цеха), включва и смяна на гумичките, но не става за един ден.50-60лв гарнитура глава50-60лв болтове за глава (не е задължителна смяната им)40лв гарнитура капак (сменя се, само ако е много нагоряла и скъсана)по 5-10лв семеринги на валовете (задължително се сменят, предвид символичната им цена)цена за сваляне/качване на глава - нямам представа, но главата се сваля за под 1 час, качването..... Простата смяна на гумички, ще спре харча на масло (ако е от там), но почти нищо няма да промени във вървенето. Евентуално, ако много е зацапвало свещите и е имало детонации, след процедурата ще можеш да караш с бензин 95.малко поста ми е разхвърлян, но накратко:за ~200лв сменяш само гумички (с консумативите)за ~500-600лв пълна профилактика (и ги избиваш с под 7-8К км каране)ВНИМАНИЕ: при всяка манипулация свалане/качване на турбина/изп.колектори съществува някакъв риск от (до)спукване на чугуна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Да поизтупам темата от праха. Колата ми почна да припушва синьо и да харчи масло. Карам я с 5/40 пълна синтетика в момента е на 9000 км от смяна. Когато дам много газ в движение колата не пуши, на място леко припушва (не винаги). Тия дни ще засека разхода на масло колко е. Каква е причината за това припушване, турбина, маслообирачи, маслени сегменти или нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Каква е причината за това припушване, турбина, маслообирачи, маслени сегменти или нещо друго?Водачи на клапани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Тъй като имам проблем с харча на масло и се ровех из разни теми попаднах на тази. Скоро мисля да свалям главата и да сменявам гумички, за тази процедура разбрах че ще ми стигнат 500-600 лв. Коша е на 200к 1.8т аеб и се чудя дали ще е необходимо да се сменяват маслени сегменти и каква им е цената и колко г/д ще искат за труд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts