Jump to content

Колко според вас е нормална цена за смяна на гумички на клапаните?


makiavelli

Recommended Posts

Колеги, нещо пак ме налази параноята! Колата ми поподхарчва масло и не знам дали е нормално. За около 8000км ми духна около 1.5 литра. Верно,че си я юркам,но много рядко влизам в червеното. Замислил съм се за смяна на гумичките, ама ми искат м/у 400 - 600лв за тази манипулация. Не ми се свиди ама чак пък толокова пари за тва :). Някой ако е сменявал скоро и разбира се е останал доволен, да сподели къде,как и колко.

П.С. Никъде не мога да намеря колко и дават разход на масло по каталог!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбинката гледал ли си я дали не поизпуска или от нея да е?

Или пък да не е някой теч отдолу който не забелязваш? 1.8Т нямат навика да подхарчват масло от гумички и т.н.:angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбинката гледал ли си я дали не поизпуска или от нея да е?

Или пък да не е някой теч отдолу който не забелязваш? 1.8Т нямат навика да подхарчват масло от гумички и т.н.:angry:

Не съм гледал нищо. Преди време ми капеше от о-пръстена на топлообменника,ама е сменено вече. Как да си проверя турбината и по-точно кво да и гледам? Колата си върви горе-долу добре за тия години,и като разход е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм гледал нищо. Преди време ми капеше от о-пръстена на топлообменника,ама е сменено вече. Как да си проверя турбината и по-точно кво да и гледам? Колата си върви горе-долу добре за тия години,и като разход е ок.

Ми поразкачаш малко тръби по въздушните пътища и гледаш за омасляване. Иначе след дълго каране подложи под колата някакъв картон и на сутринта виж капало ли е масълце отнякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразгледай да няма течове от разни гарнитури примерно, не е задължително да се меткаш на турбото веднага :hilezh:

На мен също ми подхарчваше количество масло нещо подобно на твойто, сигурен съм че и турбото има участие в тая работа ама си викам чак пък толкоз. Един приятел я погледна, и сменихме 2 семеринга от които течеше масло - на коляновия и на разпределителния вал отпред (незнам отзад има ли няма ли семеринги). Струват по 6,5лв парчето в ауто плюс, обаче си е доста работа да се сменят и нямам представа колко взимат по сервизите за това нещо :flipoff:

Абе ако не чадиш отзаде и не смърди по-скоро тече от някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз преди около година ги сменях гумичките и труда не беше повече от 150-200лв

Ужасно много пари ти искат за тази манипулация :hilezh:

Според мен с тези пари трябва да ти свалят всичките клапани , да ги почистят и напаснат :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова е цената на добре изпълнена такава процедура:

-профилактика на главата (шлайф, миене, напасване на 20 бр клапани и смяна гумички) в "Джуди" е около 150 лв

-гарнитура, болтове за глава, гумички, семеринг и други дреболии около 150-200 лева

-труд

Според мен до 2 литра на 10 000 км. не заслужават внимание. Всяка турбо кола харчи в зависимост от маслото и начина на каране.

Виж турбо пътищата за обилно омасляване и оста на турбото за луфт. Из форума съм чел, че голям харч на масло се получава от кофти PCV клапан: кръгъл, пластнасов, с два щуцера на Г и стои забит във въздуховода към турбото. В него влиза една метална тръба, която минава покрай главата. Май като се запуши колата пуши като скара-бира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз съм с 2.0 2001 година. Колата си хачри яко масло 1 литър на 1000 км 2 пъти сменях гумички и 1 сегменти. като че ли почна повече да го харчи ;( ходих в KRAFT и Volkswagen и на изпаренията няма и следа от масло, не тече. незнам къде отива. гумичките ги сменях за по 250 лева.(труд + гумички(20 бр))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
Колеги, нещо пак ме налази параноята! Колата ми поподхарчва масло и не знам дали е нормално. За около 8000км ми духна около 1.5 литра. Верно,че си я юркам,но много рядко влизам в червеното. Замислил съм се за смяна на гумичките, ама ми искат м/у 400 - 600лв за тази манипулация. Не ми се свиди ама чак пък толокова пари за тва :bia:. Някой ако е сменявал скоро и разбира се е останал доволен, да сподели къде,как и колко.

П.С. Никъде не мога да намеря колко и дават разход на масло по каталог!

В Стара Загора в "Авто Хит"(представителя на Ауди) искат 180лв за смяна на гумички. Това е само труд. Става дума за 20 клапанов двигател, без сваляне на главата... Оригиналните гумички са 9лв бройката, а не оригинални - 2-2.50лв. Трябва и гарнитура за капака - 40-50лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 години смяна на гумички, гарнитура и работа ми струваше 200лв.

смяната се извърши без сваляне на валовете.

висях на главата на човекът и пипаше много внимателно.

сервизът си го има до ден днешен и съм много доволен, относно всякакви механични ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че около 180-200лв е нормална цена за труд. Все пак, ако няма усложнения, е работа за по-малко от ден.

Без махане на валове операцията не мисля, че е възможна. А като се махнат валовете е само няколко стъпки до махане на главата.

Профилактика на главата би се отразило много добре на разход/вървене. Ако колата е харчила много масло, то със сигурност има образуван нагар и е добре да се паснат и клапани (почти 100% се сменят и водачи на изпускателни клапани).

Около 150лв е профилактика (ако сам си свалиш главата и я дадеш в цеха), включва и смяна на гумичките, но не става за един ден.

50-60лв гарнитура глава

50-60лв болтове за глава (не е задължителна смяната им)

40лв гарнитура капак (сменя се, само ако е много нагоряла и скъсана)

по 5-10лв семеринги на валовете (задължително се сменят, предвид символичната им цена)

цена за сваляне/качване на глава - нямам представа, но главата се сваля за под 1 час, качването..... :steinigung:

Простата смяна на гумички, ще спре харча на масло (ако е от там), но почти нищо няма да промени във вървенето. Евентуално, ако много е зацапвало свещите и е имало детонации, след процедурата ще можеш да караш с бензин 95.

малко поста ми е разхвърлян, но накратко:

за ~200лв сменяш само гумички (с консумативите)

за ~500-600лв пълна профилактика (и ги избиваш с под 7-8К км каране)

ВНИМАНИЕ: при всяка манипулация свалане/качване на турбина/изп.колектори съществува някакъв риск от (до)спукване на чугуна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Да поизтупам темата от праха. Колата ми почна да припушва синьо и да харчи масло. Карам я с 5/40 пълна синтетика в момента е на 9000 км от смяна. Когато дам много газ в движение колата не пуши, на място леко припушва (не винаги). Тия дни ще засека разхода на масло колко е. Каква е причината за това припушване, турбина, маслообирачи, маслени сегменти или нещо друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е причината за това припушване, турбина, маслообирачи, маслени сегменти или нещо друго?

Водачи на клапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Тъй като имам проблем с харча на масло и се ровех из разни теми попаднах на тази. Скоро мисля да свалям главата и да сменявам гумички, за тази процедура разбрах че ще ми стигнат 500-600 лв. Коша е на 200к 1.8т аеб и се чудя дали ще е необходимо да се сменяват маслени сегменти и каква им е цената и колко г/д ще искат за труд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...