KYPO Публикувано 18 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 Колеги, при 70гр. на маслото и 2000 оборота на празен ход налягането трябва да е 2бара.Най-накрая някой го написа. Налягане на масло се мери на 2000 оборота не на празен ход. И за да бъдеме буквалисти не тряя да е под 2.2 бара на 2000 оборота при 90 градуса температура. Кви са тия барове на место по 2+++ ве, закачете си един смислен манометър и си премерете реалното налягане, тия дет са ви вътре определено са яко fake.преди да сменя вала държеше около 1,5-1,6 бара на загрял двигателся малко по-ниско стана,ма се усеща разлика във вървежа от предине знам,колата си върви,а щом си върви нема ядове Не се шашкай излишно, налягането ти е като по учебник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 18 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 (Редактирано) Извинявам се за грешката, наистина на 90 гр. , но мисля колега КYPO, че го бяхме разисквали в една тема с теб, 6ште те помоля да я намери6 и да даде6 линк. Аз не мога, за6тото пи6а от gsm Редактирано 18 Февруари 2009 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 18 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=41122&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyb Публикувано 18 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 Здравейте колеги, един въпрос пряко свързан с темата:От известно време показанията за налягане и температура на маслото доста се промениха при мен: температурата, която преди не подминаваше втората чертичка (тя май е за 80 гр.), даже беше под нея, започна прилично да я подминава. Налягането от 1.8 падна до 1 бар на тихи обороти (ок. 900 до 1000 оборота). Това е при нормално загрял двигател, градско в София. Смених маслото, но без никакъв ефект. Двигателя е АСЕ. Други притеснителни признаци няма, маслото си е почти на максимум, не е смесено с вода, двигателя си работи съвсем нормално според мен. Маслото е полусинтетика 10W40, за марката не съм сигурен. Ако някой има идея или познава сериозен човек, който разбира и би могъл да погледне колата, ще съм благодарен) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 20 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2009 M.filtar? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqna Публикувано 20 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2009 Тия прибори са една голяма глупост за която леко съжалявам че си сложих.1. Волтмера (почти) за нищо не става. Показва тука има / тука нема. Държи се като крушка. Цялата глупост е че не мери напрежението на алтернатора а пада на инсталацията в салона. Т.е. колкото повече консуматори - толкова по-ниско напрежение. Реално не е така. На акумулатора е съвсем друго положението.2. Температура на маслото. Много интересен прибор който обикновено НИЩО не показва. Защото при нормална темп. между 60-80 градуса има само ЕДНО деление в левия край.Да, по него може да видите (като се движите с 200км/ч) кога маслото ще вдигне 140 градуса за отпуснете леко газта. 3. Налягане на маслото. Най-използваемият от всичките прибори. Поне показва нещо. И става за някаква статистика. Може би за диагностика на вискозитета на маслото.До колко е точен не мога да кажа. Съжалявам че не надух датчика с компресора преди да го монтирам за да го проверя с друг манометър. от волтомера наистина няма смисъл,когато си купих нов акумулатор ме накараха да запаля и да вкл. вси4ки консумативи(парно на макс,фарове,музика.) и ми казаха 4е вси4ко си е наред а волтомера показваше 12.Волтмера (почти) за нищо не става. Показва тука има / тука нема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 20 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2009 .Не се шашкай излишно, налягането ти е като по учебник. абе щом си върви бангията нема ядове,нема странни шумове или нещо такова те май са малко безсмислени тея уреди,всъщностнаправи ми и нещо друго впечатление,като я ръчкам малко и маслото е по-загряло държи по-високо налягане/е малко по-високо/,а като е по-студено по-ниско налягане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyb Публикувано 20 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2009 M.filtar?Е, филтъра е сменен заедно с маслото. Това, че преди и след смяната ситуацията е същата, ме кара да изключа маслото и филтъра като причина.. Въпроса е, какво остава? Маслена помпа, охладител на маслото.. може ли в тях да е проблема... Просто показанията много рязко се смениха и не ми се вижда нормално.. А не ми се иска да си затривам мотора заради някоя дреболия Още има доста надежда в него ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 21 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2009 Филтъра не струва, смени вече сменения филтър, все пак е 10 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki77 Публикувано 17 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2009 Колеги,от скоро време забелязвам ,че при тихи обороти налягането на маслото се мени(по данни на уреда за маслото)около 1-2 бара,тва става при топъл двигател.Като подам газ на място се вдига да към 4-5 бара ,но като почне да пада се колебае до като стигне 1.2-1.8 бара.На някой случвало ми му се е тва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vami Публикувано 17 Май 2009 Доклад Share Публикувано 17 Май 2009 1. Волтмера (почти) за нищо не става. Показва тука има / тука нема. Държи се като крушка. Цялата глупост е че не мери напрежението на алтернатора а пада на инсталацията в салона. Т.е. колкото повече консуматори - толкова по-ниско напрежение. Реално не е така. На акумулатора е съвсем друго положението.2. Температура на маслото. Много интересен прибор който обикновено НИЩО не показва. Защото при нормална темп. между 60-80 градуса има само ЕДНО деление в левия край.Да, по него може да видите (като се движите с 200км/ч) кога маслото ще вдигне 140 градуса за отпуснете леко газта. 3. Налягане на маслото. Най-използваемият от всичките прибори. Поне показва нещо. И става за някаква статистика. Може би за диагностика на вискозитета на маслото.До колко е точен не мога да кажа. Съжалявам че не надух датчика с компресора преди да го монтирам за да го проверя с друг манометър. Много е прав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 22 Май 2011 Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 Виждам , че темата е доста стара но да попитам нещо Вчера си сложих и аз най - после тези уреди и всичко си работи обаче не са ми ясни много показанията на уреда за температура на маслото . Първата му чертичка е 60 градуса , колко обаче е втората предполагам че е или 80 или 90 градуса , но нека каже някой , който знае със сигурност . Третата би трябвало да е 130 градуса нали ? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 22 Май 2011 Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 Мисля че е 90~100 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 Мерси колега Някой , който знае със сигурност също може да сподели Иначе , като я понапъна малко и стига до втората чертичка ( тази след 60 ) и държи 1.8 - 2.0 бара налягане , това с масло 10W40 полусинтетика , предполагам , че е добре . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 Перфектен си.С времето ще се убедиш,че тея "лампички" са една безсмислена инвестиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 Подгрявал съм маслото и до 130 градуса...нямало е проблеми след това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 Колеги, метнете някоя схема как се свързват трите уредчета.Какво е това нещо от инсталацията дето прилича на реле и ще ми трябва ли?Питам щото само него го нямам в наличност.Още нещо, на дупката където трябва да се сложи температурния датчикмай няма достатъчно място защото бензиновата помпа е много близо.Има ли някакви алтернативни хитрини? Двигателя е NE. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 (Редактирано) Незнам при твоя двигател как е, но датчика за температура е много малък 11 или 12 ключ се ползваше за него и това е най-голямата му ширина. Това което наричаш реле може и без него, аз сам си правих инсталацията и не е нищо сложно.Между другото някой ако има уредите за налягане на маслото и волтметъра - само тези двата бих ги купил - само уредите Редактирано 24 Май 2011 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 ....Преди време на предишната кола, със мотор NE съм монтирал допълнително уредчета, един приятел жичкаджия ми ги върза, нямам идея как, но за мястото за датчика, няма да имаш проблем...Нали имаш тази стойка за масления филтър, на която има всички отвори за датчиците!?Ако да, монтирай смело... Ако нямаш такава стойка, драсни ми да те снабдя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 Незнам при твоя двигател как е, но датчика за температура е много малък 11 или 12 ключ се ползваше за него и това е най-голямата му ширина. Това което наричаш реле може и без него, аз сам си правих инсталацията и не е нищо сложно.Между другото някой ако има уредите за налягане на маслото и волтметъра - само тези двата бих ги купил - само уредите Аз имам волтметъра но ми се иска да разкарам всичко накуп. Може да погледнеш темата в която съм ги пуснал за продаване. Ако те интересува, драсни едно ЛС.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=102415&st=0&p=1564103entry1564103 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 Значи 'релето' го пропускаме. За датчика на температурата по-скоро ме притеснява височината,щото като го разглеждам няма да мога да го сложа без да се сваля бензиновата помпа и не знамдали няма да опира в нея - скоро ще разберем.На стойката за филтъра има една тапа дето е на шестограм, ако не стане ще ти се обадяда видим дали ще стане с твоята Благодаря ви колеги.Нещо друго ме озадачи, като дам 12V на волтметъра (действието се развива в къщи) - той сиотчита коректно, уреда за температурата на маслото мърда съвсем леко докъм първото деление,а уреда за налягането ще изкърти скалата и стои на мах - това последното нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 (Редактирано) Това последното е нормално , понеже не е вързан уреда към датчика за налягане на маслото и за това отива на макс . Ако ти е повреден и датчика за налягане ( камбанката ) пак още като дадеш контакт отива на макс , и на мен ми беше чудно онзи ден защо е така а то датчика бил развален Така и не получих категоричен отговор на въпроса колко е втората чертичка ( тази след 60 градуса ) на скалата на уреда за температура на маслото . Някаква тайна ли е или просто никой не знае със сигурност Редактирано 24 Май 2011 от Milanski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 ...без да се сваля бензиновата помпа и не знамдали няма да опира в нея - скоро ще разберем.Няма да сваляш помпата, проверено... Като поченеш да редиш датчиците, поразгледай и помисли, може да ти хрумне и още нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 Мерси колеги, страхотни сте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 25 Май 2011 Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 Както по нагоре колеги казаха волтметъра е само да шава мърда нещо там... по добре амперметър.Налягането на маслото ясно мин. 2 бар / 2000 оборота.Температурата ... какво да кажа.... като се прибирах от морето на яко ръчка по магистралата вдигна над 130 градуса.Това при скорост 160 км/ч . Хванах го че лъже уреда с 20 градуса. Ето как като карах градско 1 час и температурата стигна 130,слязох и на работещ мотор махнах щеката и пъхнах термодвойка и мултицета варираше между 108-111 градуса.Мултицета е много точен и му вярвам на 100 % Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване