Jump to content

Параметри на допълнителните уреди


miki77

Recommended Posts

Колеги, при 70гр. на маслото и 2000 оборота на празен ход налягането трябва да е 2бара.
Най-накрая някой го написа. :hilezh: Налягане на масло се мери на 2000 оборота не на празен ход. И за да бъдеме буквалисти не тряя да е под 2.2 бара на 2000 оборота при 90 градуса температура. Кви са тия барове на место по 2+++ ве, закачете си един смислен манометър и си премерете реалното налягане, тия дет са ви вътре определено са яко fake.
преди да сменя вала държеше около 1,5-1,6 бара на загрял двигателся малко по-ниско стана,ма се усеща разлика във вървежа от предине знам,колата си върви,а щом си върви нема ядове :blink:
Не се шашкай излишно, налягането ти е като по учебник. :blink:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 88
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Извинявам се за грешката, наистина на 90 гр. , но мисля колега КYPO, че го бяхме разисквали в една тема с теб, 6ште те помоля да я намери6 и да даде6 линк. Аз не мога, за6тото пи6а от gsm

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, един въпрос пряко свързан с темата:

От известно време показанията за налягане и температура на маслото доста се промениха при мен: температурата, която преди не подминаваше втората чертичка (тя май е за 80 гр.), даже беше под нея, започна прилично да я подминава. Налягането от 1.8 падна до 1 бар на тихи обороти (ок. 900 до 1000 оборота). Това е при нормално загрял двигател, градско в София. Смених маслото, но без никакъв ефект. Двигателя е АСЕ. Други притеснителни признаци няма, маслото си е почти на максимум, не е смесено с вода, двигателя си работи съвсем нормално според мен. Маслото е полусинтетика 10W40, за марката не съм сигурен. Ако някой има идея или познава сериозен човек, който разбира и би могъл да погледне колата, ще съм благодарен:rolleyes:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия прибори са една голяма глупост за която леко съжалявам че си сложих.

1. Волтмера (почти) за нищо не става. Показва тука има / тука нема. Държи се като крушка. :flehan:

Цялата глупост е че не мери напрежението на алтернатора а пада на инсталацията в салона. Т.е. колкото повече консуматори - толкова по-ниско напрежение. Реално не е така. На акумулатора е съвсем друго положението.

2. Температура на маслото. Много интересен прибор който обикновено НИЩО не показва. Защото при нормална темп. между 60-80 градуса има само ЕДНО деление в левия край.

Да, по него може да видите (като се движите с 200км/ч) кога маслото ще вдигне 140 градуса за отпуснете леко газта. :unsure:

3. Налягане на маслото. Най-използваемият от всичките прибори. Поне показва нещо. И става за някаква статистика. Може би за диагностика на вискозитета на маслото.

До колко е точен не мога да кажа. Съжалявам че не надух датчика с компресора преди да го монтирам за да го проверя с друг манометър. :unsure:

от волтомера наистина няма смисъл,когато си купих нов акумулатор ме накараха да запаля и да вкл. вси4ки консумативи(парно на макс,фарове,музика.) и ми казаха 4е вси4ко си е наред а волтомера показваше 12.Волтмера (почти) за нищо не става. Показва тука има / тука нема. :hilezh::flehan::flehan::flehan::unsure::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Не се шашкай излишно, налягането ти е като по учебник. :hilezh:

:unsure:

абе щом си върви бангията нема ядове,нема странни шумове или нещо такова

те май са малко безсмислени тея уреди,всъщност

направи ми и нещо друго впечатление,като я ръчкам малко и маслото е по-загряло държи по-високо налягане/е малко по-високо/,а като е по-студено по-ниско налягане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

M.filtar?

Е, филтъра е сменен заедно с маслото. Това, че преди и след смяната ситуацията е същата, ме кара да изключа маслото и филтъра като причина.. Въпроса е, какво остава? Маслена помпа, охладител на маслото.. може ли в тях да е проблема... Просто показанията много рязко се смениха и не ми се вижда нормално.. А не ми се иска да си затривам мотора заради някоя дреболия:hilezh: Още има доста надежда в него :hilezh:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги,от скоро време забелязвам ,че при тихи обороти налягането на маслото се мени(по данни на уреда за маслото)около 1-2 бара,тва става при топъл двигател.Като подам газ на място се вдига да към 4-5 бара ,но като почне да пада се колебае до като стигне 1.2-1.8 бара.На някой случвало ми му се е тва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Волтмера (почти) за нищо не става. Показва тука има / тука нема. Държи се като крушка. :hilezh:

Цялата глупост е че не мери напрежението на алтернатора а пада на инсталацията в салона. Т.е. колкото повече консуматори - толкова по-ниско напрежение. Реално не е така. На акумулатора е съвсем друго положението.

2. Температура на маслото. Много интересен прибор който обикновено НИЩО не показва. Защото при нормална темп. между 60-80 градуса има само ЕДНО деление в левия край.

Да, по него може да видите (като се движите с 200км/ч) кога маслото ще вдигне 140 градуса за отпуснете леко газта. :stupid:

3. Налягане на маслото. Най-използваемият от всичките прибори. Поне показва нещо. И става за някаква статистика. Може би за диагностика на вискозитета на маслото.

До колко е точен не мога да кажа. Съжалявам че не надух датчика с компресора преди да го монтирам за да го проверя с друг манометър. :)

Много е прав :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Виждам , че темата е доста стара но да попитам нещо :) Вчера си сложих и аз най - после тези уреди и всичко си работи обаче не са ми ясни много показанията на уреда за температура на маслото . Първата му чертичка е 60 градуса , колко обаче е втората предполагам че е или 80 или 90 градуса , но нека каже някой , който знае със сигурност . Третата би трябвало да е 130 градуса нали ? Поздрави :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега ;) Някой , който знае със сигурност също може да сподели ;) Иначе , като я понапъна малко и стига до втората чертичка ( тази след 60 ) и държи 1.8 - 2.0 бара налягане , това с масло 10W40 полусинтетика , предполагам , че е добре .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, метнете някоя схема как се свързват трите уредчета.

Какво е това нещо от инсталацията дето прилича на реле и ще ми трябва ли?

Питам щото само него го нямам в наличност.

Още нещо, на дупката където трябва да се сложи температурния датчик

май няма достатъчно място защото бензиновата помпа е много близо.

Има ли някакви алтернативни хитрини? Двигателя е NE.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам при твоя двигател как е, но датчика за температура е много малък 11 или 12 ключ се ползваше за него и това е най-голямата му ширина. Това което наричаш реле може и без него, аз сам си правих инсталацията и не е нищо сложно.

Между другото някой ако има уредите за налягане на маслото и волтметъра - само тези двата бих ги купил - само уредите :rolleyes:

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Преди време на предишната кола, със мотор NE съм монтирал допълнително уредчета, един приятел жичкаджия ми ги върза, нямам идея как, но за мястото за датчика, няма да имаш проблем...

Нали имаш тази стойка за масления филтър, на която има всички отвори за датчиците!?Ако да, монтирай смело... :birthday:

Ако нямаш такава стойка, драсни ми да те снабдя... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам при твоя двигател как е, но датчика за температура е много малък 11 или 12 ключ се ползваше за него и това е най-голямата му ширина. Това което наричаш реле може и без него, аз сам си правих инсталацията и не е нищо сложно.

Между другото някой ако има уредите за налягане на маслото и волтметъра - само тези двата бих ги купил - само уредите :birthday:

Аз имам волтметъра но ми се иска да разкарам всичко накуп. Може да погледнеш темата в която съм ги пуснал за продаване. Ако те интересува, драсни едно ЛС.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=102415&st=0&p=1564103entry1564103

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 'релето' го пропускаме. За датчика на температурата по-скоро ме притеснява височината,

щото като го разглеждам няма да мога да го сложа без да се сваля бензиновата помпа и не знам

дали няма да опира в нея - скоро ще разберем.

На стойката за филтъра има една тапа дето е на шестограм, ако не стане ще ти се обадя

да видим дали ще стане с твоята :birthday:

Благодаря ви колеги.

Нещо друго ме озадачи, като дам 12V на волтметъра (действието се развива в къщи) - той си

отчита коректно, уреда за температурата на маслото мърда съвсем леко докъм първото деление,

а уреда за налягането ще изкърти скалата и стои на мах - това последното нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното е нормално , понеже не е вързан уреда към датчика за налягане на маслото и за това отива на макс . Ако ти е повреден и датчика за налягане ( камбанката ) пак още като дадеш контакт отива на макс , и на мен ми беше чудно онзи ден защо е така а то датчика бил развален :bia:

Така и не получих категоричен отговор на въпроса колко е втората чертичка ( тази след 60 градуса ) на скалата на уреда за температура на маслото . Някаква тайна ли е или просто никой не знае със сигурност :birthday:

Редактирано от Milanski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...без да се сваля бензиновата помпа и не знам

дали няма да опира в нея - скоро ще разберем.

Няма да сваляш помпата, проверено... :birthday:

Като поченеш да редиш датчиците, поразгледай и помисли, може да ти хрумне и още нещо... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както по нагоре колеги казаха волтметъра е само да шава мърда нещо там... по добре амперметър.

Налягането на маслото ясно мин. 2 бар / 2000 оборота.

Температурата ... какво да кажа.... като се прибирах от морето на яко ръчка по магистралата вдигна над 130 градуса.Това при скорост 160 км/ч . Хванах го че лъже уреда с 20 градуса. Ето как като карах градско 1 час и температурата стигна 130,слязох и на работещ мотор махнах щеката и пъхнах термодвойка и мултицета варираше между 108-111 градуса.Мултицета е много точен и му вярвам на 100 %

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...