Jump to content

Toyota Avenis 2,0 D4D, 2007г или Audi 4, 1,9 TDI, 2006г


vessonik

Recommended Posts

Предстои ми да купя автомобил. Намерих цитираните в обявата на еднаква цена и километри. Моля за съвети ако имате опит! Коя от двете марки е по-икономически изгодна при експлоатацията? Тойотата е 126 кс, а Ауди 1,9 е 116кс (поне така го дават).Коя вози по-добре не е от първостепенно значение за мен. До сега карам Пасат 1,9 ТДИ, 110кс, 1996г. Сменил съм доста неща по ходовата чест, но разходите са минимални (4 бр.шарнири, кормилни щанги, всички предни (вкл. на макферсоните) и задни тампони и маншони по предницата, предни спирачни накладки за общо 600 лв. Ангренажен, пистов и трапецовиден ремъци, ролки вкл. обтягаща и водна помпа, общо около 300 лв. Нямах никакви притеснения. Традски разход в София-7-7,1л., извън градско-4,6-4,8 л. За съжаление след 2000г. по всички статистики и класации, качеството на пасата падна главоломно и се преориентирах. Четейки по форомите разбирам,че за въпросните коли разходите ще бъдат по-високи, а на всичкото отгоре и се чакало доста за доставка на честите. За това моля за по-конкретно предпочитание от хора с пряко впечатление! Най-вече разход на гориво и масло и предполагаеми ремонти. И двете са на малко километри и не смятам да сменям скоро тази,която ще взема, дай боже.Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не е тук мястото според мен да питаш,тъи като тук хората са пристрастни към Ауди ;) Моето мнение е,че 2те коли са невероятни,която и да вземеш няма да сбъркаш...Тойотата мисля,че вози по-добре,но моита е със спортно и за това може да те излъжа :hilezh: Отностно здравина мисля,че аудито води,но какво да ти кажа на кантар са просто :stupid: Отиваш караш 1 после 2рата,която повече ти хареса,тва е! Не го мисли много 2те са хубави,отиваи и ги карай и което повече ти хареса :) Смятам,че всички ще са на това мнение :) Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм пристрастен към ауди ама тойотата е на светлинни години от ауди-то

на старият авенсис на 50-60К километра всичко му трака вътре , не вози добре, интериора е супер дървен все 1 е правен за такси , не предлага удоволствие от шофирането........ на 160-180км/ч по магистралата при вдигнати прозорци вятъра влиза отвсякъде и ти вее перчема ..... нещо като проблема при а4 б5 ама доста по зле .... пък и тва на 60К километра на 160К не ми се мисли ..... сигурно трябва да слагаш каска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна темичка - нещата найстина изглеждат на кантар, защото ако говорихме за друг модел на Ауди веднага щеше да загуби заради по-ниската надежност! Но точно тази А4-ка е много здрава и е еталон в класа си. Мисля че лукса в салона на Ауди е доста по голям от този на Авенсиса. Но авенсиса е по-мощен и разхода му е доста нисък, предполагам ще вози по комфортно особено отзад, където предлага и повече място от А4. Този мотор 116к.с. не беше ли ПД, следователно ще е по шумен от Д4Д-то.

Като са на 3-4 години предполагам няма да се чупят кой знае колко. Обаче като цени на части и консумативи как ли ще са нещата?!?! Колко лесно ще се намират майстори за Авенсиса, а и някой от частите му?!?!

Определено избора не е лесен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е качеството на изработка на АВЕНСИСА.Просто няма допирни точки.Мой добър приятел е механик в Тойота и каза,че не са това,което рекламират.Колегата КОКОНАЙ от форума имаше 2 Авенсиса и беше крайно недоволен от тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна темичка - нещата найстина изглеждат на кантар, защото ако говорихме за друг модел на Ауди веднага щеше да загуби заради по-ниската надежност! Но точно тази А4-ка е много здрава и е еталон в класа си. Мисля че лукса в салона на Ауди е доста по голям от този на Авенсиса. Но авенсиса е по-мощен и разхода му е доста нисък, предполагам ще вози по комфортно особено отзад, където предлага и повече място от А4. Този мотор 116к.с. не беше ли ПД, следователно ще е по шумен от Д4Д-то.

Като са на 3-4 години предполагам няма да се чупят кой знае колко. Обаче като цени на части и консумативи как ли ще са нещата?!?! Колко лесно ще се намират майстори за Авенсиса, а и някой от частите му?!?!

Определено избора не е лесен!

Дори сравнена с б5 тоя авенсис е ужасен .... да не говорим пък за б6 където вече ги няма дреблоийките които при б5 могат да ти скъсат нервите.

Разхода няма да е "много" по нисък , едно са рекламите друго е какво е всъщност , кой знае колко по-мощен също не е (погледни нМ-те)

На 3-4 години точно започват да си показвам зъбките .... щото за 3-4 години са им са се чупили само дреболии и са били отстранявани гаранционно ..... тепърва започват големите проблеми.

Цените и частите не са много евтини , дори мисля че на б6 са по-достъпни (не съм поддържал б6 и не мога да бъда 100% обективен) .

За майсторите си напълно прав , майстори на японски коли почти няма , или поне аз незнам да има поне няколко които наистина да са добри и да разбират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора е ясен. Щом се чудиш и питаш коя да бъде, значи не си запален почитател на някоя марка. Аз например, като си купувам кола, обикновено търся определен модел с определен мотор, което драстично намалява шансовете ми за добър избор. Но при теб не е така. Най- важното условие, при покупка на стара кола, което можеш поне да се опиташ да спазиш е да избереш здрава кола. То пак е малко субективно, но ако внимаваш и се постараеш, повече имаш шанс. А пък ако имаш опцията да избираш от няколко марки и модели, шансът ти нараства. Та мисълта ми е която и кола да избереш, ако попаднеш на кенеф, много ще псуваш цялата марка. За това обикаляй и ако намериш добър екземпляр от която и да е- вземай го. Ако купуваш нова, въпроса седи по друг начин.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да бъда оплют от колегите, гласувам за Тойота Авенсис. Японците все още продължават да правят здрави коли, а разхода - е просто нема такъв разход. Незнам как са новите Аудита, но не чувам много добри отзиви като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сравнение между Ауди А4 и Тойота Авенсис изобщо не може да става въпрос. Карал съм 1 година Авенсис 2001 г. а сега имам А4 2004г. разликата е потресаваща в полза на А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е може би най-точното мнение - визирам колегата преди мен - карал ги е и двете и прави директно сравнение. Само че темата е за Авенсис 2 който от 2002! А как е подръжката колега - колко струва обслужването на единия и на другия модел? Ще е полезно и да споделиш какъв е бил горе долу разхода - понеже се чуха различни мнения по въпроса.

Редактирано от Speedy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам,че Авенсиса харчи мн. малко 1 приятел имаше...За здравина съм сиг. че Аудито печели,за комфорт не мога да кажа,интериор в полза на Ауди...за цени на части вече хабер си нямам :hilezh: Аз лично,ако зимам японско ще е защото вървят много японските коли,но отвътре са..... :eusa_liar: Не смятам колега,че ти имаш нужда от толкова мощна кола,затова взимаи Аудито... Комфорт,Класа,здравина,всички екстри.... Все пак покараи да видиш за какво иде реч,но съм сиг. че аудито ще ти хареса мн повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно разходите за подръжка /обслужване, масла филтри и т.н. и застраховки/ Аудито А4 е значително по-скъпо от Авенсиса. . При каското за АУДИ Мерцедес и БМВ , дължимата премия е с няколко процента по-голяма , спрямо идентични класове автомобили от други марки. Но този които иска да кара сравнително нови и ПРЕМИУМ марки коли в случая Ауди А4 2006 си плаща цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстои ми да купя автомобил. Намерих цитираните в обявата на еднаква цена и километри. Моля за съвети ако имате опит! Коя от двете марки е по-икономически изгодна при експлоатацията? Тойотата е 126 кс, а Ауди 1,9 е 116кс (поне така го дават).Коя вози по-добре не е от първостепенно значение за мен. До сега карам Пасат 1,9 ТДИ, 110кс, 1996г. Сменил съм доста неща по ходовата чест, но разходите са минимални (4 бр.шарнири, кормилни щанги, всички предни (вкл. на макферсоните) и задни тампони и маншони по предницата, предни спирачни накладки за общо 600 лв. Ангренажен, пистов и трапецовиден ремъци, ролки вкл. обтягаща и водна помпа, общо около 300 лв. Нямах никакви притеснения. Традски разход в София-7-7,1л., извън градско-4,6-4,8 л. За съжаление след 2000г. по всички статистики и класации, качеството на пасата падна главоломно и се преориентирах. Четейки по форомите разбирам,че за въпросните коли разходите ще бъдат по-високи, а на всичкото отгоре и се чакало доста за доставка на честите. За това моля за по-конкретно предпочитание от хора с пряко впечатление! Най-вече разход на гориво и масло и предполагаеми ремонти. И двете са на малко километри и не смятам да сменям скоро тази,която ще взема, дай боже.Предварително благодаря!

Пич, много правилно питаш, защото пристрастните отговори си личат. Аз ще се опитам да ти дам обективен. Случи се да купя А4-ка на 3г за жена ми, имам я близо седмица.......ми няма да повторя марката.....различни вкусове може би, НО...точно тази Тойота я прескочи, ако си се насочил към японец,4х2 задвижване, то аналог на Хонда Акорд и Мазда 6 в този сегмент няма. И като качество и като глезотийки. Авензиса, акто се изразиха по горе е Такси-изпълнение, освен ако не я вземеш с най-високо ниво на оборудване, Д4Д мотора Вече е добре, частите са като на всеки японец. Относно Ауди....мое лично мнение....купи си Суперб или Октавия-каква е разликата, само плащаш марка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братовчет ми има авенсис 2004 самоче бензин и мога да ти кажа че това ми е следващата кола ама като станат по 10 000 лв. ;) . Има много по добра возия от аудито(специално А4, за за по горните класове незнам), интериора от вътре няма нищо общо с авенсис от 2001г. и мога да кажа че е много як. Също така смятам че по здравина не отсъпва по нищо на аудито, а за части мога да ти кажа че на братчеда му се прееба рейката и в тойота му изкаха 2000лв. за нова(на аудито от порше се си мисля че ще е повече), но той си я рециклира за 300лв. и сега сичко е ток :D . Според мен е важно какъв стил на каране имаш, щото ако изкаш да влизаш с ръчни в завоите, да се дърпаш с некой по светофарите несъмнено твоя автомобил е Аудито. Ако си улегнал тип и изкаш преди всичко комфорт то тойотата би ти паснала по добре. За подръжката не си мисли че разликата ще е голяма (скъпа е и при двете)!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nifcho ти кво каза бе брат :rotcol: Ауди за ръчни в завоите и т.н :flipoff: Тая кола си е класа и стил :hilezh: Друг е въпроса,че се намират хора като мен и теб явно,които си купуват 1.8Т и ги сцепват от ръчка :D Но принципно тази кола си е класа,ако иска ръчки японски машини колкото иска-Субару Импреза ,Митцубиши Ево 8/9 и т.н....Но надали на момчето му трябва кола за ръчкане :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под ръчни в завоите и дърпане по светофарите имам предвид, че аудито е доста по подходящо за по спортно шофиране. Авенсиса е от класа на А6 и пасат, така че смятам че на колегата ще му допадне повече!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен А4 е верния избор - как може след като Авенсис-а е позициониран в класа на А6, то А4 да има по добър салон, по луксозни и качествени материали... изобщо атмосферата е друга - а Авенсиса го правят в Англия и сглобката също не е като на Ауди - както се каза в темата - като такси е :rolleyes:

Но дизелите на японците са доста добри - икономични са и тихи. Относно А4 - освен характерния шум на помпа-дюза, вибрациите как са? Някой колега който има ТДИ 116 или 131 коня нека да сподели - вътре в купето, по волана и т.н. има ли вибрации и шум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впръскването на горивото под 2000 bar при помпа-дюзата е основното преимущество. Това му осигурява висока мощност при НИСЪК разход на гориво. По спецификация смесен разход на PD 131hp е 5,1 л. Съвсем наскоро коман-рейл двигателите достигнаха това налягане от 2000 bar и малко отгоре на впръскване на горивото. Тяхното налягане досега се движише около 1600 bar. Недостатъците на PD-помпа дюза са вибраций и некултивираност.

От личен опит вибрацийте са съвсем леки и не дразнещи, но в замяна получаваш висока мощност и нисък разход на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...