b.o.m Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 нека колегите с А4 1.8 125к.с да искажат мнението си.какви проблеми са има ли под капака.досега карах дизел,но нещо неме искефи много.и сега се чудя за бензинка.искажете мнение каде са слабите места и какви най- често проблеми се срещат.и можели да се сложи газова уредба ,това как влиае на колата,колко гори и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 нека колегите с А4 1.8 125к.с да искажат мнението си.какви проблеми са има ли под капака.досега карах дизел,но нещо неме искефи много.и сега се чудя за бензинка.искажете мнение каде са слабите места и какви най- често проблеми се срещат.и можели да се сложи газова уредба ,това как влиае на колата,колко гори и т.н.Сега ще те овикат пич,ма слушай ме мене.3 години,каране колко може, не мръдна тоя котър,муден е малко,но ако го държиш в обороти прави чудеса.Тоя двигател нема чупене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 (Редактирано) Дааа, проблеми никакви с АДР-а. Върви си идеално не съм баръл нищо.Сега ще дофтасът тръцовете и ще ти покажат истината - 1,8Т. . А там проблеми има - клапанчета, турбини, турбо пътища, маслени магистрали... Редактирано 14 Март 2009 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 Само дросел клапите са им смотани, ама това важи за всички мотори на ВАГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b.o.m Публикувано 14 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 (Редактирано) взимай, слагай газов инжекцион никъф проблем..ще гори от 11 до 14 газ в града, 9-10 извънградско...и така..ако нямаш нещо конкретно мой се разберем и за моята . Редактирано 14 Март 2009 от T.Todorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b.o.m Публикувано 14 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 взимай, слагай газов инжекцион никъф проблем..ще гори от 11 до 14 газ в града, 9-10 извънградско...и така..ако нямаш нещо конкретно мой се разберем и за моята .добре кажи за твоята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cris1205 Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 Карах до преди няколко месеца такава кола. Наистина няма грижи за 5 години съм минал над 120000 км. Последната година минах на газ - обикновенно газово. 10/100успех колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 аз с мойта нямах проблеми и ме кефеше как върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b.o.m Публикувано 15 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 (Редактирано) нямали някой да истъкне поне един често срещащ проблем. Редактирано 15 Март 2009 от b.o.m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 Карах до преди няколко месеца такава кола. Наистина няма грижи за 5 години съм минал над 120000 км. Последната година минах на газ - обикновенно газово. 10/100успех колега. Че става ли колега обикновено АГУ на 1.8 , 125 коня мотор-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_A4 Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 Здавей колега, едва ли аз мога кой, знае какво да кажа, тъй като имам колата от почти 1 година. За този период и 4 000 км, освен чистене на дросела, никакви грижи с колата и двигателя. Както казват колегите в ниските обороти не можеш да ги усетиш тези 125 к.ц., но излезнеш ли на извънградско и достигнеш 80-100 км/ч от там насетне нещата изглеждат доста добре. Наклони и баири, не я плашат въобще, натискаш газта и усещаш ускорението наистина приятно. МОля колегите с 1.8 Т да не ме нападат сега, изказвам лично ,мнение, знам че Вашите коли вървят повече,така че спокйно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_stoqnov Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 с ADR съм от 3-4години, никакви проблеми, да чукам на дърво не съм имал до сега! Сравнително нескъпа поддръжка и обслужване, наистина в низините малко муден, и доста жаден мотор за гориво. Иначе,освен първоначалното обслужване, свещи, термостат и чистене на дросела нищо друго не съм бутал по него. То и без това си е Папамобил-демек кара се само на празници!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 И аз да се отбележа тук - първоначално обслужване, свещи, термостат, един маслен маркуч който беше нацепен и бандажиран с изолирбанд, някакво О-рингче на масления охладител, почистване дроселова клапа. Май съм един от малкото хора с АДР сменял блока с бобините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Jivko_s4 Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 (Редактирано) ~ 4 години и ~ 70к километра Карам само на бензин, тъй като не въртя много километри, а и не ми се експериментира...1. Теч на масло от датчика - около 30-40лв. ми стрваше2. Почистване на дросела - пак толкова3. Имобилайзер - последната година при 20% оталучаите не разпознава ключа и гасне веднага след запалване. Не съм го оправил още.4. Хидравлична рейка - рециклирана ~ 250лв.Това е в общи линии ... относно вървежа - върви си доволно, разход в града 11-12л./100км, извън града (130-140км/х) - 8-9л./100км. Засичал съм разход извъндрадско със 100-120км/х - разхода пада под 7/100, но се постига трудно Редактирано 15 Март 2009 от Jivko_s4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 (Редактирано) Да чукам на глава, ядове немам...И газ също немам... Редактирано 15 Март 2009 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 Че става ли колега обикновено АГУ на 1.8 , 125 коня мотор-а?става става, но пази боже да не гръмне,че от 20 клапана един няма да остане Абе така и така са събрани толкова собственици на АДР,че да питам....Само моята ли не гори масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rage Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 (Редактирано) Е ти така го зададе този въпрос, се едно това е голям проблем Редактирано 15 Март 2009 от Rage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makaveli403_7 Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 Колега, карах доста години А4 АДР. Сериозни проблеми няма. Единствения проблем с който съм с сблъскал и колата не искаше да върви повече от Кадет 1.3 беше една пластмасова тръбичка под колекторите която е системата PCV - Positive Crankshaft Ventilation която всъщност изгаря маслените пари от картера. Струва 35лв в Автоплюс и не е философия да се смени но трябва да се свалят колекторите. Честа причина да не вървят добре АДР двигателите защото се чупи пластмасовата тръбичка и смуче въздух - бърка всичко. Стъпковите моторчета са нормален проблем при ВАГ но това с PCV системата бърка стъпковото моторче. Често сменяват стъпковото моторче и проблема остава.Като купуваш слушай да не дрънчи веригата от задната страна на двигателя - веригата не е скъпа но оптегача е скъп. (това вече става при 300000+ км) но за съжаление на нашия пазар това са км на 3 от 5 коли. Можеш да сложиш обикновенна газова но трябва да има клапан ако гръмне да не счупи дебитомера. Проблем от към газовата е че може да гърми от кабели, свещи и бедна смес. Кабелите са 150лв отигинални БОШ от автоплюс. Свещи..... за газова еднополюстни и по честа смяна. Инжекцион е по добре естествено. Над 3000 оборота са супер. При 1.8Т проблема с мудността го няма - върви страшно много но все пак има повече проблеми и разходи.Разход АДР: 12-14/100 градско и 8/100 извънградско бензин. На газ 14/100 градско и 10/100 извънградско. Не горят масло. Много добри двигатели. С една дума - RELIABLE! Няма да те остави на пътя.Това е опита ми с АДР.Успех в търсенето на кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b.o.m Публикувано 15 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 колко струва първоначално обслужване?защото на тди-то 500лв ме управяха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 Да не забравяваме че има и AGN,някой знае ли дали има разлики? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STENLY 73 Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 Вече 1.5 г карам АДP от които 1г съм с газов инжекцион ловато, никакви ядове и приличен разход.Доволен съм, не съм търсил точно този мотор, просто така се случи.Вярно на моменти е малко муден но когато ти трябва мощност си я има. Да използвам темата за да попитам нормално ли е да духа от капачката за маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 Вече 1.5 г карам АДP от които 1г съм с газов инжекцион ловато, никакви ядове и приличен разход.Доволен съм, не съм търсил точно този мотор, просто така се случи.Вярно на моменти е малко муден но когато ти трябва мощност си я има. Да използвам темата за да попитам нормално ли е да духа от капачката за маслото?И на мен духаше,няма драма,карай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 Колега лоши мнения за този мотор няма да чуеш май Аз лично съм много доволен. Никакви ядове, над 110 си върви мн добре и има ресурс за ускоряване. Не се замисляй а си купувай точно този двигател, ако искаш да няма после ядове. Все пак зависи и от състоянието на автомобила. Моята се продава, ако решиш има коментар на обявената цена. Поздрави и късмет с търсенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cris1205 Публикувано 15 Март 2009 Доклад Share Публикувано 15 Март 2009 Няма грижи за обикновено газово сложиха ми две клапи на въздушният филтър и съм нямал грижи. Проблема беше в ниските обороти и ако караш градско, случва се е да гасне.Най - скапата част която си купих беще маховик понеже бяха му се скасали прожините и дранчеше и ме дразнеше и за това го смених. Иначе колата си беше супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване