Монк Публикувано 22 Март 2009 Доклад Share Публикувано 22 Март 2009 Големи глупости изписахте тука колеги " патриоти" Щом и е39 , което е 2 пъти : по-бързо , по-икономично и по-скъпо сравняваш с АСЕ - Тука ще го обърнете след малко и на Левски и ЦСКА . "Kолеги, няма БМВ което да е по-добро от Ауди. Още не са го измислили." "Факт. Като вляза в бмв и... искам обратно в аудито" - направо се разчуствах Ако приемем , че двете коли /и двигателите/ са изправни , място за сравнение няма - ACEто губи , това е истината . Независимо на някой , дали му отърва да си го признае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 (Редактирано) доста често става от прегряване,на един приятел замалко да даде фира,но добре,че забеляза,че му вдига температурата,като отидохме на майстор водната помпа беше заминала,с пластмасова турбина е. Мда, този мотор е пълна скръб. Прегрява, ако го изпуснеш дори и леко - главата е чао. Както колегата каза - турбината на водната помпа е пластмасова. Мой приятел караше 725TDS (E38), 3 глави смени и ми омръзна само да го прибираме от тук-там. Истината е Мечо и Ауди (в последните години) БМВ имат добри технологии и прилични мотори, но никаква надеждност Редактирано 23 Март 2009 от =Alex= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 (Редактирано) Големи глупости изписахте тука колеги " патриоти" Щом и е39 , което е 2 пъти : по-бързо , по-икономично и по-скъпо сравняваш с АСЕ - Тука ще го обърнете след малко и на Левски и ЦСКА . "Kолеги, няма БМВ което да е по-добро от Ауди. Още не са го измислили." "Факт. Като вляза в бмв и... искам обратно в аудито" - направо се разчуствах Ако приемем , че двете коли /и двигателите/ са изправни , място за сравнение няма - ACEто губи , това е истината . Независимо на някой , дали му отърва да си го признае за 2 пъти по-скъпо съм съгласен, ама иначе излиза, че е39 525tds вдига 430 км/ч и харчи 4/100. добре, че аз ги говоря глупостите. истината е, че сравнявам надеждността на двигателите, а не автомобилите като цяло, то оставаше и да могат да се сравняват :). колкото до е36 - еми нема толкова гадно бмв друго просто. боли ме фареца, дали е по-бързо, това е истината, признавам айде и не се впрягай много . Редактирано 23 Март 2009 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 Kолеги, няма БМВ което да е по-добро от Ауди. Още не са го измислили. Не знам кво се занимавате с глупости. Да земеш да им станеш PR на ауди а глупости на килоАЗ от АСЕ по-скапан двигател не съм виждал и имал , ТДС- са поне върви и то много прилично пука глави верно особено ако шофера е некъв селяк ама и дума за сравнение не може да става между двата мотора и ако беше толкова скапан немаше да го слагат 10 години.Вероятността човек да се отърве от АСЕ не е за изпускане + че баварката е много по-приятна за управление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 Не е добре да хвалиш по-голямата издънка на баварците АСЕ-то е приказка в сравнение с тва дърво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 Не е добре да хвалиш по-голямата издънка на баварците АСЕ-то е приказка в сравнение с тва дърво.Ок мистер спец ти имаш\л ли си Асе ако си нямал или нямаш говориш на изуст. Мотора е гаден за подръжка и постоянно има почти нерешими грижи с поведението си , особено газифицираните представители не стига че не може да се подържа свясно ами и пари струва а от друга страна нито е икономичен нито вървежен нито нищо ТДС също не е за хвалене и поначало си е стар като технология с тая вихрова камера и висок разход още повече ,че е предразположен към пукане на глави.Но пък е доста динамичен кара се много приятно и ако се грижиш за него малко вероятно е да заваряваш глава . Ако е в добро състояние се развърта и ускорява впечатляващо до 5 х оборота и асе е смешен като сравнение. Карал съм малко точно 325 ТДС и беше чувствително по-бърз от 2.5 тди на с4 дето е един истински добър мотор на ауди така че отговорът не е толкова прост в случая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 ACE-то си е нормално АЦЕ ве, кви проблеми ти изригнаха в главата??? Само по инжекциона и то щото никой не им разбира от уличните майстори. Ама колко от старите аудита са с механичен инжекцион? Май доста а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 ACE-то си е нормално АЦЕ ве, кви проблеми ти изригнаха в главата??? Само по инжекциона и то щото никой не им разбира от уличните майстори. Ама колко от старите аудита са с механичен инжекцион? Май доста а?Виж няма смисъл да спорим ти едно си знаеш Ориентираи се по въпроса пак да коментираме и тва само по ижекциона как да го разбирам че той е всичко в тая барака кат не бачка както трябва се возиш в най- пробито вървящия мегадразнещ автомобил .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 и аз съм на същото мнение като Спийди, никакви проблеми съм нямал с мотора откакто го имам , повече от 30000 км. издевателства не е мръднал, а е почти на 260К. тва Варна-Шумен за ~30 минути и то доста пъти съм го правил, нито е прегрявала, нито нищо, не знам за к'во говориш, верно сигурно е смърт за газификация (немам гъзово), ма тва заради инжекциона - иначе колата си е перфектна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 а дали накои знае слу4аино кога TDS -са пука глава,щото съм имал два и несъм пукал глава късмет... около мен от 5 BMX-a с 2 няма оправия, една 5-ца и точно такава 3-ка като тая, при абсолютно нормално каране...даже единия ме нервира като ме вози, защото не минава над 3000 оборота ... и като цяло си мисля , че ще се минеш с тоя BMX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanko_g Публикувано 23 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 По глям кенеф от тая троика небях виждал САМО ЕДНО МАОГА ДА КАЖА да ме извинят колегите с бмв-та но 100-цата си е кола от МНОГО ПО ВИСОК КЛАС във всяко едно отношение СМИСЪЛ ОТ ИЗЛИШНИ ПРИКАЗКИ НЯМА за тези които избраха наи добрия мотор на ауди 2.5тди куатро НО смея да кажа че АЦЕ-то си е хубав мотор и с хубава цетровка се постигат добри резултати и на гас както съм и аз в момента.....ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 (Редактирано) По глям кенеф от тая троика небях виждал САМО ЕДНО МАОГА ДА КАЖА да ме извинят колегите с бмв-та но 100-цата си е кола от МНОГО ПО ВИСОК КЛАС във всяко едно отношение СМИСЪЛ ОТ ИЗЛИШНИ ПРИКАЗКИ НЯМА за тези които избраха наи добрия мотор на ауди 2.5тди куатро НО смея да кажа че АЦЕ-то си е хубав мотор и с хубава цетровка се постигат добри резултати и на гас както съм и аз в момента.....ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ Добре че си се отказал защото всъшност колегите са забравили най-важната подробност и разлика между двете коли.А именно че Аудито ти е с предно а БМВто със задно ти се притесняваш как ще я кара като габарит а даваш ли си сметка какъв чеп е тая кола зимата.Затова когато имах подобна чуденка преди 3 месеца и исках да взема на жената 124ка налетях на една стара класика дето ми скъси живота но когато я приведа в движение ще ме радва много (и аз търсех автоматик). Колата е Ауди 5000s Редактирано 23 Март 2009 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 (Редактирано) Да, единственото предимство на БМВ пред Ауди е задното. Естествено, когато в Аудито има и задно и предно всичко е наред. Колкото до старата класика, т'ва е изключително рядък модел - моделът заради който острите американци са намразили марката, естествено заради собствената си глупост, а не защото автомата е бил "своенравен"станко_г, радвам се, че не си се набил на тая кочина, и сега за да не ме погнат почитателите на бмв, искам да изтъкна, че не плюя марката като цяло, а конретната коНбинация е36тдс. ако искаш бмв в класа на 100ка, това е 520 М50, важно е да е М50, щото е с чугунен блок и няма никасилово покритие, което да се изтърка в горната част на цилиндъра, върви малко по-малко от аце-то ама задното компенсира с отлична динамика. не вярвам, че и на жената ще е трудно да го кара, щото по принцип, ако си предпазлив няма проблеми, а жените по презумпция са такива. за всеки случай трибуквието тдс го забрави... един много запален приятел с бмв ме отказа овреме, за което съм му благодарен. Редактирано 23 Март 2009 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GASHNIK Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 Сссстанкоо ти нямаш акъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 Кво ся ние дето сме само с предно да не караме половин коли? По-стабилна кола с предно Ауди Авант няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 (Редактирано) Кво ся ние дето сме само с предно да не караме половин коли? По-стабилна кола с предно Ауди Авант няма кво значение има дали е комба? Истината е че по-хубава кола от тая с емблемата с четирите кръга НЯМАААААА. лошото е че парвенютата също се научиха да я карат и в момента има много повече селяни с нови аудита отколкото с нови бмв-та, за съжаление. Редактирано 23 Март 2009 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 кво значение има дали е комба? Истината е че по-хубава кола от тая с емблемата с четирите кръга НЯМАААААА. лошото е че парвенютата също се научиха да я карат и в момента има много повече селяни с нови аудита отколкото с нови бмв-та, за съжаление.Първо: За радост наистина си прав.Второ: За съжаление си прав.... (за селяните имам предвид) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 (Редактирано) Абе мани ве ТДС-а е кофти кола..даже 324Д без турбо си беше кофти кола. В гаража имам едно такова...324 е най-големия бидон Колега, незнам твоето АЦЕ в какво състояние е, но возията нa Ц4 не може да се сравни и с тази на 5цата. Редактирано 24 Март 2009 от SG mobile Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 В смисъл? в полза на кое? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 На ц4 най-вероятно, ма ако дадеш 2 бона за амортисьори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 2 бона няма как да дадеш,къде ги гледаш тези цени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 тук нещо започнаха доста неподготвени изказвания... Вече стана ясно, че 3-ката не може да стъпи на малкия пръст на C4, за возията пък въобще не може да се говори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 тук нещо започнаха доста неподготвени изказвания... Вече стана ясно, че 3-ката не може да стъпи на малкия пръст на C4, за возията пък въобще не може да се говори Предлагам ви като не сте се возили да не коментирате С4 си има силни страни безпорно и ако не е с АСЕ а с ААТ, АЕЛ или 2.6 е по-добрият избор пак безпорно ама да ми говорите за возия особено сравнено с БМВ Аудитата имат дървена возия и тва си е с4-с5 сравнено е34-е39 са като дървета, други са им качествата возията определено не е едно от тях .Дори и с6 вози доста дървено сравнено с Е-класа и БМВ 5-та серия спора е абселютно безмислен а 8 пък сравнено със 7-ца и С-класа пак същото, въпреки че бих избрал а8 на черното бяло не можеш да кажеш . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 (Редактирано) Предлагам ви като не сте се возили да не коментирате С4 си има силни страни безпорно и ако не е с АСЕ а с ААТ, АЕЛ или 2.6 е по-добрият избор пак безпорно ама да ми говорите за возия особено сравнено с БМВ Аудитата имат дървена возия и тва си е с4-с5 сравнено е34-е39 са като дървета, други са им качествата возията определено не е едно от тях .Дори и с6 вози доста дървено сравнено с Е-класа и БМВ 5-та серия спора е абселютно безмислен а 8 пък сравнено със 7-ца и С-класа пак същото, въпреки че бих избрал а8 на черното бяло не можеш да кажеш .[/quoteКато цяло има нещо вярно, но не и всичко, сега 3-ката да вози по- добре от С4 .....не се вързва, тия тройки си возят като каруци, аз специално съм се возил и карал, и е по- шумно вътре, просто са различен клас автомобили. За по- големите БМВ-та все пак зависи дали са с регулируемо окачване , трябва да се сравнява със същото и на Ауди за точно сравнение. Редактирано 24 Март 2009 от LiuboG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 то цяло има нещо вярно, но не и всичко, сега 3-ката да вози по- добре от С4 .....не се вързва, тия тройки си возят като каруци, аз специално съм се возил и карал, и е по- шумно вътре, просто са различен клас автомобили. За по- големите БМВ-та все пак зависи дали са с регулируемо окачване , трябва да се сравнява със същото и на Ауди за точно сравнение. Не ми се превръща темата в полемика тип VS двете марки Тройката със сигурност не е вози по-зле просто различно става въпрос за с4 и е36, с 5 вози мъничко по-добре но пък със скапания си пласмасов инетриор компенсира със секви шумови явления. Няма значение какво е окачването Ауди винаги вози по грубичко пътниците. говоря за сток коли не некви Бг тунинг изпълнения не че е толкова голяма разликата но я има и то подчертано във всички модели ако пътищата ни бяха като хората нямаше да се усеща но не би Между другото аз точно от двата кораба слезнах в "по-ниския" клас питай ме дали ми е зле и като чуя за с5 получавам колики Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts