Jump to content

Тропа ми А4-ката от пред


nokiavectra

Recommended Posts

Здравейте

Имам въпрос на когото не намерих отговор из форума (не казвам че го няма :) ).Много специфично ми тропа от пред в ляво колата А4 B5 Avant 1.8T ‘96. Усещам го по-скоро в пода. Специфично ми се струва защото тропането се усеща само когато колата са разклати напречно (наляво-надясно). Ако мина през легнал полицай ( от тези дето не са от асфалт, а едни гумени жълто-черни ) с двете предни гуми едновременно мисля че не го усещам, но ако се опитам да го позаобиколя и се кача сама с лявата гума и колата се разклати се чува нещо като “тък-тък” :hilezh: . Усеща се когато мина и с задна лява защото колата пак се разклаща. Когато я купувах колата, предният собственик тъкмо я беше ударил тази същата гума в един бордюр и беше изкривил джантата, но той не можа да ми каже да ли от тогава е почнало това тропане.

Знам че не може да се диагностицира такава повреда в форум без да се види но аз питам защото може някои колега да е имал подобен проблем. Така или иначе скоро ще мина през сервиз :rolleyes: . Благодаря за всички отговори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега а когато спирас рязко или ускорявас прави ли го?застото и при мен бесе така излезе носач,освен че бесе разбит ами и се изкривил от удар преди да я купя.Дано сам ти полезен и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери ресьора.Звучи смешно може и от него да е.Аз също имах едно гадно тропане от едната страна и се оказа че пружината е счупена.докато разбера че е от нея ми побеля косата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Имам въпрос на когото не намерих отговор из форума (не казвам че го няма :respekt: ).Много специфично ми тропа от пред в ляво колата А4 B5 Avant 1.8T ‘96. Усещам го по-скоро в пода. Специфично ми се струва защото тропането се усеща само когато колата са разклати напречно (наляво-надясно). Ако мина през легнал полицай ( от тези дето не са от асфалт, а едни гумени жълто-черни ) с двете предни гуми едновременно мисля че не го усещам, но ако се опитам да го позаобиколя и се кача сама с лявата гума и колата се разклати се чува нещо като “тък-тък” :respekt: . Усеща се когато мина и с задна лява защото колата пак се разклаща. Когато я купувах колата, предният собственик тъкмо я беше ударил тази същата гума в един бордюр и беше изкривил джантата, но той не можа да ми каже да ли от тогава е почнало това тропане.

Знам че не може да се диагностицира такава повреда в форум без да се види но аз питам защото може някои колега да е имал подобен проблем. Така или иначе скоро ще мина през сервиз :hilezh: . Благодаря за всички отговори.

Аааа и аз си праснах задна лява гума в бордюр и направих джантата тоталка и смених лагера на главината. Сега от скоро фащам същото "тък-тък" при преминаване на неравности. Даже като фана колата за релсите и я разклатя се чува. Мислех, че нещо гърнето се е разкачило или генерацията ама незнам. Та днес сутринта си оставих колата в сервиз и довечера или утре ще знам какво е било и ще кажа ако какво е при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери ресьора.Звучи смешно може и от него да е.Аз също имах едно гадно тропане от едната страна и се оказа че пружината е счупена.докато разбера че е от нея ми побеля косата

Баси мамата А4 и ресьори ли има?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери ресьора.Звучи смешно може и от него да е.Аз също имах едно гадно тропане от едната страна и се оказа че пружината е счупена.докато разбера че е от нея ми побеля косата

:respekt::flipoff::flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси мамата А4 и ресьори ли има?

Пружината на амортесьора имах предвид колега грешката с найменованията е моя,и съвсем сериозно беше едно одвратително тракане и доста се затруднихме докато го открием.А и мисля че тук е мястото да помогнем на човека не да се присмиваме на другите.Просто изявих мнение и да кажа при мен какъв беше проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Благодаря на всички колеги които писаха по темата. Днес взех колата от сервиз (Евро Кар) и диагнозата беше две биалетки от където ми е идвало тракането. Също така и преден горен носач само че от дясно. Колата скърцаше от дясно но мислех че е от някои тампон, а то се оказа доста по страшно направо щял да се измъкне болта от към страната на гумата. За това удоволствие с труда ме шамаросаха малко под 500 лв :gmorning: . Но сега колата не тропва и грам, много се стегна.

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Благодаря на всички колеги които писаха по темата. Днес взех колата от сервиз (Евро Кар) и диагнозата беше две биалетки от където ми е идвало тракането. Също така и преден горен носач само че от дясно. Колата скърцаше от дясно но мислех че е от някои тампон, а то се оказа доста по страшно направо щял да се измъкне болта от към страната на гумата. За това удоволствие с труда ме шамаросаха малко под 500 лв :) . Но сега колата не тропва и грам, много се стегна.

:)

не забравяй че можеше и да е карето на лявата ти гума. Аз като завивах надясно и ми тракаше като барабан колата. Каре 110 лева руско някво и 20 лева труд и забрайх за тракането ,но пък сега усещам дупките трака и на най малката неравност от ко ли ша да е ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси мамата А4 и ресьори ли има?

Не знам защо се смеете,ама и пружината е вид ресор.Ако имате представа.Има си лентови,пружинни и тнт. ресори. :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смея да твърдя че майсторите са ми перфектни, но не могат да хванат едно гадно стържене-бучене, което се появява фром тайм ту тайм, чува се само между 20-40 километра, определено е от колело,као забързам и то се забързва,но и с кормилната уредба,леко като цъкна волана изчезва.Филм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

За това удоволствие с труда ме шамаросаха малко под 500 лв :hilezh: . Но сега колата не тропва и грам, много се стегна.

и за две биелетки + горен преден носач + труд олекна с 500 лева :hilezh: ????

........малиии........ :gmorning: Абе хора що първо не питате колко ще коства всичко,че после да си оставяте колите??

И кое колко е поне узна ли,цени на частите,колко им е човекочаса....,такива работи.....?От кой град си,че да знаем тия касапи къде режат глави........То верно,че е криза и сервизите огладняха здраво,ама чак пък толкова......,малиии..... :hilezh:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за две биелетки + горен преден носач + труд олекна с 500 лева :flehan: ????

........малиии........ :arrow: Абе хора що първо не питате колко ще коства всичко,че после да си оставяте колите??

И кое колко е поне узна ли,цени на частите,колко им е човекочаса....,такива работи.....?От кой град си,че да знаем тия касапи къде режат глави........То верно,че е криза и сервизите огладняха здраво,ама чак пък толкова......,малиии..... :flehan:

Ами този сервиз се води специализиран за Audi и Seat ( в Бургас ) и аз ходих там поради друга причина да ми видят маслото на автоматика , така че ги накарах да прегледат и предницата. Биалетките са по 72 ляв а носача е към 154 лв труда на час е 30 лв това са цени без ДДС труда е някъде към 3 часа е се получава сумичка под 500 лв. Надявам се да нямам проблеми с тези части вече :lol:. А пак друг път ще питам преди да правя такива ремонти ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами този сервиз се води специализиран за Audi и Seat ( в Бургас ) и аз ходих там поради друга причина да ми видят маслото на автоматика , така че ги накарах да прегледат и предницата. Биалетките са по 72 ляв а носача е към 154 лв труда на час е 30 лв това са цени без ДДС труда е някъде към 3 часа е се получава сумичка под 500 лв. Надявам се да нямам проблеми с тези части вече :dance:. А пак друг път ще питам преди да правя такива ремонти :love: .

Якооо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и при мен го имаше същия проблем, който премина във вибрации на предницата оказаха се, че са шарнири единия беше ляв-долен-заден, а другия десен-долен-преден, но да знаете шарнирите вървят с носачите за съжаление :flipoff: Ако не се отстрани навреме води и до други последствия, нови гуми, евентуално може да разбие и биалетките или още някой шарнир. Решението е смяна. Избора на производител се свежда до български, турски и италиански, като италианския е най-скъп от изброените. Струва около 90-100 лв. Има още един вариант - рециклиране, който е най-евтин, но там не дават гаранция колко време ще издържи. Надявам се да съм ви бил полезен с инфото :lol:

Редактирано от kill_bill_77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...