Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 1


sky

Recommended Posts

Май грешката за моторчето е друга, виждал съм я на един приятел на колата, при него единия фар не се вдигаше при запалване на колата.

Може проблем с крушка да имаш (или баласт) и да е "премигнал" фара и за това да е изпищял.

Ти като взе колата смени ли крушките ? Хубавото е, че са D2S и не са чак такава цифромания ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе днеска малко се притесних. При пълен ляв завой се чува едно като тътрене под колата. Предполагам е нормално от 4х4 системата. Да обаче при малко по висока скорост си е направо като чукане. Примерно влизане в пресечка и правиш пълен ляв завой. Усетих го като тракане отдолу. Може ли да е нещо друго (каре) или е нормално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да е нещо друго (каре) или е нормално?

Вече ми омръзна да казвам, че това е нормално. Всяко куатро го прави.

По повод крушките - сваля се бронята и после се вади целия фар. Така се сменят. В порше излиза около 200 лв със смяна на всички крушки /мигач, завиване, габарит, дневни светлини/ и в двата фара. После задължително се прави и реглаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ли е сложно смяната им?

Трудоемко си е!

п.с. При хлОпелите отнема между 1-3 минути подобна операция :mukkies:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес светна предупреждението за ДПФ-а. Какво се прави точно?

В Ауди четох една листовка какво се прави и май се караше по определен начин.

Знае ли някой точно какви са иструкциите?

Аз от 20 дена не съм излизал от София, кратки преходи, задръствания,

може от това да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това е, че караш градско само. Излез на извънградско с 2000 оборота мин. и мисля над 60км/ч за 20 мин и лампата трябва да изгасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Габарит се сменя на място, без да вадиш броня и фар. Също и останалите крушки. Виж фар за да свалиш пада бронята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пичове днеска след палене ми изгася ММИ и трябва от копчето да се пуска. Вече 2 пъти ми се случи това. Някаква логика?

При мен го правеше от слаб акумулатор колега.Пази си токовете и изключва някои от системите ми поясниха при смяната му.А най-интересното е,че при евентуална замяна с нов трябва да се ходи в Ауди да ти го адаптират.Цена 26.80лв.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, днеска ми светна знака за изгоряла крушка на преден десен фар. Или поне това мигаше. Излязох от колата и погледнах, фара свети. Изгасих и пак запалих, пак същото и пак 2-та фара светят. Карах около 10 мин градско. Изгасих и запалих, грешка няма. Престой около 1 час. Запалих пак няма грешка.

Може ли да е нещо от влага или кабелче? Може ли грешката да е за моторчето на фара?

Същия случай имах и аз. Покарах малко на включени фарове и след първата дупка грешката се изчисти сама. Оттогава (2 седмици) не се е появявала, а фаровете си светят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен понякога при палене не само ММИ угасва, ами и мотора спира да върти :-)

Днес колата реши, че багажника е отворен и не мога да я разубедя, иначе всичко работи нормално но индикацията отпред свети.

Някакви идеи?

За фаровете и аз мисля, че всичко става на място – в калниците има едни капачки и оттам се бърка ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Застудя и ако са ви стари акумулаторите е възможен такъв страничен ефект - все пак паленето изисква повечко ток в студа. Но е възможно проблема да е друг, да кажем стартера да се е поизносил, четките да не са му наред, шалтера да не изхвърля добре - варианти бол...

За акумулутора май е по-добре да се измери с индукционни клещи при палене на студено какво се случва с консумацията.

Или превантивно като мен - нов акумулатор ;) преди да за започнали драмите с паленето

А за "адаптацията" - то май не е точно адаптация, а ако акумулатора е оригинален (т.е. Варта поръчна през Ауди) се въвежда серийния номер на акумулатора и по този начин power management системата разбира точно какъв акумулатор му е сложен и уж го управлява по-добре.

Равина да каже, но мисля, че това е хватката с адаптацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има логика с акумулатора, защото го направи след като бях на аварийни доста време. Отделно като гледахме грешката за крушката беше записало в energy manager, че акумулатора е на stage 2. Тоест поизхабил се малко. Сега се чудя нов Banner или оригинален.

Saq - това е често срещан проблем на седаните. Сменя се механизма отзад - 200 лева с труда.

Ето снимка как се кодира акумулатора.

post-8689-1286523892.png

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, аз си го оправих с малко контактен спрей – поне за сега се оправи.

Паленето ми прекъсва и на топло, мисля че няма връзка със състоянието на акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безключово палене имаш ли и него ли ползваш ? Ако "Да" - пали и покарай малко с ключа да видиш дали пак прави така.

Провери си масата между купето и двигателя, закачи на VAG Com да видиш да не ти дава грешка в механизма за заключване в кормилната колона, както беше с колата на Влади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ключа и с бутона се държи еднакво – понякога като запоне да върти, спира мотора и всичко угасва по таблото за няколко секунди (вкл. и ММИ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво ти дава, когато дадеш batery level от ММИ? Ако не е 100%, значи акумулатора ти е за смяна. Доколкото помня и Влади имаше такъв случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги е било на 100%, дори и като паля. Освен това – след прекъсването, върти и пали нормално.

Аз си мисля – но още не съм опознал много колата – че е лоша маса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...