Jump to content

Механичен инжекцион и газ


Recommended Posts

Да снимания отвор е за байпас-а за ниските обороти. Първоначално снимката ти ми заприлича на капак от изпарител и мислех, че за него става въпрос :bia: . Така, че това на снимката е отвора за маркуча на байпас-а, който идва от изпарителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня дали съм споменал,но моята плочка е с 3 отвора+ този за дроселовите клапи.В същия този отвор при мен има нещо като под формата на емблема на мерцедес.Казаха ми че по този начин се завихряла горивната смес.И според моите наблюдения,твоята щом има два отвора отстрани,единия ще е за притока на газ, а втория за празния ход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какъв разход ви дават колите с мотор АЦЕ газ/бензин ??

При мен извънградско на газ 10-12/100,градско 20

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На баща ми Б4-ката (АСЕ, quattro) дава 14-15/100 градско и около 10/100 извънградско на газ. На бензин отдавна не сме я засичали :rolleyes: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята ACE quttro до последно даваше такива стойности до 15 градско и 9-11 извънградско.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На баща ми Б4-ката (АСЕ, quattro) дава 14-15/100 градско и около 10/100 извънградско на газ. На бензин отдавна не сме я засичали :birthday: .

Взех да се замислям и си викам,че ако моята кола я кара баща ти и тя ще даде разход 14-15/100 градско,щом извънграда е еднакъв разхода. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, но все пак 20/100 е много в града :hilezh: . Опитай да караш "нормално" и виж какъв ще ти е разхода. Ако пак е висок, значи не е до шофьора :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато опитам да си настроя газовата срещам затруднения. Значи принципа за настройка го знам! Признавам че се уча сега, но нещо се случва :hilezh: . Значи празния ход е бетон, мога да докарам почти до идеални стойности. Когато започва на давам газ на колата винаги около 2000 оборота прави едно забиване. Като седнах и помислих, ми се струва че имам проблем във веригата на диференциалното налягане :rotcol: . Колата се държи така все едно когато мотора започне да повишава оборотите си херметизира задната част на изпарителя. Понеже се съмнявах, че може при нарязването на резба да съм повредил мембраната на изпарителя го отворих, но мембраната си е добре. В баипаса има газ(опитано на вкус :hilezh: ), но като е здрава мембраната на БРЦ-то аз си мисля че има някакъв проблем в плочката.....питах хората дето ми я дадоха, но те не помнят конкретната причина да я имат.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е нов изпарителя трябва да минеш поне 500км преди да го регулираш като караш внимателно да не "гръмне". Няма такова нещо като "... струва че имам проблем във веригата на диференциалното налягане" при газта. Ако не си сигурен отиди на газаджии да ти я регулират за да не повредиш дебитомера при евентуално припукване от бедна смес :bia: .

Другата възможност е да е тази предпазна клапа, която си направил да не пуска достатъчно въздух и да се дави мотора или да е голям вакуума заради затворените "клапи" и да издърпват мембраните повече от необходимото. Имай в предвид, че при евентуално гърмене гофрирания ти маркуч ще се разцепи направо защото няма от къде да се освободи налягането. Идеята на предпазните клапи (кихалки) е да отвеждат налягането навън като по този начин да предпазят клапата на дебитомера. В твоя случай това няма как да стане - най-много да изкривиш дроселовите клапи или да сцепиш гофрирания маркуч..

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе каквото е писано ще стане :hilezh:

Иначе 1 по 1 мисля да слагам махам да видя кое прави белята....Сега нямам време, но мисля да опитам с рисунки да обясня какво се случва при настройка.

ПП - Иначе на мястото на празния ход съм сложил една тапа, ако гръмне да избие през нея. По принцип ми казаха да сложа коркова тапа от Пещерска гроздова най-добре ставало :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча от изхода от стъпковия мотор къде отива?Ако имаш възможност направи малко снимки или един видеоклип как са свързал газовата.Искам и аз да погладна това-онова,не че съм специалист, но ще сравня с моята газова. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

ПП - Иначе на мястото на празния ход съм сложил една тапа, ако гръмне да избие през нея. По принцип ми казаха да сложа коркова тапа от Пещерска гроздова най-добре ставало :hilezh:

Вземи си резервни тапи, защото ако излети няма да можеш да я намериш - ще трябва да се "помъчиш" с доста Пещерски :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 100-та загубих така една тапа,но сега съм я вързал и няма губене :lol: ,отделно съм разхлабил гофрирания маркуч откъм двигателя и тои излиза когато гръмне :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си резервни тапи, защото ако излети няма да можеш да я намериш - ще трябва да се "помъчиш" с доста Пещерски :hilezh:

Може да и сложи синджирче,мислех го за мен този вариант,така си и остана проекта

Аз на 100-та загубих така една тапа,но сега съм я вързал и няма губене :hilezh: ,отделно съм разхлабил гофрирания маркуч откъм двигателя и тои излиза когато гръмне :hilezh:

Гърми защото натягате много кранчето на газта,моята защо не гърми :respekt: за сметка на разхода :flehan: но това е друга тема

Като извадя кранчето от маркучите и погледна през него,виждам пролуга в порядъка на около 5-6 милиметра,за да съм по сигурен колко е , утре ще надникна отново и ще пиша. Когато закача стъпковия мотор/ламбда контрол/,отваря се дупка от около 1,5 сантивметра :blink:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да и сложи синджирче,мислех го за мен този вариант,така си и остана проекта

Гърми защото натягате много кранчето на газта,моята защо не гърми :respekt: за сметка на разхода :hilezh: но това е друга тема

Като извадя кранчето от маркучите и погледна през него,виждам пролуга в порядъка на около 5-6 милиметра,за да съм по сигурен колко е , утре ще надникна отново и ще пиша. Когато закача стъпковия мотор/ламбда контрол/,отваря се дупка от около 1,5 сантивметра :hilezh:

Какво да ти кажа:,,маистора,,газаджия така я настрои последно.АМАН ОТ ПСЕВДО МАИСТОРИ дори и в София. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато закача стъпковия мотор/ламбда контрол/,отваря се дупка от около 1,5 сантивметра :hilezh:

Ето го стърковия мотор , вижге каква дупка,вижте какво нещо

18216469554952777701296303987AnnLwCwqWV7psEN1BY3f.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна тема, колеги. Миналата седмица успях да си реша проблема с оборотите на ПХ на газ.

Ето и снимки как съм го реализирал:

91234730619288501881296428359ZBNkSkkMuQgWLpM7qMBU.JPG

101947719115151181971296428491muIn1TfkRYGAUxuE8q2x.JPG

... а днес реших и проблема с негладката работа на двигателя, направо се тресеше, когато работи на ПХ.

След първоначални съмнения в запалителни кабели и тампони на мотора, проблема се оказа паразитен въздух, който влиза в системата след клапана за празен ход. Ще си позволя да ползвам снимка на колегата Vankata_84

022186958.jpg?r=0

Във втория маркуч отгоре надолу се оказа целия проблем, влиза на същото място, където влиза и изхода от клапана за ПХ, вкарва някакви маслени пари и съсипва работата на двигателя. За проба лесно може да го отвиете в единия край и да го запушете с пръст, при мен ефекта беше моментален. Временно съм затапил този маркуч с един болт и колата вече работи спокойно, а по-нататък ще търся някакво генерално решение.

... няма да е лошо ако колегата Vankata_84 качи малко снимки на резервоарчето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по схемата, като минеш на газ директно се откача потенциометъра на дебитомера. След това стабилизираш оборотите с делитела. Какво обаче се получава като подадеш газ и изключи TPS-a - ЕКУ-то ще продължава да получава 0.5-0.7В въпреки движението на клапата нагоре и по-високите обороти. Това неминуемо ще доведе до записване на грешка и спиране на управлението на ст. моторче. В резултат може да имаш стабилни ниски обороти, но без работещо ст. моторче, което означава, че като пуснеш повечко консуматори оборотите ще падат, а при пускане на климатик (специално лятото, когато товара е най-голям) направо ще гасне. Колегата cvetan83 беше реализирал подобна схема, но там се компенсират показанията на потенциометъра на дебитомера при ниски обороти, а при по-високи продължава да си работи както трябва потенциометъра. Можеш да погледнеш в неговата тема как е направено.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при мен проблема се оказа, че няма плочка и, че не е прекъсната бензиновата помна, Явно някой голям МАЙСТОР я е връзвал тази газова... :hilezh: тези дни ще тръгне на газ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по схемата, като минеш на газ директно се откача потенциометъра на дебитомера. След това стабилизираш оборотите с делитела. Какво обаче се получава като подадеш газ и изключи TPS-a - ЕКУ-то ще продължава да получава 0.5-0.7В въпреки движението на клапата нагоре и по-високите обороти. Това неминуемо ще доведе до записване на грешка и спиране на управлението на ст. моторче. В резултат може да имаш стабилни ниски обороти, но без работещо ст. моторче, което означава, че като пуснеш повечко консуматори оборотите ще падат, а при пускане на климатик (специално лятото, когато товара е най-голям) направо ще гасне. Колегата cvetan83 беше реализирал подобна схема, но там се компенсират показанията на потенциометъра на дебитомера при ниски обороти, а при по-високи продължава да си работи както трябва потенциометъра. Можеш да погледнеш в неговата тема как е направено.

За сега работят нещата и в тоя студ нямам никакво желание да се занимавам повече. При мен няма стъпково моторче за празен ход, аз съм с ел.магнитен клапан. Като се постопли за да мога да пусна компресора на климатроника ще дам още инфо, но за сега и без консуматори и с включени всички възможни ел. консуматори оборотите по климатроника са ми 9000-9600.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми какво толкова да има в резервоарчето.....има само малко метално телче за миене на чинии на входа :hilezh:

Ето как съм го реализирал:

-червеното е телчето

-Ползвал съм профилна метална тръба 80х40мм, отрязах я на около 150мм заварих отгоре и отдолу две парчета направих два извода и това е :hilezh: . Все още не поствам снимка понеже сега е просто ръждоляк ;)

Като го боядисам ще кача снимки.

Ето и чертеж пак да кажа за не разбралите 40мм ширина!!!

022187158.jpg?r=0

ПП - По въпроса с оборотите на ПХ. На мен схемата ми харесва и ми допада. Всеки казва да не пипам ТПС, обаче любопитството ми надделя. Свалих дросела покрай газовата, и ми направи впечатление че не щрака всеки път при пълно затваряне на дросела. Регулирах ТПС преди това затегнах малко болта който подпира клапите, и оправих мембранката дето спира при рязко връщане на газта.....Резултата сега имам стабилен ПХ(не че преди имаше проблем) и колата задейства всеки път ППХ при това плавно.

Мисля си ако вместо кранове затегна единия винт и натегна дросела така че да седи малко отворен за да поддържа стабилни 950 оборота какво ли ще стане? Според мене нищо, но кажете колеги....

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при мен проблема се оказа, че няма плочка и, че не е прекъсната бензиновата помна, Явно някой голям МАЙСТОР я е връзвал тази газова... :hilezh: тези дни ще тръгне на газ!

Ами къде ти влиза маркуча за газта?Колкото до бензновата помпа,тя наистина е по добре да работи,за да ти поддържа на празен ход 1000 оборота, а не да ти гасне.Когато помпата работи,държи налягане в главата на дебитомера и клапата му не играе,а тя започне ли да играе,започват да се менят оборотите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз ли съм луд <_< Продължавам да не намирам логика в "олекването на клапата" ;) . Спираме бензиновата помпа караме на газ и какво се получава???

-Клапата се вдига веднага щом колата продължи да работи на газ....

-Докато имаме налягане дюзите впръскват....

-Като караме сработва буренцето, през което и останалото налягане пада.....

-При ППХ сработва ел.регулатора за налягане който действа като баипас на двете камери с налягане.....

Е какво излиза в крайна сметка, че клапата "олеква" веднага щом минем на ГАЗ!!! Е за какво тогава се говори цялата тема??? За мене има някакво механично износване някъде, на автомобилите минали 40-50к км на газ и повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...