Jump to content

Механичен инжекцион и газ


Recommended Posts

Просто от куплунга на ЕКУ-то се изважда 2-ро краче и се изолира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто от куплунга на ЕКУ-то се изважда 2-ро краче и се изолира.

Валка,на това краче дали пише че е 2-ро погрешка да не извадя другото 2-ро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,прочетох абсолютно всичко изписано до момента,но тъй като не ги разбирам много нещата(извинявам се затова) бих искал да попитам дали ще срещна някакъв проблем ако реша да газифицирам ауди 100 ц3 136 коня,двигателя мисле че е WC.Казвали са ми че никой не желае да газифицира модела,незнайно по какви причини:)

Редактирано от mafia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валка,на това краче дали пише че е 2-ро погрешка да не извадя другото 2-ро.

Надписано е, няма как да го объркаш

...да газифицирам ауди 100 ц3 136 коня,двигателя мисле че е WC....

Няма никакви проблеми, старата ми 100/С3-ка беше KF (същия инжекцион и същия двигател) - нямах никакви грижи нито с оборотите на газ нито с "гърмене"или нещо друго. Трябва само да сложиш плочка на дроселовите клапи за АГУ-то, аз бях с изпарител Ловато.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб е под мокета в краката на пасажера. Има си специално място където се "резва" самия мокет (пада се от страна на барчето) - ще го видиш. Отдолу има черна кутия - като я отвориш ще видиш ЕКУ-то. За целта е необходимо да махнеш кората отдясно за да можеш да издърпаш мокета. Работа за 15-20мин. е.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб е под мокета в краката на пасажера. Има си специално място където се "резва" самия мокет (пада се от страна на барчето) - ще го видиш. Отдолу има черна кутия - като я отвориш ще видиш ЕКУ-то. За целта е необходимо да махнеш кората отдясно за да можеш да издърпаш мокета. Работа за 15-20мин. е.

Валка,видях къде е резнат мокета и ще го направя още утре,но да знаеш евентуално това рязване заводско ли е или някой го е рязал преди това,че ми се струва много дърводелско рязано?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип заводско е направено къде да се среже. При теб рязано ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип заводско е направено къде да се среже. При теб рязано ли е?

Да рязано е явно някой преди е пипал по компа, днес нямах време да стигна до него , но утре задължително ще го отворя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги понеже изчетох цялата тема, а и не само тази и аз симам същите проблеми (гаснене, непостоянни обороти ) и не ми стана ясно тази система мога ли да я приложа за 1.8 DZ двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DZ няма потенциометър на дебитомера - няма как да приложиш схемата за ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DZ няма потенциометър на дебитомера - няма как да приложиш схемата за ниските обороти.

да така бях разбрал и аз а има ли някакво решение или просто да сменя колата :wub: и относно гасненето пак ли е същата ситуация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DZ-то е доста непретенциозен мех. инжекцион стига да е регулиран добре и да са наред дюзите. Огледай добре гофрирания маркуч и маркучетата покрай него - най-малкия пропуск на въздух ще се отрази на празния ход. Трябва да сработва добре TPS-a, за реглаж на ниските обороти има отделен жигльор на дроселовите клапи отпред - месингов винт. Преди това обаче трябва да си сигурен, че TPs-a сработва и няма пропуск на въздух покрай инжекциона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доучх нещо за ГИ българска разработка, подходящ за мех. инжекция на много поносима цена. Фирмата се намирала в София, някъде из Банишора. Моля ако някой си е поставял този ГИ или има повече впечатления да сподели.

Редактирано от Agent Smith
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доучх нещо за ГИ българска разработка, подходящ за мех. инжекция на много поносима цена.

И каква е тази поносима цена? За 500 лв съм съгласен,но не и нагоре.Не е нужно да се слага ГИ на такъв мотор,но не е и невъзможно!

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за нещо от сорта ставаше дума. Мисля, че имаше някой колега от форума който си беше сложил при тях, но не съм сигурен кой. Става дума за напълно автономна система, която не разчита на фабричния компютър, така че е подходяща за коли с механична инжекция.

Редактирано от Agent Smith
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега поразрових гугъл и ми попадна това. Цените горе долу отговарят на това което чух. Може би става дума за същите газови инжекциони? Ако е така, нека някой който е монтирал такъв на мех. инжекция да се изкаже дали са добри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Неделя съм с един реглажен кран вместо МПХ. Впечатления та са ми:

-Обороти - бетон и на газ и на бензин.

-Студен старт на газ има, но работи не стабилно 2 минути :zustimm:

-На бензин почти не пали студена B) Викам си нещо не съм настроил. После погледнах че ПХ на АЦЕ си е един малък свят. Въздуха при затворена дроселова клапа минава през трасе отиващо точно до старт дюзата. Понеже при мен не пали студена на бензин дълго я разглеждах и установих че въздуха който минава през реглажния кран е не достатъчен за да може при студен старт да се образува "нормална" горивна смес(като не забравяме за момент дори че всичко трябва да минава при старт дюзата)...Викам си като компенсирам с леко натискане на газта(демек с отваряне на др.клапа) нещата ще се оправят. Е отново да ама не. Когато пипна газта ако не форсирам в над 2500 оборота положението е по-лошо. Аз това си го обяснявам, че се нарушава потока към старт дюзата и се получават нежелани завихряния. Демек трябва да се подава въздух от страна на старт дюзата иначе сме обречени. .....Сигурно Вальо човека го е написал някъде, ама не съм го видял.

ПП - Та сега въпроса ми е горе-долу колко трябва да ми се дигат оборотите през байпасния кран? Сега са 1000 с консуматори на газ на топло.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети докрай темата с повдигането на оборотите с ел. клапан и т-датчик и ще си отговориш на въпросите. Въздуха при затворена дроселова клапа НЕ минава през старт-дюзата - отива към отдушника на картерните газове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега пък не минава :zustimm: точно там минава. Виж елемент 27 от тази картинка. Това е тялото което се хваща към смукателния колектор, на него се монтира старт дюзата, и има вход за въздух от празния ход. Наистина от долната страна има извод който отива в картерната вентилация, но той е за твърди частици(течности) с диаметър на маркучето ф2мм. А проблема при мен го отдавам на това че на студено на бензин колата си работи изцяло като моноинжекцион. Когато се отвори дросела се получава въздушен поток от свеж въздух, но така не може да се хомогенизира впръсканото гориво от старт дюзата с постъпващия въздух. За това и е проблема. В доказателство ще кажа че на газ работи само с идея на по-ниски обороти нито гасне, нито се дави, нито мирише....

Вальо отново те поздравявам просто не знам как си се сетил да го преправиш това ЕВАЛА :bia::flehan: 1 месец търся термоключ на 40-50 градуса, това с регулатора от бойлер ми разби фантазията браво :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздух минава през дюзите САМО да ги охлажда - за нищо друго :hilezh:. Това не влияе на ниските обороти стига да няма утечка от износени уплътения (О-пръстени) на дюзите. Останалото е за картерната вентилация и отвора в пластмасовото тяло в маркуча е калибриран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно някъде бъркам, но нещо при мен не е така. Значи сложил съм едно кранче, ясно е че на студено колата не е добре(ще го оправя но трябва малко време). Ама защо на топло си прави каквото си поиска? Значи 5 пъти си играх да я правя все на топло, наглася я 1050-1000 оборота на газ и си карам(на бензин колкото да се движи). На другия ден седят 1200, после пък отцепи и държи отново 1000. Това при едни и същи условия, ДА НЕ СЕ ПОДВЕДЕТЕ ЧЕ НЕ СЪМ СЕ СЕТИЛ ЗА КОНСУМАТОРИТЕ. При каквито я центровам после при такива я гледам. Днес след отиване Своге София я нагласих на 1000 оборота на газ(че ги виреше 1300). Сега като се прибрах държеше 600 оборота. Цял ден се чудих и не ми стана ясно какво може така да мени оборотите.

ПП - При мен колата си е оригинална с всичко. Има си маркуч за топъл и студен въздух, нищо не е махано. Да не би да трябва да махна нещо? В кутията на въздушния филтър има ли клапа за температура на въздуха? Ако има да не би тя да ме базика. Защото си мисля че при топъл въздух сместа ще се хомогенизира по един начин, а при студен по друг. Ще я разглобя да изхвърля всичко от нея само въпрос на време е. Другото дето много ме е вкарвало в размисли и също може да създава проблем това е ел.клапана подаващ бензинови пари. Когато двигателя работи това нещо се сцепва да цъка, да не би да трябва да го запуша?

ПП - Картерна вентилация нямам. Въздух няма от къде да смуче :zustimm:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква плочка си? Как ти е сместа? Сложил ли си резистор в куплунга на ст. моторче? Потенциометъра на дебитомера регулиран ли е правилно? Извън града може да влиза насрещен въздух и затова да мени оборотите. Трябва да ги гледаш САМО, когато колата е в покой - не се движи. Ако я регулираш правилно (след като си я карал, на 90С) винаги ще се връщат на 1050 при 90С загрял двигател. Провери си дроселовите клапи да не задържат - TPS-a трябва винаги да включва при отпуснат педал на газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпковото е на буксата, но без маркучи. В движение никога до сега не са мърдали от насрещната струя, аз за това съм се огледал в "онова" в кутията на въздушния филтър. Колата на бензин е добре. На газ е правена на газ анализатор, но преди да и сложа кранче. Виж ТПС-а не включва, но на какво ще окаже значение това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо е значението на TPS-a, той показва на ЕКУ-то, че двигателя е на ниски обороти. На база това ЕКУ-то премества ъгъла на запалване и това влияе на работата на двигателя. Като "олекне" клапата и почне да се движи нагоре/надолу при положение, че не работи TPS-a, за ЕКУ-то означава, че просто натискаш педала на газта и все едно караш на скорост и променя както горивните карти (това няма значение при каране на газ) така и ъгъла на предварение - е това вече има значение, когато си на газ. Това води до промяна на ниските обороти. Така, че като за начало си включи TPS-a да работи коректно и чак тогава регулирай ниските. Имаш ли л-емулатор? Ако нямаш - може да се наложи да откачиш информационния кабел на л-сондата (черния).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...