Finish First Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Мисля към есента-зимата, да се сдобия с една от двете, макар и в период на криза, колата да не е приоритет.За маздата ме спира това, че е с роторен мотор,не знам как стой подръжката с него и къде може да се поддържа,освен в Стар Моторс. Тук идва и единсвения достъпен модел на ауди,а именно старото ТТ. Акциз няма да се плаща, така, че няма значение.Какво мислите вие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Ако ще е ТТ да е с големия мАтор 225 коня Според мен няма база за сравнение между двете коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Тия rx-8 по едно време ги гледах по сайтовете. Имаше доста бройки с прегряти двигатели и от това повечето бяха доста евтини. Едно е да изкараш 200 коня от 1.3, друго е от 1.8 С две ръце съм за ТТ-то, не само заради това, че е ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ggatwo Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Не забравяйте quattro-то!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 (Редактирано) Ако ще е ТТ да е с големия мАтор 225 коня Според мен няма база за сравнение между двете колиМного ясно, Маздата със задно е 1000 пъти по-яка от старото ТТ с куатро. Редактирано 3 Май 2009 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Маздата е 1000 пъти по-яка от старото ТТ.Само, че трябва да си направиш олтарче в някой ъгъл на къщата и всяка вечер преди лягане да палиш свещ да не се чупи нищо по тая "кола". Щото жална ти майка с тоя мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 (Редактирано) Нямаше ли такива мазди с нормални 2.6 мотори po 241 bhp? Не знам, в Щатите доста ги караха, не се славеха като много чупливи за разлика от някой други аналогични модели. Редактирано 3 Май 2009 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Finish First Публикувано 3 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Много ясно, Маздата със задно е 1000 пъти по-яка от старото ТТ с куатро.И аз съм на това мнение.Искам задно.Само, че трябва да си направиш олтарче в някой ъгъл на къщата и всяка вечер преди лягане да палиш свещ да не се чупи нищо по тая "кола". Щото жална ти майка с тоя мотор...Има нещо такова. Макар и целия и двигател да струва 2k $.Нямаше ли такива мазди с нормални 2.6 мотори po 241 bhp? Не знам, в Щатите доста ги караха, не се славеха като много чупливи за разлика от някой други аналогични модели.Няма. Моторите са им 1,3 - два ротора по 650 кубика.В доста сайтове съм разгледал, че мотора изпряга след 200 000км.А има и статистики при, които се показва, че на 40k км, колата т.е. РХ-8-цата постига по - добри времена отколкото на 10k км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Няма. Моторите са им 1,3 - два ротора по 650 кубика.В доста сайтове съм разгледал, че мотора изпряга след 200 000км.А има и статистики при, които се показва, че на 40k км, колата т.е. РХ-8-цата постига по - добри времена отколкото на 10k км.Ooo, има има! Само че са 231 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Finish First Публикувано 3 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Ха, голям пропуск. Тази не е с роторен мотор, така ли?Трябва да се разровя и за нея.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 (Редактирано) Маздата не е ли много по скъпа от ТТ-то ? Принципно маздата е кола за шофери, има хендлинг, баланс и е забавна за каране. Горе долу бърза но не е нещо изумително. Проблемите са и че харчи повечко, харчи масло, и не трябва да я гасиш преди да е загряла. ТТ-то пък е добра база за силов тунинг и може да стане много бързо в права посока, но това е свързано с разправии и майстори докато маздата я зимаш и даваш газ, погледни също и хонда с2000 може би дъ бест. Редактирано 3 Май 2009 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 +1 за ТТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Finish First Публикувано 3 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 (Редактирано) Маздата не е ли много по скъпа от ТТ-то ? Принципно маздата е кола за шофери, има хендлинг, баланс и е забавна за каране. Горе долу бърза но не е нещо изумително. Проблемите са и че харчи повечко, харчи масло, и не трябва да я гасиш преди да е загряла. ТТ-то пък е добра база за силов тунинг и може да стане много бързо в права посока, но това е свързано с разправии и майстори докато маздата я зимаш и даваш газ, погледни също и хонда с2000 може би дъ бест.Разглеждал съм и S2000,но Маздата по ми харесва.Иначе да, ТТ-то е база за тунинг.Маздата е по - скъпа,но пък е от 2004-та насам..А и споерд мен, най - големия и плюс - задно Редактирано 3 Май 2009 от Красимир! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 За мен ТТ е най-смешният "роудстър" (обърнете внимание на кавичките). Роудстър с предно - това само гениите от Ауди могат да родят след много мислене. Дори и т. нар. quattro при ТТ-то не е quattro, а шибан haldex. Така че аз бих казал следното: всичко друго но не и ТТ Nissan 350Z и BMW Z4 хич не са лоши, take a look Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 (Редактирано) Маздичката естествено ,нека е с "кофти ванкела","без великото куатро",със собствената бензиностанция( туй пък що се спряга не разбрах,разход като разход,адекватен на мощноста),с тубите масло за доливане(щото една дърта от 96-та кошница ич не харчи масло ) и ред други "несъвършенства",нека .Кво пък му харесвате на туй ТТ не знам ,само като му видя страничните огледалца и ми се доплаква от умиление Редактирано 3 Май 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 За мене тази дилема е излишна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Ами това http://www.hyundaigenesis.com/coupe/ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 + 1 за маздата. Не мисля, че изобщо могат да се сравняват 2те коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 аз пък бих те посъветвал да вземеш ТТ, но с атмосферен мотор и истинско 4 х 4турбинирането е лесно, а дори със сток карантия държи до 400 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 ................. и истинско 4 х 4.................не знаех,че имаш избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 3.2ката не е ли пак с haldex? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Finish First Публикувано 4 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2009 (Редактирано) Ами това http://www.hyundaigenesis.com/coupe/ ?Не е ли доста парички?Ако пък не стигнат за мазда,разглеждам и разни е46-тици,нещо 328.. Редактирано 4 Май 2009 от Красимир! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Май 2009 Доклад Share Публикувано 4 Май 2009 Пичове, много играете на NFS. 1. Краси, не ми стана ясно нова кола ли ще вземаш или нещо втора ръка? Ако вземеш Маздата на старо не си струва, без гаранция и т.н. 2. Тия от Старс Моторс не мисля че ще могат да ти предоставят добро обслужване, даже и да вземеш маздата от тях3. Даже и да вземеш маздата нова, след някоя друга година няма да има продаване тази кола. 4. Тия от Хюндай от кога правят хубави коли? Вярно че са по-добре от корейски Шевролет, ама тва си е пак ш*бан Хюндай За мен по-добре си намери читаво Порше Бокстер, като си се навил за тва задно. Което си е просто за дрифтове... а пък дрифтовете са си разход и то не малък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Finish First Публикувано 4 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2009 (Редактирано) Пичове, много играете на NFS. 1. Краси, не ми стана ясно нова кола ли ще вземаш или нещо втора ръка? Ако вземеш Маздата на старо не си струва, без гаранция и т.н. 2. Тия от Старс Моторс не мисля че ще могат да ти предоставят добро обслужване, даже и да вземеш маздата от тях3. Даже и да вземеш маздата нова, след някоя друга година няма да има продаване тази кола. 4. Тия от Хюндай от кога правят хубави коли? Вярно че са по-добре от корейски Шевролет, ама тва си е пак ш*бан Хюндай За мен по-добре си намери читаво Порше Бокстер, като си се навил за тва задно. Което си е просто за дрифтове... а пък дрифтовете са си разход и то не малък 1. Няма да е нова, определено. 2. Т'ва ми е един от проблемите, които ми се върти в главата, че колко хора запознати с тея мотори има тук..3. Точно поради тази причина неща нова кола да си купувам, а да кажем на 40-65k км.Относно Поршето, там вече ще скоча в друг филм,за който ми е доста рано да се вкарвам в него,а и гледам да се простирам според чергата,че не искам като се развали нещо и да карам слубежната само.За това ще гледам как ще сме с парите и с кризата,понеже колата не е приоритет в период на кризаи ще видим, ако се справим с парите - мазда,ако не, нещо по евтино дали 328-ца или ТТ.. Редактирано 4 Май 2009 от Красимир! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Май 2009 Доклад Share Публикувано 4 Май 2009 (Редактирано) Ами вземай едно Z3 с по-як мотор и си ти. Ако имаш възможност и Z4...Или SLK... Това са добри роудстери Редактирано 4 Май 2009 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване