Jump to content

Audi TT или Mazda RX-8?



Recommended Posts

Мисля към есента-зимата, да се сдобия с една от двете,

макар и в период на криза, колата да не е приоритет.

За маздата ме спира това, че е с роторен мотор,

не знам как стой подръжката с него и къде може да се поддържа,

освен в Стар Моторс. Тук идва и единсвения достъпен модел на ауди,

а именно старото ТТ. Акциз няма да се плаща, така, че няма значение.

Какво мислите вие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 246
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако ще е ТТ да е с големия мАтор 225 коня :lol:

Според мен няма база за сравнение между двете коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия rx-8 по едно време ги гледах по сайтовете. Имаше доста бройки с прегряти двигатели и от това повечето бяха доста евтини. Едно е да изкараш 200 коня от 1.3, друго е от 1.8 :lol: С две ръце съм за ТТ-то, не само заради това, че е ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е ТТ да е с големия мАтор 225 коня :hilezh:

Според мен няма база за сравнение между двете коли

Много ясно, Маздата със задно е 1000 пъти по-яка от старото ТТ с куатро.

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маздата е 1000 пъти по-яка от старото ТТ.

Само, че трябва да си направиш олтарче в някой ъгъл на къщата и всяка вечер преди лягане да палиш свещ да не се чупи нищо по тая "кола". Щото жална ти майка с тоя мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше ли такива мазди с нормални 2.6 мотори po 241 bhp? Не знам, в Щатите доста ги караха, не се славеха като много чупливи за разлика от някой други аналогични модели.

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно, Маздата със задно е 1000 пъти по-яка от старото ТТ с куатро.

И аз съм на това мнение.

Искам задно.

Само, че трябва да си направиш олтарче в някой ъгъл на къщата и всяка вечер преди лягане да палиш свещ да не се чупи нищо по тая "кола". Щото жална ти майка с тоя мотор...

Има нещо такова. Макар и целия и двигател да струва 2k $.

Нямаше ли такива мазди с нормални 2.6 мотори po 241 bhp? Не знам, в Щатите доста ги караха, не се славеха като много чупливи за разлика от някой други аналогични модели.

Няма. Моторите са им 1,3 - два ротора по 650 кубика.

В доста сайтове съм разгледал, че мотора изпряга след 200 000км.

А има и статистики при, които се показва, че на 40k км,

колата т.е. РХ-8-цата постига по - добри времена отколкото на 10k км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма. Моторите са им 1,3 - два ротора по 650 кубика.

В доста сайтове съм разгледал, че мотора изпряга след 200 000км.

А има и статистики при, които се показва, че на 40k км,

колата т.е. РХ-8-цата постига по - добри времена отколкото на 10k км.

Ooo, има има! Само че са 231 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маздата не е ли много по скъпа от ТТ-то ? Принципно маздата е кола за шофери, има хендлинг, баланс и е забавна за каране. Горе долу бърза но не е нещо изумително. Проблемите са и че харчи повечко, харчи масло, и не трябва да я гасиш преди да е загряла.

ТТ-то пък е добра база за силов тунинг и може да стане много бързо в права посока, но това е свързано с разправии и майстори докато маздата я зимаш и даваш газ, погледни също и хонда с2000 може би дъ бест.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Маздата не е ли много по скъпа от ТТ-то ? Принципно маздата е кола за шофери, има хендлинг, баланс и е забавна за каране. Горе долу бърза но не е нещо изумително. Проблемите са и че харчи повечко, харчи масло, и не трябва да я гасиш преди да е загряла.

ТТ-то пък е добра база за силов тунинг и може да стане много бързо в права посока, но това е свързано с разправии и майстори докато маздата я зимаш и даваш газ, погледни също и хонда с2000 може би дъ бест.

Разглеждал съм и S2000,

но Маздата по ми харесва.

Иначе да, ТТ-то е база за тунинг.

Маздата е по - скъпа,

но пък е от 2004-та насам..

А и споерд мен,

най - големия и плюс - задно :)

Редактирано от Красимир!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен ТТ е най-смешният "роудстър" (обърнете внимание на кавичките). Роудстър с предно - това само гениите от Ауди могат да родят след много мислене. Дори и т. нар. quattro при ТТ-то не е quattro, а шибан haldex. Така че аз бих казал следното: всичко друго но не и ТТ :lol:

Nissan 350Z и BMW Z4 хич не са лоши, take a look :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маздичката естествено ;) ,нека е с "кофти ванкела","без великото куатро",със собствената бензиностанция( :) туй пък що се спряга не разбрах,разход като разход,адекватен на мощноста),с тубите масло за доливане(щото една дърта от 96-та кошница ич не харчи масло :D ) и ред други "несъвършенства",нека :lol: .

Кво пък му харесвате на туй ТТ не знам :) ,само като му видя страничните огледалца и ми се доплаква от умиление :)

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не е ли доста парички?

Ако пък не стигнат за мазда,

разглеждам и разни е46-тици,

нещо 328..

Редактирано от Красимир!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, много играете на NFS.

1. Краси, не ми стана ясно нова кола ли ще вземаш или нещо втора ръка? Ако вземеш Маздата на старо не си струва, без гаранция и т.н.

2. Тия от Старс Моторс не мисля че ще могат да ти предоставят добро обслужване, даже и да вземеш маздата от тях

3. Даже и да вземеш маздата нова, след някоя друга година няма да има продаване тази кола.

4. Тия от Хюндай от кога правят хубави коли? Вярно че са по-добре от корейски Шевролет, ама тва си е пак ш*бан Хюндай :birthday:

За мен по-добре си намери читаво Порше Бокстер, като си се навил за тва задно. Което си е просто за дрифтове... а пък дрифтовете са си разход и то не малък :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Пичове, много играете на NFS.

1. Краси, не ми стана ясно нова кола ли ще вземаш или нещо втора ръка? Ако вземеш Маздата на старо не си струва, без гаранция и т.н.

2. Тия от Старс Моторс не мисля че ще могат да ти предоставят добро обслужване, даже и да вземеш маздата от тях

3. Даже и да вземеш маздата нова, след някоя друга година няма да има продаване тази кола.

4. Тия от Хюндай от кога правят хубави коли? Вярно че са по-добре от корейски Шевролет, ама тва си е пак ш*бан Хюндай :birthday:

За мен по-добре си намери читаво Порше Бокстер, като си се навил за тва задно. Което си е просто за дрифтове... а пък дрифтовете са си разход и то не малък :birthday:

1. Няма да е нова, определено.

2. Т'ва ми е един от проблемите, които ми се върти в главата, че колко хора запознати с тея мотори има тук..

3. Точно поради тази причина неща нова кола да си купувам, а да кажем на 40-65k км.

Относно Поршето, там вече ще скоча в друг филм,

за който ми е доста рано да се вкарвам в него,

а и гледам да се простирам според чергата,

че не искам като се развали нещо и да карам слубежната само.

За това ще гледам как ще сме с парите и с кризата,

понеже колата не е приоритет в период на криза

и ще видим, ако се справим с парите - мазда,

ако не, нещо по евтино дали 328-ца или ТТ..

Редактирано от Красимир!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вземай едно Z3 с по-як мотор и си ти. :birthday:

Ако имаш възможност и Z4...

Или SLK... Това са добри роудстери :birthday:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...