didoya Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Само не виждам какво ми дреме че за 100к на газ ЕВЕНТУАЛНО ще трябва да отворя мотор. Diters е минал 80к с 1.8Т и ГИ и засега никакви индикации.Икономията ми - 10 000 лева за тия 100к км. Ако следите цените - това са 2 такива А4-ки.П.П. След 32к км минати на газ от мен мога да твърдя че мотора ми е в повече от задоволително състояние, никаква промяна спрямо преди да сложа ГИ-то. Работи като часовник, 0W40 Castrol от смяна до смяна не губи повече от 100мл. Аз повече претенции нямам, не твърдя че газта е НАЙ-НАЙ горивото, а и не смятам че има закога да пазя (и тук е много условно) мотор на 13 години, тя колата така или иначе нова няма да стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 (Редактирано) Марто, чекам се разпишеш у тая тема.пишем 20 лв = 200 км грацко/русенско това на А4, 1,8т, куатро /сега гледам паднала малко газта та може и повече/. И с газ и без газ щях да въртя същите километри. При мен идеята беше - имам свободни 1700 лв, ако ги държа в банка ще имам такава доходност, ако ги "инвестирам" в газов инжекцион ще имам друга доходност.карам с продукт разработен и направен в европа за моя вид двигател, монтиран по европейски за съжаление в бананова държава. ти имаш ли сигурност, че купувайки маслен филтър от фирмата Х клапана му няма да блокира и да окотиш мотора? имаш ли сигурност купувайки масло пълна синтетика, че няма да ти набутат рафинирано олио? свещи смених на 8 х.км, а не бяха ефтини, сега да почна да рева ли? всеки се опитва да минимизира риска от фал по колата. аз съм решил да карам на газ, но не на всяка цена. любима тема ми е може ли на АБК обикновенна газова и се почва една полемика. фирмите производители на газови уредби казват трябва ГИ, нашите майстори и усери казват АДИ БЕ. Моя опит с ауди е около 50 х.км. с газов инжекцион и за сега проблеми няма. като се появят ще ги решавам. за сега 20 лв = 200 км. ПП: автора на темата да спомене на какъв мотор е това, каква уредба и как е обслужвана.ПП2: за вървенето си прав, но производителя дава около 2-3% загуба на мощност на газ. Редактирано 28 Май 2009 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Не се отделя сяраНяма от къде да се отделиБатьо докат четеш рекламните блоГчета на Кълвача газ ше ги пишеш такива. Тва кат бика и червеното.газта вреди на леглата само и единствено при студен мотор, защото при изгарянето се получава серен окис който в комбинация с конденза,причиняван в по големи количества при студен мотор получава сярна (или сериста беше) киселина, която кородира леглата на клапаните, които трябва редовно да се припасват, което отнема от материала и кара клапаните да "потъват" в главата, което води до кофти ремонти.........http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p...cee1594c3598b63Човека дет го е писал това, вервай ми знае кво пише. Тва коренспондира и с втория пост и полезността за леглата на клапаните. Батки, не си смучете информация от пръстите, защото ви се иска да е така. Нещата са доста по-различни.А Мечока го е написал там нещо степени на сгъстяване, цъкнете на линка ако не ви мързи.Ето ви още малко, да почетете щот гледам редица пропуски в подготовката ви.Технически данни Caddy EcoFuel-Предно и напречно разположен 4-цилиндров редови бензинов двигател с по 2 клапана на цилиндър, горно разположен разпределителен вал със задвижване през назъбен ремък,-Емисионна норма EURO IV-Работен обем: 1984 см3-Диаметър на цилиндъра x ход на буталото: 82,5 / 92,8 мм-Максимална мощност: 80 кW (109 к.с.) при 5400 об./мин.-Степен на сгъстяване: 13,5-Максимален въртящ момент: 160 Nm при 3500 об./мин.-Максимална скорост: 170 км/ч-Ускорение 0 - 100 км/ч: 13,8 с.-Разход комбиниран: 6,0 кг/100кмhttp://vw.newcar.bg/Caddy-EcoFuel--gradski...-nas-ni249.htmlГоривото е CNG не е LPG, некой да се не косне излишно, но и при бутана стойностите на степен на сгъстяване са близки, та да попитам коя от колите ви има такава степен на сгъстяване, или предвидливо им клъцнахте 10мм на главите? Бацки недейте да пръцкате по клавиатурите, четете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Батьо докат четеш рекламните блоГчета на Кълвача газ ше ги пишеш такива. Тва кат бика и червеното.Не чета рекламни блогове А тва за бика и червеното беше в духа на темата Формулата на пропана и на бутана съдържа в себе си само Въглерод и Водород.От къде идва сярата, за да се образува серния оксид?Даже бих казал, че в бензина и в дизела се съдържа сяра и се образуват, съответните оксиди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Мхихихихихихих, баси яката тема, та кво викахте пръдня сектата, газта е мега-хипер безвредна, че даже и полезна? Евтиния, вървеж, че даже и полезни отлагания.......... Предполагам, но само предполагам че в обгЪзените ви главици се прокрадва мисълта, че въпреки сички налични филтри по системата, част от тия гоМна влаат и у моторо. Кхкхкхкххкхкхкхк. Марто, чекам се разпишеш у тая тема. Ей го поредния. Вденете най-накрая простата истина, че колите ви вървят на газ повече, защото сте им ебали майката на бензиновите системи с тая пръдня, а не защото на газ върви повече.А бе говори си ти ама аз си правя диаманти в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 (Редактирано) Темата се превръща пак в един безсмислен споргаз-бензин-дизел Той Лук-ойл какво гориво произвежда качественобез секви примеси, боклуци и смрадоляци?В момента единица пробег на газ ми излиза точно два пъти по евтино, отколкото ако беше на бензин.Друго в момента, абсолютно не ме интересува.Освен това, че се сетих, към Борислав:Газовия инжекцион, превключва на газ, след като двигателя е достигнал определена температура, нормално около 40 градуса.Не е чак толкова студен двигателя, за да се образуват конденз, сярна киселина и кво ли не още.А бе говори си ти ама аз си правя диаманти в движение тва е що си с турбина и праиш по големо налягане аз като съм с атмосферка, и си прая само графит дееба Редактирано 28 Май 2009 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 И кое те кара да нислиш, че инстакацията на Лукоил происвежда лабораторно чист LPG?Абе карайте си на бензин, дизел, кюмур, олио и там каквото се сетите друго и не ни мислете нас с газта.Или викаш кофти е мисълта някой да кара по-тиха, по не-вибрираща и бърза кола за по-малко пари И няма как да не се обадите всички хейтъри на LPG Ех, ако ако знаете колко е гадно да видя 0.72 на литър на колонката - мъка ви казвам, мъка голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Абе карайте си на бензин, дизел, кюмур, олио и там каквото се сетите друго и не ни мислете нас с газта.Или викаш кофти е мисълта някой да кара по-тиха, по не-вибрираща и бърза кола за по-малко пари И няма как да не се обадите всички хейтъри на LPG Ех, ако ако знаете колко е гадно да видя 0.72 на литър на колонката - мъка ви казвам, мъка голяма.на мен ми е още по голяма мъкадават ми и две стотинки отстъпка в Лук-ойлпа и графит си имам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Не се отделя сяраНяма от къде да се отделиНе е така. Има сяроводород, нормата е не повече от 5 г./100 куб.м., а обикновено е наполовина по-ниско.Ех, ако ако знаете колко е гадно да видя 0.72 на литър на колонката - мъка ви казвам, мъка голяма.Ако знаеш колко пък е гадно да видиш бутала, биели, сегменти. Не че нещо де, просто реших да вметна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Абе карайте си на бензин, дизел, кюмур, олио и там каквото се сетите друго и не ни мислете нас с газта.Или викаш кофти е мисълта някой да кара по-тиха, по не-вибрираща и бърза кола за по-малко пари И няма как да не се обадите всички хейтъри на LPG Ех, ако ако знаете колко е гадно да видя 0.72 на литър на колонката - мъка ви казвам, мъка голяма.Кофти е да. За 12-13 лева да минеш 100 км в най-злостните софийски задръствания с климатик, ръчкайки 16-годишния кошер - отвратително е. Секи да кара на квото иска ве - баси батките ментори се навъдиха. Кат си изкарваш сам парите, знаеш с колко усилия и нерви ги вадиш, еле па сега и тая скапана криза, тогава си в пълното си право да решиш каква кола да караш, на какво гориво, дали да пускаш климатика (ако имаш), да купиш ли ароматизатор от по-скъпия и тн. Въпрос на финансови възможности и личен избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Не е така. Има сяроводород, нормата е не повече от 5 г./100 куб.м., а обикновено е наполовина по-ниско.За метан ли говориш или за смес пропан бутантака нареченото LPG? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 ...сега и тая скапана криза, тогава си в пълното си право да решиш каква кола да караш, на какво гориво, дали да пускаш климатика (ако имаш), да купиш ли ароматизатор от по-скъпия и тн. Въпрос на финансови възможности и личен избор.Така е, криза е. Даже гледах батките в Амстердам яко се кефят на колелата и бръмчат на рояци. То вярно, че синята зона за автомобили там е 5 евро на час, но това е друга тема.За метан ли говориш или за смес пропан бутантака нареченото LPG?Говоря за Пропан-бутан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 А бе като казахте криза сутринта един с баварец без лепенка за газ зареди 20 лева бензин на шела. Аре обяснявайте ми, че ние сме клошари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Говоря за Пропан-бутан.Би ли ми го показал в сравнителна таблица, заедно с другите горива, ако я имаш някъде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Liquefied_petroleum_gasA тва, че имало сяра, тя се отделяла, скапвала мотора и не знам кво си за мен е тъпня - без да съм специалист. Значи, доколкото си спомням от уроците по органична химия, подредбата на газовете в зависимост от тяхната тежест (почвайки от най-лекия) е следната:1. Метан2. Етан3. Пропан4. Бутан5. Пентан6. Хексан7. Хептан8. Октан9. Нонан10.ДеканПо своята същност, пръднята, с която караме бангиите, е смес от номер 3 и 4 в различно съотношение. По дифолт е без мирис. Слагат сяра, за да се усети, когато отнякъде има теч - т.нар. процес на одориране. Да не се взривиш, без да разбереш що. В смисъл, не че кат помиришеш нема се вдигнеш във въздуха пак, ма поне ше знаеш от кво е било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 А бе като казахте криза сутринта един с баварец без лепенка за газ зареди 20 лева бензин на шела. Аре обяснявайте ми, че ние сме клошари.Ааа, това е широко навлезлия стандарт "тънкана-престиж". Ся да не кажеш, че някоя нова петичка е била, че тогава направо ще падна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 А бе като казахте криза сутринта един с баварец без лепенка за газ зареди 20 лева бензин на шела. Аре обяснявайте ми, че ние сме клошари.Еми срам го е, че кара на пръдня. Ма ем па иска да е модерен с бавареца. Ем па нема кинта за бенз. Кво да прай - и той душа носи - иска да паркира милионника пред кафето и да го заглеждат кучките. Ма как с тоя стикер за газта - не става некак си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Ако знаеш колко пък е гадно да видиш бутала, биели, сегменти. Не че нещо де, просто реших да вметна.Що ли не съм ги виждал досега, а имам над 80 000км на газ на старата ми Вектра и над 30 000 на сегашната кола, що ли си мисля и че при добре настроен ГИ това е невъзможно.Или просто си чул така? Или това че караш емнайсе-годишното АБК на бензин се чувстваш готино? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 (Редактирано) Що ли не съм ги виждал досега, а имам над 80 000км на газ на старата ми Вектра и над 30 000 на сегашната кола, що ли си мисля и че при добре настроен ГИ това е невъзможно.Или просто си чул така? Или това че караш емнайсе-годишното АБК на бензин се чувстваш готино?Потвърждавам всичко казано от теб. Само не се вълнувай. Редактирано 28 Май 2009 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Абе карайте си на бензин, дизел, кюмур, олио и там каквото се сетите друго и не ни мислете нас с газта.Ех, ако ако знаете колко е гадно да видя 0.72 на литър на колонката - мъка ви казвам, мъка голяма.Точно така градски , мъка, мъка - днес е вече 0,71лв на литър!!! Не слизам от моята кошница , а преди да и бодна ГИ-то я гледах като голям камък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Газовия инжекцион стига го сравнявахте с нормална газова,щото според мене немат нищо общо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 (Редактирано) Имат бре горивото е еднакво респективно цената на изминат километър.Просто едното е направено заради пластмасарниците от новите години и не само заради точната дозировка.Старите и не толкова прецизни двг-та нямат проблеми както пишат хора с над 80к км на гаС.Скъпа кола скъпа поддръжка, евтина кола евтин ремонт тва е цялата работа......... Редактирано 28 Май 2009 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi fen do Grob Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 karajte na gnqs penis i menis i julete na mivkqta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 Аве газьорчетата никой не ви говори за лев/километър, ма понеже сте спестовници и веднага с тва решихте да изпъквате, тук дискусията почна от тва, е ли или не вредна газта за ДВГ-то и понеже сте неграмотни и нямате доводи, почвате да вадите довода с тънежа. Никой не ви говори в левовото изражение, говориме чисто технически в случая, ся знам че тва не ви е силната страна, но не измествайте темата за пореден път. А там на колегата дет си туши шумовете от мотора с газОВО, ще му кажа, че има и други начини мотора да е тих и и приятен за каране. Та кво стана ся, има или няма сяра в газта? До къв извод се стигна? Щот на Сашо леко му имам доверие като пише че има, щот случайно знам с какво се занимава, но продължавайте да му обяснявате, забавно е. А пък аз ше се обадя на един браток да извади архива със снимки да ви покажа главите на мотори карани с пръдня на кво приличат, пък вие ми обяснявайте как немало отлагания и лайна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 28 Май 2009 Доклад Share Публикувано 28 Май 2009 (Редактирано) Добре ве аз пък така ше задам въпроса щот на тънкаж пак го обърнахте.Англичаните са умни и пресметливи хора но не и тънкачи тва предполагам ни е ясно на всички.Мое ли ми обясните що си скапват коли за доста пари обръщайки ги на газ?И са ше кажете че и Бентлито не е кола или Ролса?П.С за справка http://www.go-lpg.co.uk/ Редактирано 28 Май 2009 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване