nifcho Публикувано 6 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 Колеги имам следния проблем: Като карам по дълго на климатик и отпред от дясно ми се появява вода. Тече точно от средната конзола, горе долу там където са радяторите на парното и климатика. Също така съм забелязал, че когато на колата и работи климатика под нея не тече вода, а знам че трябва. Това ме води на извода че там от където трябва да се отоднява туй чудо нещо не е наред. Има ли някъде тръбичка или нещо подобно където да е запушена и за това да ми прави мизерии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
titancho Публикувано 6 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 Колеги имам следния проблем: Като карам по дълго на климатик и отпред от дясно ми се появява вода. Тече точно от средната конзола, горе долу там където са радяторите на парното и климатика. Също така съм забелязал, че когато на колата и работи климатика под нея не тече вода, а знам че трябва. Това ме води на извода че там от където трябва да се отоднява туй чудо нещо не е наред. Има ли някъде тръбичка или нещо подобно където да е запушена и за това да ми прави мизерии?При мене колега е същата работа то маи когато върти климатика няма как да се получи конденза ама като спре тогава няма да се плашиш щом духа хладно е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memento Публикувано 6 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 Колеги имам следния проблем: Като карам по дълго на климатик и отпред от дясно ми се появява вода. Тече точно от средната конзола, горе долу там където са радяторите на парното и климатика. Също така съм забелязал, че когато на колата и работи климатика под нея не тече вода, а знам че трябва. Това ме води на извода че там от където трябва да се отоднява туй чудо нещо не е наред. Има ли някъде тръбичка или нещо подобно където да е запушена и за това да ми прави мизерии?Отпуши си маркучето за конденза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 7 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 При мене колега е същата работа то маи когато върти климатика няма как да се получи конденза ама като спре тогава няма да се плашиш щом духа хладно е добре То като изключа климатика тогава става наводнението.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 А къде се намира това маркуче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marty-74 Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 а защо като спре климатика и започва да мирише на гадно.при това на сменен филтър и то на BOSH? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 Филтърът на климатика няма никакво отношение относно миризмата на изпарителя.Той е там само да филтрира постъпващия въздух отвън,а причината за миризмите са гадостите,които "живеят" върху радиаторчето на климатика в колата.Нужно е почистване на това радиаторче и освен това е добре да си изградиш навика при спиране на климатика да си оставяш пуснат вентилатора на купето,за да се изсуши питата на радиаторчето и да не остава влажна,давайки среда за развитието на микроорганизми.Маркучето за изтичане на конденза се намира отдясно на колата по посока на движението и се вижда само ако си залегнал под нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 11 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Колеги или аз съм кьорав или такова маркуче няма!!! Може ли някой от вас да ми обясни по-обстойно къде е, че досега бях под нея и не видях никво маркуче???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 14 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2009 Никой ли незнае....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander82 Публикувано 15 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2009 Ами колега според мен това е за кондензаhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=5913...mp;#entry842712 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 15 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2009 Ами колега според мен това е за кондензаhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=5913...mp;#entry842712Точно това е въпросния маркуч. Намира се под дясната врата, зад прага на който се лови крика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKATATDI Публикувано 20 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2009 Оказвам помощ на всички които имат пробелем с теч на конденза от климатроника (климатика) в купето. След няколко по дълги пътувания в жегата се оказах с два микро язовира в краката си, както и при пасажера. Естествено отдих при специалист и след като видях разглобено цялото табло на моето А4, както и стоене в канала под колата в търсене на тръбичката която отвежда конденза навън (не търсете нямя дя откриете такава при А4) установихме, че проблема се решава в рамките на половин час със следното:Разглобяване на жабката и повдигане на стелката от страната на пасажера. В левия край се намира радиатора (изпарителя) под който се събира конденза и се отвежда навън посредсвом преходник, който в горната му част е с два пъти по-голям диаметър. Той се държи на три винта, след свалянето му просто пробивате отворите навърте и навън и съответно се мокрите.Надявам се съм бил полезен и на други колеги страдалци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 22 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 Евала колега имаш много бири от мене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 Оказвам помощ на всички които имат пробелем с теч на конденза от климатроника (климатика) в купето. След няколко по дълги пътувания в жегата се оказах с два микро язовира в краката си, както и при пасажера. Естествено отдих при специалист и след като видях разглобено цялото табло на моето А4, както и стоене в канала под колата в търсене на тръбичката която отвежда конденза навън (не търсете нямя дя откриете такава при А4) установихме, че проблема се решава в рамките на половин час със следното:Разглобяване на жабката и повдигане на стелката от страната на пасажера. В левия край се намира радиатора (изпарителя) под който се събира конденза и се отвежда навън посредсвом преходник, който в горната му част е с два пъти по-голям диаметър. Той се държи на три винта, след свалянето му просто пробивате отворите навърте и навън и съответно се мокрите.Надявам се съм бил полезен и на други колеги страдалци.Оказвам помощ на всички които имат пробелем с теч на конденза от климатроника (климатика) в купето. След няколко по дълги пътувания в жегата се оказах с два микро язовира в краката си, както и при пасажера. Естествено отдих при специалист и след като видях разглобено цялото табло на моето А4, както и стоене в канала под колата в търсене на тръбичката която отвежда конденза навън (не търсете нямя дя откриете такава при А4) установихме, че проблема се решава в рамките на половин час със следното:Разглобяване на жабката и повдигане на стелката от страната на пасажера. В левия край се намира радиатора (изпарителя) под който се събира конденза и се отвежда навън посредсвом преходник, който в горната му част е с два пъти по-голям диаметър. Той се държи на три винта, след свалянето му просто пробивате отворите навърте и навън и съответно се мокрите.Надявам се съм бил полезен и на други колеги страдалци. Тоя преходник къде точно излиза навън? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 23 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 Тоя преходник къде точно излиза навън?Някъде около скоростната кутия, или по-точно над нея леко в дясно (предполагам не съм го гледал отдолу). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 Не можах да сваля жабката... Какво я държи от дясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Мисля че на А4 беше като на А3 т.е. махаш капака (същия като този който крие бушоните от шофьорската страна) и ще видиш винтчетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 24 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Мисля че на А4 беше като на А3 т.е. махаш капака (същия като този който крие бушоните от шофьорската страна) и ще видиш винтчетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 добрекажи ти твоята така ли я оправиче и при мен май го има тоя момент, не е толкова силно изразен, ама го има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 24 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 добрекажи ти твоята така ли я оправиче и при мен май го има тоя момент, не е толкова силно изразен, ама го имаТочно така както го е описал колегата. Сваля се само жапката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Точно така както го е описал колегата. Сваля се само жапката.ok10xще го пробвам упражнението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Мисля че на А4 беше като на А3 т.е. махаш капака (същия като този който крие бушоните от шофьорската страна) и ще видиш винтчетата. Благодаря колега Точно така е както казваш....В неделя ако е по хладно ще сваля жабката за да видя за какво става дума....От моя климатик не мирише, но нещо ми се испотяват стъклата. Ще разгледам и почистя изпарителя профилактично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lokva Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 колеги и аз имам подобен проблем. климатика работи нормално но след дълго пътуване като спра няма конденз под колата. също така ми се изпотяват много стъклата при по влажно време или когато навън е хладно и имам повече пасажери. за колегите които имат проблем с миризмата копирам едно мнение от друг форум как лестно да си решите проблема с нея. Здравейте, и аз съм водил неравна борба с тази миризма, но в крайна сметка победих по съвет на приятел хирург с нещо елементарно и много просто - нарича се кислородна вода или на медицински -водороден пероксид. Продава се във всяка аптека и струва 3.6лв литъра! Купувате си обаче 30 % разтвор , а не 3 % ! желателно е 1 л. бутилка - за да имате доволно ! Взимате си хубава пръскалка и разреждате 1:1 с дестилирана или поне филтрирана вода ! Можете директно с 30% разтвор да пръскате, но няма смисъл и разреден е категоричен убиец на миризливите бактерии ! Брутално ефективно е ! Трябва да имате директен достъп до питата за да можете хубаво да я напръскате с течността ! През цялото време ЗАДЪЛЖИТЕЛНО работете с ръкавици - иначе пари на кожата, пазете много и очите ! Виждате как започва един процес на буквално изгаряне на бактериите и патогенните, Цялата пита започва да отделя пяна, в която се превръщат мъртвите микроорганизмите! изчаквате и пак пръскате докато отделянето на пяна намалее или престане - тогава сте готови. Ефекта е изключително дълготраен - повече от 3 години, от както съм третирал така и миризма от питата нямам - тоест. миналата година почна леко да се появява или пък си внуших - но третирах със спрей само въздуховодите и се приключи та до днес ! За въздуководите, където нямате достъп с пръскалката може да се ползвате спрейовете за климатици, но тези с които директно се вкарва пяната в тях с помощта на маркуче. Освен това правя и следното, като профиллактика - като знам, че наближавам крайната точка спирам климатика/климатроника и оставям само вентилатора да подуха на по-висока степен. Така се намалява отлагането на конденз по тръбите и съответно завъждане на гадинки там ! п.с. същия "препарат" използвам и за обезмирисяване и на обувки, за дезинфекция и борба с мухали, плесени и патогени, както и почистването и обезмирисяването и на питата на вътрешното тяло на домашния климатик - предимството му пред всички останали е, че е безпощадно ефективен, без мирис е, и е евтин ! Ползвам го от години и вместо афтършейв, но в 3% концентрация Имах опасение в началото, но досега не съм попадал на нещо, което да избелее, като тъкан или да причини някакви разрушителни или вредни въздействия освен в/у гадинките ! изобщо кислородната вода е с доста универсално приложение Отново - трябва да се внимава да не попада в/у кожата и очите, когато е в голяма концентрация - щипе доста успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 И при мен е същото,къде ли отива този конденз назнам.В краката досега не съм забелязал да има локва.Иначе това с кислородната вода е добре само незнам как да се стигне до изпарителя без разглобване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване