Jump to content

Отваряне на автомобила


Commandosa

Recommended Posts

Здравейте колеги съфорумници,

Проблема който се получи при мене е следният:

Автомобила е Ауди 80, 1.8S, 87г. Имам аларма, която е свързана към предните 2 врати. Чрез включване и изключване на алармата съответно се заключват и отключват предните врати. (Задните са чрез вдигане/сваляне на чопчето). Предните 2 врати намат ключалки (на тяхно място алармаджията на времето е сложил тапи) и единственият начин да са отключва и заключва колата е чрез алармата. Проблема дойде от там че акумулатора ми падна и сега немога да отключа колата по никакъв начин

Можете ли да ми дадете идея как бих могъл да отворя някоя от вратите? Идеята която ми дадоха е да легна под двигателя (да спомена че кора отдолу няма) и да свържа "+" на акумулатора на друг автомобил към "+" на динамото (голям дебел кабел), а "-"(маса) където има метал и по този начин да протече ток и да си отворя предните врати чрез дистанционното. Да спона че и багажника също мога да си отворя чрз ключа (ако би помогнало това)

Ще се радвам ако някой има идея (мнение) по проблема който ми се получи. Искрени благодарности.

Редактирано от Commandosa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва алармаджията да не е предвидил такава ситуация! :respekt: Огледай хубаво да нямаш изведени някъде клеми за външен токоизточник може да са в багажника или някъде под колата, иначе с твоя двигател би трябвало да имаш достъп до алтернатора и отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробваш да подадеш плюс на 12 волта отдоло под колата на стартера и

минус директно на маса някуде по купето или на двигателя.

На стартера кабела е доста дебел около 10мм за ориентир само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва алармаджията да не е предвидил такава ситуация! :respekt: Огледай хубаво да нямаш изведени някъде клеми за външен токоизточник може да са в багажника или някъде под колата, иначе с твоя двигател би трябвало да имаш достъп до алтернатора и отдолу.

Може, може. Аз съм по същият начин. И като ми се прецака блока за централното колко пъти съм си разбивал колата :hilezh: т.е. влизах през багажника. За мен това е единственото решение. Само незнам на В3 дали може да се мине. На В4 се провирам и отварям задната врата, а от там е много лесно :flehan:.

Чувал съм за легенди че като се подаде "+" и "-" на мигачите или на подсветките на номера има ток цялата кола, но това никога не ъм го пробвал.

Успех и дано съм помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега.От мой личен опит те съветвам ако не можеш да свършиш работа през багажника,да се насочиш към отваряне на капака,лягаш под мотора и с ръка изърпваш жилото на капака,ше се отоври без проблем,НО стига да нямаш кора под мотора,става за секунди.Казвам това защото при мен на Б4-то ми нямам грам ключалка,всичко затапено,само с алармата и един ден слизам и хоп:цък,цък-язък,нема никой.Чудих се,чудих се и накрая лягане,оглеждане за жилото,дръпка и О ЧУДО.Следва смяна на "токоподаващото" устройство и всичко заспива :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички ви :bia:

Явно несъм единствения изпадал в такава ситуация.

Варианта за багажника отпада .... Просто няма начин. Първо към него се насочих, но там е резервоара, след него е метална дупчеста решетка и чак тогава се вижда дунапрена на облегалката на задната седалка. Именно заради тази решетка няма как да се провра към вратата (Мисля си за някакво самоделно приспособление с което да дръпна чопчето на задната врата, но ще видим .... Ще го оставя като последен вариант).

В случая за мое добро, нямам кора под двигателя. Ще си поиграя утре с токовете ... Все си мисля че ще имам успех.

Що се отнася до жилото за освобождаване на капака - определено не се бях сетил - И това ще опитам.

Утре ще я мъча количката ..... и ще пиша после дали съм имал успех или не

Отново, Искрени благодарности за всички вас. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение

Махаш предната решетка от там бъркаш и отваряш предния какпак от едната страна / до дессния фар/ после от др. страна /до левия фар/ просто процедурата е същата като при скъсано жило за отваряне на предния капак. Отвориш ли капака махаш акумулатора слагаш др. и воала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не стане, можеш и с отверка да подпъхнеш през решетката и да освободиш двете крачета на капака. В най- лошия случай ще се наложи да счупиш решетката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се струва че Б3 се отваря с една пластина през уплътнението между стъклото и вратата. Ама си нямам идея точно каква е пластината и къде трябва да се ръчка. Обаче съм сигурен че в интернет има нещо по въпроса.

Трябва да се дръпне бутона от вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,

не чупете нищо...

Просто отивате до най-близкия склад (този атрибут винаги се намира и в багажника на полицейските патрули, няма да обяснявам защо...) и взимате от онези тънки бели пластмасови лентички, с които се опаковат колетите... много известни в миналото (златното детство от 80 те години), посредством които правехме димки ...

Та тази лента, сгъната одве, се промушва през гумата на вратата и като й побутнете единия край се получава примка... Вкарвате в нея палчето на вратата ... примерно шофьорската ... дърпате навън към вас ... и примката се стяга ... след това рязко нагоре ... и ... палчето се вдига ... Лично го пробвах на старото В4, под зорката опека на един орган на реда ... Работи.

Не лягате и не чупите нищо... :flipoff:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

................ и като й побутнете единия край се получава примка...

:flipoff: Би ли обяснил тоя момент че нещо несхващам с побутването как се получава примката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flipoff: Би ли обяснил тоя момент че нещо несхващам с побутването как се получава примката

Трудно е за обяснение, пробвай, пък ще видиш. Това е като ремък, буташ само единия му край и се образува примка ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в едно сервизче за аларми видях саморъчно правено инструментче,нещо подобно на клуповете за животни,тръбичка,вътре една тънка проволка от жило ,която прави клуп накрая,тръбичката е леко огъната,подпъхва се под уплътнението ,затяга се около бутона и се издърпва.Но не баца при гладките бутони без главичка,а моите са такива и тогава оня си поигра малко и с наставления от човек от отсрещната страна успя да "хване" дръжката на вратата и така отвори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е трудно, но си трябва тренировка.

Баси :flipoff: ти май тоя менюъл си го ползваш често :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А неможе ли като отвори багажника да извади шлауха за централното

заключване и с една ръчна помпа да надуе малко.

Да ли ще се отворят вратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не може ли да и подаде захранване :flehan:

Хипотетично няма невъзможни неща...

А неможе ли като отвори багажника да извади шлауха за централнотозаключване и с една ръчна помпа да надуе малко.Да ли ще се отворят вратите.

Ще се отворят, дори да духне с уста в него.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 14 years later...
Цитат

2.1 Форумът е български. Писането на български език и използването на кирилица е задължително. Форумът има инсталиран кирилизатор, чийто бутон за превключване може да откриете редом до опциите за форматиране на текста. Темите и мненията, написани на латиница, ще бъдат изтривани. Копирането на текстове на чужди езици е разрешено, но трябва да е съпроводено с кратко резюме или превод на български език.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...