Commandosa Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 (Редактирано) Здравейте колеги съфорумници,Проблема който се получи при мене е следният:Автомобила е Ауди 80, 1.8S, 87г. Имам аларма, която е свързана към предните 2 врати. Чрез включване и изключване на алармата съответно се заключват и отключват предните врати. (Задните са чрез вдигане/сваляне на чопчето). Предните 2 врати намат ключалки (на тяхно място алармаджията на времето е сложил тапи) и единственият начин да са отключва и заключва колата е чрез алармата. Проблема дойде от там че акумулатора ми падна и сега немога да отключа колата по никакъв начинМожете ли да ми дадете идея как бих могъл да отворя някоя от вратите? Идеята която ми дадоха е да легна под двигателя (да спомена че кора отдолу няма) и да свържа "+" на акумулатора на друг автомобил към "+" на динамото (голям дебел кабел), а "-"(маса) където има метал и по този начин да протече ток и да си отворя предните врати чрез дистанционното. Да спона че и багажника също мога да си отворя чрз ключа (ако би помогнало това)Ще се радвам ако някой има идея (мнение) по проблема който ми се получи. Искрени благодарности. Редактирано 10 Юни 2009 от Commandosa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Не ми се вярва алармаджията да не е предвидил такава ситуация! Огледай хубаво да нямаш изведени някъде клеми за външен токоизточник може да са в багажника или някъде под колата, иначе с твоя двигател би трябвало да имаш достъп до алтернатора и отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Може да пробваш да подадеш плюс на 12 волта отдоло под колата на стартера и минус директно на маса някуде по купето или на двигателя.На стартера кабела е доста дебел около 10мм за ориентир само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KaHyTo Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Не ми се вярва алармаджията да не е предвидил такава ситуация! Огледай хубаво да нямаш изведени някъде клеми за външен токоизточник може да са в багажника или някъде под колата, иначе с твоя двигател би трябвало да имаш достъп до алтернатора и отдолу.Може, може. Аз съм по същият начин. И като ми се прецака блока за централното колко пъти съм си разбивал колата т.е. влизах през багажника. За мен това е единственото решение. Само незнам на В3 дали може да се мине. На В4 се провирам и отварям задната врата, а от там е много лесно .Чувал съм за легенди че като се подаде "+" и "-" на мигачите или на подсветките на номера има ток цялата кола, но това никога не ъм го пробвал. Успех и дано съм помогнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Или подаваш напрежение на страртера, или чупиш прозорец. Ти избираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishoRs-NG Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Привет колега.От мой личен опит те съветвам ако не можеш да свършиш работа през багажника,да се насочиш към отваряне на капака,лягаш под мотора и с ръка изърпваш жилото на капака,ше се отоври без проблем,НО стига да нямаш кора под мотора,става за секунди.Казвам това защото при мен на Б4-то ми нямам грам ключалка,всичко затапено,само с алармата и един ден слизам и хоп:цък,цък-язък,нема никой.Чудих се,чудих се и накрая лягане,оглеждане за жилото,дръпка и О ЧУДО.Следва смяна на "токоподаващото" устройство и всичко заспива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Commandosa Публикувано 10 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Благодаря на всички ви Явно несъм единствения изпадал в такава ситуация.Варианта за багажника отпада .... Просто няма начин. Първо към него се насочих, но там е резервоара, след него е метална дупчеста решетка и чак тогава се вижда дунапрена на облегалката на задната седалка. Именно заради тази решетка няма как да се провра към вратата (Мисля си за някакво самоделно приспособление с което да дръпна чопчето на задната врата, но ще видим .... Ще го оставя като последен вариант).В случая за мое добро, нямам кора под двигателя. Ще си поиграя утре с токовете ... Все си мисля че ще имам успех.Що се отнася до жилото за освобождаване на капака - определено не се бях сетил - И това ще опитам. Утре ще я мъча количката ..... и ще пиша после дали съм имал успех или неОтново, Искрени благодарности за всички вас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Моето мнениеМахаш предната решетка от там бъркаш и отваряш предния какпак от едната страна / до дессния фар/ после от др. страна /до левия фар/ просто процедурата е същата като при скъсано жило за отваряне на предния капак. Отвориш ли капака махаш акумулатора слагаш др. и воала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Ако не стане, можеш и с отверка да подпъхнеш през решетката и да освободиш двете крачета на капака. В най- лошия случай ще се наложи да счупиш решетката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Все ми се струва че Б3 се отваря с една пластина през уплътнението между стъклото и вратата. Ама си нямам идея точно каква е пластината и къде трябва да се ръчка. Обаче съм сигурен че в интернет има нещо по въпроса.Трябва да се дръпне бутона от вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 (Редактирано) Пичове, не чупете нищо...Просто отивате до най-близкия склад (този атрибут винаги се намира и в багажника на полицейските патрули, няма да обяснявам защо...) и взимате от онези тънки бели пластмасови лентички, с които се опаковат колетите... много известни в миналото (златното детство от 80 те години), посредством които правехме димки ...Та тази лента, сгъната одве, се промушва през гумата на вратата и като й побутнете единия край се получава примка... Вкарвате в нея палчето на вратата ... примерно шофьорската ... дърпате навън към вас ... и примката се стяга ... след това рязко нагоре ... и ... палчето се вдига ... Лично го пробвах на старото В4, под зорката опека на един орган на реда ... Работи.Не лягате и не чупите нищо... Редактирано 10 Юни 2009 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Пичове, не чупете нищо......................................Работи.Не лягате и не чупите нищо... аха,проверено и работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Знаех си аз...нотариусиииии И коли отварят даже... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 ................ и като й побутнете единия край се получава примка... Би ли обяснил тоя момент че нещо несхващам с побутването как се получава примката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Като я мръднеш нагоре-надолу се отваря като женски крака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Би ли обяснил тоя момент че нещо несхващам с побутването как се получава примкатаТрудно е за обяснение, пробвай, пък ще видиш. Това е като ремък, буташ само единия му край и се образува примка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 в едно сервизче за аларми видях саморъчно правено инструментче,нещо подобно на клуповете за животни,тръбичка,вътре една тънка проволка от жило ,която прави клуп накрая,тръбичката е леко огъната,подпъхва се под уплътнението ,затяга се около бутона и се издърпва.Но не баца при гладките бутони без главичка,а моите са такива и тогава оня си поигра малко и с наставления от човек от отсрещната страна успя да "хване" дръжката на вратата и така отвори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Не е трудно, но си трябва тренировка.Баси ти май тоя менюъл си го ползваш често Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 А неможе ли като отвори багажника да извади шлауха за централнотозаключване и с една ръчна помпа да надуе малко.Да ли ще се отворят вратите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SaltWater Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 А не може ли да и подаде захранване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 (Редактирано) А не може ли да и подаде захранване Хипотетично няма невъзможни неща...А неможе ли като отвори багажника да извади шлауха за централнотозаключване и с една ръчна помпа да надуе малко.Да ли ще се отворят вратите.Ще се отворят, дори да духне с уста в него. Редактирано 12 Юни 2009 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2023 Цитат 2.1 Форумът е български. Писането на български език и използването на кирилица е задължително. Форумът има инсталиран кирилизатор, чийто бутон за превключване може да откриете редом до опциите за форматиране на текста. Темите и мненията, написани на латиница, ще бъдат изтривани. Копирането на текстове на чужди езици е разрешено, но трябва да е съпроводено с кратко резюме или превод на български език. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване