Jump to content

кажете какво ауди да си купя до 9000 лв


Recommended Posts

Защо ако е 97-99 може да се вмести в цифрата... естествено трябва да има още някои лев за обслужване, но за 9 ще намери този мотор, виж ако търси дизел найстина ще са малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Защо ако е 97-99 може да се вмести в цифрата... естествено трябва да има още някои лев за обслужване, но за 9 ще намери този мотор, виж ако търси дизел найстина ще са малко.

Само дето ако не я вземе в топ състояние, а шанса за това за кола 1997 година е 1/100 ще избяга далеч след 9к.....да не обяснявам защо, мога да изброя списък какво може и ще се скапе и колко струва да се поправи качествено:rolleyes:

Разберете, за 10+ годишно А4 Б5 с купуването изваждането тепърва започва - колата кефи, върви супер, готин дизайн има за времето си а и не само, но си иска нейното, а то хич не е евтино ако човек иска безкомпромисна подръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука съм съгласен на 100% :bia:

След покупката винаги може да изскочи нещо за смяна извън стандартните консумативи, пък и А4 Б5 не е от водещите класацията на TUV :steinigung:

В тоя ред на мисли - подкрепям за по скъпата цена - колкото по-скъпа се вземе една кола толкова шанса да се попадне на куц кон намалява. Ако човек гледа само тънките оферти - особенно при дизела - има голям шанс да започне големи капиталовложения след това :bia: Но пък ако човека има късмет може да намери и на тази цена читаво 1.8Т но определно трябва да направи компромис с някои неща, защото не мисля че ще е топ изпълнение :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега колега ... прецени внимателно и предварително дали ще можеш да се справяш с подръжката на този автомобил ... с неговите капризи относно това че 10г.+ не се знае как е експлоатиран преди теб и т.н и може + тия работи дето ти казваме да изникне нещо непредвидено ...

За разходи относно горива,гуми,накладки и т.н вече е въпрос на пробег и на стопанисване и това колко ти тежи левия крак на десния краен педал ...

Всичко трябва да се обмисли предварително и при самото закупуване пак да се внимава защото е пълно с боклуци.

Оня ден гледах едно Ауди тук в Дупница А4 1.8Турбо Куатро 1997-1998 година беше седаново светло-сив металик спортен салон Борд.компютър с ФИС и т.н /гледах го защото бях помолен от друг колега да направя огледа не защото търся/ с изключение на една лека външна забележка и 1-2 вътрешни козметични не нещо счупено ... за 6900 лева с коментар цена ми се видя много добре ... макар че нямах възможността да го запалим да му чуя двигателя и тъка.Но искам да ти кажа просто че хващаше окото на пръв поглед и си заслужава някой който търси тъкова да дойде и да го погледне и тества обстойно.

Премисли нещата и не избързвай ако не ти е належащо закупуването на автомобил.

За сетен път мога да ти пожелая само успех и тъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добър ама от Италия с малко-средно-или много екстри в най-добрия случай дефект ще му е заминало Турбо,нещо по окачване,Леко чукната тук-Там и така ... иначе на 97-99 година преди Фейса мисля че за що-годе добър екземпляр цената е някъде 7000-8000 левчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

az si haresah ei tova

няма как от форума да ти кажем нещо повече. носи го на сервиз и го гледаи. ако ти хареса влизаи в джаза. дано имаш добри доходи и тия 9000 не са ти тавана на възможностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря МАРТО много ми бе полезен твоя отговор ....определено ще е 1.8 турбо куатро

Не се излагай колега, нема по големо дърво от това. Кат гледам парите дет си събрал това ме кара да мисля че няма да можеш да му смогнеш на бензин и ще требе да му слагаш прадня ( ГАЗ ) а тогава с тва куатро и ЖИГУЛЯЦИТЕ ще те прескачат. Вземи си AFN и по нататък като си стъпиш пак на краката му сложи едно чипче и му се наслаждавай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се излагай колега, нема по големо дърво от това. Кат гледам парите дет си събрал това ме кара да мисля че няма да можеш да му смогнеш на бензин и ще требе да му слагаш прадня ( ГАЗ ) а тогава с тва куатро и ЖИГУЛЯЦИТЕ ще те прескачат. Вземи си AFN и по нататък като си стъпиш пак на краката му сложи едно чипче и му се наслаждавай.

Дай го тоя AFN да го пробваме - може и да го чипираш колкото си искаш, аз съм на газ. Ако 1.8Т на газ го прескачат жигуляците тебе направо ше те облитат :)

П.П. и 1.8Т се чипосва и тогава вървежа е доста приличен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се излагай колега, нема по големо дърво от това. Кат гледам парите дет си събрал това ме кара да мисля че няма да можеш да му смогнеш на бензин и ще требе да му слагаш прадня ( ГАЗ ) а тогава с тва куатро и ЖИГУЛЯЦИТЕ ще те прескачат. Вземи си AFN и по нататък като си стъпиш пак на краката му сложи едно чипче и му се наслаждавай.

Дай сега да не се убиждаме на вървеж ... ако кажеш че 1.9TDI quattro AFN-AVG-AJM-ATJ /PD последните два/ може да прескочи 1.8Т quattro AEB-ANB-APU-AWT стокови мотори без чипове без нищо значи незнаеш къкво приказваш или си в грешка. :)

А че е икономичен дизела така е няма кой да го отрече ... макар че колегата ако пътува много може да си сложи една ГИ на което аз съм силно против и пак съм сигурен че ще върви и на Газ-пръдня повече от дизела ... :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Марто, ти май дизел не си барвал ? Па аре да не се убиждаме тогава като си рекал тЪй да е. Просто искам да кажа че 1.8Т + куатро немой си влачи кожата та камоли да ма бие. Просто е . Надявам се тоя път да си ме разбрал.:hilezh::hilezh:

Редактирано от troyaneca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Марто, ти май дизел не си барвал ? Па аре да не се убиждаме тогава като си рекал тЪй да е. Просто искам да кажа че 1.8Т + куатро немой си влачи кожата та камоли да ма бие. Просто е . Надявам се тоя път да си ме разбрал.;):hilezh:

Нито за момент не трябва да допускаме да има убиди помежду ни колега.

Барвал съм дизели и то повече отколкото можеш да си представиш ... но ти продължаваш да ми твърдиш че:

AUDI A4 1.9TDI + quattro или без quattro и напълно сток мотор 110 конски сили ще успее да бие AUDI A4 1.8T + quattro или без quattro пак стоков мотор 150 конски сили така ли???

За Б5-генерацията ли говорим и за сравнение на Б5 моделите ли става дума???

Понеже гледай на мене /колкото и лъжа да е къкво ми излиза като технически данни/

AUDI A4 1.9 TDI (110 Hp) без quattro ;)

Макс.сророст: 192-196км/ч.

Ускорение от 0-100км/ч.: 11.3 (12.8) секунди.

-------------------------------------------------------------------------------

AUDI A4 1.8T 20V quattro

1.8 20V Turbo (150 Hp)

Макс.скорост: 214-222км/ч.

Ускорение от 0-100км/ч.: 8.3 (9.6) секунди.

и тъй като гледам се чудя как го постигаш ти да биеш /макар че си влачи кожата/ бензиновия мотор с повече коне и т.н

Без да се заяждам ще ми бъде интересно да ми споделиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Марто, ти май дизел не си барвал ? Па аре да не се убиждаме тогава като си рекал тЪй да е. Просто искам да кажа че 1.8Т + куатро немой си влачи кожата та камоли да ма бие. Просто е . Надявам се тоя път да си ме разбрал. ;):hilezh:

1.8Т ще бие доста злобно което и да е 1.9TDI. Ако не вярваш, чукваме си среща, опердашвам те и преставаш да си в плен на дълбоката заблуда.

1.8T беше многократно тестван и то не срещу 1.9TDI, a срещу 2.5TDI и резултатите бяха доста убедителни в полза на 1.8T.

Дърпал съм се с 320d 150 коня и го разминавам без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Истинските коли /здрави / се правят до 1996 и след 2005 , всичко което си купиш междо 1996 и 2005 година е експерементално направено......

ако не харесваш коли между междо 1996 и 2005 си купи ауди 80/100 1995г.

за ауди след 2005г. 9 хилки няма да те оправят.

за тези пари само Фиат стило 1.9 йтд 140 коня с 16 винтилов комънрейл дизел !( не е поцинковано, но е с галваниизирано купе)

или ауди А3 1.9 110к. ТДИ (също не е поцинковано, срещат се раждясали от към долната част на вратите )

ако не те притеснява по-скъпото каско и липсата на елементарно пространство в купето препоръчвам второто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тези пари само Фиат стило 1.9 йтд 140 коня с 16 винтилов комънрейл дизел !( не е поцинковано, но е с галваниизирано купе)

или ауди А3 1.9 110к. ТДИ (също не е поцинковано, срещат се раждясали от към долната част на вратите )

ако не те притеснява по-скъпото каско и липсата на елементарно пространство в купето препоръчвам второто

Ти сила признавам ако стилото е кола :lol: Кво му харесваш и ти не знаеш може би ако го претопят и направят готини кофи за боклук ще направят добро за човечеството :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не те притеснява по-скъпото каско

Каското ще е на по-висока оценка, защото е Ауди vs. ФЯт, но пък за целта си имаме спешъл оферта за форума, която изравнява нещата:ЦЪК! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа объркал съм се с галванизирането, няма такова нещо при Стилото има го при Пунто(щот им е бест селър).

Сеат ЛЕОН 1.9 ТДИ 110 или 150кс също е добър избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Eкспертите" посъветваха ли те да си купиш супер "читаво" б4 за 6000 лв :) и с остатъка да си живееш живота, че не ми се чете по нагоре? :nixweiss: !Посъбери още малко ,1-2000 и скачай на ц5 тръца без да се замисляш, за да се видиш у лимузина! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение колега е да потърсиш А6 С4 -2.6 или 2.5 ТДИ , за 7000 лв ще си намериш (с повече търсене) много добър екземпляр и с останалите пари можеш да му смениш още много работи, после само ще караш. Всичко останало се троши в пъти повече. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A6 C4 AEL това е истината :bia:

това е колата върви прилично и е много комфортна

и за тези пари ще се вкючиш като гледам цените + около 2000лв за обслужване застраховки и гуми

на мойта за 3 години съм похарчил не повече от 100-200лв за ремонти което е нищо като

чета колегите какви суми дават за А4 ките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т ще бие доста злобно което и да е 1.9TDI. Ако не вярваш, чукваме си среща, опердашвам те и преставаш да си в плен на дълбоката заблуда.

1.8T беше многократно тестван и то не срещу 1.9TDI, a срещу 2.5TDI и резултатите бяха доста убедителни в полза на 1.8T.

Дърпал съм се с 320d 150 коня и го разминавам без проблем.

Колега то добре звучи:" Дърпал съм се с 320d 150 коня ..........................." ама оня с 320-та разбра ли въобще че ти си имал такова намерение.

И стига сте гледали конете на една кола, те неса най-важното. Ако си с A4 avant + quattro , а аз съм A4 avant без куатро с най-голямо удоволствие

бих те пробвал на 400 и 800м. да видиш как 110 коня те прави на смешен с твойте 150 коня.

Само да не кажеш че после съм БИЛ чипосан ? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...