Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 Ако я карах от чисто нова да се занимавам с глупости.Иначе си буам с Ред антифриз щото с такъв съм си я зел и доливам,че ми тече от време на време от ебания накрайник с датчика на главата.Кат го сменим него некога ше сменим и антифриза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 9 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 (Редактирано) Аз сложих червен антифриз главно защото е лонг лайф и сега като системата е промита, надявам се да не пипам дълго време. Срещах и някакви хипотези, че има подобрен топлообмен и си щял да охлажда по-добре, но на практика засега не съм го установил. Единствения тест който направих е от разтвора в разширителния съд една спринцовка във фризера и държи, съотношението съм го уцелил П.С. Съншайн, радвам се, че ти е свършило работа Редактирано 9 Юли 2009 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 Да ви дам и аз едно съветче.Махата решетката или по-добре откачете радиатора да легне назад и му бийте една хубава пароструйка.Кви неща течат и изпадат и се подобрява многократно охлаждането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 (Редактирано) Това с миенето съм го минал вече, ефект имаше.И да не е нова кола на глава с мен няма да излезе.За лонг лайфа... малко съм скептичен, в момента купих "някакъв" антифриз.На есен ще взема качествен и ще го налея и след две смени на маслото (две години) пак навън.П.С нова, стара една кола ако не се поддържа ....... те бие в джоба и нервите някъде из пътищата..........че ми тече от време на време от ебания накрайник с датчика на главата.Кат го сменим него некога ше сменим и антифриза.........Та с тея километри дето ги въртиш не е лошо да си оправиш "тройника" Редактирано 10 Юли 2009 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 Колега червения антифриз има доста предимства спрямо синия не се сменя всеки сезон както синия,а на около 4,5 сезона и взависимост от км( и от там си избива първоначално вложените пари има по-висока точка на кипене има по-добри антикорозиони добавки и казват,че "щадял" алуминиевите елементи.И колега SunShine сега докато въртиш само с водата и добавката е хубаво да си с дестилат а не с чушмяна,защото котления камък пак ще си се одели и малко не правиш нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 И колега SunShine сега докато въртиш само с водата и добавката е хубаво да си с дестилат а не с чушмяна,защото котления камък пак ще си се одели и малко не правиш нищо.Никва чУшмяна - само Perrier Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 (Редактирано) Стана почти като ново само около тръбичката за обратната вода ня успях да го почистя. vilik Редактирано 10 Юли 2009 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 10 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 (Редактирано) има доста предимства спрямо синия не се сменя всеки сезон както синия,На 2 години се сменя синият антифриз. Редактирано 10 Юли 2009 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 Всички се сменят на 2 години. Червения просто има по-висока температура на кипене, което за старите мотори е все тази. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 (Редактирано) Всички се сменят на 2 години. Червения просто има по-висока температура на кипене, което за старите мотори е все тази. за това и не купих червен, нямам алуминиеви елементи че да пази нещо.А и две години при мен са приблизително 20 000км все си мисля че няма да ме съборят 15 лева.От колкото 30 и след 4 да го сменя с неизвестно тогава състояние на антифриза от към боклуци вътре.Относно дестилираната вода е вярно, но при положение че през няколко часа сменям водата и с нея лека полека си заминават и боклуците.....Така докато постигна задоволителен за мен ефект на чиста течност.Чак тогава ще налея антифриз + дестилирана вода и забравям за охладителната система в следващите две години.Склонен съм да правя гимнастиката смяна на 2 години вместо 4.Малко инфо Blue (G11) or red (G12) engine coolantUnlike the previous coolant, this newly developed product permits acooling system fill that lasts the service life of the engine andwas designed with all-aluminum engines in mind.Advantages over previous coolant:Improved corrosion protectionImprove thermal stabilityImproved heat transfer/controlImproved hard water toleranceImproved environmental protectionCAUTION!G 012 A8D A1 must NEVER be mixed with any other coolant.Engine damage will result !G 012 A8D A1 is red in color.The mixture of G 012 A8D A1 and othercolored coolants is immediately identifiable by discoloration (brown,purple etc.). If this mixture is used in an engine, a foamy depositwill appear in the expansion tank/radiator.This mixture is to bedrained immediately and the cooling system flushed as describedbelow.След прочетеното вече със сигурност знам че на есен ще купя 3 литра red (G12) от качествена марка.Но до тогава (лятото) ще съм със синия.Малко се извинявам че писах на изуст но след като има повече от едно предимство ще дам парите отгоре.Това не пречи след две години пак да го сменя.П.С след като се замислих може би изобщо няма да го сипвам синия (все още не е разпечатан).Да го продам и да си купя червения.Та в този ред на мисли кажете какво да търся като цена/качество и от къде? Редактирано 10 Юли 2009 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 (Редактирано) излишно /деллDeleted ... Аз само да спомена, че главата на РМ а е алуминиева. Както и на много други мотори и не само на ауди. Редактирано 10 Юли 2009 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 (Редактирано) Аве ти хубаво ще вземеш G12, ама трябва да промиеш всичко за да няма от стария в системата. Тва значи да пълниш няколко пъти с вода, да покарваш и да изпускаш. А така има риск да ти ръждяса блока, щото това става мигновенно направо. Главата ти е алуминиева Редактирано 10 Юли 2009 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 (Редактирано) Имам едно питане а именно:-как след като блока е от чугун се появява ръжда т.е. от каде идва-как след като главате е от алуминии пак има ръжда-серпентината на радиатора също е от метал който не корозира от водата т.е. не се появява ръжда и от там (или алуминиеви тръби но в повечето случаи е от мед поради факта на по-добро топлоотделяне)-водните съединения също са от метал който не пройзвежда този тип ръждаЕдинственото за което се сещам е витлото на водната помпа но имам откъслечни спомени че и то е от чугун (метал с високо съдържание на въглерод да не се задълбаваме с желязо въглеродната диаграма) фактите са такива.та от каде се появява тази гадост живо ме интересува ... Редактирано 10 Юли 2009 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 Чугуна е желязо, то си ръждясва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 (Редактирано) Та в този ред на мисли кажете какво да търся като цена/качество и от къде?За теб Приста би свършил идеална работа...Ето такъв http://www.prista-oil.com/new/index.php?rt...id=290&l=bg , дори имаше промоция- 4+1л. безплатно. Има го на "Петрол" бензиностанциите. Тук има една интересна статия ...http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=41611 Редактирано 10 Юли 2009 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 (Редактирано) Чугуна е желязо, то си ръждясва.Колега вие сериозно ли го мислите това ? може би имате предвид че е желязо с високо съдържание на въглерод който променя структората на въпросния и тук вече може да говориме за коренно различни кристални решетки.Не си го измислям пише го точните книги Редактирано 10 Юли 2009 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 Аве ти хубаво ще вземеш G12, ама трябва да промиеш всичко за да няма от стария в системата. Тва значи да пълниш няколко пъти с вода, да покарваш и да изпускаш. А така има риск да ти ръждяса блока, щото това става мигновенно направо. Главата ти е алуминиеваДнес ще бъде седмата "промивка" с вода.Вече няма син оттенък, и става все по бистра течността.Та няма да слагам синия а директно ще закупя червен .Благодаря за разясненията и това че все пак имам хАлумин (главата). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 Това с миенето съм го минал вече, ефект имаше.И да не е нова кола на глава с мен няма да излезе.За лонг лайфа... малко съм скептичен, в момента купих "някакъв" антифриз.На есен ще взема качествен и ще го налея и след две смени на маслото (две години) пак навън.П.С нова, стара една кола ако не се поддържа ....... те бие в джоба и нервите някъде из пътищата.Та с тея километри дето ги въртиш не е лошо да си оправиш "тройника" таз седмица с обслужването,че в близките 2 месеца ше врътнем яко километри и то все на жега и дълго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 Колега вие сериозно ли го мислите това ? може би имате предвид че е желязо с високо съдържание на въглерод който променя структората на въпросния и тук вече може да говориме за коренно различни кристални решетки.Не си го измислям пише го точните книги Е чугуна не ръждясва ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 Е чугуна не ръждясва ли? Колега абсолютно сте прав. Грешката е изцяло моя. Позаблудих се леко но се зарових в лекцийките и установих грешката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 Относно ръждите по алуминиевата глава - това е нанос от чугунените части. Алуминия корозира по друг начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 Ей това форума страшна работа начи .Убедихте ме да сменя синия с червения, и факта е налице : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 На кви пари го взе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 (Редактирано) 44 париЕми мен сагата охл. система приключи успешно .П.С "малко" повече я настъпах и сефте видях на празен ход налягането да падне до 1.8 бара . Редактирано 10 Юли 2009 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 Eто що е жива набутвация Аз моя го зимам 13 и нещо за 1,5l шише от Юнитрейд (чрез paintmaster), kато се води оригиналния антифриз за по-новите аудита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts