Ivo_Dinkov Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 (Редактирано) Така, бях слушал за тези задници (с извинение за грубия тон) от сервиз Бушона, но по неволя се сблъсках с тях.Преди седмица реших да щракна няколко снимки с апарата на познат, който отлежава от сума ти време у нас и открих че прави чисто черни снимки, а допреди седмица си снимаше Не ме беше яд толкова за апарата, а че не е мой...Както и да е, взех другия и снимах каквото ми трябваше, но още на другия ден се заех да разбуля мистерията как така от нищото се е развалил и тръгнах по сервизите.На никой не му се занимаваше и всички ме пращаха в един специализиран сервиз в Младост 1, бл.25, близо до ПАН сервиза. В списъка ми с непроверени сервизи по път от нас до офиса и обратно останаха 3 клона на един сервиз и фото- магазин и сервиз Бушона.За Бушона само лоши неща съм чел и ги задрасках от списъка и занесох в най- близкия до офиса ми клон на другата алтернатива.Минаха няколко дни, но апарата ми така и не беше диагностициран какво му е. Днес отидох да си го взема, понеже ми писна и се оказа, че всъщност не ги правят при тях, а ползват друг сервиз.Поисках координатите и се изпотих, като мацката ми преписа номер от визитка на сервиз 'Бушона'.Свързах се с тях и след изчакване да се "освободят компютрите им", ми казаха, забележете: - Апарата ви ще бъде диагностициран след 15 работни дни ПОНЕ - Защо толкова много - Ами защото много скоро е донесен, трябва малко да постои, не може днес го носят и да ви го направим толкова бързо. Всъщност може, но тогава ще ви струва 50% ПОВЕЧЕ - тииииииииииииииииит тииииииииииит тииииииииииииитИ така, след работа отивам да си взема апарата. А вас колеги ви съветвам да минавате на отсрещния тротоар поне, когато сте в близост до този "сервиз" Редактирано 2 Юли 2009 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Направо да ги бушонираш с кеф такива... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Иво, ако апарата е СОНИ знам един много добър сервиз пак в Младост зад Шела.Работят много къдърно пичовете и частите на са толкова скъпи като по другите сервизи, знам го от опит с моя Фотоапарат СОНИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 2 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Канон е Срам- не срам- чух се със собственика му, той сам ще си го разглоби и диагностицира и ще видим какво му е Според него просто му е дошло времето, понеже е на 4 години и доста снимки е направил, но все пак ми е неудобно и искам да съм сигурен, че не съм го счупил аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tita Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Възможно е повредата да е само на дисплея? Ти провери ли дали записва снимки в картата? Ако записаните снимки са черни - вероятно затвора не се отваря, т.е. повредата е механична. За случката с "Бушона" няма да коментирам ... само ще ти подскажа, че може да пуснеш едно писъмце до Комисия за защита на потребителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Иво, извинявай, че ти ползвам темата, но имам същия проблем. Не бях ползвал моя канон сигурно 2 години. Миналата седмица заредих батериите с зарядното, слагам ги в апаратчето, а то не запали. Местих батериите, взех нови, но не тръгва. Аз не мисля да го ремонтирам, защото е достатъчно стар вече, но съм любопитен какво може да му е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miladin Miladinov Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Аз като се замисля, че от една фирма за сателитна техника ме пращаха във въпросният сервиз за да ми отремонтират приемника лошо ми става.Добре, че отказах... и си купих нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 И аз имам неприятен досег с "бушоните".Мой познат е занесъл компютър за диагностика. След като не са могли да диагностицират, комптютърът дойде при мен. Така и не разбрах какъв му е проблемът, защото галфоните явно са сваляли процесора (с.775) и бяха изкривили пинове от цокъла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 2 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 (Редактирано) Купона продължи и като отидох да взема апарата- по неясни за мен причини беше в чантата на едната от служителките в сервиза (извади го от личния си багаж). Обясних си го, че просто ще го върне във фотомагазинчето, в което го оставих.Но след като предложиха да ми го купят за части, съвсем се втрещих- как така ще ми го купят, като не знаят какво му е?!?Отказах и казах, че ще го занеса да ми го диагностицират на момента на друго място, ако е скъп ремонта, тогава ще им го предложа за части (с идеята да купя нов апарат на собственика...), но ми обясниха, че изляза ли от сервиза с апарата, вече няма да го искат.Живи и здрави, тръгнах си, благодарейки на родителите ми, че са ме възпитали подобаващо и това ми попречи да им кажа какво мисля за тях ЕДИТ: @tita- дисплея си работи перфектно- всички менюта излизат, снимките се записват черни, а при снимане дисплея е черен, но с лек 'снеговалеж', все едно ми е спряла кабелната Самия обектив се движи и няма нехарактерни звуци, но като го разглоби собственика, който уж си има понятие, ще разберем Редактирано 2 Юли 2009 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 ...............тръгнах си, благодарейки на родителите ми, че са ме възпитали подобаващо и това ми попречи да им кажа какво мисля за тях не мислиш ли,че е крайно време да забравим доброто възпитание и да си го кажем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 2 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 не мислиш ли,че е крайно време да забравим доброто възпитание и да си го кажем?Уф, аз съм някакъв идеалист и се отнасям (все още) с хората така, както бих искал да се отнасят с мен.Ще видим до кога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi1606 Публикувано 3 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2009 За сервизa в Младост 1, бл.25 мога да кажа само добри думи.Много експедитивни и коректни.Носих Кодак за ремонт на светкавицата,в рамнките на 2 дни/от днес за утре/ намериха повредата и нужната част,като преди да го ремонтират ми се обадиха за да ме уведомят за цената.И аз се бях насочил към "Бушона",добре че ме насочиха към този сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATETO 77 Публикувано 3 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2009 Преди 5-6 г. имах контакт с "Бушона" за ремонт на 1 телевизор. Направих си следния извод: никога повече при тези неграмотници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 3 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2009 мен ако ми кажат така Ивка ще има бушони със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 3 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2009 това че е бил в нечия чанта или че са искали да ти го купят на части и то при такива утлимативни условия ми говори, че или нищо му няма, или че повредата е супер дребна и просто са искали да "ударят кьоравото" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepesound Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 тия не е лошо да ги задраскат от картата аман от неграмотници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 16 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 (Редактирано) Епилог: след преглед на механиката и четене по форуми, се оказа, че проблема е в матрицата- с времето от влагата се изкривява малко, не дава на няколко пина контакт и при някое от пусканията на апарата, изгаря. Подменя се БЕЗПЛАТНО от Канон, незвисимо дали е изтекла гаранцията или не. Масов проблем било.Такива ми ти работи Редактирано 16 Юли 2009 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 ...............За това са искали да ти го искупят на безценица защото все пак са знаели какво му е !!!Освен да ходиме да им запалим мизерното подобие на офис/магазин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Eйй, деба боклуците има на пазара начи! Тия верно требе им се напраи един бушон, да си знаят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 17 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2009 (Редактирано) Тъкмо щях да ти пиша какво му е на апарата ма ти си разбрал. Миналата година и на моя А70 му отиде матрицата....само черни снимки. Бях го отписал щот е на 6 години и гаранция отдавна няма.....отивам обаче в Canon и там едни мили хора ми казаха "Да....това е фабричен дефект и ние поемаме напълно безплатно ремонта и замяната на матрицата"....Резултата....сега апарата е напълно функциониращ, пък аз ставам още по голям фен на марката....ей така се прави бизнес и се печелят клиенти. А на тия от "Бушона" бих отишъл и съвсем културно бих им казал в лицата, че са пълни мошеници. Редактирано 17 Юли 2009 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2009 .....отивам обаче в Canon и там едни мили хора ми казаха ...Макар да има вероятност и да не са мили хората от както за едно волво за една щанга по моргите ми искаха между 60 и 80лв, а в Мото-Фое струваше 84лв за всякакви по-специфични неща прибягвам до консултация с офицялните сервизи преди да се впусна в издирване на читави предприемачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване