Jump to content

Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион)


Recommended Posts

:hilezh: РАЗГЛОБЯВАНЕ: 1-Искубвате цялата механична инжекция,заедно с колектора ,2-Взимате 1 кашон и събирате всичко в него,3-И в най близката кофа за боклук го исхвърляте. :bia: 4-С резачки изрязвате всички кабели за инжекциона. :respekt: СГЛОБЯВАНЕ: 1-си намирате колектор от карбураторно ауди,2-карбуратор от (ВАЗ 2108)-Лада Самара става идялно(може и от ауди) 3сменяте жилото за газта,и слагате за смукач. Вече няма да ГАСНЕ И ГЛЪХНЕ и си върви Идеално! Тия Дни ще кача и снимки.... :bia::hilezh: Редактирано от Влади_666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това не е решение на проблема с Механичния инжекцион, а как да изхвърлим 20+ коня от двигателя и да вдигнем разхода :wacko: . Предполагам, че с карбуратора от Лада динамиката ще е убийствена :hilezh: . Интересно какво си направил с бензиновата помпа? Да не говорим, че ако имаш и климатик как ще повдигнеш ниските обороти при включването на компресора и т.н.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: силен! Ако имаш проблеми с климатика, както Вальо сподели, спокойно можеш да процедираш по същия начин, като с инжекциона ... :hilezh: Редактирано от Zaharieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, а при проблем с мотора, процедираме по същия начин, нали :hilezh::hilezh:

Редактирано от Караконджул
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе може да не ви се вярва, ама аз това ауди съм го виждал с очите си, возил съм се и върви на самолет, харчи 10-11/100,мойто е със същия мотор "3-а" и не върви толкова ,направо не е истина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ви кажа че оборотите за климатика се оправят без проблем. Само да си оправя блока на климатроника и мога да демонстрирам веднага. При мен тази интеренция се състоеше от смяна на инжекциона с оригинална група колектор/карбуратор от Ауди 100, и проблема с помпата го реших без да подменям тази с високото налягане. Наистина е гадно със соц карбуратор опитах имам чисто нов от Волга ако на някой му трябва, но тогава не сполучих с него заради друго.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друго решение, но е за умствено обременени индивиди.

http://www.megasquirt.org/megasquirt.html

The Most Efficient and Cost-Effective Electronic Fuel Injection Controller in the Universe

:blink::hilezh:

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЛЕДВАЙКИ ВсИЧКИТЕ ТОЧКИ, НАКРАЯ КОЛЕГАТА Е ПРОПУСНАЛ ЕДНА: ЦЯЛАТА КОЛА НА РЕПАТРАКА И НА МОРГАТА, КАТО ПОСЛЕДНАТА СТЪПКА Е КПУВАНЕ НА НОВА СТАРА УПОТРЕБЯВАНА МНОГО ЗАПАЗЕНА КОЛА, НЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО АУДИ! :blink: ЛИЧНО АЗ НЕ ВИЖДАМ СМИСЪЛ ДА СЕ ОСАКАТЯВА ПО ПОДОБЕН НАЧИН ОРИГИНАЛА, СЛЕД КАТО ЗА 3-4 ХИЛ. ЛЕВА МОЖЕ ДА СЕ КУПИ НЯКОЯ ДРУГА, НЕОСАКАТЕНА КОЛА - МОНОИНЖЕКЦИОН! А ПРОДАЖБАТА НА ЧАСТИ НА АУДИТО ЩЕ ДОНЕСЕ ПОНЕ ПОЛОВИНАТА ОТ СУМАТА! Освен това: в Германия за 400 евро могат да се намерят аудита с двигател JN, в добро състояние и в движение! Това е моето лично мнение!!!!!!!!!! :blink: Иначе се развеселих, наистина! :hilezh::):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че си достатачно отдавна за да знаш кога се пише с главни букви. А по въпроса за 400 евро ми то като го докараш до тук ти излиза на цената на която има не малко Аудита и в нашия форум да се продават. Отделно аз сума ти легенди съм слушал как с карбуратора няма да ми се погоди автоматика пък нямам проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвам темата не по предназначение.

Един колега ме попита за карбуратора от Волга, нека ми пише пак защото без да исках изтрих съобщението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: РАЗГЛОБЯВАНЕ: 1-Искубвате цялата механична инжекция,заедно с колектора ,2-Взимате 1 кашон и събирате всичко в него,3-И в най близката кофа за боклук го исхвърляте. :bia: 4-С резачки изрязвате всички кабели за инжекциона. :hilezh: СГЛОБЯВАНЕ: 1-си намирате колектор от карбураторно ауди,2-карбуратор от (ВАЗ 2108)-Лада Самара става идялно(може и от ауди) 3сменяте жилото за газта,и слагате за смукач. Вече няма да ГАСНЕ И ГЛЪХНЕ и си върви Идеално! Тия Дни ще кача и снимки.... :hilezh: :hilezh:

Това което си направил не е ново , особено често се срещат такива гимнастики

по руските ВАГ - форуми , обаче самите руснаци не харесват много тоя карб СОЛЕКС , даже и

да е за НИВА 1,7 мотор. Не че не става ,но самия карб е доста капризен и фланеца му лесно

се криви . Самия аз имам опит с такъв СОЛЕКС - навремето търкалях една самара и познавам

добре солекса.

Според мен един оригинален КЕЙХИН 1/2 щеше да заспи , аз никога не съм имал ядове с него.

Но ,както и да е ......... уелкъм ту CARB CLUB.

Чакаме фотосите. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже немога да си вляза в другия акаунт и някакси оспях да влеза в стария ми.Еито ви малко снимки на карбуратора за сега няма никакви проблеми.По на горе някои беше питал за екологията да прочете първо бош защо се отказват от този инжекцион :rolleyes:

post-8099-1247142960_thumb.jpg

post-8099-1247142971_thumb.jpg

post-8099-1247142982_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих си обикновенна бензинова помпа :rolleyes: На блока си има отвор за помпа.И от зад имаше малко играчка с 1 преходник от голям към малак мъркуч и помпата за високо налягане вече не ти трябва :motz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е откъде смучеш бензина откъм старата помпа или откъм връщащия се бензин?

При мен има фрезовано място но няма отвор към разпределителния вал (а не съм отварял да видя дали има гърбица на това място)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал съм как правят подобна гимнастика с карб от Самара. След слагането на подходящи жигльори и настройка ме повозиха.... Няма такъв вървеж, горенето не го знам, но и 12 да гори си заслужава. Само си спомням, че използваха оригивален всмук.колектор и бяха направили преходна плочка за карба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

старата помпа съм я махнал.Но интересно защо нямаш отвор към вала я даи 1 снимка ако може.А иначе за жиглиорите не ме интересува аз също съм с колектор от ауди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е откъде смучеш бензина откъм старата помпа или откъм връщащия се бензин?

При мен има фрезовано място но няма отвор към разпределителния вал (а не съм отварял да видя дали има гърбица на това място)

Защо разпред. вал. ?

Механичните помпи при карб моторите ( фабрично) се задействат от ексцентрик на

междинния вал - тоя който върти и маслената помпа .

Ти с къф мАтор си - в смисъл букви .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...