Влади_666 Публикувано 4 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2009 (Редактирано) РАЗГЛОБЯВАНЕ: 1-Искубвате цялата механична инжекция,заедно с колектора ,2-Взимате 1 кашон и събирате всичко в него,3-И в най близката кофа за боклук го исхвърляте. 4-С резачки изрязвате всички кабели за инжекциона. СГЛОБЯВАНЕ: 1-си намирате колектор от карбураторно ауди,2-карбуратор от (ВАЗ 2108)-Лада Самара става идялно(може и от ауди) 3сменяте жилото за газта,и слагате за смукач. Вече няма да ГАСНЕ И ГЛЪХНЕ и си върви Идеално! Тия Дни ще кача и снимки.... Редактирано 4 Юли 2009 от Влади_666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 4 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2009 Гигант :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 Лошото е че някаде там във всичкото има зрънце истина.Засега не съм изпълнил само точка 3 и 4 от разглабянето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 (Редактирано) Това не е решение на проблема с Механичния инжекцион, а как да изхвърлим 20+ коня от двигателя и да вдигнем разхода . Предполагам, че с карбуратора от Лада динамиката ще е убийствена . Интересно какво си направил с бензиновата помпа? Да не говорим, че ако имаш и климатик как ще повдигнеш ниските обороти при включването на компресора и т.н. Редактирано 5 Юли 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 Ами вредните емисии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longrunner Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 Ами вредните емисии?Цялата кола става вредно явление след тази интервенция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 (Редактирано) силен! Ако имаш проблеми с климатика, както Вальо сподели, спокойно можеш да процедираш по същия начин, като с инжекциона ... Редактирано 5 Юли 2009 от Zaharieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 (Редактирано) Мишо, а при проблем с мотора, процедираме по същия начин, нали Редактирано 5 Юли 2009 от Караконджул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 Темата има голям потенциал и си е за Златен фонд "Как да не се отнасяме с автомобила си" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko__2 Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 абе може да не ви се вярва, ама аз това ауди съм го виждал с очите си, возил съм се и върви на самолет, харчи 10-11/100,мойто е със същия мотор "3-а" и не върви толкова ,направо не е истина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 (Редактирано) Мога да ви кажа че оборотите за климатика се оправят без проблем. Само да си оправя блока на климатроника и мога да демонстрирам веднага. При мен тази интеренция се състоеше от смяна на инжекциона с оригинална група колектор/карбуратор от Ауди 100, и проблема с помпата го реших без да подменям тази с високото налягане. Наистина е гадно със соц карбуратор опитах имам чисто нов от Волга ако на някой му трябва, но тогава не сполучих с него заради друго. Редактирано 5 Юли 2009 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 (Редактирано) Има и друго решение, но е за умствено обременени индивиди. http://www.megasquirt.org/megasquirt.htmlThe Most Efficient and Cost-Effective Electronic Fuel Injection Controller in the Universe Редактирано 5 Юли 2009 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 СЛЕДВАЙКИ ВсИЧКИТЕ ТОЧКИ, НАКРАЯ КОЛЕГАТА Е ПРОПУСНАЛ ЕДНА: ЦЯЛАТА КОЛА НА РЕПАТРАКА И НА МОРГАТА, КАТО ПОСЛЕДНАТА СТЪПКА Е КПУВАНЕ НА НОВА СТАРА УПОТРЕБЯВАНА МНОГО ЗАПАЗЕНА КОЛА, НЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО АУДИ! ЛИЧНО АЗ НЕ ВИЖДАМ СМИСЪЛ ДА СЕ ОСАКАТЯВА ПО ПОДОБЕН НАЧИН ОРИГИНАЛА, СЛЕД КАТО ЗА 3-4 ХИЛ. ЛЕВА МОЖЕ ДА СЕ КУПИ НЯКОЯ ДРУГА, НЕОСАКАТЕНА КОЛА - МОНОИНЖЕКЦИОН! А ПРОДАЖБАТА НА ЧАСТИ НА АУДИТО ЩЕ ДОНЕСЕ ПОНЕ ПОЛОВИНАТА ОТ СУМАТА! Освен това: в Германия за 400 евро могат да се намерят аудита с двигател JN, в добро състояние и в движение! Това е моето лично мнение!!!!!!!!!! Иначе се развеселих, наистина! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 6 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2009 Мисля че си достатачно отдавна за да знаш кога се пише с главни букви. А по въпроса за 400 евро ми то като го докараш до тук ти излиза на цената на която има не малко Аудита и в нашия форум да се продават. Отделно аз сума ти легенди съм слушал как с карбуратора няма да ми се погоди автоматика пък нямам проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 6 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2009 Ползвам темата не по предназначение.Един колега ме попита за карбуратора от Волга, нека ми пише пак защото без да исках изтрих съобщението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko__2 Публикувано 6 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 РАЗГЛОБЯВАНЕ: 1-Искубвате цялата механична инжекция,заедно с колектора ,2-Взимате 1 кашон и събирате всичко в него,3-И в най близката кофа за боклук го исхвърляте. 4-С резачки изрязвате всички кабели за инжекциона. СГЛОБЯВАНЕ: 1-си намирате колектор от карбураторно ауди,2-карбуратор от (ВАЗ 2108)-Лада Самара става идялно(може и от ауди) 3сменяте жилото за газта,и слагате за смукач. Вече няма да ГАСНЕ И ГЛЪХНЕ и си върви Идеално! Тия Дни ще кача и снимки.... :hilezh:Това което си направил не е ново , особено често се срещат такива гимнастикипо руските ВАГ - форуми , обаче самите руснаци не харесват много тоя карб СОЛЕКС , даже и да е за НИВА 1,7 мотор. Не че не става ,но самия карб е доста капризен и фланеца му лесно се криви . Самия аз имам опит с такъв СОЛЕКС - навремето търкалях една самара и познавамдобре солекса. Според мен един оригинален КЕЙХИН 1/2 щеше да заспи , аз никога не съм имал ядове с него.Но ,както и да е ......... уелкъм ту CARB CLUB. Чакаме фотосите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Влади Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 Понеже немога да си вляза в другия акаунт и някакси оспях да влеза в стария ми.Еито ви малко снимки на карбуратора за сега няма никакви проблеми.По на горе някои беше питал за екологията да прочете първо бош защо се отказват от този инжекцион Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 Само кажи как реши проблема с помпата за бензина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Влади Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 Сложих си обикновенна бензинова помпа На блока си има отвор за помпа.И от зад имаше малко играчка с 1 преходник от голям към малак мъркуч и помпата за високо налягане вече не ти трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 Проблема е откъде смучеш бензина откъм старата помпа или откъм връщащия се бензин?При мен има фрезовано място но няма отвор към разпределителния вал (а не съм отварял да видя дали има гърбица на това място) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 Гледал съм как правят подобна гимнастика с карб от Самара. След слагането на подходящи жигльори и настройка ме повозиха.... Няма такъв вървеж, горенето не го знам, но и 12 да гори си заслужава. Само си спомням, че използваха оригивален всмук.колектор и бяха направили преходна плочка за карба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Влади Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 старата помпа съм я махнал.Но интересно защо нямаш отвор към вала я даи 1 снимка ако може.А иначе за жиглиорите не ме интересува аз също съм с колектор от ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 9 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2009 Проблема е откъде смучеш бензина откъм старата помпа или откъм връщащия се бензин?При мен има фрезовано място но няма отвор към разпределителния вал (а не съм отварял да видя дали има гърбица на това място)Защо разпред. вал. ? Механичните помпи при карб моторите ( фабрично) се задействат от ексцентрик на междинния вал - тоя който върти и маслената помпа . Ти с къф мАтор си - в смисъл букви . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts