Jump to content

Много проблеми


Recommended Posts

Хора напоследък се изнервям максимално.. 2 прости проблема и 1 по сложничък.. значи третия стоп с какво да си го залепя,пробвах различни видове лепила и двойно залепващи и като стане жега винаги пада,оборотомера ту работи ту спре.. преди го разглобих,зглобих го работи ми 2 месеца и ся пак спря.. и по сложничкия-тече ми радиатора на парното и ми се пълни с вода в краката .. да имате идея каде може да го оправя и ако трябва ново радиоатор4е колко пара е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самото радиаторче е около 40 лв. и няма нужда да е оригинално но смяната му е около 80-100 лв. Скъпичко е защото трябва да ти махнат цялото табло. Препоръчвам ти да проучиш добре майсторите при които ше го правиш за да няма после хлопания от таблото и други проблеми - пипкава работа. Ако се хванеш да го правиш сам ще ти отнеме доста време, но ако се чувстваш уверен и имаш куде да го направиш опитай. Моето го сменяха в сервиза на AUDI за около 6 часа и ми излезе около 100 лв. за труд. Преди това бях питал и един майстор с надеждата да ми каже по-малка цена но и при него трудът беше толова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами май ще си пожаля един ден и ще го разглобя.. лошотго е че знам от какво се е запушило.. преди харчеше антифриз и сипах едно Радуелд който уж ако има някаде проблем или теч ще запуши но ми направи явно само беля..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи третия стоп с какво да си го залепя,пробвах различни видове лепила и двойно залепващи и като стане жега винаги пада

Наскоро за да си бетонирам халогените си купих от Шел едно лепило BISON (течен метал) - за около 10-на кинта... Две скачени спринцовки представлява... Досега квото съм залепил с него... нема мърдане... :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стъклото на страничното огледало дали ще може да се залепи с това лепило ? Щото скоро ми го откраднаха и си купих едно което не е същото и стои малко гадно с 2-но залепващщо пак го лепих и ме е страх да не изпадне ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако лепиш върху стъкло най-здраво е да си вземеш специалното лепило за огледалото за обратно виждане на БИЗОН.

А за стъклото на страничното огледало в Бриколаж продават двойно залепващи лепенки СПЕЦИАЛНО за външни пъвърхности на автомобил на няколко производителя - ако си сложил такава няма да имаш проблем....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако лепиш върху стъкло най-здраво е да си вземеш специалното лепило за огледалото за обратно виждане на БИЗОН.

А за стъклото на страничното огледало в Бриколаж продават двойно залепващи лепенки СПЕЦИАЛНО за външни пъвърхности на автомобил на няколко производителя - ако си сложил такава няма да имаш проблем....

Мерси,ще пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да дам от личен опит информация за радиаторчето. Значи при мен излезе 85 лв марка Берн + 40 лв труд. Имаше и по 35 всякакви видове и другите майстори ми искаха по 100. Този явно работи по-тънко и ми комшия. Все пак това е в Шумен и едва ли ще свърши работа. Но човека ме посуветва да не се мъча сам, че голямам дандания било после сглобявабето и нерви най-вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сигурен ли си, че проблемът ти ев радиаторчето? При включено парно трябва да ти се запотява предното стъкло.По-мое скромно мнение провери най-напред отворите за изтичане на водата дали не са запушени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При включено парно трябва да ти се запотява предното стъкло.

Е това както и да го мисля не ми се връзва. Защо мислиш че ще се запоти предното стъкло? Та нали и вентилатор върти и това допринася да се изчисти запотяванията на стъклата. Просто не знам как стигна до този извод - може ли да обясниш подробно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това както и да го мисля не ми се връзва. Защо мислиш че ще се запоти предното стъкло? Та нали и вентилатор върти и това допринася да се изчисти запотяванията на стъклата. Просто не знам как стигна до този извод - може ли да обясниш подробно?

ми пич ако тече радиаторчето ще има влага при него.

като се загрее с мотора влагата се изпарява.

като надуе вентилатора я подбира и я качва на стъклото...

ето така... :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това както и да го мисля не ми се връзва. Защо мислиш че ще се запоти предното стъкло? Та нали и вентилатор върти и това допринася да се изчисти запотяванията на стъклата. Просто не знам как стигна до този извод - може ли да обясниш подробно?

Когато е пукнато радиаторчето на парното течността влиза във въздухопроводите във вид на пара.Точно тази пара ти запотява челното стъкло. Знам го от личен опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От радиаторчето е .. като карам и като спра колата след като мине малко време -час,2 и като се кача стъклото е запотено независимо че напоследък са такива жеги..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...