Jump to content

Смяна на вентилатора на купето. (Audi B4)


grizzly

Recommended Posts

Аз когато сменях моя имаше два вида филтри - самостоятелен (само филтъра) и филтър + пластмасата около него, която се вкарва в лелото ... :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Касетата...от Б4 с климатроник(може би и с климатик),малко е" мисията невъзможна"(и 3-те части)!

Продава се касетата с филтъра(филтъра е с карбонови нишки-оригинален)и струва-72лв :(

Ако ви се вижда скъпичко,може стария да го измиете на пароструйка(лично съм го измивал без никакви лоши последствия след интервенцията)

П.П Става въпрос за Б4 АВК 115коня-93г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или аз съм в грешка, но ясно си спомням че филтъра беше 26 лева (този който е за моята кола с пластмасата около него) и 20 лева без пластмасата, само филтъра, но той е става, защото отстрани няма чопчетата за захващане за въпросната пластмаса около филтъра ... (това става въпрос за моя начин на захващане) и говоря за магазин ауто + ...

бях решил да мина 6 лева тънка лайсна и да пия едно кафе, но не стана номера, защото на самостоятелния филрър няма едни чопчета за захващане ...

Редактирано от Михаил Радославов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко бях в МанИмпекс.

Имаха "скъпия" филтър 31 лева с карбонови нишки и активен въглен марка Топран.

Не посмях да го купя че не носих стария с мен за да съм сигурем че ще пасне.

След това бях в близкия авто магазин и ми обявиха 20 лева за нормален хартиен марка Филтрон.

Ще сваля довечера филтъра и утре с мен из магазините, да не става гршка.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако касетата е стози номер http://img387.imageshack.us/img387/9546/dsc01388gk7.jpg и изглежда така http://img158.imageshack.us/img158/2563/dsc01389qz6.jpg

то номера на филтъра ти е http://img511.imageshack.us/i/dsc01602jt9.jpg/

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтрите ги купувам по 8-9 лв. Не помня, че беше отдавна, а си купих 4 бр., та скоро не съм пазарил.

Верно ли ве... на мен ми обадиха 20лв за обикновен, 30лв за такъв с активен въглен.

Да спомена само, че такъв филтър може да се сложи и на Б3ка с климатик слаган допълнително в италия Diavia. Принципно моторчето на клапата за рециркулация пречи малко, но пак става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутиите са два варянта тази описаната тук е за филтъра който се слага вътре и е по евтиния варянт за тези с климатици италянки се ползва този с рака и сиди върху кутията НО гореописаната не става няма ги захватите. По моргите се намират още.

МЕЧО ако си спомняш бехме говорили за къстъм филтър от филтър за домашен климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах кой от тези 2 вида филтри за купе е на B4 Avant ADA 1995 с климатик.. Или да отворя при мен и да видя каква е ситуацията и после да пазарувам?

Без да спамя излишно - благодаря за полезната тема с полезни линкове, фотоматериали и съвети от типа "Направи си сам"!

п.п. Забравих да попитам има ли някакви спрейове (и какви, как се използват, къде се пръскат), за да се премахнат всички лоши миризми, бактерии и мизерии живеещи във въздуховодите за купето.

Редактирано от bgdinosaurus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегите с климатици, след като свалите вентилатора ви се отваря достъп (макар и ограничен) до питата на вътрешния радиатор на климатика. Купете от близкия магазин за хранителни стоки натриев хипохлорид (белина) и един пулверизатор за пръскане. Направете разтвор 1:1 като разредите с вода. Започнете да пръскате в/у питата, предварително си вземете и едно огледалце за да виждате къде пръскате. Аз изпръсках 3 шишета и резултата беше убийствен, питата светна като нова и миризмата изчезна напълно. Известно време след процедурата като пуснете климатика мирише на белина но миризмата постепенно изчезва.

Отвори и виж от кой модел е твоя ... и отиди и си купи нов (направо ако питаш мен влез в магазина със стария).Всичко това става за секунди ... :flehan::rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де... както е тоя пластмасовия капак (решетъчния) който си е заводски на б3-то не може ли отдолу да се защипе един филтър за климатик. даже от тия дето са ароматизираните може да се сложи тъкмо и ще мирише на хубаво :rolleyes:. филтъра е тънак няма да спира въздуха и но и ще спира прахоляка ? филтъра мисля е около 1-1.50лв. естествено че резултата с цялата тава и филтъра който ТРЯБВА да е в нея ще е по добър но и това си е решение.

също така номера с изрязването на обикновен филтър за 6-7 лева пак би трябвало да върши работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има варианти всеки сам преценява.

Ама щом е измислено веднъж що да го преправяме.

А кат бях с чорап пак влизаха боклуци хем не беше скъсан.

Сега няма и помен от прах дори камо ли от някакви "елементи" в салона.

Аз отдавна се кумех на тоя филтър, даже малко ме е яд че не го монтирах още миналото лято.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де... както е тоя пластмасовия капак (решетъчния) който си е заводски на б3-то не може ли отдолу да се защипе един филтър за климатик. даже от тия дето са ароматизираните може да се сложи тъкмо и ще мирише на хубаво :hilezh:. филтъра е тънак няма да спира въздуха и но и ще спира прахоляка ? филтъра мисля е около 1-1.50лв. естествено че резултата с цялата тава и филтъра който ТРЯБВА да е в нея ще е по добър но и това си е решение.

също така номера с изрязването на обикновен филтър за 6-7 лева пак би трябвало да върши работа...

Това върши работа, ама доста често трябва да го отваряш и да го сменяш, много бързо се задръства и не достига дебит, кабиният филтър е с 3-4 пъти по-голяма площ и запушването е по-трудно.

По-рано и аз бях с такъв от домашен климатик, но след няма и 1000км имаше огромна разлика между режима с рециркулация и без, та ми писна и си го направих както си му е реда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Моята кола е с продълговатото легло за филтъра, обаче филтъра който купих (сигурни били, че е за моята кола) нещо не можах да го пасна плътно!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Филтъра е 35лв на Филтрон а кутията не вярвам да е повече от 20лв

Имам една излишна за Б4(чисто нова).Давам я 15лв :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам тази пласмасова рамка която ми изпрати колегата , как се слага , как ли не е гледах нестава. ако някой знае как се слага и какъв филтър и трябва да помогне , защото филтрите които пробвах са по големи от нея.

post-12925-1256965878.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така изглежда кутията на кабиния филтър на Б4 : imgp44349825924.jpg

както можеш да видиш в предишни постове тук, това което ти е пратил колегата не ми говори нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам тази пласмасова рамка която ми изпрати колегата , как се слага , как ли не е гледах нестава. ако някой знае как се слага и какъв филтър и трябва да помогне , защото филтрите които пробвах са по големи от нея.

На това нещо което той ти е изпратил се слага самия филтър.И откакто влезе филтъра в него цялата част се слага в леглото за него ...

Има 2 или 3 вида (мисля 2) филтри.

1. Само филтър, който като го вземеш от магазина го слагаш в тази пласт маса и го слагаш в леглото.

2. Филтър + тази въпросната пластмаса и пак се процедира после по същия начин.

3.Нищо лично към колегата, но ако си дал 15 лева за това ... те е наиграл ... защото аз от Ауто + си взех филтър + пластмасата готова за слагане ( аз си имам фабрично такава "екстра") за 22лв.

Потърси по моргите или помоли някой от колегите тука които разпарчадосват коли да ти намерят ...

Такива неща има, ако тук във форума не намираш не се ограничавай ;) виж и по моргите :);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...