Jump to content

датчик за връщашия бензин 100 16v


Ple

Recommended Posts

П.П. На диагностиката не го засякоха, а при мен беше откъснат кабела много странно :steinigung:

а като го смени вървежа и поведението на двигателя промениха ли се с нещо?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а като го смени вървежа и поведението на двигателя промениха ли се с нещо?

Колата все едно е с още един мотор в сравнение с преди даже когато я купих не вървеше толкова добре, двигателя работи доста по плавно и има достатъчно мощност в ниските, по тих е преди чукаще аванса и каквато и центровка да се направи не вървеше. Разхода ми по едно време стигашена 30-40/100 газ при положение, че всичко по колата е 99% изрядно в един момент харчи нормално в следващия за 150 км 60л газ, ходих на 3 сервиза и на 2 газаджия и всички казваха, че по стегнат мотор не са виждали (Благодарение на съветите на колегата VBI) и няма причина, а аз съвсем случайно видях скъсаното кабелче и не съм и предполагал за огромното значение на този датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колеги това ауди пак ме вкара в размисъл.Въпросният детонационен датчик му изкарахме буксата и колата започна да върви значително по- добре.Обаче си личи че няма какво да дава предварение и на високи обороти пак глъхне,проверихме 91 лв бош този проблем е решен. Обаче прекъсването м/у 1800-2500 остава. Мислех си че е кабела на 2-ри цилиндър като извадихме свещите 2-ра омаслена, сменихме свещите 800 км мина тъкмо се връщам извадихме свещите перфектни а прекъсването е факт. Как да разбера точно кой кабел,не изкри никъде. Пък да налучкваме кабела 2-ри е 60 лв ако не оцелим лошо .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах че тея на тези мотори се изключвала ламбда сонда когато е на ГАЗ и проблема с трещенето и невървенето се оправял.Че като я засякохме 0-100 -22сек това е малко срамно за ауди 140 кс . Обаче проблема с кабела на 2-ри остава моля за съвет някои знае ли от къде може да се поръча само 1 кабел възможно ли ще е това, или евентуално втора ръка.

Привет!

единичен кабел се поръчва и е много скъп около 80 лв. нов,най добре е по моргите струва от 5 до 10 лв. замерен здрав.

Успех!

Редактирано от glen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той този понтициометър на газ играе ли някаква роля защото единият ден като се ядосах по тая инжекция където видях букса е махнах и никва промяна,колата си работи по същият начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Играе, рабира се. По неговите показания ЕКУ-то регулира ниските обороти и косвено (зашото участват и други датчици, които взима под внимание) ъгъла на запалването.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Играе, рабира се. По неговите показания ЕКУ-то регулира ниските обороти и косвено (зашото участват и други датчици, които взима под внимание) ъгъла на запалването.

а при положение че всички букси на датчици са извадени и какво сте посаветвали сме го направили по дебитомера сичко искарахме каде има букса и датчика за ъгала на запалване нещо друго на ум да ви идва от какво може да е става въпрос за пропан бутан

Редактирано от Ple
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно :bia: иначе ЕКУ-то е в авариен режим и се държи меко казано свински :hilezh:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се на около 20 см пред делкото хванат е за блока на двигателя и представлява черен цилиндричен елемент.

Knock_Sensor_BY5001_720.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...