NIKO Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 (Редактирано) П.П. На диагностиката не го засякоха, а при мен беше откъснат кабела много странно а като го смени вървежа и поведението на двигателя промениха ли се с нещо? Редактирано 11 Септември 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 а като го смени вървежа и поведението на двигателя промениха ли се с нещо?Колата все едно е с още един мотор в сравнение с преди даже когато я купих не вървеше толкова добре, двигателя работи доста по плавно и има достатъчно мощност в ниските, по тих е преди чукаще аванса и каквато и центровка да се направи не вървеше. Разхода ми по едно време стигашена 30-40/100 газ при положение, че всичко по колата е 99% изрядно в един момент харчи нормално в следващия за 150 км 60л газ, ходих на 3 сервиза и на 2 газаджия и всички казваха, че по стегнат мотор не са виждали (Благодарение на съветите на колегата VBI) и няма причина, а аз съвсем случайно видях скъсаното кабелче и не съм и предполагал за огромното значение на този датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 12 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2009 Така колеги това ауди пак ме вкара в размисъл.Въпросният детонационен датчик му изкарахме буксата и колата започна да върви значително по- добре.Обаче си личи че няма какво да дава предварение и на високи обороти пак глъхне,проверихме 91 лв бош този проблем е решен. Обаче прекъсването м/у 1800-2500 остава. Мислех си че е кабела на 2-ри цилиндър като извадихме свещите 2-ра омаслена, сменихме свещите 800 км мина тъкмо се връщам извадихме свещите перфектни а прекъсването е факт. Как да разбера точно кой кабел,не изкри никъде. Пък да налучкваме кабела 2-ри е 60 лв ако не оцелим лошо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Ама сигурно не сте премерили потенциометъра,на изтърканото място прекъсва много яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glen Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 (Редактирано) Разбрах че тея на тези мотори се изключвала ламбда сонда когато е на ГАЗ и проблема с трещенето и невървенето се оправял.Че като я засякохме 0-100 -22сек това е малко срамно за ауди 140 кс . Обаче проблема с кабела на 2-ри остава моля за съвет някои знае ли от къде може да се поръча само 1 кабел възможно ли ще е това, или евентуално втора ръка.Привет!единичен кабел се поръчва и е много скъп около 80 лв. нов,най добре е по моргите струва от 5 до 10 лв. замерен здрав.Успех! Редактирано 13 Септември 2009 от glen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ple Публикувано 14 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 Той този понтициометър на газ играе ли някаква роля защото единият ден като се ядосах по тая инжекция където видях букса е махнах и никва промяна,колата си работи по същият начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 (Редактирано) Играе, рабира се. По неговите показания ЕКУ-то регулира ниските обороти и косвено (зашото участват и други датчици, които взима под внимание) ъгъла на запалването. Редактирано 14 Септември 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ple Публикувано 15 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 (Редактирано) Играе, рабира се. По неговите показания ЕКУ-то регулира ниските обороти и косвено (зашото участват и други датчици, които взима под внимание) ъгъла на запалването.а при положение че всички букси на датчици са извадени и какво сте посаветвали сме го направили по дебитомера сичко искарахме каде има букса и датчика за ъгала на запалване нещо друго на ум да ви идва от какво може да е става въпрос за пропан бутан Редактирано 15 Септември 2009 от Ple Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 Трябва всички букси да са си на местата,иначе нестава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 (Редактирано) точно иначе ЕКУ-то е в авариен режим и се държи меко казано свински Редактирано 15 Септември 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inchoo Публикувано 17 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2009 Къде по точно е този детонационен датчик,ако има някой снимки няма да е зле.Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 17 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2009 Намира се на около 20 см пред делкото хванат е за блока на двигателя и представлява черен цилиндричен елемент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване