Jump to content

KJ-емулатор


Recommended Posts

Някой колега слагал ли е такава джаджа ,дето да пуска по малко ток на помпата,и съответно тя да прави по-малко налягане,с цел да не се спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

моята газова има два емулатора единя е ламбда,а другия не го знам какъв е ще го снимам и ще покажа снимката , ама като карам на газ,ми свършва бензина,което много ме дразни :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята газова има два емулатора единя е ламбда,а другия не го знам какъв е ще го снимам и ще покажа снимката , ама като карам на газ,ми свършва бензина,което много ме дразни :2gunsfiring_v1:

Е какво излиза че караш на някаква газово/бензинова смес?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като как точно ще въртиш на байпас?

Имаш ли налягане на мембраните които са свързани с "иглата" то означава че имаш и налягане на инжекторите и при вдигане на клапата ще шурне бензина.

Предполагам че се ползва уловката налягането в главата да е по-ниско от това на което се отварят инжекторите (мисля че беше 3 bar-а). Доколкото аз съм запознат с този инжекцион единствения ти реален шанс е да замениш механичния регулатор на налягането с управляем такъв и тогава нещата сигурно стават. Нека някой да постне схема че ми стана интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами газовата ми е слагана в италия,мисля да направя така като превключи на бензин да спира помпата,всъщност аз не съм замервал дали тя работи когато съм на газ,трябва да проверя и това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има такова устройство на което пише K-J но се намира зад едни тръби и трудно се вижда,кабелите му отиват към задната част на купето,предполагам към бенз помпа, имаше едно ,на което пишеше Lambda emu но не можах да го намеря много кабели много нещо.На третата книмка съм снимал ламбда контрола, но него съм го откачил от системата,защото ми даваше голям разход,но скоро ще го закача да го тествам отново

Аз на 29 мисля да се разходя до крушуна ще има събор на ауди то е близо до вас

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това се слага - подава ток с определена стойност и посока (70ма мисля беше) на ел. регулатор на налягане и по този начин налягането остава само в долната камера на главата на инжекциона. Така клапата не "олеква" заради налягането, но няма бензин в дюзите на инжекциона. Неудобството (според мен) е, че помпата на инжекциона трябва да върти непрекъснато и естествено да има бензин в резервоара за да не работи на сухо. Една инжекционна помпа струва доста пари и въпреки, че се кара на газ ще се износва все едно се кара на бензин. Така, че според мен не е много удачно. Другото нещо е, че ел. регулатор налягане е захранен непрекъснато с максимално допустим за него ток и по този начин предполагам, че ще грее и съответно след време може да изгори. Реално ел. регулатор на налягането се намира в подобен режим (захранен с 70ма в някоя посока/поляритет) само при пълно натоварване натоварване на двигателя или в определен авариен режим - т.е. почти никога. Затова не знам как ще му се отрази да е захранен непрекъснато :hilezh: и дали това няма да му намали живота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако реша да настъпя педала на газта и превключа на бензин дали по бавно ще дойде горивото от помпата до дюзите,отколкото сега в моя случай с това K-J?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето ми я газовата уредба в една друга тема пак я бях показал

http://www.landi-bg.com/group.php?idgroup=21 много електроника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това се слага - подава ток с определена стойност и посока (70ма мисля беше) на ел. регулатор на налягане и по този начин налягането остава само в долната камера на главата на инжекциона. Така клапата не "олеква" заради налягането, но няма бензин в дюзите на инжекциона. Неудобството (според мен) е, че помпата на инжекциона трябва да върти непрекъснато и естествено да има бензин в резервоара за да не работи на сухо. Една инжекционна помпа струва доста пари и въпреки, че се кара на газ ще се износва все едно се кара на бензин. Така, че според мен не е много удачно. Другото нещо е, че ел. регулатор налягане е захранен непрекъснато с максимално допустим за него ток и по този начин предполагам, че ще грее и съответно след време може да изгори. Реално ел. регулатор на налягането се намира в подобен режим (захранен с 70ма в някоя посока/поляритет) само при пълно натоварване натоварване на двигателя или в определен авариен режим - т.е. почти никога. Затова не знам как ще му се отрази да е захранен непрекъснато :bia: и дали това няма да му намали живота.

Колега не ти и е вярна теорията за принципа на работа на дозатор-разпределителя,а и неговото устроиство, затова не можеш да обясниш правилно как да се прекрати горивото към дюзите без да се спира помпата а без това условие никога няма да има регулиране на обороти докато се кара на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не ти и е вярна теорията за принципа на работа на дозатор-разпределителя,а и неговото устроиство, затова не можеш да обясниш правилно как да се прекрати горивото към дюзите без да се спира помпата а без това условие никога няма да има регулиране на обороти докато се кара на газ.

Моля ти се "светни" ме, че така тъна в невежество :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не ти и е вярна теорията за принципа на работа на дозатор-разпределителя,а и неговото устроиство, затова не можеш да обясниш правилно как да се прекрати горивото към дюзите без да се спира помпата а без това условие никога няма да има регулиране на обороти докато се кара на газ.

VBI НИКОГА НЕ ГРЕШИ,колега може да не ти харесва теорията,но това е истината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VBI НИКОГА НЕ ГРЕШИ,колега може да не ти харесва теорията,но това е истината

Колеги не съм искал да обидя никой.Ако някой се е засегнал се извинявам.Та да се върнем на темата.Системата ke-jetronik е механична система за впръскване с електронно регулеране на количеството впръскано гориво в динамичен режим,което означава че се взима под внимание температурата на водата,съдържанието на кислород в изгорелите газове от ламда сондата изходното напрежение от делителя на напрежение-потенциометъра,който се явява и датчик за текущото състояние на натоварване на двигателя и двата изключвателя-за празен ход и пълно натоварване.Ето една много хубава статия която обяснява пренципа на работа на дозатора.http://iamdiagnost.narod.ru/KE_jetronic/KE_Mechanical.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как мислите да пробвам ли дали когато работи двг на газ, да разхлабя едната тръбичка за бензин от дебитомера, за да проверя дали там ще хвърчи бензинец?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пробвай, така или иначе изправните дюзи отварят при около 4атм налягане на горивото. Ако нямаш някоя "незатваряща" би трябвало двигателя да не може да "смуче" бензин през дюзите при спряна бензинова помпа докато караш на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...