strballer Публикувано 30 Август 2009 Доклад Share Публикувано 30 Август 2009 (Редактирано) Здравейте,Дълго време мислих каква кола да си купя и реших, че ще е Audi A4.Е добре но, изникват няколко въпроса. Audi A4 1.8T Quattro или Audi A4 2.6 Quattro? Коя от двете върви по-добре, гори по-малко, коя е с по-скъпа/евтина поддръжка?Quattro-то ми е ясно, че ще гори повече и евентуално по-скъпа поддръжка, но като цяло заслужава ли си да търся колата с Quattro? Намират се доста по-трудно, а и парите са повече. В момента цените наистина паднаха доста и колата може да се намери за 4500-5000лв, но предполагам ще излязат доста неща за сменяне. Кои и на каква цена са частите, които евентуално трябва да сменя при покупка на този автомобил като изключим консумативите?Знам, че въпросите са ми много, но знам също, че има хора, които разбират доста в този форум и предполагам няма да е проблем да ударят едно рамо. Благодаря ви предварително за помощта! Редактирано 30 Август 2009 от strballer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barelylegal Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Земи си 2.7 bi-turbo!!!А са сериозно ми много зависи каде караш ако ше е извънградско повече - 2.6 предимството на 6-така на магистралата е огромно!Ако не 1.8Т е перфе за градско!И двете ще ти дават 11-12 при нормално каране! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 потърси в темите, има доста изписано по въпроса. Дори имаше такава тема вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 потърси в темите, има доста изписано по въпроса. Дори имаше такава тема вече.И то не само една Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Земи си 2.7 bi-turbo!!!А са сериозно ми много зависи каде караш ако ше е извънградско повече - 2.6 предимството на 6-така на магистралата е огромно!Ако не 1.8Т е перфе за градско!И двете ще ти дават 11-12 при нормално каране!Светни ни какво е предимството на магистралата ?strballer: Турбинирания е по нов, по бърз, по икономичен,по евтин за поддръжка и е много лесен за "чипване". Не знам как може въобще да стои тази дилема пред теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Светни ни какво е предимството на магистралата ?strballer: Турбинирания е по нов, по бърз, по икономичен,по евтин за поддръжка и е много лесен за "чипване". Не знам как може въобще да стои тази дилема пред теб.Един глас за 1.8Турбо 20Клапана+Куатро мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 strballer: Турбинирания е по нов, по бърз, по икономичен,по евтин за поддръжка и е много лесен за "чипване". Не знам как може въобще да стои тази дилема пред теб.+1 за Турбо мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Светни ни какво е предимството на магистралата ?strballer: Турбинирания е по нов, по бърз, по икономичен,по евтин за поддръжка и е много лесен за "чипване". Не знам как може въобще да стои тази дилема пред теб.Колега,ти карал ли си А4 2.6 някога.На магистралата 2.6 започва да се чува в купето към 5000 оборота и като динамика и максимална скорост може да те изненада приятно!по икономичен-да ,по бърз-спорно да се каже (от 10 коли на пазара с 1.8Т вървят както трябва най-много 2 от тях) ,по евтин за поддръжка - турбината стува колкото още един 2.6 (кое му е евтиното ?),и е много лесен за "чипване" - 2.6 е още по лесен за чипване и чипа е по евтин Аз избрах 2.6 и не съжалявам! 1.8Т също е мн. добър но на мен не ми допадна П.П. Сега ми предстои покупка на Б6 вероятно ще търся с 1.8Т защото на това купе V6 е акцизен 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 (Редактирано) Светни ни какво е предимството на магистралата ?strballer: Турбинирания е по нов, по бърз, по икономичен,по евтин за поддръжка и е много лесен за "чипване". Не знам как може въобще да стои тази дилема пред теб.Ми попитай 2 бяла и черна 320-ски (Беенве клъб Булгерия) и един турбиниран Авант (за съжаление не клубно) в Неделя на Витиня около 16.30 часа.Точното описание на това което им се случи е тотално отчайващо разпиляване. Следващия мотор може би ще е с турбо, но задължително V6 Редактирано 1 Септември 2009 от Tani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Колега,ти карал ли си А4 2.6 някога.На магистралата 2.6 започва да се чува в купето към 5000 оборота и като динамика и максимална скорост може да те изненада приятно!по икономичен-да ,по бърз-спорно да се каже (от 10 коли на пазара с 1.8Т вървят както трябва най-много 2 от тях) ,по евтин за поддръжка - турбината стува колкото още един 2.6 (кое му е евтиното ?),и е много лесен за "чипване" - 2.6 е още по лесен за чипване и чипа е по евтин Аз избрах 2.6 и не съжалявам! 1.8Т също е мн. добър но на мен не ми допадна П.П. Сега ми предстои покупка на Б6 вероятно ще търся с 1.8Т защото на това купе V6 е акцизен Не един от най добрите ми приятели има 2.6 на б4. Карал съм го и не може да се сравнява с турбинирания мотор. Еле па сега след като съм сложил чип. Това за чуването зависи дали имате катализатор. И на мен почна да ми се чува след като се преебах да отида до Лазаров да ми махне катализатора. Сега ще се наложи да си купя. Но имам приятел с 1.8т аеб с изправен катализатор и при него дори на 190 няма никакъв шум. Аджеба примерно на 4000 оборота на 5 на километра си ? Турбината е 1000 лева ако въобще се наложи да се сменя. Разлика в самото чипване на моторите няма просто резулатата и мнооого различен. Дали и 10 коня отгоре ще докараш на атмосферка ? При мен е някъде около 200 коня сега, чипа не е от България и всичко ми излезна 150 лева барабар с цокъла. Колко по евтино е при атмосферките ? Или вие само знаете цените на СУмиста и другаде не гледате ? Раздвам, че си избрал 2.6 но това не означава, че си направил правилен избор.Ми попитай 2 бяла и черна 320-ски (Беенве клъб Булгерия) и един турбиниран Авант (за съжаление не клубно) в Неделя на Витиня около 16.30 часа.Точното описание на това което им се случи е тотално отчайващо разпиляване. hilezh.gifСледващия мотор може би ще е с турбо, но задължително V6 respekt.gifНа кое точно му викаш 320 с-ка, намери ми го тук. ? И за кой турбиниран мотор на ауди става дума ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 (Редактирано) Не един от най добрите ми приятели има 2.6 на б4. Карал съм го и не може да се сравнява с турбинирания мотор. Еле па сега след като съм сложил чип. Това за чуването зависи дали имате катализатор. И на мен почна да ми се чува след като се преебах да отида до Лазаров да ми махне катализатора. Сега ще се наложи да си купя. Но имам приятел с 1.8т аеб с изправен катализатор и при него дори на 190 няма никакъв шум. Аджеба примерно на 4000 оборота на 5 на километра си ? Турбината е 1000 лева ако въобще се наложи да се сменя. Разлика в самото чипване на моторите няма просто резулатата и мнооого различен. Дали и 10 коня отгоре ще докараш на атмосферка ? При мен е някъде около 200 коня сега, чипа не е от България и всичко ми излезна 150 лева барабар с цокъла. Колко по евтино е при атмосферките ? Или вие само знаете цените на СУмиста и другаде не гледате ? Раздвам, че си избрал 2.6 но това не означава, че си направил правилен избор.На кое точно му викаш 320 с-ка, намери ми го тук. ? И за кой турбиниран мотор на ауди става дума ?На оня 150 коньовия шеС цилиндров редови мъртвец на БМВ и на Ауди 150коньовия 1.8пръц Редактирано 1 Септември 2009 от Tani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Две години карах 2.6, а сега вече година се возя на 1.8Т и колкото и невероятно да се струва на някои ще кажа че за мен по-приятния мотор е 2.6!! Единствената му слабост е разхода му градско който е 18л/100км. Ако обаче 1.8Т го карате сериозно, т.е. не бабешката разхода му също надминава 15л. с включен климатик лятото в София. Тези разходи са на газ и за двата автомобила като шестака е с автоматични скорости. За извънградско и на магистрала големия печеливш разбира се е 2.6 и както колгите са посочили основния недостатък на 1.8Т е неприятния шум във високите обороти!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 При мен е някъде около 200 коня сегаБухахаххаха......... кви 200 коня те гонят ве лешпер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Две години карах 2.6, а сега вече година се возя на 1.8Т и колкото и невероятно да се струва на някои ще кажа че за мен по-приятния мотор е 2.6!! Единствената му слабост е разхода му градско който е 18л/100км. Ако обаче 1.8Т го карате сериозно, т.е. не бабешката разхода му също надминава 15л. с включен климатик лятото в София. Тези разходи са на газ и за двата автомобила като шестака е с автоматични скорости. За извънградско и на магистрала големия печеливш разбира се е 2.6 и както колгите са посочили основния недостатък на 1.8Т е неприятния шум във високите обороти!!А ти сигурен ли си колко ти е изправно 1.8Т-тоЩото наистина от 10 1.8Т едно върви както трябва.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Голямото чесане на езици започна Всички каращи 2.6 да застанат виновно в ъгъла с вдигнати ръце, защото са безумци, а собстениците на 1.8Т да започват да се мислят за пилоти на летящи чинии с отрицателен разход на гориво. Изхода от спора е ясен ще се получи едно голямо НИЩО Спорен ден на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Бухахаххаха......... кви 200 коня те гонят ве лешпер?Тихо там от кенефа, малкия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Не ве обясни ми как ги изкара тия 200 коня ве?И то от АЕБ-че 150 коня?Че то батките от АБТ,Йотингер и т.н фирми вадят не повече от 190... ти от некъв псевдо мапер извади 200?На дино мери ли я? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Не ве обясни ми как ги изкара тия 200 коня ве?И то от АЕБ-че 150 коня?Че то батките от АБТ,Йотингер и т.н фирми вадят не повече от 190... ти от некъв псевдо мапер извади 200?На дино мери ли я?Не съм. Тоя чип който предлагат е холд налягане 1.0 бар. Моето е повече. Колко е точно еба ли му майката. Но за какво да се меря на дино като всяко дава различен резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toti Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Не съм. Тоя чип който предлагат е холд налягане 1.0 бар. Моето е повече. Колко е точно еба ли му майката. Но за какво да се меря на дино като всяко дава различен резултат.Несериозно изказване. Измери я на два стенда и вземи средно аритметичната стойност. Далеч под 200 е със сигурност. П.П. Моя 2.6 дава около 14 в София на газ. Как трябва да се кара, за да дава 18, че и повече? Според мен нещо има проблем при колегата. На мен като ми беше развален термодатчика ми даваше подобен разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Несериозно изказване. Измери я на два стенда и вземи средно аритметичната стойност. Далеч под 200 е със сигурност. П.П. Моя 2.6 дава около 14 в София на газ. Как трябва да се кара, за да дава 18, че и повече? Според мен нещо има проблем при колегата. На мен като ми беше развален термодатчика ми даваше подобен разход.Яко смислено е да си давам парите за глупости. Освен с ВЛади си мерих колата с една шкода рс 200 коня, дават и 7.3 до 100. Бавно я приближавам до 200, но не мога да кажа че съм по бърз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 Яко смислено е да си давам парите за глупости. Освен с ВЛади си мерих колата с една шкода рс 200 коня, дават и 7.3 до 100. Бавно я приближавам до 200, но не мога да кажа че съм по бърз.С кой Влади си мери колата?Вертера ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EzRoLiT Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 С Влади Арабаджиев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 С кой Влади си мери колата?Вертера ли?Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strballer Публикувано 1 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 (Редактирано) Целта на темата не беше да се изпокарате всички. Както и да е, благодаря ви за отговорите, но мисля, че вече се насочих към двигател, който ще бъде 1.8T. Не гоня нито бързина по магистралите - най-малкото, което е, че нашите не го позволяват, нито пък ме притесняват шумове над 5000 оборота, тей като колата няма да се кара постоянно на тях затова просто не виждам смисъл от по-големият разход на 2.6 литровия мотор. (Ако наистина е така.)Може ли да ми препоръчате какво трябва да гледам при покупката на автомобила с 1.8T двигател и quattro? Решил съм задължително преди да я купя да приказвам с продавача и да я заведем на преглед на стенд, но все пак някакви препоръки?П.С : Още един въпрос - какво мислите за дизеловите двигатели за A4 (преди 97-98г., тоест не новите дизелови) ? Редактирано 1 Септември 2009 от strballer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 (Редактирано) Целта на темата не беше да се изпокарате всички. Както и да е, благодаря ви за отговорите, но мисля, че вече се насочих към двигател, който ще бъде 1.8T. Не гоня нито бързина по магистралите - най-малкото, което е, че нашите не го позволяват, нито пък ме притесняват шумове над 5000 оборота, тей като колата няма да се кара постоянно на тях затова просто не виждам смисъл от по-големият разход на 2.6 литровия мотор. (Ако наистина е така.)Може ли да ми препоръчате какво трябва да гледам при покупката на автомобила с 1.8T двигател и quattro? Решил съм задължително преди да я купя да приказвам с продавача и да я заведем на преглед на стенд, но все пак някакви препоръки?П.С : Още един въпрос - какво мислите за дизеловите двигатели за A4 (преди 97-98г., тоест не новите дизелови) ?Слушай ся батка, тва с размахването на пръста не е много добре - много от колегите са докачливи души Ние не се караме, просто тва е един от любимите ни спорове - кокошката или яйцето, кат гледам вкара и ТДИ-тата у темата сега вече си слагам две паржоли на тигана,отварям студена бира и гледай кво се вика супербюджетен сериал бас ловя че до един час ще влезе и бате Влади (Вертер) у темата с три кила графики,ей обичам си го тоя форум Да сте живи и здрави Редактирано 1 Септември 2009 от Tani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване