Jump to content

1.8 T + обикновенна газова+чип


Recommended Posts

Пробвай някога сам да си смениш въздушния филтър, знам че не можеш но поне пробвай, ако случайно успееш ще изпиташ 1/1000 от нормалното удовлетворение, че нещо си свършил сам.

Баси батката! :bia::bia::bia: Аве мухльо ти нарезА една тръба и се взе насериозно. :bia: За некъв баси твореца и можача ли се помисли?

П.П Офертата за обикновенното газово още е в сила, тия дни ше разчиствам и без тва, ти си ми последната надежда, иначе отива у кофите. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Баси батката! :bia::bia::D Аве мухльо ти нарезА една тръба и се взе насериозно. :bia: За некъв баси твореца и можача ли се помисли?

П.П Офертата за обикновенното газово още е в сила, тия дни ше разчиствам и без тва, ти си ми последната надежда, иначе отива у кофите. ;)

Имам си газово, мерси. Не не съм можач като тебе или оня, по толкова безполезни мнения на ден няма как да давам. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данъка си го плащам редовно, за тази година е 234 леа, милата беше 180 леа. А пролетта си купих 4 нови гуми dunlop sport fastresponse без да съм куатро.

Браво. Остана ти само да махнеш надписа куатро на предния си капак.

Както ти казах няколко пъти не го правя от тънкана.

Купи си един блоуоф не се цинцясваи.

Пробвай някога сам да си смениш въздушния филтър, знам че не можеш но поне пробвай, ако случайно успееш ще изпиташ 1/1000 от нормалното удовлетворение, че нещо си свършил сам.

едно е да си смениш въздушния филтър, друго е да си направиш такъв от велпапе, прави разлика.

Ти въобще къф гроб имаш?

Аз нямам книжка още, малък съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво. Остана ти само да махнеш надписа куатро на предния си капак.

Купи си един блоуоф не се цинцясваи.

едно е да си смениш въздушния филтър, друго е да си направиш такъв от велпапе, прави разлика.

Аз нямам книжка още, малък съм.

Що па да махам куатрото ? Проблеми с блоуофф-а аз нямам, няма причина да си купувам. И как си успялда си направиш от велпапе, я дай снимки. :) Ясно, че не можеш да изкараш книжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо лично, но ако още се съмняваш може на живо да се увериш, че състоянието на колата ми не отстъпва на това "Бентлито" ти.

Бахаха говориш ми за АДР с обикновенна метанова уредба, слагана в Италия, с тинясали маслообирачи, с двигател течащ като лейка, с провиснал таван /за първи път чувам за такъв проблем при Б5/, с бобина втора употреба и рециклирани носачи с текстолит.

Това че колите са ни стари, не означава, че не трябва да се подържат както нови коли. Техниката си иска своето и такива побългарявания, като обикновенни уредби, ковани накладки, пилени дискове, гуми втора употреба, рециклирани носачи не се отразяват добре и на кола 2009 г. и на кола 1995 г.

Като жокер мога да ти кажа, че чести болести при Б5 са съединител /1200 лв/, хидравлична помпа /100-400 лв/, рейка /200-700 лв/, ако смяташ че тия суми са непосилни за теб по добре се раздели с колата и си купи нещо по ефтино, нищо срамно няма в това. По срамно е да пестиш от подръжка, побългаряваш /защо ли няма погерманчваш/ и да се чудиш що шопите после ти викат селяк, тънканач.

Готов съм да правим сравнението, само кажи дисциплината каква е, скорост, товароносимост, техническа изправност.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

не разбирам какъв е проблема!всеки може да прави каквото и както иска с колата си!едва ли има човек които да гледА да закърпи само положението за момента!а за частите и ментетата никои не е застрахован!

по темата

имам 2 аудита едното е купе НГ куаттро с газ никога не е гърмяло и никога не съм имал проблем с газова или инжекцион карам така около 30000км!разхода като карам кротко е повече от добър 12 градско газ(И БЕНЗИН СЪЩО),но е стигал и 18 на магистралата!на газ е малко по слабо!

другото ми ауди е 200 турбо,като го купих беше с обикновенна газова за ТУРБО!!!!!!!!!!!!!!която махнах и сега е само на бензин!колата работеше добре на газ и навярно не е гърмяла защото няма никакви следи от гърмежи!за дюзите няма какво да се каже освен че и сега е с тях и работи!а дали е вурвяла повече на бензин сигурно но не знам щото много върви!газовата я взе един познат и сега я кара на пасат 5 с 1,8 тръц също без проблеми!

преди имах 80тка 1,8 s на метан за две години и минах над 200000км без каквито и да е проблеми!за разхода няма смисал да се говори беше нищожен!тя беше с аванс процесор и вървеше като на бензин

мисля,че човек трябва да си изясни за какво ще я ползва колата и да прецени сам как да я кара!като махнах газовата на 200тицата съседите се бъзикаха с мен,аз искам тая кола да я карам на бензин и няма човек които да ме убеди в обратното!обратно купето ми е кола за работа и я карам всеки ден,на газ за пуста икономия!!!

:rolleyes: всеки може да кара с каквото си поиска!когато една система е поставена добре и се обслужва периодично с нея няма проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така нека само да ви кажа че МНОГО преигравате със това САМО ЕДНО БУМ И .....ала бала.

На мен ми се бяха прецакали кабелите и тъй като нямах пари в този момент си карах така.

Колата ГЪРМЕШЕ на всяко подаване на газ даже и между скоростите.Карах така около месец нищо не се прецака.

Освен това на всички коли които съм имал и съм си правил сам настройки на гаста са ми гърмяли мнго пъти без абсолютно никакви

поражения по колата.Мнението ми е че ГИ за 1600 лв на кола за 4500-5000 лв е баси простотията.(МОЕ МНЕНИЕ)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене гръмна газовата веднъж ама бая се отрази - плочката падна от дросела, секви маркучи се разкачиха :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението ми е че ГИ за 1600 лв на кола за 4500-5000 лв е баси простотията.(МОЕ МНЕНИЕ)

Aз разглеждам нещата по друг начин. Това са едни от най доходоносно инвестираните пари, за една година се "възстановяват" на 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението ми е че ГИ за 1600 лв на кола за 4500-5000 лв е баси простотията.(МОЕ МНЕНИЕ)

Дали струва 500,5000 или 50000 е все тая.Всичко зависи колко караш и дават ли ти се повече пари за гориво.Ако колата ти стои пред блока,даже без пари да ти я сложат газовата-не ти трябва.Ако,обаче се кара много е почти задъжително да е на газ.

Сметката е много проста и в нея цената на автомобила няма никакво значение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали струва 500,5000 или 50000 е все тая.Всичко зависи колко караш и дават ли ти се повече пари за гориво.Ако колата ти стои пред блока,даже без пари да ти я сложат газовата-не ти трябва.Ако,обаче се кара много е почти задъжително да е на газ.

Сметката е много проста и в нея цената на автомобила няма никакво значение

Колега и аз съм на га защото вартя около 35000 на година и определено си заслужава.Но съм имал 2 коли със ГИ и няма такъв момент да си караш само , пак всеки месец настройки ламбдата се объркала и дава грешна информация датчика на температурата дал грешка .Въобще не виждам предимства на ГИ то ,това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм на га защото вартя около 35000 на година и определено си заслужава.Но съм имал 2 коли със ГИ и няма такъв момент да си караш само , пак всеки месец настройки ламбдата се объркала и дава грешна информация датчика на температурата дал грешка .Въобще не виждам предимства на ГИ то ,това е.

И едното и другото си имат предимства и недостатъци.Освен,че са със същото гориво,обаче нямат много общи неща.

Все едно да сравняваш "комън реил" двигател с обикновен стар "дизел"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И едното и другото си имат предимства и недостатъци.Освен,че са със същото гориво,обаче нямат много общи неща.

Все едно да сравняваш "комън реил" двигател с обикновен стар "дизел"

По скоро да сравняваш пълен инжекцион със моно по принципа на пълнене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.2 20V turbo + обикновенна газова+чип,три четри години я карах и съм сменил един път мембрани,когато я монтирах ми искаха 2000++лв. за ГИ,а и никой не се наемаше да ми сложи обикновенна,щяла да гърми,трещи,светка и т.н.,за вървеж и разход нема да обяснявам,че не ми се спори :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро да сравняваш пълен инжекцион със моно по принципа на пълнене.

Абе не е и така ,защото и моното си е с компютър,който смята и променя сместа.

Да кажем,че сравнението е между карбуратор и инджексион

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Добре, колата за която е темата още си върви безпроблемно. Още си е с чип и т. н. Не знам колко километра станаха, ама каТ станат 100 000 км ще ви осведомя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Тъкмо стоях пред дилемата ГИ или обикновено АГУ за Б4 2.0 АВК... Клонях повече към обикновеното АГУ, сега след прочитането на почти цялата тема-още повече.

Добре че ги има форумите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм учудващи резултати сте постигнали с тая А6-ца колега shpeksi.Аз не съм майстор на газови уредби, само съм чел оттук оттам и мисля, че обикновено АГУ наистина си е сериозен риск за кола пълен инжекцион пък и с турбо на всичко отгоре.Другата ми кола е пълна инжекция при това двувалка, не е бегачка но и тя е с обикновено АГУ, всеки път като я паля и я карам малко ме е страх да не спраска я дебитомер, я стъпково моторче, я възд. филтър.Токовете и засега са перфектни, но винаги си имам ендо на ум-просто така я купих, но пък и не си заслужава на кола за 4 бона да сложа ГИ.Иначе и аз чета по всички форуми че ако има една грешно подадена искра, или в по-лошия случай неподадена искра, става интересното БУМ и щетите са финансови.Защото айде при палене ще се усети ако нещо не е наред на колата и няма да минеш на газ, но ако си на път примерно и изпреварваш някой тир на баир и от 5-та набиеш 3-та както си на газ и се прецака нещо по токовете става наистина салата.С интерес ще следя развитието на темата!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Хм учудващи резултати сте постигнали с тая А6-ца колега shpeksi.

АМи нагоре съм обяснил защо няма нищо да гръмне, просто има къде да се разреди - пътя е доста дълъг през кулера.

При правилно поставена уредба няма ядове. Какво ще стане ако докато изпреварваш ти изгори бензиновата помпа или ти е прецака някоя бобина. Се същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

110х. км. с ГИ Бардолини с чип- пик на 1.4 и холд на 1бар.

Нищо и няма на колата за сега и върви сравнително безпроблемно в предвид настройките... :)

Старата ми Б4 с фабрична обикновенна газова я продадох на 500х. км. и скоро я засекох из София в движение :lol:

За 200х.км. не ми е гърмяла.

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Ето от такива теми брат ми се е надъхал на 1.4 да слага газ :)

Иначе- евала, дано и занапред да нямаш грижи :)

Иво, преди около пет години баща ми караше Поло 1.4-16В с газов инжекцион от Холандия и харчеше средно 6л/100км.

Cъс спестените пари си купи А4 и на него набихме ГИ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...