bokouser Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 А това че на една година веднъж се сменява ми звучи абсурдно, ами ако минеш 20к км на година !? Аз на година сменявам маслото минимум 2 пъти.Не е изобщо абсурдно. То принципа е: или на определени километри (зависи какво е маслото), или на една година, което дойде първо.даже сега ме открехнаха за моя двигател най-доброто масло било Lubro Moly 5w40 synthetic - и сега за сега съм страшно доволен За твоя двигател, те от Инголщад са го измислили по-добре от тия дето са те открехнали и тва си е оригиналното масло, което си е чист Кастрол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Само се надявам да не ставам досаден, но коя марка масло е добра за Ауди80, Б3, 88, двигател бензин 1.8 RU ?Предният път бях тръгнал да вземам кастрол от колегата АЦЕ, но моят майстор ме посъветва, че няма нужда да купувам скъпо маслко за толкова стар двигател и няма смисъл да вземам висок клас масло. Среден клас също вършел работа. Иначе ме посъветва да карам с 15w-40. Вие на същото мнение ли сте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristaki Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 (Редактирано) Не е изобщо абсурдно. То принципа е: или на определени километри (зависи какво е маслото), или на една година, което дойде първо.За твоя двигател, те от Инголщад са го измислили по-добре от тия дето са те открехнали и тва си е оригиналното масло, което си е чист Кастрол.Колега да те светна ли и аз за нещо, няма определено масло, с което определен двигател трябва да се кара. Има си цял списак с удобрени масла и вискозитети на определени марки...дори сега ако успея да намеря как се качва файла щи дам да погледнеш. Пък аз карах с Мобил 1...пълен боклук, сега карам с по скъпото Lubro Moly 5w40 като това :http://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattr...nance/ES258725/Toва е маслото за мен лично, не че казвам кой с кво да кара, за мен това масло е превъзходно П.ПТея дето ме "открехват" колега са доста по-напред от "местните" гурута с Аудитата да ти кажа само, не ме карай да ти демонстрирам с линкове и форуми и проекти, защото мога Редактирано 28 Януари 2010 от hristaki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 (Редактирано) Колега да те светна ли и аз за нещоКато ти чета постовете, нема кво да ме светнеш. Тия сайтове и бюлетини, а и много други подобни, отдавна са качвани и коментирани във форума.Тея дето ме "открехват" колега са доста по-напред от "местните" гурута с АудитатаНе знам колко добре четеш, ама аз не визирам никакви "местни гурута", а хората от Инголщад - демек тия дет са измислили тоя мотор.не ме карай да ти демонстрирам с линкове и форуми и проекти, защото мога Защото можеш........?!? Ебаси......., направо ме развълнува. Редактирано 28 Януари 2010 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 от 8000 до 10000 хиляди не повече ... нищо че пише че може 15000 или незнам колко си ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristaki Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Като ти чета постовете, нема кво да ме светнеш. Тия сайтове и бюлетини, а и много други подобни, отдавна са качвани и коментирани във форума.Не знам колко добре четеш, ама аз не визирам никакви "местни гурута", а хората от Инголщад - демек тия дет са измислили тоя мотор.Защото можеш........?!? Ебаси......., направо ме развълнува.Sry za shliokavicata ama ne se zdyrjah...ti neshto imash losh den, nqma losho problema si e tvoi az ne te karam da komentirame v temata neshto, prosto spodelqm razmisli i strasti. Spiram da te otkrehvam shtoto izglejda ti si znaesh OK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Spiram da te otkrehvamСтига бе! Не спирай?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 (Редактирано) от 8000 до 10000 хиляди не повече ... нищо че пише че може 15000 или незнам колко си ...30 000 км е за пълната синтетика. Няма много смисъл да го сменяш на 10 000 км, еле па като си на газ като мене. И на масления филтър дето си взимам от Юнитрейд пише 30000 или 2 години. Но всеки сам си преценява. Все пак не караме дизели и да чуриме сажди у маслото. Редактирано 29 Януари 2010 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 30 000 км е за пълната синтетика. Няма много смисъл да го сменяш на 10 000 км, еле па като си на газ като мене. И на масления филтър дето си взимам от Юнитрейд пише 30000 или 2 години. Но всеки сам си преценява. Все пак не караме дизели и да чуриме сажди у маслото.Не си много прав! 30 000 е за лонглайф маслата, а пълната синтетика не винаги е лонглайф...Отделен е въпроса, че аз не бих карал и Лонглайф масло 30 000 км...Според мен обикновенната пълна синтетика не е добре да се кара повече от 15 000 км...Освен това има голямо значение как се кара колата- много извънградско или предимно в града, на къси разстояния...И не е верно че няма смисъл, колкото по-рано се сменя едно масло, толкова по-добре, друг е въпроса от финансова гледна точка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 (Редактирано) Не си много прав! 30 000 е за лонглайф маслата, а пълната синтетика не винаги е лонглайф...Отделен е въпроса, че аз не бих карал и Лонглайф масло 30 000 км...Според мен обикновенната пълна синтетика не е добре да се кара повече от 15 000 км...Освен това има голямо значение как се кара колата- много извънградско или предимно в града, на къси разстояния...И не е верно че няма смисъл, колкото по-рано се сменя едно масло, толкова по-добре, друг е въпроса от финансова гледна точка Да правилна забележка, аз не се доуточних. Лонглайф си купувам. Но не я карам 30 000км, и аз не съм толкова смел между 15 000-18 000 я сменям.Мерси Владко за поправката. :) Редактирано 29 Януари 2010 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Но не я карам 30 000км, и аз не съм толкова смел между 15 000-18 000 я сменям. Добре правиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 колкото по-рано се сменя едно масло, толкова по-добреда уточня ли за кого е по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 да уточня ли за кого е по-добре Остави майтапа и за мен като търговец е добре, верно е, ама ся отричаш ли, че колкото по-рано, толкова по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 (Редактирано) за какво е по-добре ве, тая кола ше ми я слагат после в пирамидата ли те помоля ми обясниш следния феномен : значи ако пуснеш една анкета тук, поне 90% ше ти отговорят, че колите от Италия напр са по 500к+, в същото време пак поне 90% ше ти обяснят в картинки как жабарите само доливат ... та, щом с доливане изкарват по толко, какво точно се цели със смяна на 7хил км напр - да изкарат 2млн км ? обясни ми щом производител е казал масло еди кое си масло да се сменя на 15хил км, защо трябва да го сменям на 10хил напр ? доколкото съм чувал, при производство на подобни неща, всичко се презапасява като параметри, а ние тук съкращаваме на две сега само не ми излизай с номера за интензивното каране, верно има някои батки, които ръчкат повече и там има некъв смисъл от подобни неща, но горното е некво масово схващане тук ... в некви гробници, на които им отказват спирачките в движение, се наливат бахти и маслата и се слагат бахти и гумите, а в същото време се правят бюджетни подобрения в мазето ... сега, за тия, дето ше ме полазят - карам с Лонглайф от Германия и ше го сменя на 20 хил, нищо че пише на 30, колкото и на филтъра ... че ше ме изядат иначе тук батките Редактирано 29 Януари 2010 от Toledo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 ...Няма смисъл ве, на теб не може да ти се обясни 30 минути тая тъпня ли писа Вземи направи нещо полезно, виж хората цели теми пускат как си обслужили 10 годишната кола, ти само спамиш... :P За маслата има цяла тема, Келеша е казал доста, не мисля и аз да се впускам в обяснения П.П Ела в спамилнята и ще ти обясня там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Вземи направи нещо полезно, виж хората цели теми пускат как си обслужили 10 годишната кола, ти само спамиш... зема им пусна снимка на течността ми за чистачки Ауди, ма да не докарам некой инфаркт За маслата има цяла тема, Келеша е казал доста, не мисля и аз да се впускам в обяснения знаех си, че ше го обърнеш на рацерски тунинг изпълнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 (Редактирано) зема им пусна снимка на течността ми за чистачки Ауди, ма да не докарам некой инфаркт С кое ве, с течност за 14 леа ли? Ти дам малко от мойте и зимни иам и летни, да пошашкаш рибоците. Ся само не ми обяснявай как на 20 годишна кола, нЕма сми от такава. В момента карам с Българска, така че ще те игнорна. Редактирано 29 Януари 2010 от KYPO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Бате, той зимна не слага ... нали и без тва не мое я запали до Петров ден тая прогърметина ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Бате, той зимна не слага ... нали и без тва не мое я запали до Петров ден тая прогърметина ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 за какво е по-добре ве, тая кола ше ми я слагат после в пирамидата ли те помоля ми обясниш следния феномен : значи ако пуснеш една анкета тук, поне 90% ше ти отговорят, че колите от Италия напр са по 500к+, в същото време пак поне 90% ше ти обяснят в картинки как жабарите само доливат ... та, щом с доливане изкарват по толко, какво точно се цели със смяна на 7хил км напр - да изкарат 2млн км ? обясни ми щом производител е казал масло еди кое си масло да се сменя на 15хил км, защо трябва да го сменям на 10хил напр ? доколкото съм чувал, при производство на подобни неща, всичко се презапасява като параметри, а ние тук съкращаваме на две сега само не ми излизай с номера за интензивното каране, верно има някои батки, които ръчкат повече и там има некъв смисъл от подобни неща, но горното е некво масово схващане тук ... в некви гробници, на които им отказват спирачките в движение, се наливат бахти и маслата и се слагат бахти и гумите, а в същото време се правят бюджетни подобрения в мазето ... сега, за тия, дето ше ме полазят - карам с Лонглайф от Германия и ше го сменя на 20 хил, нищо че пише на 30, колкото и на филтъра ... че ше ме изядат иначе тук батките Това си е класика, за побългаряване на заводските предписания за плаващи и твърди интервали на обслужване. Не бих си купил от теб автомобил. Предписанията за смяна на масло ги дава производителят на автомобила, а не масларя. Какъв ти е между другото модела на автомобила, двигател и година на производство? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Предписанията за смяна на масло ги дава производителят на автомобила, а не масларя.преди да снесеш неква тъпня, прочети пак ... според производителя на маслото, трябва да го сменя на 30 / тридесет / хил км, аз съм написал, че ще го сменя на 20 - проблем ? По някакво странно стечение на обстоятелствата, върху тубата с масло стои логото на производителят на същият този автомобил ... или викаш, те нещо са се объркали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 обясни ми щом производител е казал масло еди кое си масло да се сменя на 15хил кмвъпроса е как го е смятал производителя, защото едно е да го е смятал на среден пробег 100 км, друго е на 5 км, също така едно е температурен диапазон - 20 / + 40, друго е 0 / + 20. Дали при калкулациите е изчакал двигателя да остарее 10+ години минавайки 300+ х.км. А дали е калкулирал възможността да се попадне на масло менте? По темата карам с пълна синтетика, сменям на 10 х.км. ползвал съм мотул, фукс, кастрол /пловдивски/. Най съм доволен от кастрола, след това фукса и накрая мотула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Значи още чакам за информацията за автомобила ти, защото удължен пробег за смяна на масло, се въвежда по модели и двигатели в зависимост от годината на производство и не се отнася за всички произведени Аудита и Фолксвагени, защото автомобилите имат допълнителни датчици на двигателите, както и различна кодировка и адаптация на сервизният интервал в таблото. Второ удълженият пробег за дизелови и бензинови двигатели е различен, ако ти трябва по подробна информация ще я напиша в последствие. Трето именно тези датчици на картера и индикацията на таблото ти казват кога трябва да се смени маслото в зависимост от режимите на експлоатация може да ти светне на 6000 км или 26 000 км (при условие че зададено 30000км), за това се нарича плаващ интервал за смяна на масло. Шофьорът в този случай, трябва да се ръководи по индикация на таблото кога трябва да се смени маслото, а не по етикетите на тубите за масло. Разбира се маслото трябва да отговаря на спуснатите VW - норми за различните двигатели и интервали за смяна на масло, емблеми по тубата означават, че е одобрено от VW, Audi. Нали можеш да се сетиш на същото това масло при БМВ, каква е емблемата, но това не означава, че не става за нашите двигател. Не гледай какво ти дава производителя на маслото, а на автомобила.И последно, но не по маловажно, интервалите за сервизно обслужване спуснати от концерна са препоръчителни, а не задължителни ,за това всеки си обслужва както си прецени автомобила. За уточнение думичката пред километрите в документацията на автомобила е "bis" 20000км, 30000км, 50000км и не означава "на", а значи "до". И да не гледаш опулено - да има интервал за смяна на масло до 50000 км на някои модели АУДИ и Фолксваген с дизеловият агрегат V6 2,5TDI (така нареченият тук "душегуб", вие за какво смятате, че са в това състояние разпределителните валове на този мотор, след няколко стотин хиляди километри при това обслужване).Надявам се тази малка лекция и уточнение по твоите интерпретации за интервал на смяна на масло (чул някъде, чел - не дочел, разбрал и не доразбрал), ще те накара да си вземеш поне малко бележка и спреш да се репчиш в темата. Така написаното може да се потвърди във всеки оторизиран сервиз на марката ако искаш да пробваш. Но не знам дали и те ще могат да ти обяснят по такъв общодостъпен начин. Този удължен пробег за смяна на масло, мисля че е въведен от оторизираните сервизи за България на скоро и то само за новите модели автомобили и двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Човек, не мисли, че ще ти изчете поста ! Той е бот ! Само дрънка. Що се хабиш ми кажи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 въпроса е как го е смятал производителя, защото едно е да го е смятал на среден пробег 100 км, друго е на 5 км,ми аз поне не съм виждал таблички и графици по тубите, пише си ясно на колко км, явно това е най-важното :lol: също така едно е температурен диапазон - 20 / + 40, друго е 0 / + 20.за това нямаха ли значение числата около W :lol: Дали при калкулациите е изчакал двигателя да остарее 10+ години минавайки 300+ х.км.е нали и там карат милионници, може би освен нас - и те го знаят :) Най съм доволен от кастрола, след това фукса и накрая мотула.ама в какъв смисъл си най-доволен - мерил си после износване на цилиндри или ? ако седнеш в три коли с тези масла, ше ми познаеш ли в коя какво е щото аз за различните марки бих могъл единствено да кажа на какъв пробег колко доливам, без да претендирам, че пробезите са изминати при еднакви условия Не гледай какво ти дава производителя на маслото, а на автомобила.BFB 2003г, купуван е от оторизиран дилър тук, който е казал 20хил за смяна, но било по добре на 15 с неговото масло - доволен ли си ? Дай сега малко инфо мога ли да карам с лонглайф или да ходя да казвам на този, който го сменя, че не разбира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване