kkooccee Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Колеги, защо на 10 000 км да си сменявам маслото 10В40 Турбо дизел на |ЕЛФ, като в Аутодатата препоръчват на 15000 да се сменява. Не може ли поне на 12 000, щото колата ми е все пак на 270 000 км. Хайде да видим кой на колко го сменя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 (Редактирано) Аз си го сменям на 10 000км за А4 1,9ТДИ AFN '97. Маслото е Мобил 1 - 5W-30 VW 507 00. И не се изказвайте неподготвени, мога да си го позволя и определено е по-добре за двигателя от където и да го погледнеш. Наистина концерна дава смяната на масло да бъде на 15 000 км. Но знаете за България до скоро смяната на масло за дизелови мотори при вносителите беше 7 500 км заради качеството на горивото. Според мен то не се е променило и няма никакъв контрол на това което се продава в бензиностанциите. Така, че всеки да си направи сам заключенията и разбира се според джоба си. Редактирано 9 Октомври 2009 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 (Редактирано) Тази полу-синтетика не е добре, да се сменя на 15000км. Ако искаш да караш по 150000км мини на 5W40 синтетика. Редактирано 9 Октомври 2009 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkooccee Публикувано 9 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Поне на 12000 не може ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Правиш дребни сметки, май. Това не е пазар. Автомобила си е твой - карай с каквото си искаш и си го сменяй когато искаш! Всеки сам си преценява както съм написъл по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamendev Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Аз си го сменям когато ми изгори всичко което остава в тубата като резерва. Обикновенно това се случва на около 7500 - 8000 км. Вместо да купувам допълнителни шишета и да доливам отивам и направо сменям. Карам с Мотул 10В40 Турболайт, преди карах с 10В40 Сайенерджи ама това го гори много не знам каква е причината с другото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkooccee Публикувано 9 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Дробчо, не правя дребни сметки. Просто си говорим за ОПТИМАЛЕН вариант. А ти ако искаш и на 1000 си го сменявай. Май е най-добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Дробчо, не правя дребни сметки. Просто си говорим за ОПТИМАЛЕН вариант. А ти ако искаш и на 1000 си го сменявай. Май е най-добре...всеки сам си решава за своята колааз лични сменям масло на 8-9 хиляди километра, както дойде, но в повечето случай стигам на 90005-40 Мотул Ексес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Сменям на 8000 км или малко отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dully Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Дизел, София, кофти масло 10W40 ... аз бих казал, че 8000 е прилична дистанция, 10 000 е доста оптимистична, 12 000 - 15 000, без анализ на маслото ... кофти тръпка. Все пак дизела прави нагар доста повече от бензина, а е факт че доста колеги сменят пълна синтетика на 10 000 при бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 (Редактирано) От скоро (три смени вече) карам само пълна синтетика (тва за ауди-то).Но пак си го сменям на 8000, макар и маслото да го купувам директно от магазина на вносителя.Иначе дизелите дето карам по цял ден е друга картинка.... и двата са с турбо.И двата се карат над 40 000 км на година и двата маслото се сменя на всеки 7500км и точка по-въпроса.Карат се предимно в София и тук там из страната но маслото и филтрите винаги навреме. Редактирано 9 Октомври 2009 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 (Редактирано) Seat Toledo 99 1.9 TDI AHF кара се с масло OMV Bio нещо си 5W40 505.00. Едната смяна е направена на около 50000км, следващата на 27000км. Колата се кара предимно извънградско и абсолютно винаги на пълна газ. За този пробег е долято около литър масло.По колата е строшено абсолютно всичко, разбира се сменено, но не и мотор, турбо и т.н.т. Аз лично бях вцепенен като го чух това нещо. Редактирано 9 Октомври 2009 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 (Редактирано) Трябва да си адски некадърник да си смениш маслото на 50 000 ако ще и молибден да има в него П.С със сигурност е доливано маслото, няма как физически да оцелее това масло толкова време вътре.Най-малкото ще изгори и ще излети през ауспуха.П.С Особено както пишеш че се е карало на яко стъпка. Редактирано 9 Октомври 2009 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 (Редактирано) Незнам къв трябва да си, факт е че колата работи точно толкова добре колкото и такива на които се сменя на 10000км., което ме навежда на странни мисли.В крайна сметка в България никой не си е направил труда да си тества маслото, така че каквото и да си говорим са празни приказки. Редактирано 9 Октомври 2009 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Напротив тества се в лаборатории но не всичкото масло.......За това не купувам от разпространена марка масло за да избегна ментето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stan_78 Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Около 8000 до 9000 хиляди максимум С тея горива/ / толкова за мен е оптималния пробег Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Мисълта ми беше, че обикновения потребител неможе да иде и да си тества маслото. Поне досега никой не го е правил или аз несъм срещал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Мисълта ми беше, че обикновения потребител неможе да иде и да си тества маслото. Поне досега никой не го е правил или аз несъм срещал.Може бе как да не може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Незнам къв трябва да си, факт е че колата работи точно толкова добре колкото и такива на които се сменя на 10000км., което ме навежда на странни мисли.Ако си мислите,че това за Италия са легенди,аз съм сигурен,че е истина.Там масло на стара кола не се сменя,а двигателите показват уникална издръжливост.Това,разбира се в никакъв случай не значи,че маслото не е най важното за един двигател.Аз досега повече от 8-10к не съм карал с едно масло,но познавам хора,които никога не сменят и двигателя е последното нещо,което се чупи на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pitkin Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Колеги, защо на 10 000 км да си сменявам маслото 10В40 Турбо дизел на |ЕЛФ, като в Аутодатата препоръчват на 15000 да се сменява. Не може ли поне на 12 000, щото колата ми е все пак на 270 000 км. Хайде да видим кой на колко го сменя!Да Ти имам и чуденката. 1. Аутодатата не е най-надежния източник на инфо. (прати писмо в централата на ауди - KundenbetreuungDeutschlandPostfach 10 04 5785045 Ingolstadt)2. Когато искаш си го сменяй твоя си работа кеф ти на 11568,269 км кеф ти на 12000,00.3. ТЪРСАЧКАТА РАБОТИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 9 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2009 Не го сменям!!!Сипвам си универсалния модификатор от руската армия и си карам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RUCKO Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 аз лично го сменям от 8000-10000 км за да ми е мирна главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bluedog Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 А какво ще кажете за популярното твърдение "Масло се смена на 10 000 км или на 1 година"Щото аз 10 000 км ги правя за около година и половина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Щото аз 10 000 км ги правя за около година и половина.сменяй на година да не ядеш бой. при температурна граница от 70 градуса по целзии, къси пробези и минерално масло е задължително да сменяш по на често Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bluedog Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 сменяй на година да не ядеш бой. при температурна граница от 70 градуса по целзии, къси пробези и минерално масло е задължително да сменяш по на честоСушам!А иначе карам с полусинтетика 10W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване