Jump to content

Повдигане на A4 B5 quattro


Todir

Recommended Posts

И моята мека връзка е на гъзз... По бордюрите опира винаги...

Зимата не съм я карал до сега и точно за това се претиснявам....

Иначе по магистралата и по хубавите пътища е кеффф...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е*баси чудото...

Какви са тея легнали полицаи незнам.Да не са ти увиснали тръбите нещо?

Ми не са увиснали, но така се получава, че меката връзка седи малко по-ниско от всичко останало. И да са увиснали най-много с половин сантиметър да е защото на око не се вижда. Аз искам да има някой друг сантиметър в запас а не всеки път да се плаша дали ще опре нещо по-важно и скъпо от една мека връзка :rotcol: Това е, за мен спортното окачване не е оферта и ако го знаех преди да взема колата нямаше да го смятам за екстра :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една от темите не се сещам коя, беше един колега беше прикачил саит за пневнатично окачване като, на олроуд за около 1000 долара беше си далавера дигаш сваляш за никви манги. :flipoff: Е все пак едни хобави гоми са 800 кинта а това с пневматиката си е гъзария. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като няма асфалтов път до язовира да се убия колата ли или да си купя ЗИЛ за 10 ходения за риба нагаждаме се в обстановката в която живеем :) Аверче :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тегаво си е ..............аз бордюр не мога да кача..............малко по вдлъбнато по асфалта и в картера.............релси павета и други особености са си приключение.Според мен минусите са повече.........особенно ако караш предимно градско като мене :)Заради окачването избягвам определени улици дори и да ми е заобиколно.Тва е бг действителноста.

А да стигна до язовир с нея не ми се мисли............въпреки че доста столични пътища си наподобяват черни такива.

Редактирано от Fido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствените коли които изглеждат добре като са високи са субарутата и ауди алроуд, това е. Всякакви други експерименти са аграрни изпълнения, напомнящи на епохата на москвичите с двойни ресьори и всякаква друга соц пумия. Разгледайте тая тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=52510 , след това се засрамете че сте позор за ауди феновете по целия свят :flipoff: позор ви казвам. Самонакажете се като се потопите в локвата на собствения ви срам и позор. :flipoff:

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствените коли които изглеждат добре като са високи са субарутата и ауди алроуд, това е. Всякакви други експерименти са аграрни изпълнения, напомнящи на епохата на москвичите с двойни ресьори и всякаква друга соц пумия. Разгледайте тая тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=52510 , след това се засрамете че сте позор за ауди феновете по целия свят :lol: позор ви казвам. Самонакажете се като се потопите в локвата на собствения ви срам и позор. :lol:

Да. така е!

То че има много сбъркали марката е ясно, ама какво правят тук......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствените коли които изглеждат добре като са високи са субарутата и ауди алроуд, това е. Всякакви други експерименти са аграрни изпълнения, напомнящи на епохата на москвичите с двойни ресьори и всякаква друга соц пумия. Разгледайте тая тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=52510 , след това се засрамете че сте позор за ауди феновете по целия свят :lol: позор ви казвам. Самонакажете се като се потопите в локвата на собствения ви срам и позор. :huh:

Ся си го преместих у другия крачол :lol: Я ако не моем си натоварим зелето от нивата и да качим бидона с джибрите у багажника ебем ти колата :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кукурузо от царевичако.

Това в подписа ти от манга филмче ли го резна :huh: Чудя се коя е по-смешна,блъскащата количка със зелените джанти от лунапарка,или твоя навес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди е премиум спортен седан - къде сте тръгнали по царевичака бе аграри. :dance: Купете си ЗИЛОВЕ не излагайте марката.

Пак си се напушил :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги даите тия пружини и на мен моля че и аз сьм с сьщия проблем и се побьрках

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

а колеги как се разбира с какво окачване си пише ли го някаде :( аз съм с А4 1.8Т куатро комби и си опира отсякаде гумите са 16 /205 маи на55

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз незнам защо се оплаквате аз свалих мойта с 60мм отпред и 45 отзад и живея в кв.Орландовци карам по Първа българска армия(повечето от вас знаят за какви дупки става на въпрос) и нямам проблеми

просто трябва да се кара малко по внимателно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До резервната гума има една лепенка с кодове виж там трябва да има или 1BE за спортно или 1BA за нормално.

Маняк аз лично се дразня като трябва да карам супер лекичко докато другите покрай мен хвърчат. Друг проблем ми е, че понякога трябва да се качвам на бордюра за да паркирам пред работата ми а там винаги задирам. А сега се притеснявам, че като навали сняг в коловозите ще задира яко. Сега съм поръчал на един тип да ми намери такива и скоро ще я вдигам :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а колеги как се разбира с какво окачване си пише ли го някаде :( аз съм с А4 1.8Т куатро комби и си опира отсякаде гумите са 16 /205 маи на55

Стикера при резервната гума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, тез коли са за каране - не да се влачим с по 5 км/ч по неравностите, а нормалните коли просто си карат с 40 км/ч оттам.

С 1BE си е мъка зимата като има коловози.

Излизане от подземни гаражи понякога също е проблем ако не излизаш суууупер бавно.

Отиваш някъде на излет и трябва да минеш да речем някакво разстояние по нормален черен път - ами един приятел с Б4 си стига, аз си оставям колата, защото опира на първата бабунка или коловоз, не говоря изобщо за офроуд изпълнения.

Брат ми кара с 1BA и е друга история - местата, където аз закачам, имам ядове и едвам-едвам ги минавам - той изобщо не ги забелязва дори.

Идеята ми е, че за ежедневно каране и ползването за основна и семейна кола - 1BE не е най-удачното окачване.

П.П. Да не си помислите нещо, че колата ми не е в ред - колата ми е със здрави пружини и чисто нови амортисьори и носачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата си идва колеги и сериозно се замислих, че е крайно време да вдигна курника на кокили :gut: Аз съм с заводско спортно окачване 1BE мисля, че беше. В момента мисля да сменя само пружините та се чудя дали тези амортисьори ще имат достатъчно ход? И някой ако може да ми каже горе долу как вървят цените новите пружини за комби кватро?

А този завод има ли отзиви евентуално да се обърна към тях?

Здравеи колега и ас бях със спортни пружини 1ВЕ и ми писна да се друсан смених ги с нормални чисто нови 1ВА и се вдигна като нормалните и всичко бе6е ОК но след около 3-4 месеца амортисьрите издадоха багажа и сега много подскача предницата и трябва да сменям амортисиори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се притеснявам да не стане така :flipoff: Въпреки това съм твърдо решен да я вдигна. Ако се налага и амортисьори ще сменям и без това не си знаят километрите :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета - и аз обичам да си ръчкам по автомобила , ама чак да си сменям окачването за 2 месеца зима с по 2*10 дни сняг - айде бе.

От 5 год. карам С5 и тази ми е трета със спортно окач . Като никога не съм бил висок повече от 7- 8 см кора на двиг.

Продават се тампони за между пружините - слагаш и пей сърце. Само дето трябва да се внимава в траповете да не се скъса някоя пружина -ама не вярвам някой който си обича колата да скача с 100км в дупките.

А на пролет съм пак готин и за без пари - като тия пари дето не съм ги дал за гладни майстори и пружини , ги дам за друго по колата. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се тампони за между пружините - слагаш и пей сърце.

И аз се бях интерсувал за тези тампони преди но колегите казват,че неможе поне за А4-ка така да се вдигне :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...