yavor20v Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Преди малко спирам пред кабинета с едно БМВ и се паркирам подобаващо до бордюра след прясно тръгнала кола с няколко купчинки сняг наоколо....Е кво се случва ,досещате ли се??Нищо.... Заглъзнах в купчинките като свиня у трап и нема мърдане,разсветкАха се ЕСП-та ,ДСЦ-та и най накрая с ебаси клизмите се намамих до заветния бордУр и ме обзе мисълта как ли ще изляза оттам...е,ще разбера след час Само за протокола ще спомена ,че с аудито нямаше да се замисля дори дали ше имам обструкции,дори с летни гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Ми изключи го това DSC.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Маме, отде го намери тва Бем тиве беееее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppetkov Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 ...е,ще разбера след час .....още ли няма мърдане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 кажи речи....мноу е тежко положението с тия беНвета у снега,заклевам се!!тва въпросното е 320д ,страхотна колица е обаче само да нема снЕк наоколо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppetkov Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 и на мене много ми харесват тия тройки, тука колегата Rajno продаваше едно такова, много смятах, изчислявах, много се чудих и се отказах в крайна сметка!ДСЦ, ЕПС, прочие електрики, бавното и внимателно предвижване и хубави гуми не помагат ли да се компенсират недостатъците от задното предаване на БМВ при каране на сняг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 С хубави гуми и изключено DSC смятам, че силно преувеличавате ситуацията в случая... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 С хубави гуми и изключено DSC смятам, че силно преувеличавате ситуацията в случая...Напротив,силно обеквитен съм и реално тази кола не става за зимно шофиране,освен ак оне са почистили улиците Моето куатро е на 18 години и няма нищо общо!!Не се замислям дали ще изляза ,като се паркирам в некоя преспа,а просто натискам газта и в следващия момент съм се пренесъл като торпила от там!Склонен съм на тестове!п.п. защо изсключено DSC??То нали като го изсключиш се въртиш като пумпал?В смисъл,натискам го и светка лаМбата на таблото и тогава се върти до второ нареждане и се суче... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 (Редактирано) Не споря за надмощието за куатро. То е ясно там...Като задържиш бутона на DSC се изключва напълно и е по вероятно да излезеш от преспата, а когато е включено , като превърти гумата и веднага я блокира DSC-то и стоиш в случая като пън И аз говоря да е изключено само в случайте за които говориш , иначе аз не бих го изключил...Че BMW е зле на лед/сняг - ДА , ама чак пък толкова Редактирано 21 Декември 2009 от cyberhill Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Ами аз съм свикнал с куатро и дори не ми минава през главата дали ше се завъртя или пропадна някъде,докато с бмв-то съм на тръни постоянно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Зъб ти ме уби. БМВистите лятно време не си позволяват да държат волана с една ръка и не разрешават да се говори в колите им, ти си тръгнал в снега с "мъшката" кола да се предвижваш. Как може да карат с по 18,867978 км/ч тия бръзи, яростни, Бавни Мудни Винаги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 И аз да се оплачем от Куатро-то за нищо не става как може да му сложат 1ВЕ окачване тия Немци ... /за А4 Б5 става дума/ Май не е мислено за препятствията в БГ затова така ... И едно питане или показно как с 50км/ч с изключено ESP да си дрифтиш без да се занеcе да те обърне в едната посока /въпроса е към тези които карат Ауди с Куатро от време оно си .../Мерси ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Намираш широко заснежено място и тестваш. По принцип куатрото не е правено за дрифт. Винаги след няколко "маха" колата се изправя или завърта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Е аз понеже намерих широчко и реших да я дрифтнем ... ама на 3-4 път се завърте сигурно чукнах повече газ-тЪ и бех изключил ЕСП то а то едно такова заледено + снежец и неуспях и да я извъртя ами я спрях в бордюра ... та затова питах някой по старши ако е изучил да дрифти /а ти казваш че не става/ да каже какви са хватките в занаята все пак съм първа година с Куатро и имам бая хляб да изям докато му свикна ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Труден е дрифта на куатро, трудно тръгва задницата и веднъж тръгне ли е трудна за изправяне. Иначе е идеално за описване на големи кръгове като държиш волана направо и само даваш газ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Отнемаш газта и се прибира задницата. Беенвежииската малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Ауди с Куатро от време оно си .../Мерси ...Немаме ние ЕСП-та... та такива драми общо зето немаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 (Редактирано) Отнемаш газта и се прибира задницата. Беенвежииската малко.Да де ама при БМВто имаш по голям праг на прекантарване - можеш да изчакаш повече време на газта и да докараш по голям ъгъл преди да върнеш газта и да го вкараш в пътя, при аудито прага е по нисък и забавиш ли се миг по късно да върнеш газта и волана и няма спасяване. Виновници за това са по лошия баланс и малкия ъгъл на завиване. Свикнеш ли обаче да се стремиш да потдържаш по малък ъгъл с по висока скорост и се получават много мазно нещата. Редактирано 21 Декември 2009 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Немаме ние ЕСП-та... та такива драми общо зето немаме Имах предвид че с изключено ЕСП не можах да я изправя ...С включено не трепка колега ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Есп-то се ползва само като не искаш да се пребиеш докато караш с 100++ по ледена магистрала , като си закъсал в преспите понякога имаш по добър шанс ако го изключиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 Една сутрин гледах по дискавъри епизод от поредицата пета скороС, в който двамата изроди, дето в предишните епизоди трошаха Сиери с каравани, сега пробваха една 7 ца БМВ и една S8 ако се не лъжа на драг и дрифт. На драга аудито разцъфте баварката, но на дрифт куатрото просто не го биваше.... Това беше и заключението. Не ти еспита, куатрото не е за дрифт явно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 Да де ама при БМВто имаш по голям праг на прекантарване - можеш да изчакаш повече време на газта и да докараш по голям ъгъл преди да върнеш газта и да го вкараш в пътя, при аудито прага е по нисък и забавиш ли се миг по късно да върнеш газта и волана и няма спасяване. Виновници за това са по лошия баланс и малкия ъгъл на завиване. Свикнеш ли обаче да се стремиш да потдържаш по малък ъгъл с по висока скорост и се получават много мазно нещата.В събота вечерта като заваля сняг си дрифтнах малко и много хубаво си се изправяше точно както казва КУРО. Отнемам малко газ и айде на обратно Като за пръв път на сняг реших да видя до къде са й възможностите и останах потресен колко контрол имах. В нито един момент не се чувствах като пътник за разлика от старата Лада например . Нямам абсолютно никакъв опит в дрифта за да мога да направя сравнение с БМВ ама не успях да усетя това за което пишеш. На моменти бях почти перпендикулярно на посоката на движение и пак си се изправяше гадината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 E за това говорех одеве ! ЦЪК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts