Jump to content

Quattro - провал ли е?


Bojanov

Recommended Posts

Преди малко спирам пред кабинета с едно БМВ и се паркирам подобаващо до бордюра след прясно тръгнала кола с няколко купчинки сняг наоколо....Е кво се случва ,досещате ли се??Нищо.... :hilezh: Заглъзнах в купчинките като свиня у трап и нема мърдане,разсветкАха се ЕСП-та ,ДСЦ-та и най накрая с ебаси клизмите се намамих до заветния бордУр и ме обзе мисълта как ли ще изляза оттам...е,ще разбера след час :bia:

Само за протокола ще спомена ,че с аудито нямаше да се замисля дори дали ше имам обструкции,дори с летни гуми :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

кажи речи....

мноу е тежко положението с тия беНвета у снега,заклевам се!!

тва въпросното е 320д ,страхотна колица е обаче само да нема снЕк наоколо :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мене много ми харесват тия тройки, тука колегата Rajno продаваше едно такова, много смятах, изчислявах, много се чудих и се отказах в крайна сметка!

ДСЦ, ЕПС, прочие електрики, бавното и внимателно предвижване и хубави гуми не помагат ли да се компенсират недостатъците от задното предаване на БМВ при каране на сняг :rotcol::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С хубави гуми и изключено DSC смятам, че силно преувеличавате ситуацията в случая...

Напротив,силно обеквитен съм и реално тази кола не става за зимно шофиране,освен ак оне са почистили улиците :respekt:

Моето куатро е на 18 години и няма нищо общо!!Не се замислям дали ще изляза ,като се паркирам в некоя преспа,а просто натискам газта и в следващия момент съм се пренесъл като торпила от там!Склонен съм на тестове!

п.п. защо изсключено DSC??То нали като го изсключиш се въртиш като пумпал?В смисъл,натискам го и светка лаМбата на таблото и тогава се върти до второ нареждане и се суче...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споря за надмощието за куатро. То е ясно там...

Като задържиш бутона на DSC се изключва напълно и е по вероятно да излезеш от преспата, а когато е включено , като превърти гумата и веднага я блокира DSC-то и стоиш в случая като пън :rotcol:

И аз говоря да е изключено само в случайте за които говориш , иначе аз не бих го изключил...

Че BMW е зле на лед/сняг - ДА , ама чак пък толкова :respekt:

Редактирано от cyberhill
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм свикнал с куатро и дори не ми минава през главата дали ше се завъртя или пропадна някъде,докато с бмв-то съм на тръни постоянно :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зъб ти ме уби. БМВистите лятно време не си позволяват да държат волана с една ръка и не разрешават да се говори в колите им, ти си тръгнал в снега с "мъшката" кола да се предвижваш. Как може да карат с по 18,867978 км/ч тия бръзи, яростни, Бавни Мудни Винаги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се оплачем от Куатро-то за нищо не става как може да му сложат 1ВЕ окачване тия Немци ... /за А4 Б5 става дума/ Май не е мислено за препятствията в БГ затова така ... :respekt:

И едно питане или показно как с 50км/ч с изключено ESP да си дрифтиш без да се занеcе да те обърне в едната посока /въпроса е към тези които карат Ауди с Куатро от време оно си .../

Мерси ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намираш широко заснежено място и тестваш. По принцип куатрото не е правено за дрифт. Винаги след няколко "маха" колата се изправя или завърта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз понеже намерих широчко и реших да я дрифтнем ... ама на 3-4 път се завърте сигурно чукнах повече газ-тЪ и бех изключил ЕСП то а то едно такова заледено + снежец и неуспях и да я извъртя ами я спрях в бордюра ... та затова питах някой по старши ако е изучил да дрифти /а ти казваш че не става/ да каже какви са хватките в занаята все пак съм първа година с Куатро и имам бая хляб да изям докато му свикна ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Труден е дрифта на куатро, трудно тръгва задницата и веднъж тръгне ли е трудна за изправяне. Иначе е идеално за описване на големи кръгове като държиш волана направо и само даваш газ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отнемаш газта и се прибира задницата. Беенвежииската малко.

Да де ама при БМВто имаш по голям праг на прекантарване - можеш да изчакаш повече време на газта и да докараш по голям ъгъл преди да върнеш газта и да го вкараш в пътя, при аудито прага е по нисък и забавиш ли се миг по късно да върнеш газта и волана и няма спасяване. Виновници за това са по лошия баланс и малкия ъгъл на завиване. Свикнеш ли обаче да се стремиш да потдържаш по малък ъгъл с по висока скорост и се получават много мазно нещата.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немаме ние ЕСП-та... та такива драми общо зето немаме ;)

Имах предвид че с изключено ЕСП не можах да я изправя ...

С включено не трепка колега ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Есп-то се ползва само като не искаш да се пребиеш докато караш с 100++ по ледена магистрала , като си закъсал в преспите понякога имаш по добър шанс ако го изключиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една сутрин гледах по дискавъри епизод от поредицата пета скороС, в който двамата изроди, дето в предишните епизоди трошаха Сиери с каравани, сега пробваха една 7 ца БМВ и една S8 ако се не лъжа на драг и дрифт. На драга аудито разцъфте баварката, но на дрифт куатрото просто не го биваше.... Това беше и заключението. Не ти еспита, куатрото не е за дрифт явно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ама при БМВто имаш по голям праг на прекантарване - можеш да изчакаш повече време на газта и да докараш по голям ъгъл преди да върнеш газта и да го вкараш в пътя, при аудито прага е по нисък и забавиш ли се миг по късно да върнеш газта и волана и няма спасяване. Виновници за това са по лошия баланс и малкия ъгъл на завиване. Свикнеш ли обаче да се стремиш да потдържаш по малък ъгъл с по висока скорост и се получават много мазно нещата.

В събота вечерта като заваля сняг си дрифтнах малко и много хубаво си се изправяше точно както казва КУРО. Отнемам малко газ и айде на обратно :) Като за пръв път на сняг реших да видя до къде са й възможностите и останах потресен колко контрол имах. В нито един момент не се чувствах като пътник за разлика от старата Лада например <_< . Нямам абсолютно никакъв опит в дрифта за да мога да направя сравнение с БМВ ама не успях да усетя това за което пишеш. На моменти бях почти перпендикулярно на посоката на движение и пак си се изправяше гадината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...