Oyama Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 Е да де , нещо такова имах предвид - голям ъгъл се докарва но трябва да го изправиш навреме , забавиш ли се влизаш с гъза напред... пак можеш да изкопаш ако завоя е остър но както виждате дори и за тиф нидел е тегавина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longrunner Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 но както виждате дори и за тиф нидел е тегавина.За тебе разбира се не... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 Оямата е маста от хай левъл ве,кво прикааш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 Номерът е да го направиш така че да изглежда лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 Номерът е да го направиш така че да изглежда лесно. Номера с ръката през джама е една от стъпките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 Труден е дрифта на куатро, трудно тръгва задницата и веднъж тръгне ли е трудна за изправяне. Иначе е идеално за описване на големи кръгове като държиш волана направо и само даваш газ .Колега, личи си, че ги разбираш AWD системите. Внимателно изчетох постовете ти по темата и деликатно бих искал да те попитам какъв (все пак) ти е опита с тях? Защото някой ще ги вземе на сериозно (постовете) и става страшно. Бих искал да те уверя, че куатро-то всъщност е изключително предвидимо и много лесно, леко и приятно тръгва в дрифт, а задницата съвсем не тръгва изведнъж. И дрифтът на сняг е невероятно лесен, предвидим и контролируем. Дали казахме, че колата е адски склонна и се впуска с кеф в дрифт? Веднъж впуснала се, можеш да си я караш и километър. Контролира се супер приятно с волан и газ. Има само една особеност - иска и шофьор. Съдейки по "държането на волана направо и даване на газ", очевидно точно тази величина липсва. А за "трудната за изправяне задница" - дори няма да коментирам.Ето и друг пост по темата:Колата дава възможност поднасянето на задницата да е много добре контролирано и дори по кварталните улици е голям кеф. Влиза в завой с доста елегантно поднасяне....Влади Кулев също беше писал много на темата дрифт с куатро, дори имаше линкове към видео. По темата за клипа - много пъти е коментиран. Проблемът е в недостатъчно "хард" действието на EDL-a, на който разчита торсен диф-а, за да "сработи". За справка - wikipedia; google. Подобни ситуации в реалния живот и нормална употреба на автомобила, обаче, едва ли ще срещнем. М/у другото много хора подценяват XDrive, а не бива - системата им е изключително добре работеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longrunner Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 (Редактирано) Колега, личи си, че ги разбираш AWD системите. Внимателно изчетох постовете ти по темата и деликатно бих искал да те попитам какъв (все пак) ти е опита с тях? Защото някой ще ги вземе на сериозно (постовете) и става страшно.Ти нямаш идея какъв виден спец е блямбата. Няма тема, по която да не е наясно, дрифтове, драг, по таван, на багажник...дори и за неизмислените е в час...няма по-голям от него..и има "бензин в кръвта", както ни осведоми един ден, та внимавай с пушенето около него да не изпуска отнякъде . А ква кола карааа...втора такава и в завода на Нисан няма ..е тая синята разпоретина от подписа му. Жанта размер "капак от канал"..тва е минимум за рацер-страшилища от неговия ранг и custom цвят "блъскаща количка на морето" забъркан лично от него в момент на вдъхновение Не се занимавай, не сме порастнали до тия висини! Редактирано 23 Декември 2009 от longrunner Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 (Редактирано) Нагледно за неразбрали. Пързаляне с 4х4 - волана сочи направо Колата влиза с гъза напред в завоя и "изкопва" с пауър. Дрифт с задно предаване - волана е максимално навит От пауър бега само задницата и ти трябва да й смогваш колкото се може повече с волана (погледнете само под какъв ъгъл му завиват предните гуми) Редактирано 23 Декември 2009 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 Неазнам,ама аз така и така не разбирам за кво се дъвчете?? Оямата е прав в последното си обяснение,за линията на волана/гумите при задно и 4х4... това обаче нищо не значи все пак...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netsurfer Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Не съм изчел цялата тема, но :1. От клипчета личи, че Аудито е с отворени дифове - разчита само на ESP, докато BMW явно има блокаж на централния диф.Освен А8 имам и Jeep Grand cherokee '00 - няма грам електроника, а 3 LSD дифа - отпед, отзад и централен - основно е на задно. Заради 3-те LSD е уникално проходим, но пък например Range Rover и Disco 2 нямат никакъв блокаж - разчитат на ЕСП и те. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Още един, мини тест на quattro.... http://audi.er4o.org/bodros/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Не съм изчел цялата тема, но :1. От клипчета личи, че Аудито е с отворени дифове - разчита само на ESP, докато BMW явно има блокаж на централния диф.Освен А8 имам и Jeep Grand cherokee '00 - няма грам електроника, а 3 LSD дифа - отпед, отзад и централен - основно е на задно. Заради 3-те LSD е уникално проходим, но пък например Range Rover и Disco 2 нямат никакъв блокаж - разчитат на ЕСП и те.Порови в google какво е торсена.Колкото до чероките доколкото знам то не е със стоманена рама както са range-a и discovery 2 заради което няма как да ги слагаш в едно изречение. Няма нищо проходимо в него, отклонението на мостовете е смешно и при истински офроуд просто някой от амортсиорите ще се откъсне от купето (което се е случвало). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Една сутрин гледах по дискавъри епизод от поредицата пета скороС, в който двамата изроди, дето в предишните епизоди трошаха Сиери с каравани, сега пробваха една 7 ца БМВ и една S8 ако се не лъжа на драг и дрифт. На драга аудито разцъфте баварката, но на дрифт куатрото просто не го биваше.... Това беше и заключението. Не ти еспита, куатрото не е за дрифт явно.Само дето са RS4 и M3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 4 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2010 http://www.wjjeeps.com/tcases.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts