Jump to content

Quattro - провал ли е?


Bojanov

Recommended Posts

Е да де , нещо такова имах предвид - голям ъгъл се докарва но трябва да го изправиш навреме , забавиш ли се влизаш с гъза напред... пак можеш да изкопаш ако завоя е остър но както виждате дори и за тиф нидел е тегавина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Труден е дрифта на куатро, трудно тръгва задницата и веднъж тръгне ли е трудна за изправяне. Иначе е идеално за описване на големи кръгове като държиш волана направо и само даваш газ .

Колега, личи си, че ги разбираш AWD системите. Внимателно изчетох постовете ти по темата и деликатно бих искал да те попитам какъв (все пак) ти е опита с тях? Защото някой ще ги вземе на сериозно (постовете) и става страшно.

Бих искал да те уверя, че куатро-то всъщност е изключително предвидимо и много лесно, леко и приятно тръгва в дрифт, а задницата съвсем не тръгва изведнъж. И дрифтът на сняг е невероятно лесен, предвидим и контролируем. Дали казахме, че колата е адски склонна и се впуска с кеф в дрифт? Веднъж впуснала се, можеш да си я караш и километър. Контролира се супер приятно с волан и газ. Има само една особеност - иска и шофьор. Съдейки по "държането на волана направо и даване на газ", очевидно точно тази величина липсва. А за "трудната за изправяне задница" - дори няма да коментирам.

Ето и друг пост по темата:

Колата дава възможност поднасянето на задницата да е много добре контролирано и дори по кварталните улици е голям кеф. Влиза в завой с доста елегантно поднасяне.

...

Влади Кулев също беше писал много на темата дрифт с куатро, дори имаше линкове към видео.

По темата за клипа - много пъти е коментиран. Проблемът е в недостатъчно "хард" действието на EDL-a, на който разчита торсен диф-а, за да "сработи". За справка - wikipedia; google. Подобни ситуации в реалния живот и нормална употреба на автомобила, обаче, едва ли ще срещнем. М/у другото много хора подценяват XDrive, а не бива - системата им е изключително добре работеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, личи си, че ги разбираш AWD системите. Внимателно изчетох постовете ти по темата и деликатно бих искал да те попитам какъв (все пак) ти е опита с тях? Защото някой ще ги вземе на сериозно (постовете) и става страшно.
Ти нямаш идея какъв виден спец е блямбата. Няма тема, по която да не е наясно, дрифтове, драг, по таван, на багажник...дори и за неизмислените е в час...няма по-голям от него..и има "бензин в кръвта", както ни осведоми един ден, та внимавай с пушенето около него да не изпуска отнякъде :stupid: . А ква кола карааа...втора такава и в завода на Нисан няма :flipoff:..е тая синята разпоретина от подписа му. Жанта размер "капак от канал"..тва е минимум за рацер-страшилища от неговия ранг и custom цвят "блъскаща количка на морето" забъркан лично от него в момент на вдъхновение :hilezh:

Не се занимавай, не сме порастнали до тия висини!

Редактирано от longrunner
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагледно за неразбрали.

Пързаляне с 4х4 - волана сочи направо

Колата влиза с гъза напред в завоя и "изкопва" с пауър.

Дрифт с задно предаване - волана е максимално навит

От пауър бега само задницата и ти трябва да й смогваш колкото се може повече с волана (погледнете само под какъв ъгъл му завиват предните гуми) Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неазнам,ама аз така и така не разбирам за кво се дъвчете?? :rolleyes: Оямата е прав в последното си обяснение,за линията на волана/гумите при задно и 4х4... това обаче нищо не значи все пак...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм изчел цялата тема, но :

1. От клипчета личи, че Аудито е с отворени дифове - разчита само на ESP, докато BMW явно има блокаж на централния диф.

Освен А8 имам и Jeep Grand cherokee '00 - няма грам електроника, а 3 LSD дифа - отпед, отзад и централен - основно е на задно. Заради 3-те LSD е уникално проходим, но пък например Range Rover и Disco 2 нямат никакъв блокаж - разчитат на ЕСП и те.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм изчел цялата тема, но :

1. От клипчета личи, че Аудито е с отворени дифове - разчита само на ESP, докато BMW явно има блокаж на централния диф.

Освен А8 имам и Jeep Grand cherokee '00 - няма грам електроника, а 3 LSD дифа - отпед, отзад и централен - основно е на задно. Заради 3-те LSD е уникално проходим, но пък например Range Rover и Disco 2 нямат никакъв блокаж - разчитат на ЕСП и те.

Порови в google какво е торсена.

Колкото до чероките доколкото знам то не е със стоманена рама както са range-a и discovery 2 заради което няма как да ги слагаш в едно изречение. Няма нищо проходимо в него, отклонението на мостовете е смешно и при истински офроуд просто някой от амортсиорите ще се откъсне от купето (което се е случвало).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една сутрин гледах по дискавъри епизод от поредицата пета скороС, в който двамата изроди, дето в предишните епизоди трошаха Сиери с каравани, сега пробваха една 7 ца БМВ и една S8 ако се не лъжа на драг и дрифт. На драга аудито разцъфте баварката, но на дрифт куатрото просто не го биваше.... Това беше и заключението. Не ти еспита, куатрото не е за дрифт явно.

Само дето са RS4 и M3 :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...