Jump to content

Quattro - провал ли е?


Bojanov

Recommended Posts

Е нема ли по тоя въпрос некой линк да пуснеш най-накрая ,да се образоваме неуките :hilezh:

Дано да ви е полезно четивото...http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=67965

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Новото поколение 4MATIC на Мерцедес

Събота, 13 Май 2006 22:35

Новото поколение на системата 4matic в S-класата на Мерцедес демонстрира значително по-добри качества от своя предшественик.

Целта пред автомобилите от марката Мерцедес винаги е била пределно ясна - да бъдат по-добри от всички останали. Изключително похвална, но невинаги постижима амбиция, както ни учи безмилостното ежедневие...

Това, разбира се, не пречи на конструкторите в Щутгарт да се гордеят с новата версия 4matic на S-класата, при която се използва изцяло усъвършенствана система за задвижване на четирите колела - коренно различна от тази при предишния модел и изобилстваща от свежи идеи. Още един повод за гордост е фактът, че двойното предаване е изцяло самостоятелна разработка на отдела за силово предаване в Мерцедес.

На пръв поглед системата изглежда твърде конвенционална - централно разположен отворен планетарен диференциал разпределя въртящия момент на двигателя между предния и задния мост във фиксирана пропорция от 45% напред и 55% назад. Още от самото начало конструкторите в Мерцедес са отхвърлили варианта за електронно контролирана система с променливо отношение на предавания към мостовете въртящ момент от рода на системата xDrive, която Magna Steyr разработиха за BMW.

4matic.jpg

Според властелините на зъбните пръстени в Мерцедес, водачът може да разчита на ясно дефинирано поведение на пътя само от страна на автомобил с твърдо фиксирано съотношение на разпределението на въртящия момент между колелата на предния и задния мост. Създателите на системата смятат, че колебанията в поведението между поднасяне на предния мост (недозавиване) и плъзгане на задницата (презавиване] трябва да бъдат избегнати на всяка цена, за да се гарантира ясно определено и познато на водача поведение на автомобила във всички ситуации на пътя.

Първите ни впечатления от управлението на новия модел по изпълнените със завои пътища в Швейцарските Алпи сочат, че намерението на конструкторите се е увенчало с успех. S-класата демонстрира вдъхващо силно доверие поведение, като си позволява само онази малка доза презавиване, която превръща в удоволствие движението по завои, без да предизвиква каквито и да било опасения за загуба на стабилност. Направо излишно е да споменаваме, че новото поколение на 4matic гарантира превъзходна тяга и сцепление с терена.

За отворените (неблокирани) диференциали обаче съществуват и трудни ситуации. Такъв е случаят, когато поради силно хлъзгава настилка и двете колела на единия от мостовете не са в състояние да предадат подавания към тях въртящ момент. В такива случаи те ще забуксуват безпрепятствено, а колелата на другия мост и в крайна сметка целият автомобил ще останат неподвижни. При системата на Мерцедес в такива случаи помага (освен широко разпространения способ с прилагане на целево спирачно усилие) специален самоблокиращ механизъм със само две фини ламели, който блокира връзката между двата моста до гранична стойност на въртящия момент от 50 нютонметра.

Специалистите на Мерцедес са особено горди от факта, че са успели да се справят с два от най-тежките класически недостатъци на двойното предаване - по-високото тегло и свързаният с него повишен разход на гориво. Консумацията на S 500 4matic е със само 0,5 литра по-висока от разхода на стандартния S 500 със задно предаване, а интегрирането на новото поколение 4matic е довело до свръхтегло от едва 75 килограма.

Обичайната за двойното предаване надценка все още предстои да бъде обявена официално, но време за това има предостатъчно - първите луксозни лимузини с новото поколение 4matic се очакват на пазара чак през септември.

Source: http://mercedes-bulgaria.com/polezno/polez...des-4matic.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре звучи, но са пълни глупости че било непредсказуемо когато средния диф разпределя динамично въртящия момент между осите чрез електроника.

Не виждам нищо непредсказуемо тука - http://vbox7.com/play:c1135eea :hilezh:

И не ми се правете на интересни с куатро челиндж. Миналата година като щеше да се събира целия форум кво стана - спокойствието което цареше сред владенията на заснежените борове беше разкъсвано единствено от моите самотни пръдни. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре звучи, но са пълни глупости че било непредсказуемо когато средния диф разпределя динамично въртящия момент между осите чрез електроника.

Не виждам нищо непредсказуемо тука - http://vbox7.com/play:c1135eea :)

И не ми се правете на интересни с куатро челиндж. Миналата година като щеше да се събира целия форум кво стана - спокойствието което цареше сред владенията на заснежените борове беше разкъсвано единствено от моите самотни пръдни. :gruebel:

Аз до колкото разбирам диференциалите са отворени, електрониката на ESP-то играе ролята на блокировка (при тормоз сигурно може да прегреят спирачките в снега, ама това е друга тема). Идеята е че колата е FULL TIME AWD, първото куатро е било с 3 отворени дифа...

ПС. Стига с тия нисани ве. Ходи ги пускай в нисан форума

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средния диф е отворен но с фиксирано разпределение на силата (май механично, не с спирачки) и е с някви заключващи хуйни които се активират ако прехвърли сичко на един от мостовете в случай че е на лед , задния е ламелен шпер (mechanical plated LSD) , а предния вече не знам, той май е с спирачки на базата на ESP.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има нещо нередно когато цял един мост изгуби сцепление.

Трябва ни професионално мнение.

само не схванах - как може да превърта когато е на 1-ва, 2-ра или там която ще да е...

а когато даде на задна - си се движи кат стой та гле'й? ;)

не би ли трябвало ако ще е буксуване, то да се проявява независимо от посоката на въртене на гумите ?

все пак въртящия момент се предава през задвижвания мост с помоща на диференциала..., а той от своя страна НЕ ПРАВИ РАЗЛИКА за посоката на въртене, а само дестрибутира въртящия момент към водимите оси /колела/.

хмм... значе или шАфьор а е "помогнал" някак си кВадрото да излезе на заден /я с ръчна, я със спирачката/ или има нещо което за момента не се сещаме всички ;)

утре ще се поразровя в някоя друга читанка...

Аве я ходи да ти заварят задния мост да не падне, ама за по-сигурно го хвани със свински опашки че много дупки до сервиза ;)

БМВ тва, БМВ онова, в крайна сметка системата е на Магна-Щайер. Копи/Пейст и тва е.

Стига си се праскал, всички знаем че караш БМВ вече, почвам да получавам гърчове от смях като ти чета ОПРАВДАНИЯТА ;)

колега, най-после една точна реплика. м/у другото препоръчвам на всички фенове /от ауди, бмв и мерцедес/ да прочетат в уикипедията за тази фирма, и изобщо да се разровят в света на задкулисните авто-играчи-кукловоди ;)

най-малкото, факта че точно тези купиха Опел, трябва да говори много за финансовата им пре-стабилност. всъщност тази фирма /Magna/ се води под две основни дейности - резервни части и дизайн, като истината е малко по-друга но пряко свързана с второто...

тези хорица, макар и локализирани в канада, перат всъщност еврейски пари, превръщайки трите водещи марки в европа /а и не само/ - в бойно поле, под баналния предтекст /отдавна вече изтъркан според мен/ - конкуренцията развивала бизнеса ?! :hilezh: ЧИЙ, след като всичко е тяхно ??

на яве всъщност излизат други игри - пряко свързани с дизайна. фирма Magna е ПРЕДИ ВСИЧКО - дизайнерско студио, разработващо и създаващо колите на 20-21-ви век. говоря за всичко що е ауди, бмв и мерцедес ! всички модели които знаем и които НЕ знаем. всичко по тях - от механика до електроника и ергономика, от gps-системите до прототипите на бъдещето, от сейфти-системите ДО РЕШЕНИЕТО - КОГА и КАК да бъдат въведени ! всичко !

фирмата разполага с над 146 дизайнерски студиа, разпръснати из целия свят. за тях работят и германци и американци и китайци, руснаци... и т.н.

всичко е окей, само едно не понасям - кому е нужно да конфронтират три марки коли, при положение че чертежите и на трите стоят на една чертожна дъска, в една и съща сграда, в едно и също дизайнерско студио... някъде в канада може би ? защо ? :hilezh:

хмм.. сещам се - за да има за какво да си чешем езиците, за да има реклама, за да има кромоли м/у хората, за да се боричкаме и гневим един на друг... а то ? ... всичко е едно - една фирма, една развойна дейност, едно ядро на еврейските г*вна !

разделяй и владей ;)

п.п. няма да се отучат от тия скапани римски недомислици... :hilezh:

Редактирано от CID
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нисаня ли се пързаля по снега?

Епа що за куатро челиндж ще е ако съм с нисаня ??? Естествено че със куатрото. ;)

Иначе тоя кара с 30 щото е с двайски джанти, тури му и на него ралиджийски шипяги и глей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епа що за куатро челиндж ще е ако съм с нисаня ??? Естествено че със куатрото. ;)

Даже се сетих че имам стар клип от тогава http://vbox7.com/play:8e450647

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен Магна-Щайер има още няколко фирми, по подобие на тях.

VISTEON, DENSO. Valeo и т.н. само дето те правят повече части отколкото цялостни проекти. Магна-Щаер помагат в момента на Geely да влезе в Европа както бях писал в една друга тема... с доста приличен седан на първо четене (двигател с Евро VI направо)

Та дойдат ли китайците нещата доста ще се променят...

Малко са нещата, правени от самите автомобилни компании, мисля че Мерцедес се старае да разработват повечето неща сами, а когато прибягнат до такава фирма, са много капризни клиенти. Visteon примерно се оплакваха че не могат да ги привлекат, ама за сметка на това 2003-2004-та правеха неща за Тойота, Ягуар, Пежо, VAG, Mazda, Ford и т.н. в което няма нищо лошо, аз като видях на живо само как балансират ротора на една проста бензинова помпа с какви лазери и роботи и по колко оси се прави се хванах за главата ;)

Та разните там възли по автомобилите не са разработка на автопроизводителите, те правят концепция, стратегия, може да проектират сами двигателя, даже и едно AWD, както е при Мерцедес и Ауди, но дифовете, скоростните кутии, електромоторчетата, комресорите и турбините, климатичните компресори, горивните помпи, буталата, сегментите и т.н. - всичко се доставя от одобрени специализирани фирми.

Понякога една кола може да бъде не само проектирана но и дори произведена от Магна-Щайер... До колкото знам Ауди Б4 Авант са се сглобявали в завода на Щайер в Австрия... на времето... Там се прави и G-Klasse, както и асемблирането на доста от моторите на Мерцедес...

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4WD и AWD системи според принципа

Center differential with mechanical lock, or other torque transfer features

-Alfa Romeo 164 Q4 (central viscous coupling, epicyclic unit and Torsen rear differential)

-Alfa Romeo 155 Q4 (central epicyclic unit, Ferguson viscous coupling and Torsen rear differential)

-AMC Eagle (central viscous coupling)

-Audi - Quattro Coupй, 80, 90, 100 & 200 (locking center and rear differentials) - up to 1987

-Audi Q7 -double pinion 50/50 with lockup clutch pack

-Ford - Escort (RS 2000 16v 4x4 models and RS Cosworth), Sierra Cosworth, Sierra and Granada 4x4 models, Expedition & Expedition EL/Max (new): center mechanical differential/locking center differential(hi-lo)

-Mercedes GL-Class

-H1 & HMMWV NVG 242HD AMG open center differential, locked center differential, Neutral, low range locked. Also Torsen1 differential at the front -and rear axle, The H1 moved to Torsen2 when ABS was added. The H1 Alpha had optional locking differentials in place of torsens

-Hummer H2, H3 40/60 planetary with lock

-Jeep Grand Cherokee, Commander (Quadra-Drive 2 version only for both vehicles)

-Jeep Liberty, Jeep Cherokee, Dodge Durango (Select-Trac)- NV 242 transfer case- rear drive, open center differential, locked center differential, Neutral, low range

-Full size Jeeps with Borg Warner QuadraTrac: limited slip center differential, 50/50 locked center differential. Low range could be used in locked or -unlocked mode, allowing for use of low range on pavement.

-Land Rover Defender (and Series III V8 models)

-Land Rover/Land Rover Discovery/LR3

-Land Rover Freelander/Freelander

-Lada Niva - full-time 4WD using open center diff with manual lock

-Lexus LX470 -open with lock

-Lexus RX300 -viscous coupling across the otherwise open center differential.

-Mercedes-Benz Unimog (locking center and rear with up to 10 low range gears).

-Mercedes-Benz G-Class (locking center and lockers on both front- and rear axle)

-Mitsubishi Pajero (also known as Montero or Shogun)

-Porsche Cayenne (Porsche Traction Management) 38/62 planetary with lockup clutch pack

-Range Rover

-Suzuki Grand Vitara -full-time 4WD using limited-slip center differential, off-road 4WD with selectable center differential lock and low range transfer -case, traction control and electronic stability control

-Subaru Basic manual transmissions have a 50/50 viscous-type center differential, performance models have a planetary differential with computer -regulated lockup. Automatic transmission models utilize an electronically controlled variable transfer clutch.

-Toyota Highlander 50/50 viscous-type center differential.

-Toyota Land Cruiser

-Toyota Sequoia (Multi-mode)

-Volkswagen Touareg -double pinion 50/50 with lockup clutch pack

Torsen center differential

-Alfa Romeos: 156 Crosswagon, 159, Brera, Spider Q4 (Torsen T-3)

-Audis with (quattro) - 80 & 90, 100 & 200, A4, S4, RS4, A5 & S5, A6, S6, RS6, A8, S8, R8, Q7 (center) - various iterations of Torsen, including the latest T-3

-Bentley Continental GT, Bentley Continental Flying Spur (2005) Torsen T-1

-Chevrolet Trailblazer SS (center) (limited slip rear) Torsen T-3

-Lexus GX470, Toyota Land Cruiser Prado 120 (center) (with limited slip rear) Torsen T-3 with lock

-Toyota 4Runner (only Limited V8 model & 2010 Limited V6 model) (center) (also locking rear on V8) Torsen T-3 with lock

-Toyota FJ Cruiser (center) (only manual models) (also locking rear) Torsen T-3 with lock

-Toyota Hilux Surf (center) (also locking rear) Torsen T-3 with lock

-Toyota Land Cruiser 200/2008/V8 Torsen T-3 with lock

-Volkswagen Passat 4motion Torsen T-2 (B5.5 model, not latest model with transverse engine)

-Volkswagen Phaeton (center) Torsen T-2

Non-locking center differential

-Cadillac Escalade, STS AWD, SRX AWD (The first two generations had a viscous clutch on the center differential)

-Chrysler 300C AWD

-Dodge Magnum, Charger AWD

-GMC Yukon Denali, XL Denali, Sierra Denali

-Mercedes 4MATIC cars, R class, and ML class (note some MLs had low range)

-Toyota Sienna AWD

Тези системи работят като избирателно използват traction control system (чрез ABS) за да блокират буксуващо колело.

Multiple-clutch systems

-Acura RL, RDX (SH-AWD) Right and left axle shaft

-Acura MDX SH-AWD & VTM4

-Honda Ridgeline

-Honda Pilot

-Infiniti FX (ATTESA E-TS)

-Mitsubishi GTO MR/3000GT VR-4

-Mitsubishi Lancer Evolution Series

-Mitsubishi Outlander (2003-2006) independent front and rear axle coupling, and Active Center Differential.

-Nissan GT-R (ATTESA E-TS)

-Nissan Skyline GT-R (ATTESA E-TS and ATTESA E-TS-PRO) front axle coupling, rear differential locking

-Nissan Skyline GTS4 (ATTESA E-TS)

-Nissan A31 Cefiro SE4 (ATTESA E-TS)

-Porsche 959 PSK front axle coupling, rear differential locking

-Saab 9-3, Saab 9-4X (Saab XWD).

Multi-plate clutch coupling

-Audi A3 quattro, Audi TT quattro (with Haldex Traction)

-BMW: 3series, 5series, X3, X5 (the initial X5's had a 38/62 planetary center differential)

-Chevrolet Equinox (GMPCA)

-Chrysler Pacifica (BorgWarner ITM3e) (on 2007 model)

-Dodge Nitro (Quadra-Trac 1)

-Dodge Caliber

-Ford: Escape, Freestyle, Edge, Fusion, Five Hundred (Freestyle, FiveHundred Haldex Traction based)(Escape Control Trac II, based), Explorer -(Borg-Warner ITM 3e multi-plate clutch coupling)

-Honda CR-V, HR-V, Element

-Hyundai Santa Fe , Hyundai Tucson Borg-Warner ITM 3e magnetic multi-plate clutch coupling

-Hyundai Veracruz IMJ magnetic multi-plate clutch coupling

-Infiniti: G35x, M35x

-Jeep Compass (Freedom Drive)

-Jeep: Grand Cherokee and SRT8 NVG 249, 247

-Land Rover: LR2 (also Haldex Traction)[17]

-Lamborghini: AWD variants VT series (viscous traction)

-Lincoln: MKS, MKZ

-Mazdaspeed6 (a power takeoff unit linked to clutch pack with torque sensitive rear differential.)

-Mazda: Tribute, CX-7, CX-9 (tribute Control Trac II, based)

-Mercury: Milan, Montego, Mariner (Montego Haldex Traction based)

-Mitsubishi Outlander (current generation)

-Nissan Murano automatic with manual lockup switch

-Porsche 911 AWD variants (a version of BorgWarner ITM3e) — excluding the 964-series Porsche 911 Carrera 4 31/69 planetary center differential

-Pontiac Torrent (GMPCA)

-Subaru low powered automatic transmission models

-Subaru Legacy, Outback, Impreza, Forester, Tribeca automatic transmission models: mechanical front drive, clutch coupled rear axle.

-Suzuki: SX4, XL7, Aerio

-Toyota RAV4 (latest model, not older generations)

-Volvo: S40, S60, S80, V50, V70, XC70, XC90 (Visco system until 2003; then all Haldex Traction-based)

По-горните автомобили работят в режим 2WD когато не е задействан многодисковия съединител, и като 4WD, когато съединителя се задейства (автоматично от компютър, а в някои модели и ръчно). Някои автомобили от тази категория имат вариращи степени на контрол на разпределението на въртящия момент между предна и задна ос.

Off-road drive

Това са автомобили без ценрален диференциал, водят се с "Избирателно 4WD". Оф-роуд автомобилите не трябва да се карат в режим 4WD на сух асфалт, тъй като това ще повереди трансмисията

-Chevrolet Tahoe, Trailblazer (LT1 and LT3 models only), Tracker, Suburban, Silverado, Avalanche, Colorado, S-10 series, K5 Blazer

-Dodge Power Wagon (a Ram version with front and rear differential locks)

-Dodge Ram, Dakota

-Dodge Nitro (Quadra-Trac 2)

-Ford F series FX4, Explorer, Sport Trac (all control Trac 1)

-Ford Ranger (Torsen rear differential)

-Geo Tracker

-GMC Envoy, Yukon, Sierra, Jimmy

-Infiniti QX56 (All-mode 4WD) Auto-engages 4WD with slip

-Isuzu i-series

-Jeep Cherokee (Quadra-Trac 2)

-Jeep Cherokee, Jeep Comanche, Jeep Grand Cherokee (ZJ), Jeep Liberty (Command-Trac)

-Jeep Wrangler (Rubicon has a locking front as well as rear)

-Land Rover Series (except V8 models)

-Lincoln Navigator (slip sensing can shift automatically into 4-high)

-Lincoln Mark LT

-Mazda B-series

-Mitsubishi Raider

-Nissan Patrol

-Nissan Terrano II

-Nissan Armada, Pathfinder (All-mode 4WD) Auto-engages 4WD with slip

-Nissan Titan, Xterra, Frontier (rear locker an option)

-Subaru Loyale, GL/DL, Brat Front/4wd/4wd lo, Justy

-Suzuki Sidekick, Jimny

-Toyota Tacoma (rear locking differential optional)

-Toyota Tundra TRD

-Toyota FJ Cruiser (automatic transmission models) (also locking rear differential)

-Toyota 4Runner (only SR5 and pre 2010 Limited V6 models, 2010 Trail edition V6 models) (also locking rear differential on 2010 V6)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото поколение 4MATIC на Мерцедес

като гледам трансимсията е като на УАЗ-ките с раздатъчна кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже се сетих че имам стар клип от тогава http://vbox7.com/play:8e450647

Мухахахахахахха искам да ме научиш на тоя трик с показаната ръка през джама, докат правиш донъти. :):birthday::)

И що тва ламерско трасе до златните ве? До Алеко е хииили пъти по-яко, по яки завои, и по-малко паляци и туристи по пътя. :)

У петък май ще вали снеК по планините, та мое се организираме се разходиме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога една кола може да бъде не само проектирана но и дори произведена от Магна-Щайер... До колкото знам Ауди Б4 Авант са се сглобявали в завода на Щайер в Австрия

Тия кръчмарски глупости за сефте ги чувам. 80-сетките са правени само в Некалсурм.

Даже се сетих че имам стар клип от тогава http://vbox7.com/play:8e450647

challAnge

надписвача на мовието да не е завършил 3-та ромска гимназия ? :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не твърдя 100% че са се правили авантите там, ама проекта със сигурност е на Щайер.

Колкото до G-Klasse - наистина се прави в Щайер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надписвача на мовието да не е завършил 3-та ромска гимназия ? :rolleyes:

Бе забелязах го ама ме мързеше да го сейввам наново - отнема ми 20 минути да се рендър-ва един такъв клип. :freak: Тва ми е първия опит с сони вегас, искам да стана мастър на клиповете както съм мастър на фотошопите, само ми трябва свясна камера и оператор дето да не пърди . :freak:

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SpeedyMan, не отричам /а и много добре зная/ че частите по една кола могат да бъдат дизайнвани, изработвани и продавани на дадена марка авто-фирма от друга, но дразнещото е че тия от Magna, правят ЦЯЛОСТНОТО ЛИЦЕ не на една а на три фирми /пак повтарям - от вида на двигателя КОЙТО ТЕ РЕШАТ ДА СЕ СЛАГА, чак до формата и боята на купетата на три фирми, които иначе се "водят" - конкуренти/ !?! създава се изкуствена, абсолютно конфронтираща атмосфера и се цели многоборство по характеристики на... :rolleyes: ...всъщност на една и съща задкулисна идея.

идея подплатена с ужасно много средства /само вземете под внимание какво работи щерката на въпросния boss на фирмата в канада :) /, идея НЕобслужваща интересите САМО на една огромна фирма /каквато примерно е мерцедес/, а напротив - лакатушечно, двуяко, хамелионово лигавене и хитереене - "как да държим господ за шлифера и в същото време на е*ем дявола отзад" ! :freak:

точно с тези двойнствени прийоми си осигуриха пазар, небивал по размери, таен кат' гащите на майка тереза, и страшно богат - именно защото когато разделиш вече и фирмите /т.е. не само хората в тях/ на "наши" и "ваши", след време се създава много гадно емоционално състояние... съпроводено с много разход на пари и нерви. разхода обаче всякога е за сметка на фирмите и хората от автобранша, но не и от обслужващите го шушумиги-псевдодизайнери.

да! могат да правят страхотни форми и идеите им са приказни, но само като се загледаш в стила им на работа - примерно, преди няколко години излязоха на пазара т.нар. "ангелски очи" при БМВ, а сега аналога /т.е. конкурентната добавка за да няма повече дразги откъм ауди-феновете/, решили нашите да сложат и в аудитата?

и какво се получава - ето какво: http://news.automedia.bg/read/7457.html&cp=7

нещо нелепо да виждаш колега? докога с глупостите? защо въобще трябва да се стига до сапунени сериали и плиткоумни питаници? до появата на маса списания и врели-некипели "кой-по-по-най" ?!? :freak: вярвам вече си си отговорил правилно на въпроса...

едит: Радко, мойто момче, виждам че треска те тресе. молим ти са - вземи са в ръце, че инфарктите така идат - изневиделица от много безпочвен гняФ. нищо не ти казвам от 2 месеца, виждаш че нямам нищо общо с болната ти представа за мен - е! крайно време е да се поуспокоиш, не мислиш ли ? 'че вземеш са поболееш за няма нищо ! нидей тъй ва ! боли ма сърцето кат' та гледам че ставаш за посмешище пред останалите от форума !?

НЯМА СМИСЪЛ ВЕЧЕ ОТ САМОБИЧУВАНЕ - НЕ ГО ЛИ РАЗБРА ? -_-

Наздраве ! ... белкем ми чуеш съвета и гаврътнеш една чашка сгряващо винце в тия хладни нощи. остави ги ръбаниците за другия живот - в тоз можем да бъдем страхотни приятели. нищо подигравателно не вкарвам в думите си. просто пиша пред всички тези редове, барем се позасрамиш малко и опущиш юздите на емоцията си. НЯМА НУЖДА ВЕЧЕ, УВЕРЯВАМ ТЕ С ДОБРО ! :)

Редактирано от CID
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе забелязах го ама ме мързеше да го сейввам наново - отнема ми 20 минути да се рендър-ва един такъв клип. :hilezh: Тва ми е първия опит с сони вегас, искам да стана мастър на клиповете както съм мастър на фотошопите, само ми трябва свясна камера и оператор дето да не пърди . :flipoff:

еваларка за желанието.

аз ебания вегас само съм го инсталирал на пц-тата на жертви и съм им гледал сеира.

далече съм от мастерстване в тая посока

но нали знаеш че не ме сдържа да си кажа

важното е че не ми се връзваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вегаса е като демокрацията - гомно, но няма по-добро измислено...

както всяко нещо на сони - е доста бъгаво и гръмливо + безумието с форматите и ограниченията за конвертиране.

ако бачкаш с професионална техника и даже това са цифрови камери на самите сони за по 50к $ не може просто да изкопираш това дето си го снимал от камерата на пц-то и да монтираш в софтуера на сони ... и т.н. и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво му е на вегаса ? Кое е по добро ?

Аве как се вкарва музика към клипче, че си я дръпнах и я гледам кат некъв неандертал. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едит: Радко, мойто момче, виждам че треска те тресе. молим ти са - вземи са в ръце, че инфарктите така идат - изневиделица от много безпочвен гняФ. нищо не ти казвам от 2 месеца, виждаш че нямам нищо общо с болната ти представа за мен - е! крайно време е да се поуспокоиш, не мислиш ли ? 'че вземеш са поболееш за няма нищо ! нидей тъй ва ! боли ма сърцето кат' та гледам че ставаш за посмешище пред останалите от форума !?

НЯМА СМИСЪЛ ВЕЧЕ ОТ САМОБИЧУВАНЕ - НЕ ГО ЛИ РАЗБРА ? :D

Петре, лумпен такъв, внимавй как пресичаш на София. Прескачай трамвайните релси, че хваща ток. Не се прави на Хитър Петър, момче. Не си хитър. Тъп си. Само дето си Петър. Нищо друго.

Признай си и те оставям на мира. А инфарктите и самобичуването са неразривно свързани с твоята техника на онаниране... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...