Jump to content

Quattro - провал ли е?


Bojanov

Recommended Posts

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Щи дърпат ушите че пишеш на латиница и още повече че обвиняваш несправедливо Quattro-то :flipoff:

Те ауди от години живеят със самочувствието че тяхната система е най-добра за мен е най-проста =безпроблемна

Чети в руски сайтове примерно за ХД да видиш кво казват братушките примерно за е60 vs а6 тука няма да стане :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,аз лично не мога да ти разбера въпроса?

ако става въпрос-гледал съм клипче/в Русия/,където на А6-ца куатро сработваше само задно дясно колело...

нали знаеш поговорката-колкото повече вярваш в куатрото-толкова по-голям кран ше трябва да те вади

:flipoff: просто шега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм чудна работа тва ме хвана в див потрес възможно ли е?И защо става така ако А8-цата наистина е с квадро?

Едва ли е със задно. А защо се получава така, и на мен ми е интересно да прочета :flipoff: Предполагам, че по-знаещите ще понапишат нещо, като прочетат темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е със задно. А защо се получава така, и на мен ми е интересно да прочета :flipoff: Предполагам, че по-знаещите ще понапишат нещо, като прочетат темата.

Тва дето се чудя дали е кваддро го казах на майтап, то ясно че е 4 по 4 ако беше само на предно да е отлепила.А и аз се надявам наистина разбирачите да се изкажат че ми е интересно що така аджеба станА.Попринцип като съм гледал насам натам разни клипчета и статистики излизаше до последно че куатро е по добро от X на БМВ, макар че в един брой на Ауто Билд изкараха е класата старата 4 матик по-добра от а4 на куатро (имам в предвид по-сигурно пътно поведение и по проходима), дано не са пренебрегнали факта че и Е класата е по тежка. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много има изписано за този клип, просто куатро не сработва при 0 сцепление на една от осите, което на практика в реална ситуация на пътя е невъзможно, а само на стенд!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А забелязахте ли че бмв-то тръгва едвам едвам за да излезне а кретена с аудито дава стабилно газ и не знам кво е тва ауди ма тая платформа с моето ще я издухам....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много има изписано за този клип, просто куатро не сработва при 0 сцепление на една от осите, което на практика в реална ситуация на пътя е невъзможно, а само на стенд!!!

А ако отдолу е само чист лед?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатро е абсурдно безмислена система ... ако живеехме във свят с безразборно разпръснати валяци и ролери нявсякъде по улиците. :dance:

Пробвай на кола с предно да туриш едното колело на такъв валяк виж дали ше можеш да тръгнеш. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам и тука на тоя клип има някакъв монтаж сигурно Allroad-a го теглят и за това се качи най-горе а Хd-то издъхна рано рано ...

има някъква уловка и тука ама незнам ... :dance::flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе такава тема с точно това клипче пусках преди 2-3 години. Естествено че куатрото е 100 пъти по-добре от измисления Хъ-драйФ, колегите тогава обясниха че ESP-то е изключено на А8-цата за това става така. Все пак това е специфичен случай, при БМВ Хъ-драйфа също има специфични случаи когато може да подейства странно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ако си говориме сериозно, на теория куатрото е остаряла система. Наистина е напълно безпроблемна но не е технологично напреднала. На мерцедес и БМВ системите - които при нормални условия карат само на задно и включват предното чрез среден многодисков диференциял само при необходимост са много по приятни за каране и много по спортни. Същата система е при нисан скайлайн - върха на сладоледа при 4х4-то.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А забелязахте ли че бмв-то тръгва едвам едвам за да излезне а кретена с аудито дава стабилно газ и не знам кво е тва ауди ма тая платформа с моето ще я издухам....

Неее, тоя в баварката дръпна ръчната и прехвърли усилието към предния мост и за това потегли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ако си говориме сериозно, на теория куатрото е остаряла система. Наистина е напълно безпроблемна но не е технологично напреднала.

Т'фа чете ли го някъде? Къде точно? Коя версия quattro е в момента на пазара, знаеш ли? Каква и е разликата с предходната? Колко различни версии quattro разползаваш въобще и коя от тях не е "напреднала"? Quattro е по-зле от коя по-точно друга система за 4х4???

Я малко google и ела да споделиш новите ти впечатления от "квадро". :)

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ако си говориме сериозно, на теория куатрото е остаряла система. Наистина е напълно безпроблемна но не е технологично напреднала. На мерцедес и БМВ системите - които при нормални условия карат само на задно и включват предното чрез среден многодисков диференциял само при необходимост са много по приятни за каране и много по спортни. Същата система е при нисан скайлайн - върха на сладоледа при 4х4-то.
Мерцедес отдавна заебаха тия много дискови шитни. От w210 включително нагоре са AWD, постоянно зацепени демек.

Колкото и да плюете куатрото, то е най-добро, не само защото е просто (гениалните неща винаги са прости) но и защото наистина си върши работата добре.

Но все пак феновете на мерцедес в техния форум изказаха съмнения че куатрото е съвсем друга бира и доста по-добра..

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ако си говориме сериозно, на теория куатрото е остаряла система. Наистина е напълно безпроблемна но не е технологично напреднала. На мерцедес и БМВ системите - които при нормални условия карат само на задно и включват предното чрез среден многодисков диференциял само при необходимост са много по приятни за каране и много по спортни. Същата система е при нисан скайлайн - върха на сладоледа при 4х4-то.

Че само БМВ и МЕРЦЕДЕС ли имат тая екстра ... а на Ауди А3-ката как е 4х4-то ... при VW-груп 4-MOTION при моделите как е ...

Къкво е това за Мерцедес и БМВ само ... виж при Нисан не съм запознат ... виждам че ти притежаваш Нисан и предполагам си по запознат ...

Но нещо всяка тaкава тема смислена и безмислена чета или за БМВ или за нещо друго а за Ауди че е едва ли не за никаде и нищо не стават да спрат да правят автомобили и така /извинявам се ама с такова впечатление оставам/

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има нещо нередно когато цял един мост изгуби сцепление.

Трябва ни професионално мнение.

И аз това казвах, нека ако може някой да каже по-професионално защо се получава така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, вие сериозно ли? То вече и от дивотиите правим теми. :) Има тема за туй, що е то куатро и като как така работи.Хайде да не отваряме по сто теми за едно и също!

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ни професионално мнение.

Професионаааално! Оригинаааално! Ми... нАмери нEкой истински разбирач, щом тук нито един отговор не те задоволява. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............Чети в руски сайтове примерно за ХД да видиш кво казват братушките ............ :

Само братушките ли хвалят ХД?

Само ми стана интересно що не качиха една 7-ца срещу а8? :bia:

п.п. стеих се,по времето когато е правен клипа е нямало 7-ма серия ХД :hilezh:

Неее, тоя в баварката дръпна ръчната и прехвърли усилието към предния мост и за това потегли...

мдааа и аз мисля така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...