Jump to content

ходова част


mitko-12

Recommended Posts

Преди да се кача на Б4 карах Б3 и имах същия проблем.Пукаше само при потегляне и то само по веднъж.Всичко бях сменил и пак си пукаше.Първо почнах от двуредовите колесни лагери после балтове , амортисьори , тампони по магарето и каквото ти доиде на ум , само карета не бях сменил и така я продадох колицата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ми пукат предните пружини като вартя волана а предницата е эдрава като бетон

Трябва да смениш тампоните на макферсоните и аз бях така, но вече след смяната не пукат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойте пукат откакто сложих новите тампони на макферсона. Доколкото знам това не може да създаде никакви проблеми, така че ще карам така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойте пукат откакто сложих новите тампони на макферсона. Доколкото знам това не може да създаде никакви проблеми, така че ще карам така.

Да, ама като пусниш волана дърпа наляво или надясно,така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не дърпаше на никъде само дето пукаше.Сега с Б4-та тоя проблем го нямам и дано не се появи.И пак си оставам с мисълта че пукането е от шарнирите, дано се лъжа.Нека и други колеги които имат този проблем(и са го отстранили) дадат и своето мнение.Ще е полезно за много хора защото много аудита го имат този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

ако отгоре на макферсона е с лагери може би те са раждясали и за това пукат при завиване и би трябвало волана да се върти по трудно. трябва да се свалят да махнеш ръждата от сепаратора и може би да смениш съчмите ако са в окаяно състояние или по-просто да смениш лагерите с нови (около 10тина лв е единия ако не се лъжа)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колети на един приятел така мистериозно пукаше на ауди 80 В3 и след преглед и смяна на почти цялата предница пак си остана. Оказа се тампон на магарето. Втулката на тампона беше станала елипса и тампона хлабчеше. Нешата се оправиха с метални втулки-тампони от стругар и сега е бетон. Пукането е история.

Редактирано от leo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не знам какво е окачването на колата ти но имах същия проблем,смених тампоните но пукането си остана накрая докато брат ми въртеше кормилото видях че пукането идва от едната биелета беше се скъсал маншона и всичката грес беше изчезнала.Временно може да решиш проблема като инжектираш малко грес в скъсания маншон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Пукане е твърде обширна дума ......при мрн има пукане при въртене на място ,от пружините е ...разбира се когато един върти а друг слойи ръка на пружината ясно се чува и сеща ,че и вижда как пружината вибрира и звънти и пука.още не съм го оправил но когато имам време ще го измисля .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колети на един приятел така мистериозно пукаше на ауди 80 В3 и след преглед и смяна на почти цялата предница пак си остана. Оказа се тампон на магарето. Втулката на тампона беше станала елипса и тампона хлабчеше. Нешата се оправиха с метални втулки-тампони от стругар и сега е бетон. Пукането е история.

Поредния гений на майсторенето. А защо просто не си купи нови тампони за магарето - 50 кинта са най-скъпите комплект.

Тия в Ауди сигурно са най-големите тъпунгери, че направо не са заварили магарето за купето! :bia:

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , няколко пъти ми се е случвало на идват при мен коли с подобен проблем,в два от случаите, пружината си беше направила легло в чашката на макверсона и при въртене на волана пружината се разместваше от леглото издълбано от нея и се получаваше остро металическо изпукване , погледни може да е и от това.:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм така, сменям цяла предница и всичко е добре, но само за 2 седмици и пак става като каруца пукания, тракания, а и не карам като бесен през дупките. Отначало като я взех не бях толкова запален да се грижа за нея и нямаше такива хлопания и тракания, а сега я правя кажи речи през три месеца. При мен пукане има освен при пълен навит волан и при качване на бурдюр и се появи сега след последното бутане по предницата. Майсторите ли не ги бива, частите ли, пък сигурно и колите ни вече.

Редактирано от acpa4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колите ще да е проблема май. По-лошото е, че при мен също нещо скърца, тропа хлопа отпред, но това го усещам и чувам докато карам. Като се кача в мойта кола някой да ме вози няма такава уникална возия и кола. Странно е, но много от вибрациите и релефа на пътя се усещат точно с волана, което подсилва усещането за тропане и громане дори то да е напълно нормално за скороста и пътната настилка. Но пукането не е нормално явление, факт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много подобно пукане на твоето имах и аз до скоро. След сменени много неща се чудих и вайках....Случайно сам си открих проблема...оказа се луфт в десния накрайник. Усещаше се като пукане от пружина при въртене на волан или потегляне. При натиск със щанга на крик луфт не се усещаше. Когато разкачихме болта от стойката на амортисъора и го раздвижих на ръка, тогава усетих разликата и се оказах прав. Така, че направи същото за да си на 100% сигурен как са накрайниците....от тях много се влошава возията и управлението.

Тампон на макферсон трака, само ако скъсан или запекъл лагера му...Не бъркай това с характерното топуркане от него по време на движение, различни неща са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за тампони на магарето. И смяна на лагерчетата горе на тампона задължително! Продават се както комплект с тампона, така и отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам от какво е ама няма да кажа

Как само страдах докато го отклия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам от какво е ама няма да кажа

Как само страдах докато го отклия

Ние вече го откЛихме,така че няма нужда да споделяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Каква е истината колега? Страдам от тази предница вече година и желая да се избавя от проблемите и. Останаха ми амортисьори и тампоните на кормилните щанги към рейката. Волана по павиран неравен път се врътка сам според неравностите и настилката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, дай си мнението, не се стискай. Наистина го заклиних много лошо вече :zustimm: Харесвам си колата, обаче топуркането и хлопането отпред вече ме изнервят. Моля те!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам от какво е ама няма да кажа

Как само страдах докато го отклия

За трупане на мнения ли постна тогава коментара си? :rolleyes:

Хора, разочаровате, Митак, не очаквах това от теб!!!

Стига си мерихте достойнствата, ако някой има нещо да казва по темата, да пише!

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали затова сме си наши "структури" тук, да си помагаме кой с какво може. Не разбирам подобно отношение...знам, ама няма да кажа :hilezh: То така администратора , ако ти лепне един БАН ще ти го махне някога, но няма да каже кога :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...