Toti Публикувано 5 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 Здравейте,Търсих доста, но не можах да си формулирам точно критериите и нищо не ми излезе. В началото след като купих колата забелязах, че след като запаля вдига оборотите и след около 1 мин. някъде ги сваля, след което още малко време загряване си спадат до нормалните за празен ход.Поради тази причина всеки път изчаквам да поработи малко преди да тръгна. Обсъждал съм с приятели и някои правят същото, други си тръгват веднага.Зимата в студа си мисля, че е по-добре да позагрее малко маслото преди да се тръгне, но може и да греша.Вие как процедирате? Някъде пише ли как трябва да се процедира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 5 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 Може би е правилно малко да поработи на място, ама пусто да остане...все бързам, че закъснявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 5 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 Имаме една астра на 7000 км и в нейната книжка пише, че не трябва да се чака колата да загрее на място - износва се повече, харчи повече и не знам си кфо. В книжката на Териоса пише същото. Аз лично паля закачам си колана и чакам още 30 сек и тръгвам и докато маслото не стигне 80 градуса карам до 2000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 5 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 аз я изчаквам около минута, после карам в ниски обороти докато позагрее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 Изкарвам я от гаража и най-много 1-2 мин. да изчакам оборотите да паднат /докатo спре автоматичния смукач/ на 800-900 и тръгвам без много да я ръчкам 2000-2500 оборота ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 5 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 (Редактирано) Сутрин слизам до гаража и я паля и я оставям да се оправя след 10-тина мунути тръгваме. Хем на топло хем мога да си я пържа както си искам, а вечер обикновенно все се гони някакъв график и я оставям да поработи само 1 минута и после докато не качи температура я карам до 2000 оборота Редактирано 5 Ноември 2009 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BatVito Публикувано 5 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 тръгвай преди да е запалила! има сигурно 50 такива теми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toti Публикувано 5 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 тръгвай преди да е запалила! има сигурно 50 такива теми.Добре бе капацитет, покажи една, в която пише информация по темата, а недей да пишеш празни приказки. Изобщо прочете ли ми първото мнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 Паля, слагам си колата и карам до 2000 оборота, докато не дигне поне 60-70 градуса на водата. Пържя я само след като маслото дигне поне 60 градуса. Маслото ми е 10w40 API SM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 не е проблем да тръгваш веднага , просто повечко ще ти гори докато загрее. аз съм с масло 0W40 и не се притеснявам ,паля и тръгвам но до 90 градуса карам с до 2500 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 Колеги, гледам че всеи пише с какво масло е и от това зависи как кара. Да питам, мойто като е 5w40 трябва ли да чакам или не, защото аз не чакам. Паля, слагам колана, пускам климата и радиото и потеглям, но карам до 2000 оборота докато не загрее на 90 градуса. Това правилно ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuTaKa Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 Аз също съм с 5w40 кастрол магнатек. Като се кача в колата първото нещо, което правя е да я запаля. След това слагам колана, панела на сд-то, пускам си музичка, отварям си огледалата, след което чакам минутка две и тръгвам. Докато докара до 40-50 градуса я карам до 1500-1600 оборота. След това до 70-80 градуса я карам до 2000 оборота и като мине 80 и давам повечко газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Katamaran Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Колега като запалиш е добре да изчакащ докато темп. се покачи до около 70-80 градуса и трагваш.така поне би си спестил доста гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Точно обратното, като запалиш и тръгнеш много по-бързо загрява + това не караме 2.5тдс на BMW, че да подгряваме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Палиш и тръгваш, като не качваш оборотите над 2-2500. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 (Редактирано) Палиш и тръгваш веднага. Може да си даваш газ и до долу но стига да е до 3000 оборота. Качи ли 80 - 90 градуса , вече може и повече обороти но не баш до прекъсвач щото маслото загрява една идея по бавно. Евентуално зимата в най адския студ като запалите можете да изчакате 20 секунди максимум да го разбърка малко и потегляте, такива да чакате 2-3 минути е безумие, тва при положение че сте с хубаво масло тип 0-40, 5-40 , 5-50, може и 10-40 но само ако е пълна синтетика. Ако сте с некой буламач е добре да се изчака половин минута , например с 15-40, 15-50 , да не говориме тука някъде прочетох че некъв смешен майстор бил му препоръчал на човека 20-60 льоман да си сипе на а4-ката , тва не знам дори и в летните жеги дали си стига изобщо оптималната работна температура някога.Аз карам само с Мобил 1 , 5-50 рали. Редактирано 9 Ноември 2009 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 (Редактирано) 20w60 може за екватора да е добре, но не за България. Карам в момента с масло SELENIA GOLD 10w40. Лятото карах с SELENIA RACING 10w60. Но долната граница мисля, че е добре да е 5 или 10 независимо дали е лято или зима. Редактирано 9 Ноември 2009 от xenonsystem Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 (Редактирано) 20-60 започва да прилича на течност като стигне 200 градуса, такова масло се ползва за 30 обиколки нон стоп на калояново след което се източва и изхвърля. Иначе няма смисъл лятото да караш с по гъсто от 10-40 ако не е бегачка, затова са въведени двойните индекси. Редактирано 9 Ноември 2009 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 А при турбо клолибите не е ли добре да се изчака 30-тина секунди да напълни хубаво турбинката дори лятото? Аз сега така правя. Паля, слагам колана, пускам фаровете нагласям радиото, паля цигара, изчаквам още 10-15 сек и тръгвам. А зимата като е много студено първо паля и я оставям да загрява докато почистя прозорците от скреж(или сняг). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 (Редактирано) Турбото е винаги пълно с масло, както врътнеш ключа вече има налягане в него. Ако го оставиш без масло, след 1 минута се е разлетяло на сички страни. При монтажа на нова турбина , задължително трябва да въртиш на стартер с изключена бензинова помпа докато не започне да оттича от турбото. Много майстори си го спестяват тоя труд и после що мяукали турбините. Редактирано 9 Ноември 2009 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване