Jump to content

Ауди A6 без клима


Recommended Posts

Здравейте,

Имам нужда от помощ. Намерил сам добра оферта на Ауди А6 1.9ТДИ 1998г. но колата е фабрично без климатик.Дали има възможност да се сложи допълнително клима и колко бих могло да струва като крайна цена с инсталацията. Попитах за клима втора употреба и ми казаха някаде към 500 лева без инсталация. Но колко ще е инсталацията и дали си струва покупката е въпроса. Цената на колата е 7000 лева. Много ше се радвам ако някои може да сподели мнение.

Благодаря,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти е много по-евтина,да не кажа никак.Вярно е и че 1.9 не се намира често.Климатроник комплект ще се намери на прилична цена във форума/дали не вървяха по 700-800 лв./,обаче майсторът ти ще трябва да е наистина добър-да си свали всичко с точност до болтче и после да го монтира,че ще почнат да излизат разни букси,кабелчета и датчици,че ще ти се стъжни.

Ако бях аз-колата трябва много да си заслужава,че да се хвърля.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Добре дошъл във форума. Като за начало би било добре да изясниш с кой точно двигател е колата. Най-вероятно е 1.9 110коня, като има още 1.9 116 или 1.9 131, като мисля, че последния май се появява по-нататък във времето. Аз лично за сефте чувам колата да е без фабричен климатик. Замисли се заслужава ли си да даваш 7к за кола премиум клас, която няма фабричен климатик? Верно цената е тънкажна спрямо другите, но все пак си помисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва да си купи бизнес кола без климатик в днешно време е доста доста тъпо.

А да се опитваш после да слагаш допълнително е може би най-тъпото нещо след обръщане на волана ;)

Не се вкарвай във филми че няма да можеш да го изгледаш края , винаги ще има нещо което няма да е наред дай още някой друг лев и си купи с климатроник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите. И аз лично се учудих че няма климатик имам предвид кола от такъв клас. Просто цената ме впечатли нищо повече.Чудя се дали ше може да се намери клима от друг постар модел (имам предвид за поевтино) или трябва да е точно за този модел? Претполагам че ше е голяма въртня докато стане всичко и колко ще струва самата инсталация е друг въпрос но все пак за това писах всеки да сподели какво мисли и да мога да прецена.

Благодаря,

Здравей! Добре дошъл във форума. Като за начало би било добре да изясниш с кой точно двигател е колата. Най-вероятно е 1.9 110коня, като има още 1.9 116 или 1.9 131, като мисля, че последния май се появява по-нататък във времето. Аз лично за сефте чувам колата да е без фабричен климатик. Замисли се заслужава ли си да даваш 7к за кола премиум клас, която няма фабричен климатик? Верно цената е тънкажна спрямо другите, но все пак си помисли.

Здравей! Не знам колко коня е не питах но претполагам е 110 според годината когато е произведена. Мерси за отговора и аз се чудя дали си заслужава и за това споделих с вас иначе щях да сам я купил вече ;)))

Мерси,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахахахахах двоуменето на българския автоклошар пред поредната германска цигания,тоз Ханс пинтилив дето я е поръчвал със сигурност го е било яд,че няма 1.6 без ел стъкла и оборотомер и дясното огледало екстра ,а Ганьо ся да му бере гайлето отде да си намери климатик :respekt: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината А6 С4 е най-лесно податливия на поставяне на климатик модел на Ауди. Така, освен това, дизелов агрегат с 1.9 на това купе е единствено 1Z по спомен. Който по принцип не е лош мотор. Според мен ако автомобилът е действително много запазен, си заслужава покупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питаме майстора RaDi_b4, дали е тъпо, предлагам.

Ей г-н Цеков, трудно ще ти е да го пвярваш ма преди 3 минути прочетох за БГ филма и все още се смея ....хахахахаха.

Не не, не е истина, не може да е верно. А ве мое ли си толко хитър иееееее.

Извинявам се на автора на темата и на почти всички(без мен), които са му отговирили

точно на въпроса. Извинявам се за горния пост, който изобщо не е по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на автора на темата и на почти всички(без мен), които са му отговирили

точно на въпроса. Извинявам се за горния пост, който изобщо не е по темата.

Виждам, че имаш непреодолимо желание да сереш по мой адрес, но първо се вземи в ръце и изкарай някой лев освен социалните помощи и тогава пак ще си говорим.

По темата

Колега, както е видно, в този форум е пълно с разни хейтъри, които иначе карат 20 + годишни коли, които са 5 та употреба, внос от най - южната част на Италия, карана по най-издевателския начин, които обаче са компетентни по всички въпроси.

Колко е стиснат Германеца, колко е Ганьо Българина, колко най-запазена е тяхната и колко най - голям боклук ще си вземат други. А същевременно дори гумите на повечето са им на 3+ сезона.

Та така - нещастието на немските автомобили е в това, че са карани в зимни условия. Нищо друго. В повечето случаи там автомобилите не се съсипват, както тук на балканите.

И това, че еди кой си там си я е поръчал без еди какво си си е пресметливост, а не тънкарщина. Ако човекът е живял в планинските части на Шварцвалд, от чий хуй му е климатик?

На него не му е ясно, че колата, като се купи тук от разни гастърбайтъри и отиде в Сливен, задължително трябва да има всички екстри, понеже отколе времето на москвичите, колата е признак за престиж на село. И може да нямаш пари да я поддържаш, но е важно да я имаш.

Така че, ако колата е запазена, е в пъти по-добре да е немска и да няма климатик, отколкото да е италянка с 50 проблема по нея.

В тоя ред на мисли моята субективна преценка е подобна и за колите с от Великобритания, каквато карам и аз. Техническото им състояние е в пъти над това, което имат някои дори тук "реставрирани" коли. Сега, за волана там на злобила, всеки си има право на лично мнение. Аз обаче предпочитам колата ми да не е била удряна, 3 пъти пребоядисвана и два пъти с връщан километраж. Освен това е хубаво, когато си е още с фабричните стелки.

На казвам, че е хубаво да има с какво да си запълваш времето, като например да си чопкаш по колата, както аз си чопкам по една 90 ка, но все пак е редно да имаш и кола, на която в общи линии може да се разчита.

Но това за едни е хоби, за други е признак на нисък социален праг. Понеже гледайки от своя праг приемат, че е редно ако имаш 300 лева заплата поне, да имаш и два телевизора, а ако не дай си боже имаш кредит, е СМЪРТЕН ГРЯХ.

Така, че ти си прецени, климатикът се слага. И се е слагал много преди ние дори да знаем, че има такива коли с климатик. Още през 1991 - 1992 г. в Италия, например.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината А6 С4 е най-лесно податливия на поставяне на климатик модел на Ауди. Така, освен това, дизелов агрегат с 1.9 на това купе е единствено 1Z по спомен. Който по принцип не е лош мотор. Според мен ако автомобилът е действително много запазен, си заслужава покупката.

Ради, C4-ките не са ли до 97 включително? Аз мисля, че автора на темата пита за C5. Иначе, от това което съм прочел и чул 1Z си е железен отсекъде!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради, C4-ките не са ли до 97 включително? Аз мисля, че автора на темата пита за C5. Иначе, от това което съм прочел и чул 1Z си е железен отсекъде!

Да, видях това, но нали знаеш, че повечето продавачи послъгват за годините. По - скоро допускам, че иде реч за С4, понеже 7000 лева за С5 с дизелов мотор ми се струва твърде евтинко.

Разбира се, логиката ми може да не е вярна.

Ето за моделите на А6 ЦЪК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен колегата да ни осветли в това каква кола му предлагат. Mitko_bt, я кажи сега ако не ти говорят нищо тези модели C4 и C5, по-ръбата или по-заоблена е колицата :hilezh:

Или пък дай ВИН-а на лично, да видим кво ще излезе...

Редактирано от incretion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, за волана там на злобила, всеки си има право на лично мнение. Аз обаче предпочитам колата ми да не е била удряна, 3 пъти пребоядисвана и два пъти с връщан километраж. Освен това е хубаво, когато си е още с фабричните стелки.

Прав си всичко е въпрос на личен избор.

По принцип не ми допада идеята за кола с десен волан , НО това ми мнение е тръгнало основно от батките които са решили да си вземат коли докато са били на бригада и които реално нямат шанс да си позволят и се гъзареят и карат все едно света е техен.

Естествено всяко нещо си има изключения , не те познавам лично но като цяло съм с изключително добро впечатление от теб и определено не смятам че ти си от тези "батки" карачи.

Ебахти тва как прозвуча , трябва да ме черпиш :)

Аз също мислех за С4 или РС4 от Англия ама като поразпитах тук там се оказа че операцията е прекалено сложно и не си заслужава. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да се внасят коли с десен волан направо е безумие. Като оставим настрана какъв смях ме наляга като видя някой джип тойота или нещо друго лусозно и върви пък няма никой на волана(ей това е вече селка работа - да караш по-лусозно, макар и с десен волан), е много опасно. В Англия искат да забраняват автомобилите с ляв волан даже и да си турист. Статистиката сочела, че не знам си колко пъти повече участвали в инциденти. Вярно е, че там и лентите са разменени. Аз съм карал кола в Англия и освен, че не успях да свикна с посоката, то това, че си от другата страна на колата си е кошмар. Ако си на магистрала не е чак толкова страшно, но у нас къде магистрали. И как изпреварвате бе тарикати? Не знам как не ви е неудобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен колегата да ни осветли в това каква кола му предлагат. Mitko_bt, я кажи сега ако не ти говорят нищо тези модели C4 и C5, по-ръбата или по-заоблена е колицата ;)

Или пък дай ВИН-а на лично, да видим кво ще излезе...

Тази е информацията с която разполагам Audi A6 1.9 TDI 110hp (октомври 1998). C4 C5 не ги разбирам ;) Колата не е с дясен волан и е карана в БГ от доста време и си е подържана. Не сам питал дали е от италия или германия но се съмнявам че е от италия. Аз лично за първи път виждам такова чудо Ауди А6 97+ без клима :motz: Чудя се колко ше ми излезне цялата процедура (инсталация на климатик). Според мен няма да е помалко от 1000+ лева в найдобрия случай и после кви ше ги върши все пак зависи от майстора колко я е поставил като хората. Ако някой може да сподели горе долу колко би била крайната цена (клима втора ръка + монтаж) много ще ви благодаря :box:

Редактирано от Mitko_bt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че имаш непреодолимо желание да сереш по мой адрес, но първо се вземи в ръце и изкарай някой лев освен социалните помощи и тогава пак ще си говорим.

По темата

................................................................................

..........................

Колко е стиснат Германеца, колко е Ганьо Българина, колко най-запазена е тяхната и колко най - голям боклук ще си вземат други. ................

Та така - нещастието на немските автомобили е в това, че са карани в зимни условия. Нищо друго. В повечето случаи там автомобилите не се съсипват, както тук на балканите.

И това, че еди кой си там си я е поръчал без еди какво си си е пресметливост, а не тънкарщина. Ако човекът е живял в планинските части на Шварцвалд, от чий хуй му е климатик?

Ще те помоля да не ме замесваш в заигравките си със сливенския и да не ми приписваш неща,които не съм казал.Къде си видял да си хваля моята кола и т.н. За успокоение на всеки,който се е почувствал притеснен или обиден от определението "автоклошар" и аз съм със стара кола,демек автоклошар ,ама поне гледам кашоните да са по лъскави :respekt: Та викаш на германеца и ел.стъкла не му трябват и оборотомер и ред други дребни екстрички,които вярно че може и без тях ама пък лошо няма да ги има и все пак колата не е 83 г.и не става въпрос за форд фиеста,а за автомобил от средния клас и на фона на 35 хил.евро на лизинг да речем още 2-3 не са кой знае какво и не товарят непосилно лизинговата вноска .По-голям мотор от базовия също не му е необходим доста често така като гледам немския внос и сигурно много пресметливи германци ронят сълзи,че няма А6 с 1.6 Мi бензин 75 к.с..Драмата на немските ,освен неблагоприятния климат ,са и безумно многото километри навъртяни на пълна газ по немските аутобани поне от трима собственика,последният от които е задължително някакъв рязан вмирисан мангасар дет кара с броеницата на скоростния лост,който себе си не поддържа,камо ли колата.Та мисълта ми е ,че щом колата е последен сезон,както най често се случва преди да тръгне насам,дали е от Италия или от Германия няма чак такава разлика. По-важно от държавата на произход ,е дали е от първи собственик или не.Навсякъде по света първият собственик си се грижи за колата и си му е мерак,поне си ходи на редовните сервизни интервали .Оттам нататък след първия вече наистина е късмет кой как поддържа и що за мундар е ,но това няма как да се разбере .Докато броя на собствениците си го пише обикновено и без да е гаранция за прекрасна кола все пак е нещо.Мундари има навсякъде и в Германия и в България и в Итали я и където се сетиш още.Хубавите и добре оборудваните коли също така са скъпи откъдето и да я вземеш.Не че в Германия няма страхотни като фаца и в техническо отношение коли,от първи собственик ,но пък и цените са им подобаващи.Кой джамбазин ще внесе кола,дето струва колкото две и която после няма продаване или поне няма такава печалба колкото от две не толкова добри ,но пък евтини.Българския купувач пък е според зора.Просташко -първенюшкият манталитет на българина -бай Ганьо си има и положителни страни в случая .Най-малкото като иде да поръчва кола от този клас ,тя е оборудвана в повечето случаи кажи речи от-до и като свършат парите от продадената нива край морето и колата се върне,следващия като я вземе доволен ще остане :hilezh: .Дори и да е нормален и възпитан човек,пак стигайки до решението да си купи кола от този клас ,българинът ще я оборудва подобаващо и откъм екстри и с мотор различен от базовия,най-малко за да се награди за положените усилия докато стигне до това положение.При покупката на кола втора ръка с ограничения в бюджета принципа вече е максимум кола за минимум пари.Давай ся там А6,А8 ко може,ама на тънка цена,че и година не е лошо да има, пък после се утешаваме карай ся ,че мотора малък,че волана е в багажника,че няма тва,онова, ще и сложим,важното да изтънеем и изтарикатееем,а и да надскочим съседа да речем/ тук не искам да обидя никой,просто говоря по принцип/.

П.С.Сори за офтопика.Двете ми мнения по темата не бяха полезни на питащия,на когото се извинявам и желая успех и постигане на автомечтата . :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще те помоля да не ме замесваш в заигравките си със сливенския и да не ми приписваш неща,които не съм казал.

Пич, никой никъде не те намесва.

Просто аз, както и ти, си изказах мнението по въпроса. Но нито моето, нито твоето не са закономерност. Или искаш да кажеш, че абсолютно всяка кола внос от Германия е карана от резняк? Едва ли. И едната и другата хипотези са верни, в смисъл е възможно да се случат, въпросът е в коя държава по-често. :respekt:

А в Италия са си малко повече мундари, смея да заявя.

И за да не се отклоняваме от темата, наборът от части за климатика са около 800 лева, при положение, че говорим за С4.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Ц5 е колата, бе! Стига сте му мешали мозъка на момчето с нашите термини! Нали разбрахте, че не ги знае и не ги разбира? Плюс това каза, че офертата е много добра! Ква е тая супер оферта за Ц4, без клима на 7 бона?

П.П. Ако ще садиш клима, помисли и за интервенциите по таблото. И там трябва да се купи това-онова, но пък морги бол! :respekt:

Редактирано от Jorata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш майстор, на когото вярваш, че може да го направи, и колата си струва.....

Но майстор, способен да направи тази интервенция без след това да ти побелее косата от ядове (то не че има гаранция де), ще ти вземе доста пари за труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми покаже, как изглежда отвътре C5 без клима... ?

П.С. Абе пряител, това ли е колата.... http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

На мен ми се струва, че има климатик, а няма климатроник.....какъв филм разискваме тука изобщо :hilezh: ? :supercool:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 AFN на А6 не е ли малко. Имам предвид, че А6-та е тежка и двигателят може да е поиздухан - внимавай.

Тук вече си наистина прав на теория. Дано не си прав и на практика, тъй като от това ще пострада колегата с покупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали ви показах колата горе - има клима,няма климатроник, какво осирате допълнително ? откъде тая злоба се ядете един друг не знам !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимките се вижда че има шибедах, а климатик и шибедах заедно се среща много рядко. В обявата също не е зададено че има климатик в особеностите на обявата. Нека колегата който е пуснал темата да каже дали е това колата за която пита :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да каже, ако е гледал колата и дали има под врътките за парното копче A/C.

Комбинацията със шибидах може да е рядка, но не и невъзможна. Защо да не си я е поръчал с шибидах и прост климатик без климатроник?

На мойта примерно има борд компютър, но няма автопилот, който съм сигурен, че е по-евтин като екстра, защото е същото копче като борда и само кабели. Да не говорим, че ако трябваше аз да избирам за едни и същи пари бих предпочел автопилот, камо ли ако е по-евтино от борд. Особено пък в Германия без автопилот с тия хубави магистрали, направо съм му сърдит на предишния собственик.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...