a4_2.6 Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 (Редактирано) Е, колеги да ви се оплача и аз от моята А4-ка 131 к.с ПД. Днес ми поставиха и на мен "тежка диагноза" - блокирал клапан, в резултат на натрупан нагар и оттам мизерии надолу - сваляне на глава, шлайфане, нов колянов вал, гарнитури и не дай боже да има и други мизерии. Направо ми омекнаха краката и ми се искаше да потъна в дън земята. Утре ще има и второ мнение, но по всичко личи (съдейки по поведението на колата - работи като на 3 цилиндъра), че ще има бая изваждане >1к лв.То само валът нов е към 1.3 К, но май ще минавам на втора ръка.А по нищо не си личеше, че ще се стигне дотам. Колата си върви и ускорява както преди, "само" малко тресе като ускорява. Познавам и човека лично, от когото купих колата. Смяна на масло на всеки 10к км, само с оригинално(специално за ПД), скъпата нафта от ОМВ, абе въобще поддръжка - на ниво. Смея да твърдя, че колата е на реални 201К км., На почти 3 години и 80 к км. е вкарана от Германия, а останалите са навъртени тук, буквално пред очите ми.Тъй че, като я купувах бех сигурен, че нема тъй злощастно да ме предаде, тая бангия, мамка й. Според вас от какво може да се е получило. Не е нормално тия двигатели да издържат едва 200 К и да се фърлят.Това ми е трето поколение Ауди(Б4,Б5 и сега Б6) и първо на дизел. Тотално съм разочарован не толкова от марката, колкото от дизеловия агрегат - "бомба" дюзата. Или аз не случих на кола, или колкото по-нов дизел, толкоз по-капризен е за поддръжка.Мисля, че следващата ми кола няма определено да е дизел, щото според мен на една бензинка тая мизерия е малко вероятно да се получи. Дано да не съм прав, щото 131 к.с ПД е един прекрасен автомобил като вървеж, динамика и поведение на пътя, до момента в който не почнат проблемите - я турбинка, я "бомба" дюзичка, я некое клапанче N 75,18,239, дебитомерче, в моя случай прегорял клапан и т.н.Е, дано не ви отегчих! Но не мога още да си обясня, защо ме предаде автомобилът, който смятах за толкова здрав и надежден?!? Редактирано 25 Ноември 2009 от a4_2.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 Обясни кой по точно клапан е блокирал ? Какви са признаците на колата,нещо ненормално има ли в поведението и какво е,опиши по-точно ако може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 26 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 това за клапана са глупости.имаш проблем със някоя от дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 26 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 Това тресене докато ускорява може да бъде причинено и от други неща - например демпферния маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4_2.6 Публикувано 26 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 Значи, симптомите на колата са следните : станала е по-шумна, на празен ход се чува едно боботене(но не много силно). Проблемът е като ускорява от 1800 и нагоре оборота се чува тракане и определено се усеща тресене, докато набира. В сервиза (доста реномиран и с добри отзиви, ще му кажа името след като ми потвърдят или отречат диагнозата) казаха, че от ЕГР клапана е паднал нагар в блока и оттам блокирал смукателен клапан(седи в отворено положение) ==> сваляне глава, нови клапани и т.н.При дюзите казаха, че са ОК, с изключение на една, която дава отклонение, но било заради блокиралия клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 26 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 Кофти, колега, се е получило, дано се окаже нещо по-дребно, макар че в тез нашите коли каквото и да се счупи си е все цифра. Какво да ти кажа, наплаши ме и мен...аз съм със същия двигател и съм на 216к км...които смятах, че са малко за ремонти глупости...но ето -всичко е възможно. Все пак не си прав, че бензиновите са по-добри, защото при тях оборотите пък са двойно повече и пак се износват бързо двигателите. Какво да кажа...те западняците затова ни ги продават трошките ние да си биеме главите като им вземат здравенцето. Ама пуста немотия....Все пак няма нещо дето да не може да се счупи...те самолетите са зле...хем им сменяват всичко почасово...хем пак някой счупи нещо и айде у нивите. Все пак си мисля, че твоя случай е излючение и , че тези двигатели са доста здрави (надявам се)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 26 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 Колега не бързай с тая диагноза.Аз преди време имах проблем с вибрации и обиколих сигурно 7-8 "реномирани" сервиза и какви ли не диагнози чух-демпферен маховик,дюзи,егр клапани и т.н и накрая отидох при Мишо форумния майстор и се оказа не добра синхронизация на валовете заради смяната на ремъците и настройка на една от дюзите,като всичко това ми струваше към 50 лв..Бягай далеч от този сервиз и право при Мишо или Ифидик.Те са хората за мен по тия мотори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 26 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 измериха ли ти компресия? това е единствения начин за доказване, че проблема е в клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.С. Публикувано 26 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 (Редактирано) И аз ще потвърдя по-горното мнение - отиди поне при още 2ма майстори, какви са тия хиляда лева..И на мене щяха да ми сменят горивна помпа че ми менеше обороти, а то се оказа разместен датчик за температурата на антифриза..TDI на 200к да замине, това да не е рено..Е, може и да не е на 200, нали слагаш минимум по 20к на година? Редактирано 26 Ноември 2009 от К.С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4_2.6 Публикувано 26 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 Ами колеги, за съжаление всичко е истина. Днес ми го потвърди и мой доверен майстор, че има запекъл клапан. Колата си работи на 3 цилиндъра и боботи, все едно е Беларуски трактор. Бах маа му! Като вероятна причина - ЕГР клапана е натрупал мизерия и в резултат е блокирал смукателен клапан. И така сваля се глава и палиме свещ, да е читав вала и дюзите да са ОК.Е, не очаквах това от наш'та любима марка. Да беше Фиат, Рено или Опел - с кеф да го оплюеш, ама то.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 27 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2009 Не е страшно толкова. Само не разбрах, защо ще пипат коляновия вал? Главата хубаво, да рчем една добра профилактика, гумички, водачи, клапани, прижини, шлайф, гарнитура...макар, че и иономично може да се направи, като се види за какво става въпрос. Но за вала не ми става ясно...или имат предвид разпределителен ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4_2.6 Публикувано 27 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2009 За разпределителния иде реч, че може да тря се сменя.Може ли да ми дадете ориентировъчни цени за части - гарнитури, гуми, сегменти,водачи, клапани, шлайфане?Май сичко ше иде > 1,000 лв., ако не се сменя разпр.вал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 27 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2009 клапана няма как да заседне.най вероятно е отчупено парченце и за съжаление се е набило в челото на буталото и по главата .най евтиния вариант е само смяна на клапани и гарнитура (около 500лв всичко), ако се сменя и бутало..., айде като извадите главата ,ти ще пишеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 (Редактирано) Може ли да ми дадете ориентировъчни цени за части - гарнитури, гуми, сегменти,водачи, клапани, шлайфане?Аз преди година и нещо сменях гарнитура при Мишо, мойта кола е с AFN мотор, демек 110 коня, ама все пак можеш да придобиеш някаква представа за цените, (изрових ги от една моя тема) предполагам не са се качили много и предполагам са подобни и за твоя мотор: гарнитура оригинална(Порше)-100лвболтове за главата 10 бр.(Порше)-105лвсемеринг распр.вал (Порше) -37лвгарн.всм.колектори(Порше)-14лвгарн.изпуск.колектори(Порше)-24лв- не са задължителни, те са месингови и обикновено са читави, но аз смених всичко.гумени уплътнения за фланците(за антифриза),дифтунги на дюзите,дифтунги на тръбата за маслото на турбото и др.(Порше)-около 5-10лвшлайфане, вкл.на леглата на клапаните + 4 водача на изпуск.клапани при човек препоръчан от Мишо-92лвантифриз G-12 HEPO (V&D)-28лвгумички за клап.(V&D)-10лвподгревни свещи BERU (V&D)-4.25=100лв, имах 3 изгорелинякакви дребни неща,като маркучета за обратна нафта, за вакум и др.,които не се сещам- около 50лвОт там нататък си смяташ твойте проблеми с клапани, евентуално вал и труд.Моя съвет е, каквото и да те убеждават, вземи си гарнитурата от Порше. Ако си затруднен с парите, по-добре болтове не купувай, но гарнитурата си я вземи от там. Мишо ми показа и наистина има разлика м/у оригиналната и други там каквито имаше (elring, v.reinz и др). Редактирано 28 Ноември 2009 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiRS2 Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Не се шашкай колега,хвърлям боб около 400лв ремонт, 2 клапана и гарнитура глава!!!Чистене на нагара и си на манежа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4_2.6 Публикувано 5 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2009 Не се шашкай колега,хвърлям боб около 400лв ремонт, 2 клапана и гарнитура глава!!!Чистене на нагара и си на манежа.Не си добър на боб. . Пробвай с нещо друго! До тука равносметката е, само за части - 550 лв.Та значи след отварянето на главата драмата се оказва следната - износен разпределителен вал и повдигачи, които не затварят и отварят добре клапаните. Майстора ми каза, че на тея коли повдигачите трябва задължително да се сменят на 80к, което явно е било пропускано досега. Е, сега - нов вал, повдигачи, гарнитури, шлайфане...Добре, че поне клапаните са ОК, ма к'во да се праи - стара кола. Ако искаш нова - вадиш едни 60-80 К за В8 и си свиркаш...!?! Хубавото, е че всички части ги взех от едно приятелче с отстъпчица, та поне да може да покриеме другите разходи - за труд, шлайф и други масрафи, че сумата май ше подскочи до 1 К. Е, надявам се друго да не излиза и отново де се яхвам на АУДронния колайдер , че тия 170 к.с (с чип е) треа да ги будим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 5 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2009 (Редактирано) Майстора ми каза, че на тея коли повдигачите трябва задължително да се сменят на 80к, което явно е било пропускано досега. Това сериозно ли? Досега не съм видял/чул някаква препоръка да се сменят тези неща, пък и по-често от колкото ангренажния ремък.че тия 170 к.с (с чип е)Защо не го спомена по-рано? И от кога е този чип? Има вероятност той да е оплескал нещата... Редактирано 5 Декември 2009 от Cucurko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 5 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2009 Това за повдигачите ми се струва меко казано невъзможно. Вярно за чипа трябваше да кажеш по-рано,убеден съм че той е спомогнал за състоянието на колата в момента.Това е единствения сигурен начин човек да си пр..бе колата качествено.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 защо вадите главата ,след като проблема е в разпределителния вал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiRS2 Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 защо вадите главата ,след като проблема е в разпределителния вал?И аз тва се питам?????И от чипа разпред. вал не свършва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 Колега ,според мен твоя майстор те върти нещо.Това за повдигачите го чувам за пръв път,а и както е тръгнал ще направи основен ремонт,но дано да греша... А и чипа не е ли много силен?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 Колегите ти казаха да отидеш на друго масто - тоя майстор те менти нещо.Първо клапан - после не било клапан, а повдигачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 Повдигачи-консуматив на 80000 , ай ся ний доматите с колците папаме ! Колега имам оригинална книжка на колата, както и рукото ръководство за обслужване и ремонт и ти гарантирам, че няма такива афери. Значи чипа ускорява амортизацията на двигателя, но според мен колицата ти не е на 200к , а поне на 400-500к и заедно с чипа нещата се изясняват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 7 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2009 Колега ти трябва да си много наивен да повярваш на цялата тая скалъпена версия за големи ремонти А пък това за повдигачите беше много добро,горе-долу равносметката идва смяна на ремъци и повдигачи После дизела бил лош,не е лош но не е за хора които си нямат грам техническа представа и ги лъжат здраво в сервизите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4_2.6 Публикувано 7 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2009 Ами честно казано не вярвам да ме върти майсторчето, щото досега само при него съм си ремонтирал машините. Познаваме се от години, правил е коли още и на сумати познати и са доволни. Има си много клиенти. А и частите каза аз да си ги взема, щото ги намирам с 15-20% надолу. Едва ли е за 200-300 лв за труд около главата, пък и така все пак се сменят гарнитури, вал, шлайф на глава, чистене на нагари и т.н., което знам че аз си го правя и би следвало да се изключи като вероятност да се повтори в близко бъдеще. Все пак отказвам да повярвам, че тая кола е на не повече от 200 К, понеже последните 4-5 години, буквално пред очите ми са минати 120-130 К и няма как да са връщани км. А и малко вероятно е като е вкарана от немско 2004 - за 2-2.5 г. да се навъртят повече от 80-100 К пряко сили, освен ако не съм карък и там не е била TAXI. Все пак държа да уточня, че първата диагноза е - блокирал клапан, по-скоро само като вероятност от първия сервиз.Там също изразиха опасения, че вала май е за боклука, но ми казаха, че всичко ще се изясни едва като се свали главата и се види точно какво не затваря добре клапана(ни)!?!В крайна сметка първия сервиз - доста известен и реномиран тук, а и не само, щяха добре да ме пуснат по пързалката, като ми обявиха цена за нов разпределителен вал 1300 лв. с отстъпки!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване