Jump to content

CPS на 1.8Т


4VS2

Recommended Posts

Двуседмичната сага с непаленето на колата продължава. Бензин има, ток има, искра има, помпата работи (принудителна проверка), релето работи, бубините също, комутатор също. Инсталацията от Еку-то към релетата работи, но просто няма палене. Няма и признаци на палене. Имам чип за ЕКУ-то, предполагах че съм прецакал фабричните настойки и поръчах модифициран такъв. Та и с него не запали.

Вагком-а казва че двг няма грешки..но все същото, не мога да запаля. Питането ми е следното:

какви стойности трябва да има CPS и каде точно да проверя с мултицет-а.

И втория ми въпрос е колко струва CPS за 1.8т авант 96 без куатро..

благодаря колеги

..забравих да добавя:

при 3 дни непален, при контакт не чувам помпата..подавайки ток през релето - сработва! Реле или CPS? ...Отвих бензинопровода, изтече съвсем малко бензин...и при контакт не излиза никакъв бензин!

Дали някой има идея каде е проблема?

Редактирано от 4VS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на АЕБ помпата не сработва ли само когато завъртиш? Някъде във форума бях чел, че това си е така при този двигател. Аз моята никога не съм я чувал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи върти на стартер но не пали?

Ако има гориво и искра правилно си се упътил към датчик за обороти на КВ.

Погледни го на осцилоскоп. Трябва да е синусоида с с липсващи два фронта на всеки оборот.

Нещо като това:

trigger-1_4.png

Датчикът е индуктивен с два проводника - меренето е елементарно.

Цената му е в рамките на 150 кинта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за бързите отговори!

Мартинич, помпата наистина не сработва всеки път, след няколко опита за палене изтекоха няколко капки бензин! При повторно въртене, тя би трябвало да сработи за да си качи налягането, но не го прави. Въобще! Когато на отвит бензинопровод, принудително я накарам да работи- хвърля бензин на 2 метра от колата.

Нямам осцилоскоп затова утре на платформа и при един приятел да го видим този датчик.

Кольо, много се опасявам да не е ЕКУ то ...обиколих целия Пловдивски регион и не успях да намеря. Дано не е то.

Четох някаде че стойностите на CPS- a са от порядъка на 1 килоом.. но не съм съвсем сигурен. По спомен беше някакъв блок номериран с буква "B"

но мога да го намеря каде го четох.

Chaos, благодаря за схемата ...ще ми помогне

Тодир, при АБК- то винаги я чувам, но АЕБ мисля че веднъж качила налягане..работи само когато въртиш на стартер.

Ваг-кома не отчита обороти при въртене на стартер ...предполагам е CPS = problem

благодаря ви

Didoya , всички маси са наред, както и цялата инсталация от ЕКУ и към него.

Редактирано от 4VS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг хинт: да не е проблема в клемореда?

Може и някаква драма с аларма/имобилайзер да имаш.

При мен пробвахме с бай-пасната аларма и клеморед, понеже според Васко те бяха заподозрените, щом помпата мята гориво при директно подаване на ток и комутатора и бобините са ОК.

ЕКУ- то си играе с масите на дюзите и така определя кога да работи всяка една дюза, затова те насочих към маса, но явно не е това проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, тогава дай ток принудително да върти помпата и завърти на стартер. Да видим дали ще запали.

Пробвай наистина това, но преди него измерете налягането което прави бензиновата помпа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитах се Ради, тая гяволия ...:hilezh:) ама ..неще деба (през ваг кома)

утре ще докладвам като срещнем осцилоскопа :angry:

Иво: клемореда е наред, имобилайзера си работи безупречно(щеше да мига когато въртя. ако бъгясал ,а и ваг-а не открива грешка) алармата е проверена - също не е от нея.

Цялата инсталация я проверихме старателно. Всичко изглежда наред.

Когато въпросната сутрин се опитах да запаля, се тресеше и сякаш на косъм да запали на 3 цилиндъра и така 3-4 пъти ...сякаш доизгаряше горивото...и после

край. Никакви признаци да запали.

Редактирано от 4VS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм чел за бензиновата помпа на А4 ,че работи когато въртиш да палиш, на контакт само неработи.

ама като чета май не е това проблема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор + ЕКУ

На 3-ти цилиндър няма никой. Никакъв сигнал . Колата запали с новия комутатор, но работи на 3 цилиндъра. Куплонзите на ЕКУ-то са проверени и работят. Бубините работят, кабелите на свещите и те самите ...всичко наред само дето 3 -ти цилиндър няма сигнал.

Трябва ми ЕКУ с номер:

БОШ

0 261 203 550/551

спешно. моля, който има такова ЕКУ да ми звънне на 0893 574774

без значение по кое време ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AEB ли ти е мотора, всеки комп от тоя мотор ще ти свърши работа колкото да запалиш.

AEB- e мотора да...но след 97 година ЕКУ-то е различно от моето и не става, въпреки че е АЕБ. То ( след 97) е с вграден комутатор и куплунзите не са същите..както и формата му дори. Заоблено е и е по-малко. Въобще на друг принцип е ...нищо общо с моето.

аз я запалих ..работи, но на 3 цилиндъра. Трети цилиндър го няма никакъв. Никакъв сигнал. Нищо.

Редактирано от 4VS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов комутатор от БОШ и свещи+ нов компютър, автомобила заработи както преди.

540 лв е резултата всичко, вкл. колесара.

ЧНГ, както се казва, важното е че всичко е наред.

за триене ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазя го старото ЕкУ, но ти гарантирам че не става от него нищо. Съдя по това че и с модифицирания чип и с фабричния, работи на 3 цилиндъра.

Няма цокъл, презапоявани с топъл въздух и проверени пинове.

Ако някой се интересува от чипа + 30 коня, продавам го на символична цена 50 лева. А за ЕКУ-то 20 лева.

Редактирано от 4VS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мисля че проблема ти е в чипа.. по-скоро в някой изходен буфер, в който няма никаква логика, та ремонта му може би е само подмяна с нов елемент и си ок!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, съгласен съм. Не е чипа, защото и със стоковия и модифицирания не работи 3-цилиндър. Куплунзите си си ок, в противен случай не би заработил двг с новия ЕКУ.

Според мен е в интегралата която управлява запалването.

Трябва да поясня, че в деня който това се случи, държах на контакт близо 20 мин, докато сканира контролерите, влязох в адванс мешърс, кадето е тайминг игнишън и инжектърс тайминг и се опитах да запаля ...

Колкото и да ме убеждават, аз съм си виновен поради незнанието си. Всички казват че не бих могъл да прецакам нещо по този начин.Но ..то се случи.

Колегата, който питаше по-горе, ЕКУ-то го намерихме в автоморга в Русе за 200 лв. И работи перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...