teodor_83 Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 Здравейте колеги.Имам един проблем.При първо(сутришно)обръщане на моето ГИ става в продължение на 3-4км. и темп. на антифриза около 70гр. а настройките на ГИ-то са да обръша на 30гр. и се чудя това нормално ли е.Защото при едно градско ми обръща когато пристигна за където съм тръгнал.Също така при първото обръщане ако карам бавно 30-50км/ч.обръщането става както трябва при 30гр. на антифриза. Питамсе това нормално ли е? колата е а4 АДР 125к.с. ГИ-то е бардолини.Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 Това, за което се сещам, че може да е:- дефектен датчик за температурата на изпарителя, или лош контакт между него и компютъра на ГИ- недостатъчно загряване на изпарителя поради останал въздух в него, или неправилно свързване към охладителната система- ниско ниво на антифриза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 Още и неизправен термостат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 Залагам на неправилно свързване към охладител ната система, и за това температурата на изп. е по малка от тази на двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 8 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 колата си загрява добре.това ме кара да мисля че термостата е ок.но газаджията като включи компа към ГИ-то на таблото ми показва антифриза на 90гр. а на изпарителя 50-60гр. но и той се колебае дали да сменяме датчика та как мислите дали да пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 Да не са ти свързали изпарителя на големия кръг и да загрява, чак като отвори термостата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 По принцип температурата на изпарителя рядко стига 90 градуса... трябва колата да стои на едно място сигурно час... Прегледай връзките на датчика - кабелите обикновено повечето колеги само ги оплитат, без да ги запояват (на бардолини мисля темп. датчика беше на вържи кабелче, няма букса)Другия вариант е да ти замръзва изпарителя... на моята кола съм си сложил ГИ Ловато и съм го настроил да прехвърля на минималната възможна температура - 20 градуса... ако сръчкам колата отначало повечко изпарителя замръзва, връща на бензин и после известно време трябва да покарам, за да размрази... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 (Редактирано) ДА не би термостат и кофти датчик за температурата на уреда на таблото.Щото съм им сърбал попарата 1,5 година В комбинация ги имах двете неизправности и са кофти баничка.Парното идваше бавно и като смених термостата по уред пак не загряваше.......като смених датчика обаче заспа. Редактирано 9 Януари 2010 от georgi 80 avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пилев Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Еми датчика ако ти е на изпарителя би трябвало да заграява малко по-бавно и трябва да е по-студен от температурата на антифриза. Ако е гаранциона нищо не ти пречи да го смените.Като ти загрее до момента когато попринцип трябва да превключи вдигни капака и пипни изпарителя с ръка дали се е затоплил, ако е леден значи датчика може и да си е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 10 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 По принцип синия датчик на двигателя който предава темп. на таблото съм го сменял преди защото беше изпушил.Но днес времето беше по топло и нямаше проблем с обръщането при 30гр. на антифриза и ми обърна на газ.Изпарителя ми е до самата перка за охлаждане на радиатора а тя е постоянно зацепена и мисля дали не е това проблема сутрин да загрява изпарителя по бавно в комплект и с по бързото каране в студеното навлиза по студен въздух.Защото при бавно каране и в студено време пак обръща по добре на около 35гр. на антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 Това с навлизането на студен въздух към изпарителя и аз съм го мислил,но дали се влияе от външната темп. не съм много сигурен.Изолирал съм изпарителя с кутия от велпапе(не се смейте)Като че ли има ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 11 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2010 Това с навлизането на студен въздух към изпарителя и аз съм го мислил,но дали се влияе от външната темп. не съм много сигурен.Изолирал съм изпарителя с кутия от велпапе(не се смейте)Като че ли има ефект Определено има Правил съм термощитове на няколко коли, при които изпарителя примерно трябва да е зад фара, където се обдухва яко... има осезаем ефект - следил съм тепературата на газта и редуктора при каране със 180-200 по нагистралата - от замръзваща газ успях да я закрепя някъде на 10 градуса, изпарителя от 20 градуса се стабилизира на над 35...За материал използвах алуминиеви листове от щитовете, които се монтират фабрично между купето и гърнето на много коли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 23 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 Еми датчика ако ти е на изпарителя би трябвало да заграява малко по-бавно и трябва да е по-студен от температурата на антифриза. Ако е гаранциона нищо не ти пречи да го смените.Като ти загрее до момента когато попринцип трябва да превключи вдигни капака и пипни изпарителя с ръка дали се е затоплил, ако е леден значи датчика може и да си е наред.Направих опита с пипането на изпарителя непосредством след обръщане на газ и установих,че е затоплен но не много,така спокойно си държа ръката на него.Това значи ли ,че датчика е за смяна?Еми датчика ако ти е на изпарителя би трябвало да заграява малко по-бавно и трябва да е по-студен от температурата на антифриза. Ако е гаранциона нищо не ти пречи да го смените.Като ти загрее до момента когато попринцип трябва да превключи вдигни капака и пипни изпарителя с ръка дали се е затоплил, ако е леден значи датчика може и да си е наред.Направих опита с пипането на изпарителя непосредством след превключване на газ и установих,че леко е затоплен,спокойно си държа ръката на него,но се усеща топлина.Това означавали ,че датчика е за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 2 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2010 Според мен можеш леко да намалиш темп. на превключване, ако искаш може да опиташ примерно 25 градуса, наистина винаги има разлика между темп. на мотора и на изпарителя но не бива да е толкова голяма, опита ще ти покаже, ако се държи стабилно я остави на 25, ако пък има проблеми я вдигаш нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване