mitsubishi galant Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 (Редактирано) Aко ще е А3 да е с четири врати, ако може и куатро...Ако А4 ще е куатро, то по-добре да е то. А4 седан събира по-малко багаж от А3...А3 отива повече на дами , отколкото на младежи. Дори повечето мацки , го считат за дамски автомобил, заради размерите и броя на вратите. А4 не било такова. А4 и Пасат имат общо, но при В6 , там и при двете е куатро с истински торсен. Редактирано 15 Януари 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lambo_tu Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Абе аз че карам А3 карам, ама проблема е че колата е мн по-малко шумна от а4 комби апак на А4 садниците ги прилича на изкурубена жаба не искам да обиждам никой ама според мен си е така.Та относно коя е младежка и коя дамска не съм съгласен че А3 е дамска кола.Другото което е тука никой не говори за А8 алфа ромео за фиат и така нататък.Момчето искам да му дадем съвет дали а3 или а4.МОЯ ГЛАС е за:А3 с двете ръце P.S.-a4 е мн по скъпа за подръжка относно ходова част Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 ... А4 и Пасат имат общо, но при В6 , там и при двете е куатро с истински торсен.айде пак да се образоваме - А4 и пасат са си с надлъжни мотори и двете и с торсен по средата, без значение отзд дали пише quattro или 4motion и то точно в модели В5. Разликата м/у Ауди А4 В5 и Пасат В5 е 10-тина см повече място за пасажерите на задната седалка в пасата(има една "допълнителна" гредичка пред задната седалка в пасат-а, иначе всичко друго му е като на А4). За съжаление в Пасат В6 (този последния, да не се бърка с фейслифта на В5 пасат) объркаха нещата от VW и му сложиха мотора на една страна от там и 4motion моделите на новия пасат вече също са халдекс. Системата въобще не е лоша за ежедневна употреба по пътищата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 И аз съм наред да изкажа мнение Давам глас за А4 разбира се Причината........те колегите са изписали всичко - подръжката е еднаква с изключение на едната предница, която според мен се прежалва, по-добре от колкото да карам кола с визия на Голф 3 и подръжка на Голф 4. Гледам си и млад ще искаш и колата ти да бъде "пичеловка" е тогава те питам по-малката кола ли е за избор ? Но пък ще ти бъде първа кола, по-добре да е по-малка докато се научиш да паркирваш.Никой не обиждам просто това е моето мнение но най-важното разбира се е да попаднеш на запазена каляска !!Поздрави !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EXPLOSIVE Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 баси забавната тема дето се е заформила аз ще съм кратък и ясен - А3 и А4 са доста близки автомобили в много отношения, най-съществената разликата е, че единия е женски, а другия младежки Пенсионерските, както писа един веселяк по-нагоре, почват от А6Жорка кое му е младежкото на аванта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paco_maroto0 Публикувано 15 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Май трябваше и една анкета да пусна Мерси за съветите от всички досега . И двете коли си имат техните плюсове и минуси и все още немога да избера Както някой споменаха по нагоре в темата - най важно е колата да е запазена . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Но пък ще ти бъде първа кола, по-добре да е по-малка докато се научиш да паркирваш.Не мислиш ли, че е по-добре човек да се учи на по-голяма кола? Все пак по-лесното за паркиране е малката да, но е по-добре да се научиш на трудното, а лесното си е лесно така или иначе. Мое мнение от опит. По-миналото лято (преди да купя А4-ката) карах една тойота айго, служебна. Беше без задни седалки и паркирането беше детска игра - влиза навсякъде и като се обърна при паркиране на задна виждам точно къде е задница и т.н. Да, ама като взех аванта и за първи път се наложи да паркирам на задна беше страшно. Включвам си аз на Задна, хващам с ръка подглавника на дясната седалка, обръщам се назад да видя къде паркирам и... изтръпнах като видях още 1 ред седалки, багажник и чак тогава стъклото на аванта. Голем смех ме наби и ми трябваше малко време да и свикна. Малко защото първата кола на която се учих беше тойота карина (габарити на А6) и бързо си припомних. Но за човек който сега се учи да кара и по-доре според мен да покара или комби или седан за да свикне с трудното. Това дето все да се учиме на лесната работа е малко нашенска глупост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Не мислиш ли, че е по-добре човек да се учи на по-голяма кола? Все пак по-лесното за паркиране е малката да, но е по-добре да се научиш на трудното, а лесното си е лесно така или иначе. Мое мнение от опит. По-миналото лято (преди да купя А4-ката) карах една тойота айго, служебна. Беше без задни седалки и паркирането беше детска игра - влиза навсякъде и като се обърна при паркиране на задна виждам точно къде е задница и т.н. Да, ама като взех аванта и за първи път се наложи да паркирам на задна беше страшно. Включвам си аз на Задна, хващам с ръка подглавника на дясната седалка, обръщам се назад да видя къде паркирам и... изтръпнах като видях още 1 ред седалки, багажник и чак тогава стъклото на аванта. Голем смех ме наби и ми трябваше малко време да и свикна. Малко защото първата кола на която се учих беше тойота карина (габарити на А6) и бързо си припомних. Но за човек който сега се учи да кара и по-доре според мен да покара или комби или седан за да свикне с трудното. Това дето все да се учиме на лесната работа е малко нашенска глупост.Извинявам се първо, че малко ще оспамим темата:Да и ти си прав, че е е по-добре да свикнеш на "трудното" та след време да ти е по-лесно ако минеш към "лесното". Мойта първа кола беше Митсубиши Лансер 86 година прозводство, висок и "очукан" колкото една жрица на любовта може да бъде . Лесно ми беше обаче след време като си земахме голф 3-ка предната броня все я забравях на пътя понеже си бях свикнал да карам високото митсубиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Жорка кое му е младежкото на аванта ми можеш да фърлиш освен 4 нимфи в купето, още 2-3 в багажника тва мое ти мине примерно за оправдание, че годините ти почват с двойка, пък си купил вагон-ресторант щот по-евтини на горубляне мани майтапа ма аз преди карах натопорчено А6 Ц5 коНби....... голем параход за из града тва нящо бате... иначе на междуселско газеше спор немАПП. Оня с газифицираната линейка се чуда как не се е обадил още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EXPLOSIVE Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 ....ПП. Оня с газифицираната линейка се чуда как не се е обадил още Явно не следи темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 Абе аз че карам А3 карам, ама проблема е че колата е мн по-малко шумна от а4 комби апак на А4 садниците ги прилича на изкурубена жаба не искам да обиждам никой ама според мен си е така.Та относно коя е младежка и коя дамска не съм съгласен че А3 е дамска кола.Другото което е тука никой не говори за А8 алфа ромео за фиат и така нататък.Момчето искам да му дадем съвет дали а3 или а4.МОЯ ГЛАС е за:А3 с двете ръце P.S.-a4 е мн по скъпа за подръжка относно ходова частГрадски,от дЕка се обади ти бе Хубаво е че си харесваш теснолинейката ,ама недей обиждай нас,пенсионерите с грозни коли.Остай човека да си реши кое е младежко и кое не.И тва за предницата на А4 как по-точно го реши?Имал ли си А4-ка?Не,нали?Всеки втори който няма кво да каже,веднага ПРЕДНИЦАТААААААААА ебало си майката тая предница,мноУ се чупи да го еба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 айде пак да се образоваме - А4 и пасат са си с надлъжни мотори и двете и с торсен по средата, без значение отзд дали пише quattro или 4motion и то точно в модели В5. Разликата м/у Ауди А4 В5 и Пасат В5 е 10-тина см повече място за пасажерите на задната седалка в пасата(има една "допълнителна" гредичка пред задната седалка в пасат-а, иначе всичко друго му е като на А4). За съжаление в Пасат В6 (този последния, да не се бърка с фейслифта на В5 пасат) объркаха нещата от VW и му сложиха мотора на една страна от там и 4motion моделите на новия пасат вече също са халдекс. Системата въобще не е лоша за ежедневна употреба по пътищата.Шефе не ги бъркам, говоря за Ауди В6 и Пасат същото поколение. При Пасат е Торсен при 5 и 5.5, както казваш и ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 (Редактирано) А4! Турбо! Куатро! Авант! останалото са глупости !!! Иначе ако вземеш А3-ка ти трябва и бяло копринено шалче. Те китките ти сами ще омекнат Редактирано 16 Януари 2010 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 Шефе не ги бъркам, говоря за Ауди В6 и Пасат същото поколение. При Пасат е Торсен при 5 и 5.5, както казваш и ти.абе бъркаш ги като ти казвам сега Няма пасат, който да е аналог на Ауди А4 В6, В7, В8.Пасат В5 и 5.5 (както го водят хАмериканците) си е аналог на Ауди А4 В5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 (Редактирано) Не съм карал А4 B5(освен на шофьорския курс, но това не се брои особено), но ако недозавива с една идея повече от А3 не знам за каква стабилност си говорим. Голфът ме дразни доста как недозавива в екстремен режим, особено на мокро, някак си не мога да си представя да е още по-зле. Колата си се кара супер приятно по завои, просто при по-резки маневри предницата веднага тръгва направо.Да, на магистрала, особено натоварен, е като картинг в сравнение с по-голяма кола...А за сигурността, за втори път ще го кажа и сигурно пак ще ме нападнат, А3 и А4 са приблизително еднакво тежки коли, като А3 получава 25 точки от euroncap, а A4 17.Дизайнът на А4 за мен е на светлинни години пред А3, и до ден днешен фейслифтът на B5 ми е една от любимите коли като дизайн, Голф 4 също ми харесва много повече от А3. Фейслифтът донякъде я прави по-модерна и въпреки всичко изглежда стара и със странна задница и предница.Освен освен окачването останалата технологична база еднаква ли е? Двигателите ясно, но по форума се говореше за хора налели огромни пари в А4, за А3 не съм чувал такова нещо?Raino, доколкото съм чел е имал А3 и доста я хвалеше, сега има B6, интересно той какво ще каже за градското удобство на двете. Аз лично Голфа не си го давам за друга кола в града, имайки предвид, че съм имал възможността да карам А6 известно време, абсолютно пригоден е дори за придвижване на 5 човека по София. Но пък А6-цата не бих я дал ако шофирах основно магистрали и извънградско Още нещо, вероятността А4-ката да е смачкана от каране е доста по-голяма от А3-ката да е. Редактирано 16 Януари 2010 от Cucurko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 (Редактирано) А4! Турбо! Куатро! Авант! останалото са глупости !!! Иначе ако вземеш А3-ка ти трябва и бяло копринено шалче. Те китките ти сами ще омекнат Аз шалче да си търся ли ? Редактирано 16 Януари 2010 от Lo_Ridah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EXPLOSIVE Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 А4! Турбо! Куатро! Авант! останалото са глупости !!! Иначе ако вземеш А3-ка ти трябва и бяло копринено шалче. Те китките ти сами ще омекнат На Avan-ta най-много да му омекнат амортесьорите ако застане на старта с А3 1.8ТQ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 Аз шалче да си търся ли ?недей че ще ми направиш от коНбито-фолцВагин калинка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 недей че ще ми направиш от коНбито-фолцВагин калинка Мне то бъзик да става, ама според мене женска кола и мъжка кола няма. Има пед**ско каране. А честно казано, на мен много ми допада факта, че на жените им допада а тройката - сещай се защо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 (Редактирано) Колата е а4-ка,Ngoro, на първата страница нахрани много момиче, на нея не й е работа да знае какво е торсен, напречно ли й е разположен двигателя и какво е бутиков голф Само за протокола Колата наистина е а4, турбо, куатро, ама на пича в началото като за първа кола.... турбината и по-интересното окачване на а4-ката да не му се видят доста луксозна бонбониера, особено ако си земе някой гроб, който по случайност всичките му 12 000 болтчета и гайки, вървят в синхрон, наречен движение. Не каза все пак, какви пари може да даваш за поддръжка на кола.Нещата седят така, ако не ти се дават пари за бензин, и 1000 лв ако изкочат отведнъж, биха те съборили доста - а3, 1.9 tdi страхотна теснолинейка за градски условия и евтина за подръжка. Па и че си моден, че си с ауди, а не с голф Хай със здравеи да ви илиядат колите на всичкитедизелистите, запалете свещичка да изкарате зимата - студ идва Мне то бъзик да става, ама според мене женска кола и мъжка кола няма. Има пед**ско каране. А честно казано, на мен много ми допада факта, че на жените им допада а тройката - сещай се защо защо? щото е по-йофтинка ли ? Редактирано 17 Януари 2010 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 дизелистите, запалете свещичка да изкарате зимата - студ идва Ае да не почваме пак поредния безмислен спор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 Bobu: Хай със здравеи да ви илиядат колите на всичкитедизелистите, запалете свещичка да изкарате зимата - студ идва Цитат(Lo_Ridah @ Jan 16 2010, 14:49) Мне то бъзик да става, ама според мене женска кола и мъжка кола няма. Има пед**ско каране. А честно казано, на мен много ми допада факта, че на жените им допада а тройката - сещай се защо защо? щото е по-йофтинка ли ?Благодаря за пожеланието, да ти се връща Иначе доколко А3 е по-"йофтинка" е доста относително , в момента в който не говорим за нов автомобил. Доколкото зацепвам в тая тема не се говори за такъв. Самия факт че пича се колебае, значи нещата не са чак толкова различни По-скоро имах предвид друго - за градска кола е идеалка, а и не е масовия голф 3/4 - малко по-добре изглежда все пак. Макар че и тук е въпрос на лично мнение. Но женското мнение което вече доста пъти чувам е, че "е доста симпатична" кола. Предвид факта че предпочитам да возя жени, а не мъже, това мнение само ме радва Не, че А4 е лошо, аз самия също съм се чудил дали да не взема него. Но карам основно, преди всичко и най-вече градско, няма смисъл да се разнася 1 диван както някой беше написал по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 да да, съгласен съм. но доста неща, които при а3 със сходни двигатели са по-евтини. и разбира се, по-добре а3 от колкото масовия голф.а за женското - нз.... не съм се замислял особено )0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 Сравнявайки ценово А3 и А4 едни и същи години,екстри и състояние А3ката е май с някой хилядарка отгоре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 Хич да не е има го това в някои случаи. Ама то и някои от частите на А3 са по-евтини от аналогичните за А4, доколкото знам най-много важи за прословутото окачване Ама то ддз - кола на старо - дали ще дадеш 7-8к сега и 1-2 за ремонти и консумативи, или 6-7 и впоследствие 2-3 , като теглиш чертата си е доста на кантар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts