Jump to content

Q : Ауди А3 или Ауди А4


paco_maroto0

Recommended Posts

Aко ще е А3 да е с четири врати, ако може и куатро...Ако А4 ще е куатро, то по-добре да е то. А4 седан събира по-малко багаж от А3...А3 отива повече на дами , отколкото на младежи. Дори повечето мацки , го считат за дамски автомобил, заради размерите и броя на вратите. А4 не било такова. А4 и Пасат имат общо, но при В6 , там и при двете е куатро с истински торсен.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе аз че карам А3 карам, ама проблема е че колата е мн по-малко шумна от а4 комби апак на А4 садниците ги прилича на изкурубена жаба не искам да обиждам никой ама според мен си е така.Та относно коя е младежка и коя дамска не съм съгласен че А3 е дамска кола.Другото което е тука никой не говори за А8 алфа ромео за фиат и така нататък.Момчето искам да му дадем съвет дали а3 или а4.

МОЯ ГЛАС е за:А3 с двете ръце

P.S.-a4 е мн по скъпа за подръжка относно ходова част

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А4 и Пасат имат общо, но при В6 , там и при двете е куатро с истински торсен.

айде пак да се образоваме - А4 и пасат са си с надлъжни мотори и двете и с торсен по средата, без значение отзд дали пише quattro или 4motion и то точно в модели В5. Разликата м/у Ауди А4 В5 и Пасат В5 е 10-тина см повече място за пасажерите на задната седалка в пасата(има една "допълнителна" гредичка пред задната седалка в пасат-а, иначе всичко друго му е като на А4). За съжаление в Пасат В6 (този последния, да не се бърка с фейслифта на В5 пасат) объркаха нещата от VW и му сложиха мотора на една страна от там и 4motion моделите на новия пасат вече също са халдекс. Системата въобще не е лоша за ежедневна употреба по пътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм наред да изкажа мнение ;)

Давам глас за А4 разбира се :flehan:

Причината........те колегите са изписали всичко - подръжката е еднаква с изключение на едната предница, която според мен се прежалва, по-добре от колкото да карам кола с визия на Голф 3 и подръжка на Голф 4.

Гледам си и млад ще искаш и колата ти да бъде "пичеловка" :hilezh: е тогава те питам по-малката кола ли е за избор ?

Но пък ще ти бъде първа кола, по-добре да е по-малка докато се научиш да паркирваш.

Никой не обиждам просто това е моето мнение но най-важното разбира се е да попаднеш на запазена каляска !!

Поздрави !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) баси забавната тема дето се е заформила :lol:

аз ще съм кратък и ясен - А3 и А4 са доста близки автомобили в много отношения, най-съществената разликата е, че единия е женски, а другия младежки :flehan: Пенсионерските, както писа един веселяк по-нагоре, почват от А6

Жорка кое му е младежкото на аванта :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май трябваше и една анкета да пусна :hilezh: Мерси за съветите от всички досега . И двете коли си имат техните плюсове и минуси и все още немога да избера :respekt: Както някой споменаха по нагоре в темата - най важно е колата да е запазена .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но пък ще ти бъде първа кола, по-добре да е по-малка докато се научиш да паркирваш.

Не мислиш ли, че е по-добре човек да се учи на по-голяма кола? Все пак по-лесното за паркиране е малката да, но е по-добре да се научиш на трудното, а лесното си е лесно така или иначе. Мое мнение от опит. По-миналото лято (преди да купя А4-ката) карах една тойота айго, служебна. Беше без задни седалки и паркирането беше детска игра - влиза навсякъде и като се обърна при паркиране на задна виждам точно къде е задница и т.н. Да, ама като взех аванта и за първи път се наложи да паркирам на задна беше страшно. Включвам си аз на Задна, хващам с ръка подглавника на дясната седалка, обръщам се назад да видя къде паркирам и... изтръпнах като видях още 1 ред седалки, багажник и чак тогава стъклото на аванта. :respekt: Голем смех ме наби и ми трябваше малко време да и свикна. Малко защото първата кола на която се учих беше тойота карина (габарити на А6) и бързо си припомних. Но за човек който сега се учи да кара и по-доре според мен да покара или комби или седан за да свикне с трудното. Това дето все да се учиме на лесната работа е малко нашенска глупост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мислиш ли, че е по-добре човек да се учи на по-голяма кола? Все пак по-лесното за паркиране е малката да, но е по-добре да се научиш на трудното, а лесното си е лесно така или иначе. Мое мнение от опит. По-миналото лято (преди да купя А4-ката) карах една тойота айго, служебна. Беше без задни седалки и паркирането беше детска игра - влиза навсякъде и като се обърна при паркиране на задна виждам точно къде е задница и т.н. Да, ама като взех аванта и за първи път се наложи да паркирам на задна беше страшно. Включвам си аз на Задна, хващам с ръка подглавника на дясната седалка, обръщам се назад да видя къде паркирам и... изтръпнах като видях още 1 ред седалки, багажник и чак тогава стъклото на аванта. :hilezh: Голем смех ме наби и ми трябваше малко време да и свикна. Малко защото първата кола на която се учих беше тойота карина (габарити на А6) и бързо си припомних. Но за човек който сега се учи да кара и по-доре според мен да покара или комби или седан за да свикне с трудното. Това дето все да се учиме на лесната работа е малко нашенска глупост.

Извинявам се първо, че малко ще оспамим темата:

Да и ти си прав, че е е по-добре да свикнеш на "трудното" та след време да ти е по-лесно ако минеш към "лесното". :hilezh:

Мойта първа кола беше Митсубиши Лансер 86 година прозводство, висок и "очукан" колкото една жрица на любовта може да бъде :respekt:. Лесно ми беше обаче след време като си земахме голф 3-ка предната броня все я забравях на пътя понеже си бях свикнал да карам високото митсубиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка кое му е младежкото на аванта :respekt:

ми можеш да фърлиш освен 4 нимфи в купето, още 2-3 в багажника :) тва мое ти мине примерно за оправдание, че годините ти почват с двойка, пък си купил вагон-ресторант щот по-евтини на горубляне :hilezh:

мани майтапа ма аз преди карах натопорчено А6 Ц5 коНби....... голем параход за из града тва нящо бате... иначе на междуселско газеше спор немА

ПП. Оня с газифицираната линейка се чуда как не се е обадил още :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз че карам А3 карам, ама проблема е че колата е мн по-малко шумна от а4 комби апак на А4 садниците ги прилича на изкурубена жаба не искам да обиждам никой ама според мен си е така.Та относно коя е младежка и коя дамска не съм съгласен че А3 е дамска кола.Другото което е тука никой не говори за А8 алфа ромео за фиат и така нататък.Момчето искам да му дадем съвет дали а3 или а4.

МОЯ ГЛАС е за:А3 с двете ръце

P.S.-a4 е мн по скъпа за подръжка относно ходова част

Градски,от дЕка се обади ти бе :) Хубаво е че си харесваш теснолинейката :hilezh: ,ама недей обиждай нас,пенсионерите с грозни коли.Остай човека да си реши кое е младежко и кое не.

И тва за предницата на А4 как по-точно го реши?Имал ли си А4-ка?Не,нали?

Всеки втори който няма кво да каже,веднага ПРЕДНИЦАТААААААААА ебало си майката тая предница,мноУ се чупи да го еба :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде пак да се образоваме - А4 и пасат са си с надлъжни мотори и двете и с торсен по средата, без значение отзд дали пише quattro или 4motion и то точно в модели В5. Разликата м/у Ауди А4 В5 и Пасат В5 е 10-тина см повече място за пасажерите на задната седалка в пасата(има една "допълнителна" гредичка пред задната седалка в пасат-а, иначе всичко друго му е като на А4). За съжаление в Пасат В6 (този последния, да не се бърка с фейслифта на В5 пасат) объркаха нещата от VW и му сложиха мотора на една страна от там и 4motion моделите на новия пасат вече също са халдекс. Системата въобще не е лоша за ежедневна употреба по пътищата.

Шефе не ги бъркам, говоря за Ауди В6 и Пасат същото поколение. При Пасат е Торсен при 5 и 5.5, както казваш и ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4! Турбо! Куатро! Авант!

:bia::bia::bia::hilezh:

останалото са глупости !!! :bia:

Иначе ако вземеш А3-ка ти трябва и бяло копринено шалче.

Те китките ти сами ще омекнат gayfight.gif

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шефе не ги бъркам, говоря за Ауди В6 и Пасат същото поколение. При Пасат е Торсен при 5 и 5.5, както казваш и ти.

абе бъркаш ги като ти казвам сега :gut:

Няма пасат, който да е аналог на Ауди А4 В6, В7, В8.

Пасат В5 и 5.5 (както го водят хАмериканците) си е аналог на Ауди А4 В5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал А4 B5(освен на шофьорския курс, но това не се брои особено), но ако недозавива с една идея повече от А3 не знам за каква стабилност си говорим. Голфът ме дразни доста как недозавива в екстремен режим, особено на мокро, някак си не мога да си представя да е още по-зле. Колата си се кара супер приятно по завои, просто при по-резки маневри предницата веднага тръгва направо.

Да, на магистрала, особено натоварен, е като картинг в сравнение с по-голяма кола...

А за сигурността, за втори път ще го кажа и сигурно пак ще ме нападнат, А3 и А4 са приблизително еднакво тежки коли, като А3 получава 25 точки от euroncap, а A4 17.

Дизайнът на А4 за мен е на светлинни години пред А3, и до ден днешен фейслифтът на B5 ми е една от любимите коли като дизайн, Голф 4 също ми харесва много повече от А3. Фейслифтът донякъде я прави по-модерна и въпреки всичко изглежда стара и със странна задница и предница.

Освен освен окачването останалата технологична база еднаква ли е? Двигателите ясно, но по форума се говореше за хора налели огромни пари в А4, за А3 не съм чувал такова нещо?

Raino, доколкото съм чел е имал А3 и доста я хвалеше, сега има B6, интересно той какво ще каже за градското удобство на двете. Аз лично Голфа не си го давам за друга кола в града, имайки предвид, че съм имал възможността да карам А6 известно време, абсолютно пригоден е дори за придвижване на 5 човека по София. Но пък А6-цата не бих я дал ако шофирах основно магистрали и извънградско :gut:

Още нещо, вероятността А4-ката да е смачкана от каране е доста по-голяма от А3-ката да е.

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4! Турбо! Куатро! Авант!

:P:D:D:P

останалото са глупости !!! :bia:

Иначе ако вземеш А3-ка ти трябва и бяло копринено шалче.

Те китките ти сами ще омекнат gayfight.gif

Аз шалче да си търся ли ?

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4! Турбо! Куатро! Авант!

:P:P:D:D

останалото са глупости !!! :bia:

Иначе ако вземеш А3-ка ти трябва и бяло копринено шалче.

Те китките ти сами ще омекнат gayfight.gif

На Avan-ta най-много да му омекнат амортесьорите ако застане на старта с А3 1.8ТQ :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недей че ще ми направиш от коНбито-фолцВагин калинка :D

Мне то бъзик да става, ама според мене женска кола и мъжка кола няма. Има пед**ско каране. А честно казано, на мен много ми допада факта, че на жените им допада а тройката - сещай се защо :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е а4-ка,

Ngoro, на първата страница нахрани много момиче, на нея не й е работа да знае какво е торсен, напречно ли й е разположен двигателя и какво е бутиков голф :lol: Само за протокола :lol:

Колата наистина е а4, турбо, куатро, ама на пича в началото като за първа кола.... турбината и по-интересното окачване на а4-ката да не му се видят доста луксозна бонбониера, особено ако си земе някой гроб, който по случайност всичките му 12 000 болтчета и гайки, вървят в синхрон, наречен движение. Не каза все пак, какви пари може да даваш за поддръжка на кола.

Нещата седят така, ако не ти се дават пари за бензин, и 1000 лв ако изкочат отведнъж, биха те съборили доста - а3, 1.9 tdi страхотна теснолинейка за градски условия и евтина за подръжка. Па и че си моден, че си с ауди, а не с голф :lol:

Хай със здраве

и да ви илиядат колите на всичките

дизелистите, запалете свещичка да изкарате зимата - студ идва :lol:

Мне то бъзик да става, ама според мене женска кола и мъжка кола няма. Има пед**ско каране. А честно казано, на мен много ми допада факта, че на жените им допада а тройката - сещай се защо :lol:

защо? щото е по-йофтинка ли ?

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bobu: Хай със здраве

и да ви илиядат колите на всичките

дизелистите, запалете свещичка да изкарате зимата - студ идва

Цитат(Lo_Ridah @ Jan 16 2010, 14:49)

Мне то бъзик да става, ама според мене женска кола и мъжка кола няма. Има пед**ско каране. А честно казано, на мен много ми допада факта, че на жените им допада а тройката - сещай се защо

защо? щото е по-йофтинка ли ?

Благодаря за пожеланието, да ти се връща :lol:

Иначе доколко А3 е по-"йофтинка" е доста относително , в момента в който не говорим за нов автомобил. Доколкото зацепвам в тая тема не се говори за такъв. Самия факт че пича се колебае, значи нещата не са чак толкова различни :lol: По-скоро имах предвид друго - за градска кола е идеалка, а и не е масовия голф 3/4 - малко по-добре изглежда все пак. Макар че и тук е въпрос на лично мнение. Но женското мнение което вече доста пъти чувам е, че "е доста симпатична" кола. Предвид факта че предпочитам да возя жени, а не мъже, това мнение само ме радва ;) Не, че А4 е лошо, аз самия също съм се чудил дали да не взема него. Но карам основно, преди всичко и най-вече градско, няма смисъл да се разнася 1 диван както някой беше написал по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да да, съгласен съм. но доста неща, които при а3 със сходни двигатели са по-евтини. и разбира се, по-добре а3 от колкото масовия голф.

а за женското - нз.... не съм се замислял особено :flehan:)0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич да не е има го това в някои случаи. Ама то и някои от частите на А3 са по-евтини от аналогичните за А4, доколкото знам най-много важи за прословутото окачване :flehan: Ама то ддз - кола на старо - дали ще дадеш 7-8к сега и 1-2 за ремонти и консумативи, или 6-7 и впоследствие 2-3 , като теглиш чертата си е доста на кантар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...