nuvoari Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 (Редактирано) Подобни проблеми се срещат при Голф 4 с неделящ супорт,който е на шенкела.Сменяват дискове и пак тресе , но при смяната (заради ъпгрейд на по големи дискове и апарати) на този шенкел с делящи супорти проблема изчезва,та според мен може там е проблема-главина или шенкел Редактирано 28 Септември 2010 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 28 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Колега от форума ми услужи с чисто новите си дискове(за което съм му благодарен) и ...всичко спи Никакво тресене и абсолютно гладко спиране ,мамка му пак са се изкривили.Още са почти нови и отново криви,потресен съм (нещо и стругаря не я е свършил както трябва). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Ходих при стругаря да му кажа че положението е същото и той ме увери че на 100% дисковете са прави пък и досега не съм имал проблеми с него престъргвал ми е и преди и понеже тази вечер не ме свърташе реших да сваля диска запалих колата включих на скорост и като погледнах главината ми се видя че леко бие и според мен от нея идва целия проблем но немога да съм на 100% сигурен просто вече взех да се съмнявам във всичко но 2 пъти да попадна на калпави дискове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 Почисти добре с телена четка леглата на дисковете и челото на фланеца на главината - може да има ръжда, която да ги надига и затова да бие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 29 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 Почисти добре с телена четка леглата на дисковете и челото на фланеца на главината - може да има ръжда, която да ги надига и затова да бие също така след почистването може да се провери биенето на главината с индикаторен часовник! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 29 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 Днес занесох дисковете при друг стругар който видя къде е грешката на първия и се надявам да я е поправил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 сподели като ги качиш какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 Днес проверих в Юнитрейд за цената на дисковете-АЛТЕРНАТИВНИТЕ струват 202лв което се ядва и казаха че са добри, а за истинските бяха някъде над 300-360 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 30 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 Оправил ги е човека,вече всичко е наред.Предния нещо е сгафил .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 В Бургас имате машина за дискове , като няма нужда да се свалят и от колата...Това е в сервиз Хонда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 30 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 В Бургас имате машина за дискове , като няма нужда да се свалят и от колата...Това е в сервиз Хонда.Много ми се иска да чуя мнението на някого ползвал услугите на въпросния сервиз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 1 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2010 Ами имам приятел с Акорд , който само там си прави колата и като цяло е доволен. Ако питаш относно процедурата с дисковете...нямам идея... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pi4a Публикувано 1 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2010 лолеги пак започна да ми тресе волана при натискане на спирачките дисковете са нови(макар че и старите бяха нови аз ги смених че мислех че е от тях) накладките са нови даже онзи ден носих новите дискове да ги престържат но уви същия к...р направо се шашкам вече немога да си обясня тоя проблем вече се съмнявам да не са криви главините или пък да съм попаднал по някаква случайност на менте дискове които доста бързо се изкривиха вашето мнение какво е? И аз съм като теб Колега, сменил съм всичко, но пак тресе при спиране, мисля че е от криви главини, друго не се сещам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 1 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2010 Аз при всяко тресене вече ще акцентирам пръво върху дискове.Втори комплект кривя за около година и понеже ми писна, вече ще ги прекарвам през стругар и когато поизтънеят тогава ще се сменят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 2 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2010 Aз вчера купих втори комплект дискове и днес щте ги монтирам дано са по читави от FERODO.Дисковетае са REMSA 140лв комплекта ако и тези се изметнат незнам просто Просто според мен трябва да се пазят повечко докато олегнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 2 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2010 Не знам колега,първите които изкривих бяха феродо,тъй като и цимермана се е изкривил скоро след като е сложен на колата останах с впечатление че проблема не е в дисковете а в колата.но ето след като и тези минаха през стругар и всичко е наред.Явно при нашите коли дисковете са си температурно натоварени и естествено податливи на изкривяване.За REMSA мога да дам добри отзиви от накладките им,надявам се и дисковете им да са хубави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 6 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2010 Вальо още ли си с този проблем?Аз вече година се мъча да открия шибания проблем и сега открихме че май е от тампоните (задните) на предния мост(магарето),дадоха ми цени до 94лева за единия,намерих ги на 25лв. с отстъпката и сега във вторник ще ги сменям!ако се реши проблема значи са те гадините...................иначе предницата чисто нова а нещо тропва и тресе тази кола та се къса........шенкелите засега отпаднаха като вариант(здрави са),както си мислехме в началото.а въпросните тампони маи никой не ги взема на серозно а то реално задния край на носача се захваща именно за този тампон.като ги сменя ще ти пиша какво е станало и дали се е оправило всичко!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 6 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2010 Момчета, и аз имам същия проблем, но усещам като натисна спирачката и педала леко ми пулсира. И при вас ли е така или ви тресе предницата само? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 6 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2010 Вальо още ли си с този проблем?Аз вече година се мъча да открия шибания проблем и сега открихме че май е от тампоните (задните) на предния мост(магарето),дадоха ми цени до 94лева за единия,намерих ги на 25лв. с отстъпката и сега във вторник ще ги сменям!ако се реши проблема значи са те гадините...................иначе предницата чисто нова а нещо тропва и тресе тази кола та се къса........шенкелите засега отпаднаха като вариант(здрави са),както си мислехме в началото.а въпросните тампони маи никой не ги взема на серозно а то реално задния край на носача се захваща именно за този тампон.като ги сменя ще ти пиша какво е станало и дали се е оправило всичко!!! Хмм...За тези тампони не се бях замислял колега.Онзи ден като сменях дисковете видях че единя точно този задния на магарето където влиза носача е скъсан.След смяната на дисковете(ТРЕТИ КОМПЛЕКТ!!! ) тресенето при натискане на спирачка го нама но усещам едно претрисане прискорост над 140 а това ме дразни адски много.Колега пиши какво е станало ако ги смениш . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 6 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2010 ами сега майстора се освободи за събота,живот и здраве като ги сменим ще и направя един тест драйв и ще пиша какъв е резултата.......но след смяната им несе ли оправи вече не виждам друго от което да прави така!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lady1 Публикувано 7 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2010 При мене се появи тресене от разбити шарнири и разбрах,че са разбити на подемника.Иначе нито тропаше нито лопаше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 8 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2010 (Редактирано) Пичове, не е проблема в качеството дисковете, а някъде другаде.Всеки комплект Zimmermann Sport има собствен сертификат и под никакъв предлог не може да бъде еди какво си качество.При Ferodo, ако са истински също не би трябвало да има проблеми, но има сигнали за преопаковани ментаци.Като взимам Ferodo на колеги ги умолявам задължително да унищожат оригиналната опаковка. Визирам случките с Вальо - кинжала!Дисковетае са REMSA 140лв комплектаКолега, аз за съвсем мъничко отгоре щях да ти взема АТЕ или Zimmermann и то от поцинкованите. Редактирано 8 Октомври 2010 от KOKO 100 C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lady1 Публикувано 8 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2010 кокич скоро ще пазарувам цел багажник части за АЕЛ-а,защото не проумявам как още се движи откакто го кара дъртия.Секи месец му изправам по 3-4 джанти сметни за кво говорим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 8 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2010 Кокич,аз съм на мнение че колкото и да е марков диска, той винаги е изложен на риска от изкривяване.Все пак е желязо и при нагряване и рязко охлаждане резултата е ясен.Затова хората са измислили техника за пристъргването и коригиране на кривините по тях(такива пък като мен ходят на стругар)все пак не можех да прежаля почти новите ми дискове цимерман и отново да ги сменя.И благодаря ти че винаги ми обръщаш достатъчно внимание като те занимавам с прищевките си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lady1 Публикувано 8 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2010 кокича е голем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване