Jump to content

Проблем при Ц4


kinjal

Recommended Posts

Здравейте,на моята Ц4 при скорост над 100км.ч и рязко натискане на спирачките тресе неприятно на волана.Предположих че е от дискове и смених предишните които бяха на няколко месеца с нови,но явлението си остана.Пратих на проверка първите и се оказа че са идеално прави,не виждам смисъл да свалям и тези които са в момента на колата, просто причината явно не е в тях.Някой сблъсквал ли се е с този проблем и къде да търся причината за него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

провери имаш ли нещо разбито по предницата, на мен ми се е случвало заради разбит накрайник, може да са и тампони на носачите или шарнир, погледнете и луфта на рейката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си с други гуми и джанти?

Размени задни и предни за проба.

На мен ми се е случвало от криви и неравномерно износени гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... или от разбит тампон на реактивната щанга. Ако единия не е в ред при натискане на спирачката едното колело се измества назад и променя геометрията и почва да тресе :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене го има тоя проблем и интересното е, че не е винаги. Почти съм сигурен, че се появява като съм покарал поне 20-30 км. (до работата ми са към 18 км. и тагава го няма) От началото и аз си мислех че са дискове, но ако бяха дискове нямаше ли да го прави винаги и при всякакви скорости? Другото което ми дойде в главата са тампоните на стабилизиращата щанга (като вече спомена колегата VBI), дори говорих с КОКО_100 и човека ми даде цена, но стана така, че още не съм ги сменил по ред причини. Трети вариант е да са разбити носачи и/или шарнирни болтове (то при нашите кораби това е една цяла част и е доста скъпа) Горе долу това е което на мене ми хрумва на първо четене и аз лично бих сменил първо тампоните на стабилизиращата щанга защото е най-евтино (нещо от сорта на 50 лв. ми се върти че каза КОКО) и лесно.

П.С

И при мене не е от гумите щото и на летните и на зимните го прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене се появява от време на време,а всички ми е на 6(от гуми до окачване).И дисковете са ми на неколко хиляди километра и такам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Почти съм сигурен, че се появява като съм покарал поне 20-30 км. (до работата ми са към 18 км. и тагава го няма) ...

При теб проблема може да е от задържащ апарат на спирачките, като покараш малко да се загрява диска и да почва да прави мизерията :birthday:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене се появява от време на време,а всички ми е на 6(от гуми до окачване).И дисковете са ми на неколко хиляди километра и такам.

Окачването гледа ли го или просто не се усещат проблемни шумове?

Защото при мен се появи леко чукане и аз скокнах веднага да видим какъв и е проблема на тази кола и направо изтръпнах- единия носач със зверски луфт, единия амотисьор хлопаше, другия носач също имаше леек луфт. Съответно смених всичко- носачи, амортисьори, тампони на макферсона, прахоуловители и...не можах да позная колата- нито почукването при намаляване от определена скорост го имаше, нито се чуваха шумове при скачане в дупки. Колата е тежка и паразитните шумове се появяват когато намесата на майстор и нови части е крайно наложителна :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един многоуважаван от мен майстор в Бургас ми направи един бърз поглед и ми каза че проблема е в шенкела!!!

а аз също бях сменил всичко(носачи,тампони,маншони...)но на мен ми го правеше на 140 в завой,сега започна на 120 и направо.

според него забавянето в смяната на износен шарнир(а аз също като Иво Динков,не чувах нищо вътре а като я качихме на канала...мазало)износва шенкела и сега най-вероятно ще трябва да се смени с нов или да се направи втулка.

Вальо,ако искаш пиши да те заведа при момчето,много ги разбира нещата,И ги прави :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на неколко месеца профилактично си преглеждам окачването :)

Аз са се сетих,че откакто си изправих джантите не го е правила :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб проблема може да е от задържащ апарат на спирачките, като покараш малко да се загрява диска и да почва да прави мизерията :hilezh:

Добре, това може лесно да се установи, ако се пипне ръба от вътрешната и от външната страна на диска и ако има разлика тогава е от това. Ще проверя довечера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих, и м/у върешен и външен ръб на предните дискове няма кой знае каква разлика (тоест допустимо е като се има в предвид конструкцята на спирачните апарати) така че не е от задържащ апарат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем в самия ръб, а по-скоро ако задържа апарата или е крив/изяден диска, се загрява диска и е възможно да се получава някакво минимално изкривяване и съответно биене. Опитай при загрели спирачки да вдигнеш едно по едно всяко колело на крик, както си е с гумата и да го завъртиш на ръка. Ако на някое колело се получава дори и леко задържане с последващо охлабване в някоя област докато го въртиш значи е крив диска. При мен също са много изядени предните дискове (имат голям ръб), но засега нямам проблеми и на следващата смяна на накладките ще ги сменям и тях.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че са нови (сравнително) и нямат почти никакъв ръб. Ще пробвам това което предлагаш, но ще изчакам малко по-топло време за целта :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега кат ремонтирах помпата и смених спирачната течност си следя спирачките яко.Тресенето го нямам,но от 2 дена почнаха да ми скърцат накладките :steinigung: И стигнах до извода,че Ц4 има ебати яките спирачки :)

Редактирано от Vorsprung durch Technik 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И стигнах до извода,че Ц4 има ебати яките спирачки :bia:

Аха ... и тате замалко да го усети тоя извод, като един МЛ закова пред мене на место ... оттогава никога вече не си забравя колана ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха ... и тате замалко да го усети тоя извод, като един МЛ закова пред мене на место ... оттогава никога вече не си забравя колана ;)

нещо не те разбрах колега :bia: И аз колана не го забравям никога ама и Мл-а има ебати спирачките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо не те разбрах колега :bia: И аз колана не го забравям никога ама и Мл-а има ебати спирачките

Викам че си прав, аз колан не забравям никога - баща ми до мене беше без колан.

МЛ-а закова пред мене и замалко можеше да имам разбит нос отдясно на мене ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викам че си прав, аз колан не забравям никога - баща ми до мене беше без колан.

МЛ-а закова пред мене и замалко можеше да имам разбит нос отдясно на мене :bia:

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...