kinjal Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Здравейте,на моята Ц4 при скорост над 100км.ч и рязко натискане на спирачките тресе неприятно на волана.Предположих че е от дискове и смених предишните които бяха на няколко месеца с нови,но явлението си остана.Пратих на проверка първите и се оказа че са идеално прави,не виждам смисъл да свалям и тези които са в момента на колата, просто причината явно не е в тях.Някой сблъсквал ли се е с този проблем и къде да търся причината за него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 провери имаш ли нещо разбито по предницата, на мен ми се е случвало заради разбит накрайник, може да са и тампони на носачите или шарнир, погледнете и луфта на рейката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Подкрепям Емо - и при мен се е случвало същото от разбит накрайник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Пробвал ли си с други гуми и джанти?Размени задни и предни за проба.На мен ми се е случвало от криви и неравномерно износени гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 20 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 С летните гуми е същата работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 При мен беше от преден амортисьор и носач (и двете- леш). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 ... или от разбит тампон на реактивната щанга. Ако единия не е в ред при натискане на спирачката едното колело се измества назад и променя геометрията и почва да тресе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 20 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Явно ще трябва обстоен преглед Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 И при мене го има тоя проблем и интересното е, че не е винаги. Почти съм сигурен, че се появява като съм покарал поне 20-30 км. (до работата ми са към 18 км. и тагава го няма) От началото и аз си мислех че са дискове, но ако бяха дискове нямаше ли да го прави винаги и при всякакви скорости? Другото което ми дойде в главата са тампоните на стабилизиращата щанга (като вече спомена колегата VBI), дори говорих с КОКО_100 и човека ми даде цена, но стана така, че още не съм ги сменил по ред причини. Трети вариант е да са разбити носачи и/или шарнирни болтове (то при нашите кораби това е една цяла част и е доста скъпа) Горе долу това е което на мене ми хрумва на първо четене и аз лично бих сменил първо тампоните на стабилизиращата щанга защото е най-евтино (нещо от сорта на 50 лв. ми се върти че каза КОКО) и лесно.П.СИ при мене не е от гумите щото и на летните и на зимните го прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 И при мене се появява от време на време,а всички ми е на 6(от гуми до окачване).И дисковете са ми на неколко хиляди километра и такам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 (Редактирано) ... Почти съм сигурен, че се появява като съм покарал поне 20-30 км. (до работата ми са към 18 км. и тагава го няма) ...При теб проблема може да е от задържащ апарат на спирачките, като покараш малко да се загрява диска и да почва да прави мизерията Редактирано 21 Януари 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 И при мене се появява от време на време,а всички ми е на 6(от гуми до окачване).И дисковете са ми на неколко хиляди километра и такам.Окачването гледа ли го или просто не се усещат проблемни шумове?Защото при мен се появи леко чукане и аз скокнах веднага да видим какъв и е проблема на тази кола и направо изтръпнах- единия носач със зверски луфт, единия амотисьор хлопаше, другия носач също имаше леек луфт. Съответно смених всичко- носачи, амортисьори, тампони на макферсона, прахоуловители и...не можах да позная колата- нито почукването при намаляване от определена скорост го имаше, нито се чуваха шумове при скачане в дупки. Колата е тежка и паразитните шумове се появяват когато намесата на майстор и нови части е крайно наложителна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 да, и при мен го имаше ама беше от джантата,имаше яйцевидна форма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 един многоуважаван от мен майстор в Бургас ми направи един бърз поглед и ми каза че проблема е в шенкела!!!а аз също бях сменил всичко(носачи,тампони,маншони...)но на мен ми го правеше на 140 в завой,сега започна на 120 и направо.според него забавянето в смяната на износен шарнир(а аз също като Иво Динков,не чувах нищо вътре а като я качихме на канала...мазало)износва шенкела и сега най-вероятно ще трябва да се смени с нов или да се направи втулка.Вальо,ако искаш пиши да те заведа при момчето,много ги разбира нещата,И ги прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 21 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Ок кажи къде е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Аз на неколко месеца профилактично си преглеждам окачването Аз са се сетих,че откакто си изправих джантите не го е правила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 При теб проблема може да е от задържащ апарат на спирачките, като покараш малко да се загрява диска и да почва да прави мизерията Добре, това може лесно да се установи, ако се пипне ръба от вътрешната и от външната страна на диска и ако има разлика тогава е от това. Ще проверя довечера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Проверих, и м/у върешен и външен ръб на предните дискове няма кой знае каква разлика (тоест допустимо е като се има в предвид конструкцята на спирачните апарати) така че не е от задържащ апарат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 (Редактирано) Не е проблем в самия ръб, а по-скоро ако задържа апарата или е крив/изяден диска, се загрява диска и е възможно да се получава някакво минимално изкривяване и съответно биене. Опитай при загрели спирачки да вдигнеш едно по едно всяко колело на крик, както си е с гумата и да го завъртиш на ръка. Ако на някое колело се получава дори и леко задържане с последващо охлабване в някоя област докато го въртиш значи е крив диска. При мен също са много изядени предните дискове (имат голям ръб), но засега нямам проблеми и на следващата смяна на накладките ще ги сменям и тях. Редактирано 28 Януари 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Там е работата, че са нови (сравнително) и нямат почти никакъв ръб. Ще пробвам това което предлагаш, но ще изчакам малко по-топло време за целта :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 (Редактирано) сега кат ремонтирах помпата и смених спирачната течност си следя спирачките яко.Тресенето го нямам,но от 2 дена почнаха да ми скърцат накладките И стигнах до извода,че Ц4 има ебати яките спирачки Редактирано 28 Януари 2010 от Vorsprung durch Technik 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 И стигнах до извода,че Ц4 има ебати яките спирачки Аха ... и тате замалко да го усети тоя извод, като един МЛ закова пред мене на место ... оттогава никога вече не си забравя колана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Аха ... и тате замалко да го усети тоя извод, като един МЛ закова пред мене на место ... оттогава никога вече не си забравя колана нещо не те разбрах колега И аз колана не го забравям никога ама и Мл-а има ебати спирачките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 нещо не те разбрах колега И аз колана не го забравям никога ама и Мл-а има ебати спирачкитеВикам че си прав, аз колан не забравям никога - баща ми до мене беше без колан.МЛ-а закова пред мене и замалко можеше да имам разбит нос отдясно на мене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Викам че си прав, аз колан не забравям никога - баща ми до мене беше без колан.МЛ-а закова пред мене и замалко можеше да имам разбит нос отдясно на мене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване