Jump to content

Проблем при Ц4


kinjal

Recommended Posts

Кокич,аз съм на мнение че колкото и да е марков диска, той винаги е изложен на риска от изкривяване.

Вале, точно това казах и аз! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз утре правя сметка да сменям нови дискове (Цимемрман) и накладки (АТЕ) от Кокича :) . Мисля с телена четка да почистя идеално леглата на предните главини. Все си мисля, че проблем с биенето може да се получава от ръждата, която остава от стария диск. Най-малкото повдигане в по-късен етап ще води до изкривяване на диска. Естествено, остава и възможността дисковете да са ментета и затова лесно да се кривят. Моите дискове в момента са много износени и изтънели, с голям ръб (никога не съм ги сменял), но при натискане на спирачката не бият изобщо.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блазе ти,дисковете на цимерман мен лично ме кефят и следващите сигурно пак ще са такива :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не ти се получи и на теб тоя проблем :) Аз засега съм добре с ремсата но да видим какво ще стане по-натам все пак още ги разработвам така да се каже :) минал съм едва 250-300 км и още не са се ошлайфали като хората и избягвам резки спирания ;).Успех със смяната, а главините задължително ги почисти.Моите ги чистих с бормашина и телен накрайник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мисля добре да ги изчистя преди да сложа новите. Иначе не мисля, че има какво да им се разработва - важно е да легнат накладките добре. После както и да спираш ако са ментета ще се изкривят. Кокича е спец по чарковете - доверявам му се безрезервно :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес сменихме тампоните, бяха доста скъсани.......

наистина е малко играчка да се сменят но с подходящият ваданлък не е много трудно.3 часа.

наистина сега има голяма промяна но нямаше днес как да я изпробвам на дълъг път и да я кача на стенд....

иначе за сега промяната е голяма.......наистина ще излезнат тез тампони проблема.........

няма вече тресене на волана.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених дисковете и накладките - лепнаха като "шамар на буза" ;) - мерси за чарковете Кокич ;) . Голям зор видях със свалянето на алуминиевите джанти отпред - махнах болтовете - няма вадене, бяха като заварени. Бяха запекли яко - не съм ги свалял година и половина. После много добре с телена четка на бормашината почистих всички повърхности, включително и конуса на джантите и сложих новите дискове. Засега е екстра, но карам по-внимателно защото не са легнали накладките към дисковете още. Спира добре иначе.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, че си почистил ръждата, но е добре да сложиш и грес и да ги сваляш поне 1 път годишно и тогава и само със шкурка стига да ги почистиш и пак грес. Аз правя така, защото като купих колата с голям чук сваляхме 1 час задните колела.

Ако щете вярвайте на 1 пасат гумаджиите не могли да свалят едното колело, но забравили да завият болтовете. 1 седмица се кара така в града без болтове, докато забеляза някой. После аз го мъчих с голям чук, после извиках един по-як. Изкривихме джантата яко, после я хвърлих. Не успяхме.

Отидох в 1 сервиз и там с един голям железен прът,м качена на подемник и той я свали.

Не беше сваляно това колело сигурно 3-4 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес сменихме тампоните, бяха доста скъсани.......

наистина е малко играчка да се сменят но с подходящият ваданлък не е много трудно.3 часа.

наистина сега има голяма промяна но нямаше днес как да я изпробвам на дълъг път и да я кача на стенд....

иначе за сега промяната е голяма.......наистина ще излезнат тез тампони проблема.........

няма вече тресене на волана.......

Kолега и 4-те ли тампона смени?Дай малко инфо цялото магаре ли разкачи или един по един ги сменява?Трудно ли се вадят тези тампони защтото мисля и аз да ги сменявам скоро преди зимата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялото магаре се сваля...или това е по-скоро мост...Предните трябва преса за да се извадят, а задните се късат по-често...Сваля се и стабилизиращата щанга и е по-добре и нейните тампони да смени човек. Мисля като цена са 50 лв. А тамппоните на моста са около 200лв 4те по спомени пак оригинални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този тампон ли става въпрос колеги?

поз 3

http://vag.neoriginal.ru/audi/part/u/0/mod.../1/subgrp/13985

не, не е този........

този е на носача,о този за който говоря е на моста точно над този!!!

Kолега и 4-те ли тампона смени?Дай малко инфо цялото магаре ли разкачи или един по един ги сменява?Трудно ли се вадят тези тампони защтото мисля и аз да ги сменявам скоро преди зимата :lol:

не колега само двата задните смених,то те са по трудните и важните и разбитите в случая.

да целия мост се разкача,но ако се подпре двигателя с трупче например,имаш възможност да развиеш задните болтове на моста нацяло,да освободиш стабилизиращата щанга и след това само разхлабваш предните тампони на моста колкото да отпусне,трябват ти около 15 см. да падне надолу за да имаш място да извадиш тампона,а той си е тукмак и влиза в рога :)

Цялото магаре се сваля...или това е по-скоро мост...Предните трябва преса за да се извадят, а задните се късат по-често...Сваля се и стабилизиращата щанга и е по-добре и нейните тампони да смени човек. Мисля като цена са 50 лв. А тамппоните на моста са около 200лв 4те по спомени пак оригинални.

това не е носач на сеат баничарка........не ти е нужна преса за изваждане на томпоните предните....... и попринцип аз несе сещам да има като цяло такива тампони по предницата на тази кола!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диска може да се изметне и без да бъде рязко охладен. При превишаване на температурата , дори и след бавно охлаждане пак се получава едно леко измятане на метала, много малко, но достатъчно в случая за да тресе при спиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не е носач на сеат баничарка........не ти е нужна преса за изваждане на томпоните предните....... и попринцип аз несе сещам да има като цяло такива тампони по предницата на тази кола!!!

:bia: Имам чувството , че говорим за различни коли...Преди година сменях моите и едните трябваше да се избиват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тампона на носача който е хванат на купето се набива на преса...неизбежно е !.... други такива тампони няма... Ако смениш цял носач не се налага нищо да се избива или набива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами говорим за A6 C4.......тя и темата така е озаглавена......

няма такива тампони които да се избиват с преса........а и тези за които говоря аз, и да искаш няма как да ги избиваш по този начин,те се захващат за роговете с три болта!!!! не се набиват!!!отдолу на тях се захваща носача на който също има тампон,и може би от това се пропуска да се огледа и този за който говоря...

:motz: Имам чувството , че говорим за различни коли...Преди година сменях моите и едните трябваше да се избиват.

Ами говорим за A6 C4.......тя и темата така е озаглавена......

няма такива тампони които да се избиват с преса........а и тези за които говоря аз, и да искаш няма как да ги избиваш по този начин,те се захващат за роговете с три болта!!!! не се набиват!!!отдолу на тях се захваща носача на който също има тампон,и може би от това се пропуска да се огледа и този за който говоря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Тошко, изчезна ли ти неприятното тресене на волана след смяната на тези тампони?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да,смея да твърдя че го няма вече това тресене,но несъм направил тестовете напълно....

като си отида до Бургас ще си каже,там и е най-тежкият маршрут на колата....все пак БМВ и Т.Н. неса повече и карането е винаги на обороти....

трябва да се доказваме винаги...

та колега тези тампони едва ли са сменяни някога.......провери си ги за всеки случай.

моите бяха оригиналните.......

тампона на носача който е хванат на купето се набива на преса...неизбежно е !.... други такива тампони няма... Ако смениш цял носач не се налага нищо да се избива или набива

е аз когато търсих тампон за там за кадето говориш,ми казаха че си върви заедно с носача и несе предлага само тампона......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги вече въпросните тампони за носача... около 30 лв са, и се сменят на преса :motz:

е те ще трябват ако се рециклират носачите само.....

иначе едва ли ще издържат много повече от шарнира.....

за тях съм съгласен че ще е нужна преса.........но преди 2 години май ги нямаше.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнира ги надживява, особено ако е подържан и му е сменяно маншончето. а тоя тампон обира всеки един челен удар по гумата :motz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не е носач на сеат баничарка........не ти е нужна преса за изваждане на томпоните предните....... и попринцип аз несе сещам да има като цяло такива тампони по предницата на тази кола!!!

Сега намерих снимки на преден мост, на който се виждат тампоните , за които говоря. Тези до тампоните на стабилизиращата щанга. Виждат се съвсем ясно и без преса не става работата. При мен бяха здрави, но като ги вадихме и ги скъсахме, но бях купил и 4те тампона за моста, така че просто ги смених. За да се сменят се сваля стабилизираща щанга...

020746148-big.jpg

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...