chanko Публикувано 19 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2010 up Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 След като смених датчик на хол и делко за около месец не беше огаснала нито веднъж, но вчера за 55 км над 20 пъти и се оказа, че когато колата изгасне към бобината вместо 12 волта отиват 4,6 волта и като и подам директно 12в пали веднага. Разгледах схемата и се оказа, че има бушон и реле обаче не знам кои са и ако някой знае номерата нека сподели.Сигурен съм, че там е и твоя проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 релето е под кората на пасажера,отдоло ще го видиш,то се чува като дадеш на контакт,то пуска ток до доста консуматори,радио,климатроник,и тем подобни,преди бубината имаш бушон,който е от страната на пътника,над компютъра се намира 3 бр са,за бубината,сондата и ст мотор,. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 релето е под кората на пасажера,отдоло ще го видиш,то се чува като дадеш на контакт,то пуска ток до доста консуматори,радио,климатроник,и тем подобни,преди бубината имаш бушон,който е от страната на пътника,над компютъра се намира 3 бр са,за бубината,сондата и ст мотор,.Проблема е, че при подаване на контакт цъкат няколко релета и не мога да преценя кое точно е пък на схемата не му пише номера. Бушона при компютъра ли се намира в краката под мукета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 По-скоро огледай ел. схема на свързване на бобината - доколкото знам бобината се захранва директно от клемореда и не минава през реле или бушон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 На мен ми се прецака релето на алармата по време на движение което точно прекъсва +12 към бобината. Добре че се усетих навреме, окъсих прекъсването и продължих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 (Редактирано) че когато колата изгасне към бобината вместо 12 волта отиват 4,6 волта и като и подам директно 12в пали веднага.Това колега е окислил кабел, или леко прекъснат. Също може да е нагоряло реле, хлабава възка. Имай напредвит, че ако няма товар на кабела и ток не протича винаги ще имаш 12В!!! Напрежението ще падне на 4.6в само когато проблема се прояви, и не протича необходимия ток за захранване на бобината. УспехСега погледнах че в аутодата дават 3 кабела захранващи бобината. Опитай следните неща при проявен проблем премери +са при бобината обаче като ползваш масата на мотора не тази на буксата. После премери минуса с + от алтернатора да кажеме. Ако някоя от двете вериги покаже 12в значи тя няма проблем, другата е виновна за аномалията. Гледам също че захранващия + на бобината е "клема 15" която е + след подаване на контакт. При проявен проблем направо премери въпросната клема 15, извод за нея в кората под волана като също така е написано дори кой е, ако не знеш(в което се съмнявам). Редактирано 7 Май 2010 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 (Редактирано) На мен ми се прецака релето на алармата по време на движение което точно прекъсва +12 към бобината. Добре че се усетих навреме, окъсих прекъсването и продължих.Днес махах всички релета едно по едно и не открих реле от което да се контролира бобината обаче открих, че и при мен имобилайзера на алармата прекъсва точно + към бобината и го елиминирах сега остава само да се надявам, че от алармата е бил проблема ако е не ще сменям клемореда защото всичко друго е проверено. Редактирано 7 Май 2010 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.pi4 Публикувано 9 Май 2010 Доклад Share Публикувано 9 Май 2010 определено не е "хол" датчика!!! няма как от него да загуби мояност и да угасне... ролята му е мнооого по-различна...търси нататък..ХОЛ НЕ Е!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Май 2010 Доклад Share Публикувано 10 Май 2010 КОлега мисля,че беше първото лява,най-долното,то пуска ток към бубината,. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 10 Май 2010 Доклад Share Публикувано 10 Май 2010 КОлега мисля,че беше първото лява,най-долното,то пуска ток към бубината,.Закачих пробна лампа на бобината и вадих релета и бушони наред, а лампата така и не изгасна. Ще сменя клемореда на контактрния ключ и ще разглобя стария за да го огледам защото ме съмнява, че както казва VBI бобината се захранва директно от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Май 2010 Доклад Share Публикувано 10 Май 2010 чакай колега,че те вкарах в тъмницата,вярно е не се захранва от реле,направо от клемореда,и през бушона 15А,тва е ,извинявай че те обърках. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 24 Май 2010 Доклад Share Публикувано 24 Май 2010 Проблемът при мен се оказа в бушона намиращ се при компютъра на колата (в краката на пасажера), бушонът е 15А с би-метална пластина, почистих контактните пъпки с шкурка 2000 и леко кривнах основата на би-металната пластина за да е малко по стегнат контакта. Проверих по магазините и се оказа, че само от Порше може да се закупи за скромната сума от 38.90 лв. След интервенцията колата престана да проявява характер и ме слуша подобаващо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VKACAREV79 Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Здравей те на всички скоро взех една ц4 2,0 16 и имам същия проблем пали когато си иска,колегата със темата на която пише че ако пресветва от към бобината и свързващите кабели на самата бобина може да е бобина или кабели, това така ли защото при се получава точно това пресветне и загасва веднага ,какъв може да е проблема има си 12волта мерих и двата кабела на бобината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Ако "светкат" кабелите или бобината вероятно едно от двете ще е за смяна. Обикновено се почва с кабелите. Въпроса е при теб дали заработва двигателя и понякога гасне или да работи на "три" цилиндъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване