Jump to content

Audi 100 Avant 2.0 16v 93г. ACE


chanko

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

След като смених датчик на хол и делко за около месец не беше огаснала нито веднъж, но вчера за 55 км над 20 пъти и се оказа, че когато колата изгасне към бобината вместо 12 волта отиват 4,6 волта и като и подам директно 12в пали веднага. Разгледах схемата и се оказа, че има бушон и реле обаче не знам кои са и ако някой знае номерата нека сподели.

Сигурен съм, че там е и твоя проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

релето е под кората на пасажера,отдоло ще го видиш,то се чува като дадеш на контакт,то пуска ток до доста консуматори,радио,климатроник,и тем подобни,преди бубината имаш бушон,който е от страната на пътника,над компютъра се намира 3 бр са,за бубината,сондата и ст мотор,.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

релето е под кората на пасажера,отдоло ще го видиш,то се чува като дадеш на контакт,то пуска ток до доста консуматори,радио,климатроник,и тем подобни,преди бубината имаш бушон,който е от страната на пътника,над компютъра се намира 3 бр са,за бубината,сондата и ст мотор,.

Проблема е, че при подаване на контакт цъкат няколко релета и не мога да преценя кое точно е пък на схемата не му пише номера. Бушона при компютъра ли се намира в краката под мукета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро огледай ел. схема на свързване на бобината - доколкото знам бобината се захранва директно от клемореда и не минава през реле или бушон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се прецака релето на алармата по време на движение което точно прекъсва +12 към бобината. Добре че се усетих навреме, окъсих прекъсването и продължих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че когато колата изгасне към бобината вместо 12 волта отиват 4,6 волта и като и подам директно 12в пали веднага.

Това колега е окислил кабел, или леко прекъснат. Също може да е нагоряло реле, хлабава възка. Имай напредвит, че ако няма товар на кабела и ток не протича винаги ще имаш 12В!!! Напрежението ще падне на 4.6в само когато проблема се прояви, и не протича необходимия ток за захранване на бобината. Успех

Сега погледнах че в аутодата дават 3 кабела захранващи бобината. Опитай следните неща при проявен проблем премери +са при бобината обаче като ползваш масата на мотора не тази на буксата. После премери минуса с + от алтернатора да кажеме. Ако някоя от двете вериги покаже 12в значи тя няма проблем, другата е виновна за аномалията. Гледам също че захранващия + на бобината е "клема 15" която е + след подаване на контакт. При проявен проблем направо премери въпросната клема 15, извод за нея в кората под волана като също така е написано дори кой е, ако не знеш(в което се съмнявам).

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се прецака релето на алармата по време на движение което точно прекъсва +12 към бобината. Добре че се усетих навреме, окъсих прекъсването и продължих.

Днес махах всички релета едно по едно и не открих реле от което да се контролира бобината обаче открих, че и при мен имобилайзера на алармата прекъсва точно + към бобината и го елиминирах сега остава само да се надявам, че от алармата е бил проблема ако е не ще сменям клемореда защото всичко друго е проверено.

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

определено не е "хол" датчика!!! :rolleyes:

няма как от него да загуби мояност и да угасне...

ролята му е мнооого по-различна...

търси нататък..ХОЛ НЕ Е!! :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлега мисля,че беше първото лява,най-долното,то пуска ток към бубината,.

Закачих пробна лампа на бобината и вадих релета и бушони наред, а лампата така и не изгасна. Ще сменя клемореда на контактрния ключ и ще разглобя стария за да го огледам защото ме съмнява, че както казва VBI бобината се захранва директно от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакай колега,че те вкарах в тъмницата,вярно е не се захранва от реле,направо от клемореда,и през бушона 15А,тва е ,извинявай че те обърках.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Проблемът при мен се оказа в бушона намиращ се при компютъра на колата (в краката на пасажера), бушонът е 15А с би-метална пластина, почистих контактните пъпки с шкурка 2000 и леко кривнах основата на би-металната пластина за да е малко по стегнат контакта. Проверих по магазините и се оказа, че само от Порше може да се закупи за скромната сума от 38.90 лв. След интервенцията колата престана да проявява характер и ме слуша подобаващо. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравей те на всички скоро взех една ц4 2,0 16 и имам същия проблем пали когато си иска,колегата със темата на която пише че ако пресветва от към бобината и свързващите кабели на самата бобина може да е бобина или кабели, това така ли защото при се получава точно това пресветне и загасва веднага ,какъв може да е проблема има си 12волта мерих и двата кабела на бобината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако "светкат" кабелите или бобината вероятно едно от двете ще е за смяна. Обикновено се почва с кабелите. Въпроса е при теб дали заработва двигателя и понякога гасне или да работи на "три" цилиндъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...