Jump to content

а6 3.0 ,бмв 530 или мерцедес 320. 2004-2005


bulldozerat

Recommended Posts

Здравейте ,колеги.Предполагам много от вас са си задавали този въпрос ,така че чакам съвети.В момента карам ауди а6 99г 2.5тди.Искам да го сменя с еднин от посочените автомобили.Аудито най ми харесва,но всеки ми казва ,че е най скъпо за поддръжка.Дали е много голяма разликата в поддръжката от мойто до следващия модел и дали е вярно ,че бмв и мерцедес са по ефтини за поддръжка?Знам,че има доста теми повечето от които съм чел ,но все пак не мога да взема решение.Мерси за отговорите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал две от горепосочените коли - аудито с 3 литровия двигател и БМВ-то.

впечатления:

А6 ти имаш и виждаш какво предлага, тази а6-тица с по-голямия мотор, ще ти хареса като вървеж и като екстри, защото обикновено са бъкани с такива :lol:

Бмв с тоя мотор е много стегната, здрава и мъжка кола, която аз бих предпочел пред Аудито. Но това съм аз. Доколкото знам аз лично, този двигател на бмв е успешен и хората са доволни от него, докато на аудито същия има проблем с маслената помпа и разпределеителни валове + повдигачи(не всеки екземпляр, но примерно на моята кола се счупиха) Предполагам е въпрос на шанс.

Като цяло поддръжката на тези двигатели не мисля, че е доста по сериозно отколкото това, което имаш в моментА, но лично за себе си аз смятам, че са доста по-здрави от 2.5 тди :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих исказал мнение..Също съм карал и двата мотора на Ауди и БМВ.И двете коли ми допаднаха и с двете коли не съм имал проблеми.Здрави са и имат невероятно поведение на пътя.Един плюс за мене е предното предаване на Ауди за зимата или ако е куатро си перфектен.Като минус ми беше неправилното износване на гумите незнайно защо..В Порше ми казаха 4е било нормално за 18" гума и спортно ока4ване.А при БМВ..какво да кажа освен 4е миналата зима 1 месец 4аках да разтопи да го прибера от една вила..Колега вси4ко е въпрос на вкус и предпо4етание..За мен Ауди е по-добро..веднага друг би казал 4е БМВ е по-по най и така нататък до безкрай!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-малко А6-та след твойта е с верига,а не с ремък :hilezh:

С вериги е по правилно казано. Ама поне двигателя не е такъв кенеф като 2.5тди. Но и аудито си тежи така, че двигателя малко малее. ПОмисли за 3.0тфси, поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,колеги.Предполагам много от вас са си задавали този въпрос ,така че чакам съвети.В момента карам ауди а6 99г 2.5тди.Искам да го сменя с еднин от посочените автомобили.Аудито най ми харесва,но всеки ми казва ,че е най скъпо за поддръжка.Дали е много голяма разликата в поддръжката от мойто до следващия модел и дали е вярно ,че бмв и мерцедес са по ефтини за поддръжка?Знам,че има доста теми повечето от които съм чел ,но все пак не мога да взема решение.Мерси за отговорите!

Колега,

доколкото виждам ти питаш само за стойността на поддръжката (явно си имаш причина да се интересуваш само за този въпрос). Ясно е, че и при трите марки тя ще е почти еднаква, и разбира се - достатъчно висока. Някои от консумативите може да ти бъдат по-изгодни за дадена марка, но пък други - по-скъпи. Смяна на масло и филтри - приблизително 800 лв и при трите марки, смяна накладки и дискове - приблизително 2-2200 лв и т.н.

И трите са приятни коли, не мисля, че може да се прави кой знае какво сравнение - по-скоро въпрос на вкус.

3.0 ТДИ при Ауди е един адски безпроблемен двигател. Не е прав колегата по-горе за проблемите - ако въобще се е случило такова нещо, то е по-скоро инцидентно и изолиран случай.

Поздрави

:hilezh:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в голяма заблуда си 4е бензиновия мотор е по-добър от дизеловия..с 3.0 тди съм дърпал 4.2 tfsi на Q7

И какво общо има едното с другото ? Дръпни а6 4.2 и тогава се обеснявай.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм голям фен на "да си сравниме пишките"..казах просто щото ей така един комшия като тебе ми говори половин година как неговата Q7 4.2 TFSI била мн по бърза от Q7 3.0 TDI.. и накрая се оказа 4е сега си купи дизел...та просто затова го споменах..а никой на света не може да ме убеди 4е бензиновия мотор от съвременния дизел е по-добър по който и да е параметър характеристика и т.н. тези които ги карат те си знаят защо..а тези които са у4или съвсем..не се зака4ам с никой не дразня не ангажирам никой..мое мнение с моето скромно разбиране...

П.П. стига срахме темата на 4овека...успех при покупката и дано си останеш от групата на ауди... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mерцедеса от тези години не те съветвам, БМВ-тата може би имат проблеми с 3.0 дизеловия мотор -> търси в Гугъл BMW swirl flaps, а за Аудито незнам. По принцип тези коли са на едно ниво, но дават различно усещане... Трябва да направиш тестдрайв и да си решиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Sky пожелавам ти колата ти като стане на километрите на моята мотора ти да е в такова здраве :hilezh:

Колкото до проблема четеш статията нали ? Някои ги махат" пеперудите " др не както се вижда не е скъпа нито особено сложна и трудоемка задача.

За мометна нямам намерение да ги пипам. Другото което е че пак в статията са увеличили размера на осичките на въпросния елемент и проблем всъшност няма. Досега в камор или Дару да са претрупани с дизелови мотори за основен ако нещата от статия бяха 100% истина макар като цяло да създава мисловен дискомфорт :flipoff: .

Много хора са ги махнали във форума и никои не споменава за проблем след тва което е странно предвид че все пак са ги сложили некви инжинери :respekt:

Според мен динамичните качества са на предна линия а там 3ТДИ пада безславно 233 vs 231 а и е с 1-2 литра по -икономичен :) сори ама нали разбираш че няма да се предам без бой :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали преди бях давал линк за една тема във анлгийски форум дето е 100 страници точно за този проблем. Имаше ремонти от 2000 до 4000 лири.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да те бият пак няма да стане - това твойто си е диагноза....

Когато се преекспонира един проблем без основателни доказателства и липса на статистика какво искаш да стане.

И извинявай ама да не си доктор ,че ще ми поставяш диагноза :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре сега, предлагам ти да напишеш проблемите които си имал с твоето возило и колко време и пари ти е струвало да ги отстраниш... Особен интерес представлява случката със скоростната кутия и продължителния и престой в твоя багажник

Аз ще напиша за моя "паметник" и какво съм "чувал" от капацитети..

Пък човека да си направи сам изводите ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се преекспонира един проблем без основателни доказателства и липса на статистика какво искаш да стане.

И извинявай ама да не си доктор ,че ще ми поставяш диагноза :respekt:

Пак ли се правиш, че не ми виждаш поста ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре сега, предлагам ти да напишеш проблемите които си имал с твоето возило и колко време и пари ти е струвало да ги отстраниш... Особен интерес представлява случката със скоростната кутия и продължителния и престой в твоя багажник

Аз ще напиша за моя "паметник" и какво съм "чувал" от капацитети..

пък човека да си направи сам изводите ...

Не виждам какво общо има с темата но щом държиш

Скоростната се счупи след 9 години експоатация :( , престана да превключва на всякакви режими спор ръчен итн.GM e само такава слагат на ХД от тези години zf била по-добра ама не би :hilezh:

продължителният престои е от събота вечерта до четвъртък сутринта -1500 лв назад(конвертора).Кофти че се счупи 4 месеца след като я обслужих чесно не знам дали пак бих сменял маслото има доста противоречиви мнения. Проблем ли е скъсан маншон -1 час, датчик за нивото на ксеноновите фарове 100 пари, 3 крушки на габаритите -2-3 лв. Изхвърли си стария ремък за климатика сложих нов не помня колко пари но нещо символично и за 10 мин.

Сега трябва да видя от кво е че ми гасне единия фар но не непременно един и същ а тия "разбирачи " от дару не казаха със сигурност дали е от крушките на ксеноните или трансформаторите(баласти) :lol: всичко е оригинално по колата

Тва е за 1.5 година ползване и около 25 х км консумативите естествено не ги смятам но са съвсем рамките на разумното примерно маслото 7л 5w30 с 4-те филтри и смяната е 350 лв и тн. Едно от нещата при БМВ е че са доста ремонтопригодни точно за разлика от ауди.

Както и да е пожелавам ти късмет с твоята и се надявам да разбереш че това че карам БМВ не ме прави сляп са другите ,нито мега надъхан пъпчив тин и тн. и нищо не е само черно и бяло и е много по-важно да сме обективни отколкото пристрастени :):flipoff:

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо пропускаш водната помпа или това е било само оправдание за да не се замерим ?

Много ми е интересно кво ще си мерим с теб :lol: Верно че имаше нещо такова бях се изсилил на магистарлата и Т скокна намалих до към 200 е спадна за 10 сек :) ма после не го е правила и съм забравил както и не съм предприел нищо в тая посока явно беше много топло и колата много тежка с 400 кила хора и багаж.

Планувам да намина на някоя среша да вим за къв приз претендираш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно кво ще си мерим с теб :lol: Верно че имаше нещо такова бях се изсилил на магистарлата и Т скокна намалих до към 200 е спадна за 10 сек :) ма после не го е правила и съм забравил както и не съм предприел нищо в тая посока явно беше много топло и колата много тежка с 400 кила хора и багаж.

Планувам да намина на някоя среша да вим за къв приз претендираш :)

Не знам баце ти говореше, че имаш ядове с нея. Ми ае мини некой път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам със сигурност че скоростите на Х5 3.0ТДИ , които най вероятно са същите на 530 са ебати кашкавала... ремонта е няма 5К!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...