BECKO Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 Щом се променя звука на работата на двигателя и започва да трака отчетливо си мисля, че няма да е "случайна" грешка която ще отшуми с времето ... явно в момента от време на време държи налягане обтегача и веригата не трака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marty-74 Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 01120 Управление на разпределителния вал (CMP),банка 1- механична неизправност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 7 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 явно в момента от време на време държи налягане обтегача и веригата не тракаИ за мен това е най-вероятната причина. Може би трябва да се види дали не е запушено нещо.Georgi Neykov - при първа възможност ще погледна куплунга, но ме съмнява. От една година карам с 5В40 - преди бях с Кастрол, сега е някакво друго не знам марката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anbuch Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 (Редактирано) Въпросния обтегач не е нищо повече от клапан за някой маслен "провод" с магнитче, който се отваря/затваря при сигнал от ECU-то.Много си далеч от истината!Изобщо схващането ,че "обтегача" обтяга веригата е неточно ,както и ,че той като неработел ,веригата била "хлабава" (не обтегната).Ако не е натегната, причината е в износването му (от "триенето" му с веригата) или в самото отпускане на верига от дългата и експлоатация ,но не и защото той работел или неработел !А за маслото....тия 2 работи ако са износени,каквото и да сложиш си е все тая ,просто с по-хубавото масло няма да се чува толкова ,но проблема не се решава! Редактирано 7 Януари 2011 от Anbuch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 виждам че често започва да се среща проблемът с този скъп обтегач , този по евтиният без електроника се намира на цена за около 160-170 лв на феби , обаче тва чудо електронният струва 900 лв с хиляди отстъпки оригинален та аз си мисля че механичният се успива точно само незнам този сигнал дето идва от компа какво се случва с него , иначе аз си говорих с един познат той ми каза че трудно се прецаква електрониката досега е ремонтирал е само със смяната на пластмасовите банани дето е вземал от по евтиният хидравличен обтегач и ги е слагал на електронният , тези текстолитови банани предполагам че може да се правят на фреза или от тефлон или от текстолит , бях чел че някъде в ибей се прелагали като резервна част та давайте колеги съвети и идей че да сме подготвени от далече да не гризнеме дръвчето и ние Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 9 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 Накрайниците ги продават отделно ебай.Остава въпроса дали ако сменя веригата и накрайниците ще се реши проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 ами според зависи , но ако обтегачът остане без масло се износва вътре буталцето и не подлежи на ремонт има и такива случай, но ако твоя проблем е някоя от тези пластмаси , а те се чупят най-редовно се решава проблемът , а най-сигурно е за си вземеш обтегач нов при положение че си с евтиният , но ние с скъпият вече имаме не малък проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 9 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 Проблема на мен ми е, че не мога да разбера кое е за ремонт, или поне не знам как?Относно обтегача, ако моя беше от евтините досега да съм го сменил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 лоша работа , значи ще кажа тва което съм чувал че ако електрониката на обтегача е повредена значи трябва да го отчете като грешка , ако нищо не отчита значи предполагам че пластамсовите банани са се поизносили и трябва да се заменят с нови , но предполагам че и протекла тая гад там май се сменява накакво уплътнение обаче забравих да кажа че един майстор ми каза че 2 пъти е сменял само верига на негова отговорност и тракането изчезвало , но най-гадното в случая е че самата смяна на тоя гаден обтегач е маска ремъци всичко долу незнам пак повтарям замяната с механичен обтегач моля някой колега който го е правил или знае нещо по въпросът да каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan0111 Публикувано 31 Май 2011 Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 Здравейте,купих си наскоро а4 1.8т quattro avant 2002g. AVJ-мотор!Много съм доволен от покупката,но ми светна chekc-а и на VAG-ми дава грешка -bank1:Camshaft A(intake):advence setpoint not reached(over-retarded).Доколкото изчетох,мисля ,че бананите(по които върви веригата)са се износили(така поне ми каза приятел ,който се занимава с ауди-та от доста време)и веригата стои леко разхлабена,вследствие на ,което има несъответсвие между датчиците.В двигателя не се чува никакъв шум от към веригата,само когато е студена долавям леко хъркане за секунди.Въпроса ми е дали се продават само бананите някъде в БГ?Не съм я разглобил още,защото искам да ги сменя като го отворя-разбрах,че това е слабо място на този мотор.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 31 Май 2011 Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 И аз съм с прецакана верига, казват държала до 200к км и после каквото стане. При мен призвънтява като пусна газта или се спускам на скорост, подам ли малко газ и спира. Колата ми е след 97-ма, но за моя мотор ми обявиха цена около 250-60лв за обтегача и 60лв за веригата. Не винаги се чува призвънтяването, но доста често. Мисля профилактично да сменя и веригата и обтегача поне да съм спокоен, че няма да шумят.Между другото безопасно ли е да се кара с такива симптоми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passat99 Публикувано 6 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2011 Здравейте,купих си наскоро а4 1.8т quattro avant 2002g. AVJ-мотор!Много съм доволен от покупката,но ми светна chekc-а и на VAG-ми дава грешка -bank1:Camshaft A(intake):advence setpoint not reached(over-retarded).Доколкото изчетох,мисля ,че бананите(по които върви веригата)са се износили(така поне ми каза приятел ,който се занимава с ауди-та от доста време)и веригата стои леко разхлабена,вследствие на ,което има несъответсвие между датчиците.В двигателя не се чува никакъв шум от към веригата,само когато е студена долавям леко хъркане за секунди.Въпроса ми е дали се продават само бананите някъде в БГ?Не съм я разглобил още,защото искам да ги сменя като го отворя-разбрах,че това е слабо място на този мотор.ПоздравиЗдравейте и аз съм със подобен проблем с двигател ADR с електронен обтегач , но на Пасат 99 г. Като звънях по-фирмите eauto.bg ми се стори че предлагат въпросните банани, може да им звъннете и да ги питате. И ако с това се оправи проблема - пишете кой е майстора защото търся майстор който да види дали със смяната на бананите или на механичната част от по-евтиния хидравличен обтегач ше се разреши проблема ми. При първия преглед на VAG ми казаха че е за смяна целия обтегач - но ми се иска още някой да погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2011 Един съвет към всички с "проблемни" оБтегачи- отворете "легена" на двигателя и го почистете МНОГО добре, проверете налягането на маслената помпа, прогонете всички маслопроводи и ЧАК тогава се съмнявайте в маслата и оБтегачите си.Лек ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 гледам че няма никакво развитие по темата ето какво ми ражда главата за тези като мен който са с скъпия обтегач купуваме си евтиния който е около 170-200лв монтираме го а на самата букса която дава сигнал за да не се получават грешки остава да виси страият с електрониката и така караме с старият модел до 97 година , компа не отчита грешка защото си седи закачена буксата мисля че е по безболезнен този вариянт поне когато моят се збъгнася мисля така да го направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 З....Въпроса ми е дали се продават само бананите някъде в БГ?....Аз си взех от морга. Лошото е, че ти си със скъпия и не е ясно дали ще сикат да го разделят на части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 е да но аз си мисля че този клапан с електрониката на обтегачуът трудно се прецаква Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MITASHKI_MR Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 (Редактирано) гледам че няма никакво развитие по темата ето какво ми ражда главата за тези като мен който са с скъпия обтегач купуваме си евтиния който е около 170-200лв монтираме го а на самата букса която дава сигнал за да не се получават грешки остава да виси страият с електрониката и така караме с старият модел до 97 година , компа не отчита грешка защото си седи закачена буксата мисля че е по безболезнен този вариянт поне когато моят се збъгнася мисля така да го направяПо този начин,добре ще го излъжеш че все още работи с електронния и няма да ти дава грешка за прекъсната ел. верига.Но когато почне да го командва и очаква промяна на стойността от съответния датчик ще усети че нещо не е наред, че този обтегач не реагира адекватно и ще спре да ползва актуалните графики за работа на двигателя(според данните от съответните датчици),а ще почне да ползва базовите (default) .При което може и да не се усети голяма разлика в работата,но така или иначе ще регистрира код за грешка(изчислената стойност не е достигната).Относно въпроса с маслата май никои не си прави труда да отвори и прочете някоя книжка за експлоатация на съответния автомобил,там има една схемичка за маслата според климата и съответно температурата на въздуха какво масло да се използва.Аз бях с 10w40,лятото като загрее и съответно вън като и около и над 30 градуса маслото става вода и повдигачите притракваха на ниски обороти,сега му сложих 15w40 както го дават за умерен климат и повдигачите не притракват колкото и да е горещо! Редактирано 7 Юни 2011 от MITASHKI_MR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 (Редактирано) По този начин,добре ще го излъжеш че все още работи с електронния и няма да ти дава грешка за прекъсната ел. верига.Но когато почне да го командва и очаква промяна на стойността от съответния датчик ще усети че нещо не е наред, че този обтегач не реагира адекватно и ще спре да ползва актуалните графики за работа на двигателя(според данните от съответните датчици),а ще почне да ползва базовите (default) .При което може и да не се усети голяма разлика в работата,но така или иначе ще регистрира код за грешка(изчислената стойност не е достигната).Относно въпроса с маслата май никои не си прави труда да отвори и прочете някоя книжка за експлоатация на съответния автомобил,там има една схемичка за маслата според климата и съответно температурата на въздуха какво масло да се използва.Аз бях с 10w40,лятото като загрее и съответно вън като и около и над 30 градуса маслото става вода и повдигачите притракваха на ниски обороти,сега му сложих 15w40 както го дават за умерен климат и повдигачите не притракват колкото и да е горещо!Въпросната "електроника" хич не е толкова интелигентна - никога нищо не усеща ... знам за 3 коли преправени по гореописания начин и си карат без проблем, никакви грешки не логват и няма проблеми с газоразпределението Редактирано 7 Юни 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 странно що при мен не се чуват повдигачи и с 5W30 и с 0W30 и с 5W40.. как така съм уцелил масла дето не стават на вода?бтв.. да ме светнеш каква е разликата във вискозитета при 100 градуса темп. на маслото м/у 10W40 и 15W40 масло?дето се казва карайте си колите с каквото си решите.. ако искате и краве масло им сложете.. по темата за маслата има изписано, като за малък роман. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 8 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2011 попрнцип и аз се чудех това лято да му сипа 15 на 40 обаче сиу дават 10 на 40 обаче определено за жегите 15 на 40 ще е по добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 8 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2011 Аре стига вече... толкова е дъвкан тоя визкозитет на маслата. Дали ще е 10/40 или 15/40 има значение само при ниски температури на студен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 8 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2011 По принцип 15/40 са минерални масла и в жегата направо лошо им става... Пълна синтетика колеги, там е истината! )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 9 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2011 че 15на 40 е минерално така е обаче от личен опит мога да кажа когато купих моята а4 ка веднага вечерта смених маслото защото от нетърпение имах 15 40 останало около 3 литра викам ще я покарам 4-5 дни и ще си сложа 10 на 40 е така за промивка я покарах е просто мотора работеше толкова мазно , за моя радост за 300 км нямаше грам мърсотия след като го източих и сипах 10 на 40 двигателят не работеше така меко и мазно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MITASHKI_MR Публикувано 10 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2011 (Редактирано) странно що при мен не се чуват повдигачи и с 5W30 и с 0W30 и с 5W40.. как така съм уцелил масла дето не стават на вода?бтв.. да ме светнеш каква е разликата във вискозитета при 100 градуса темп. на маслото м/у 10W40 и 15W40 масло?дето се казва карайте си колите с каквото си решите.. ако искате и краве масло им сложете.. по темата за маслата има изписано, като за малък роман.грешката е моя става въпрос за 20w-50 Редактирано 10 Юни 2011 от MITASHKI_MR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MITASHKI_MR Публикувано 10 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2011 Въпросната "електроника" хич не е толкова интелигентна - никога нищо не усеща ... знам за 3 коли преправени по гореописания начин и си карат без проблем, никакви грешки не логват и няма проблеми с газоразпределениетоКолко е интелигентна електрониката зависи от това какво е решил създателя и!Това че ти не усещаш разлика в работата на мотара не означава че тои работи оптимално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване