Recommended Posts

Вдигам стара тема, но от няколко дена чета за този мод и искам да го права.Проблема е че съм с 02x кутия за която няма готови шайби.За старите кутии има 1 от чуждите форуми който ги продава по 50 долара, но размера е различен от този за мойта кутия.Така и не разбрах дали шайби 1 и 4 се сменят със същия размер, но друг материал или се сменят с различна дебелина шайби.Най-доброто инфо което намерих е че могат да се ползват шайби LS3047, но на какъв размер са неможах да разбера.Ако са като оригиналните имам го СПИСЪКА.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Роман ти го е написал по-горе кои шайби на какъв размер се преправят и къде де слагат...

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Audi V6 said:

Роман ти го е написал по-горе кои шайби на какъв размер се преправят и къде де слагат...

 

Ако имаш впредвид това: 

Quote

във линка ще видите реалните размери и материал на втулките използвани във дифовете като също така ше видите заместителите им , които могат да се купят от INA или FAG с парт номер LS3047, което на практика е размера на шайбата , която купувате демек - 30мм / 47мм с 3мм дебелина, та купувайки тези шайби /2броя трябва да са / трябва да ги преработите на по малки размери а именно 30мм / 43мм на 1,47мм дебелина !!

 

то нестава.Това е за фейслифтова кутия на A4 B5.При мен кутията е 02x и размерите са различни.По схема като гледам сега обаче за 01е кутията от следния цитат виждам че шайба номер 4 е същия размер.Тоест заменя оригиналната Тефлонова шайба със шайба ИНА преработена до същия размер.Обаче на шайба номер 1 дебелината не е 1.47, а 1.94. Ето и снимката за сравнение на размерите на шайбите на 2та вида кутии.Шайбите които се сменят са номер 1 и номер 4.Различни са по цвят от останалите, защото са с тефлоново покритие.

 

Hkwpirl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

А Кольо направил ли го е? Много ми е интересен резултата и снимков материал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Никой нищо не е направил досега.Накрая ще направа една заварка на средния диф и ще махна предните полуоски да се знае :D:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здрасти на всички. Моят торсен е с два ролкови лагера в двата края, м/у двете големи събни колела има две стоманени шайби и м/у тях има една месингова с прорези за смазване. Ауди А4 Б5 1.8 турбо куатро 1996-та АЕБ мАтор. На сняг, когато навия волана докрай, става като кола на задно, но само тогава. Въпроса ми е, с тоя тунинг, кога започва да предава момента основно към задните колИла. Много ми е съмнителна цялата тая работа, защото наистина мисля, че симетричността на всички елементи в моя торсен е именно защото е 2:1 или 50 на 50. Какво ще се случи като се подложат тея шайби? И ако се случва нещо различно, защо?
п.с. торсена е смъкнат и винаги мога да ви го снимам. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 31.01.2021 г. at 23:34, ByColt написа:

Здрасти на всички. Моят торсен е с два ролкови лагера в двата края, м/у двете големи събни колела има две стоманени шайби и м/у тях има една месингова с прорези за смазване. Ауди А4 Б5 1.8 турбо куатро 1996-та АЕБ мАтор. На сняг, когато навия волана докрай, става като кола на задно, но само тогава. Въпроса ми е, с тоя тунинг, кога започва да предава момента основно към задните колИла. Много ми е съмнителна цялата тая работа, защото наистина мисля, че симетричността на всички елементи в моя торсен е именно защото е 2:1 или 50 на 50. Какво ще се случи като се подложат тея шайби? И ако се случва нещо различно, защо?
п.с. торсена е смъкнат и винаги мога да ви го снимам. 

Просто ми стана интересно,че при мен на сняг или мокро като дам повече газ и колата се държи все едно е само със задно!А си е куатро,нормално ли е?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 26.02.2021 г. at 21:08, anto1 написа:

Просто ми стана интересно,че при мен на сняг или мокро като дам повече газ и колата се държи все едно е само със задно!А си е куатро,нормално ли е?

Ми не, не е нормално. Когато потегляш с прав волан, трягва да врътне малко и да дръгне почти като на сухо. Виж все пак EDS-а дали бачка (то ако не бачка, ще имаш некъв проблем с ABS-a) Когато волана е навит до край, тогава се държи, сякаш е на задно. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.