RhythmiX Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Добър ден колеги.В момента карам с 15 цола железни джанти,но за лятото съм решил да обуя колата със 17-ки джанти.Определено визията на колата ще се промени,това е голям плюс.Возенето много ли ще се влоши ?Казват ми да не слагам 17-ки,защото щели постоянно да съсипват лагери и окачване.Нека колегите,които са по на ясно или имат коли с 17-ки да споделят мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Ако си караш колата както си трябва,без да се меткаш в дупките като луд и без да правиш "селски" изпълнения,нема да имаш абсолютно никакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 21 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Под Селски изпълнения разбираме ?Аз по принцип много си пазя колата,ако не я пазих нямаше да се замислям дали ще чупи окачване или няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Возията спрямо 15-ките ще е доста по твърда,но стабилноста в завоите и поведението на колата като цяло във високите скорости ще е далеч по-добре.Селски изпълнения-рязки стартове с боксуване,опъване на ръчни в завойчета,качване на бордюра пред дискотеката...се такива подобни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 21 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Това са доста плюсове.А за разбиване на лагери и тампони какво ще кажеш ?Ако колата се кара разумно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Аз карах Пасата 2 лета с 17-ки и към 25к км из България,Македония,Турция и Гърция и не успях нищо да разбия.Така че... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 21 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Ясно,значи всичко е до човек.А митовете,че 17-ките разбивали колата както и да я караш не излизат значи.Ето тези джанти съм харесал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 (Редактирано) ]Внимавай с ЕТ-то Редактирано 21 Март 2010 от Petkovm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 21 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Смисъл ?В момента са на една А4-ка тези. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Добре.Имах впредвид да не опират някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Не е лош модел джантите дето си харесал, колега. Ще стои добре. Само ако искаш да си позапазиш окачването, не се мятай на ниски гуми. Слагай 235/45/17 и хем във возията няма да усетиш особено влошаване, хем няма особено да разбива окачването, хем и ще е доста красиво. Иначе няма какво да предполагаме, има си закони на физиката. И 1 мм. да е по-нисък профила на гумата, естествено, че неравностите се усещат повечко от окачването. Колкото е по-нископрофилна, толкова по-малко обира от удари и вибрации. Това не е сложно да си го представим. Въпросът е до приоритети. Ако си на 55 г. и искаш да си караш колата до края на живота си, то тогава разбира се ще си сложиш висока, балонна гума, ако обаче си млад човек с вкус към естетиката и влечение към малко по-спортното каране и финансови възможности да си сменяш носачи и биалетки, когато се наложи..., то тогава може и 225/40/18 да метнеш на едно Б5. Приоритети, това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 Ето още един минус - големите и тежки гуми ще влошат динамиката на колата (едва ли ще сложиш 17-ки на 195:)).Джантите са значително по-тежки, возията ще се влоши, стабилността в завой ще е по-добра, но това само ако караш по-рязко. Ако си запазиш стила на каране ще си остане само плюса от визията и минусите.Както е казал daks - "приоритети, това е" . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paneca Публикувано 28 Март 2010 Доклад Share Публикувано 28 Март 2010 Извинявам се, но да попитам като стана въпрос че колата ще стане по стабилна с големи джанти и широки и ниски гуми,оптималния варянт за добро поведение на пътя на един автомобил не се ли получава с параметрите зададени от производителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Не. "Заводския" размер е съобразен с много фактори - цена, комфорт, регион където се продава колата....Дори при покупка имаш опция за по-големи джанти - но доплащането е голямо и обикновено се спестява.Това най-общо. Много може да се напише за доработването на заводските решения (не само при гумите), но това е много дълга тема.Самите автопроизводители също предлагат променящи поведението на колата пакети - ниско окачване, адаптивно окачване, сервотроници, един и същ двигател с различни мощности, различни скоростни кутии и т.н. и т.н.Всичко това дава коренно различно поведение на един автомобил и няма такова нещо като "оптимален вариант на поведение" - всеки индивидуално си решава какво е оптимално за него - като цена, визия, финанси, пригодност за всеки ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Ето още един минус - големите и тежки гуми ще влошат динамиката на колата (едва ли ще сложиш 17-ки на 195:)).Джантите са значително по-тежки, возията ще се влоши, стабилността в завой ще е по-добра, но това само ако караш по-рязко. Ако си запазиш стила на каране ще си остане само плюса от визията и минусите.Както е казал daks - "приоритети, това е" .Към минусите е и, че при по ниска скорост ще попадаш в аквапланинг.Разликата във возията не е толкова голяма за шофЕра, за пътниците е брутална. Ако имаш семейство не мисля, че е оферта. Ама ако те е напънала гъзарията давай смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Освен , че е по-красиво с 17'( с уговорката , че не си с някое високо стоково окачване ...) друго преимущество няма със сигурност . Друг е въпроса ,че "17-ки джанти на А4" е много общо казано Искам да видя какъв старт ще направи 100-коньова А4 с гуми широки 235 - направо ще излита Не , че и с 225 ще е много пъргава ... Извода е , че преди да се набута човек за джанти и гуми е препоръчително първо да пробва - да покара поне 20 километра и тогава да решава . Иначе купуваш и след това при разочарованите в раздел "продава" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paneca Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Мерси за изчерпателния отговор колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 5 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2010 Аз вече сложих джанти.Гумите сами 225/45/17 и да ви кажа няма кой знае каква промяна във возията и във вървежа на колата..само потеглянето на съединител стана по-тромаво,но визията се промени тотално.Стабилността също особено при висока скорост.Колега какво искаш да кажеш с това Аквапланинг при ниска скорост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 5 Април 2010 Доклад Share Публикувано 5 Април 2010 Пиши с колко ти се дигнал разхода ? И дано си със спортно окачване, че сега с 17-ки ще стой като щъркел малко освен ако не ти харесва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Април 2010 Доклад Share Публикувано 6 Април 2010 Аз втори сезон съм с 225/40/18 и нямам никакви драми....Динамиката ми е същата,че даже и по-добра отколкото 16"Със спортното окачване съм,гумите са ХЛ,джантите са оригинални на Ронал,което също е много важно.Със 16" давам 7.0 до 100 и междинно 90-120 за 3,7секСъс 18" давам 6.9 до 100 и междинно 3.66 за 90-120Разхода не съм го гледал,защото за момента не ми дреме дали съм 13 или 15 градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 6 Април 2010 Доклад Share Публикувано 6 Април 2010 ..Със 16" давам 7.0 до 100 ...Със 18" давам 6.9 до 100 .....тва 7.0 и 6.9 кво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Април 2010 Доклад Share Публикувано 6 Април 2010 Аз втори сезон съм с 225/40/18 и нямам никакви драми....Динамиката ми е същата,че даже и по-добра отколкото 16"Със спортното окачване съм,гумите са ХЛ,джантите са оригинални на Ронал,което също е много важно.Със 16" давам 7.0 до 100 и междинно 90-120 за 3,7секСъс 18" давам 6.9 до 100 и междинно 3.66 за 90-120Разхода не съм го гледал,защото за момента не ми дреме дали съм 13 или 15 градско.До 100 е нормално според мен да даваш по добри времена, защото с по големи гуми по малко буксуваш. Но на 400 м би трябвало да си по зле. Имаш ли резултати там преди и сега ?тва 7.0 и 6.9 кво е?Не е разход, дишкай мило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Април 2010 Доклад Share Публикувано 6 Април 2010 тва 7.0 и 6.9 кво е?СекундиДо 100 е нормално според мен да даваш по добри времена, защото с по големи гуми по малко буксуваш. Но на 400 м би трябвало да си по зле. Имаш ли резултати там преди и сега ?Както го написах по-горе така е,мерено многократно.Абсолютно никаква разликаняма,почти,но е в полза на 18"14.7 дадох без резервна,инструменти,задната щора на багажника ,аптечки и т.н. със 16"14.85 дадох с резервна ,аптечки и т.н. с 18"По-важно ми е , че не колко прави до 100,а колко ми е доускорението 80-160.Там с 18" и 16" е 1:1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 6 Април 2010 Доклад Share Публикувано 6 Април 2010 (Редактирано) Не е разход, дишкай мило.Викаш, притеснил съм се А може би, просто исках да го напише.СекундиТва с 1.8Т? Не искам да оспамвам темата, но просто уточнявам...С чип или с газова смъкна 1.5 секунди от фабричното ускорение? Или и с двете - като шпекситу Редактирано 6 Април 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Април 2010 Доклад Share Публикувано 6 Април 2010 КОлата се кара само на бензин и предимно 100 октана.Турбото ми е от В6 163 коня,чип,пайп,генерация и преден кулер.Налягане 1.2 пик и 1 холд до 5000об Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване