Bobu Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 Озари ме нещо идеята от един БМВист, дето казва, колко меко и приятно почнали да влизат скоростите, след смяна на масло, дори и при студена кола.Не съм се засилил, да сменям масло на скорости, но искам мнение.Сменя ли се изобщо маслото на скоросите? С какво се сменя? Резултати осезаеми има ли? Изобщо +/- ?Конкретния случай говоря за а4, АДР, 98`, с ръчни скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 и аз се интересувам живо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 Да, има разлика. Слагайте само оригинално масло: не е скъпо, а кутията работи доста добре с него. Трябва специален ключ за пробката за източване. Това е в общи линии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 В повечето случай няма разлика. Най добре да се източи малко и ако маслото е чисто и достатъчно като количество да не се пипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgid Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 Няма разлика. Аз мойто го смених защото само в мойте ръце колата има 50 000км и не го бях сменял, а преди това кой знае колко. Беше бистричко като ново, въпреки това го смених с кастрол таф-х, разлика никъква.Може би ще има разлика ако не е смянано 300 000 км или има някакъв проблем с кутията, ама щом всичко си ти е наред пари на вятъра.Както ти е казъл колегата дръпни малко от него и по цвета ще се уриентирш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 Не виждам какъв е проблема от смяна на маслото със същото по вид, купено от Порше БГ, но ново. Със сигурност това няма да навреди на колата. Бях чел в американски форум как има случаи на мътно източено масло. Тогава ще е наложителна смяната.Лични впечатления: В един ден смених масло на скоростна кутия и спирачна течност, като източих старата и от 2-ра помпа на съединителя. Резултата: доста подобрена смяна на скоростите. Имах проблем с включване на 1-ва в движение, както и затруднено влизане на 2-ра. Сега проблема изчезна. Подобрението го отдавам по-скоро на източване на спир. течност от съединителя, там източих доста бозава течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 25 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 Какво е оригиналното масалце за 1.8 АДР, колко литра са ми нужни. Цени? От къде да го взема, Порше предполагам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 Ако имаш проблеми с превключването го сменяй направо. Масло можеш да си вземеш от колегата АЦЕ ТАФ-Х. По принцип казват, че маслото не трябва да се сменя за целия период на експлоатация на автомобила, но аз лично смятам, че доста от нашите коли живеят втори живот вече и вечни неща няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimittar Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 Какво е оригиналното масалце за 1.8 АДР, колко литра са ми нужни. Цени? От къде да го взема, Порше предполагам?Да и мен ме интересува. От скоро имам Ауди А4 1.8 5V (125 к.с.) и нещо първа и задна влизат трудно. А, нямам книжка за колата и незнам нито колко масло побира двигателя, нито колко масло побира скоростната кутия. И как изобщо да проверя нивото на маслото в скоростната кутия? П. С.По принцип, приятели ми препоръчват масло ALPINE и за двигателя и за скоростите. Някой има ли впечатления от това масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 За механични кутии освен кастрол повече не бих сложил друго. Ако само първа и задна влизат трудно може съединителят да ти е за смяна или помпите да не работят добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimittar Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Долях около 0,5 л. масло в скоростите и се оправиха. Обаче забелязах, че ми таи от някъде. А друго място, което прави проблем при превключване е, ако има разбит тампон на двигателя и ако скоростите са с лостовата система, а не с жила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Това не много добре, защото е близо 1/4. Следи я редовно за колко време спада и ако трябва ремонт. Иначе може да се наложи да смениш кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Това не много добре, защото е близо 1/4. Следи я редовно за колко време спада и ако трябва ремонт. Иначе може да се наложи да смениш кутията.Простете за глупавия въпрос, но от скоро имам автомобил и още се ориентирам в материята, та относно проверката на нивото на маслото в скоростната кутия? Как става това чудо? Къде да погледна и т.н. ? Надявам с да не досаждам с глупавите си въпроси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 (Редактирано) Има пробка от страни към шофьорската страна на скоростната кутия. Развиваш я с шестограм 19 и "бъркаш" с пръст, ако има масло миришещо на развален чесън и не е мътно всичко е наред. Редактирано 26 Март 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Да не искаш да кажеш НЕ миришещо на развален чесън. До колкото знам трябжа да си мирише на масло, ако смърди на спрънджа трябва да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 а как мирише спрънджата и аз си мисля за смяна на масло в скоростната кутияПредполагам, че маслото за скоростната кутия и диференциала се сменят от едно и също място.Май ловеше около 2-2.5 литра, а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Има пробка от страни към шофьорската страна на скоростната кутия. Развиваш я с шестограм 19 и "бъркаш" с пръст, ако има масло миришещо на развален чесън и не е мътно всичко е наред.Значи всичко което ми трябва е шестограм, пръст и добро обоняние. Мисля че ще се справя Благодаря на отзовалите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Аз го смених и няма никаква разлика.Първо сменете спирачната течност и после мислете да смяна на масло на скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 ми и аз реших да сменя моето преди 30-тина хиляди и не съм доволен.. старото си беше Ок, ама все пак му сипах Motul синтетично 300v. пормяна нямаше.. и преди си влизаха Ок и сега си влизат Ок! промяната обаче дойде зимата. С новото масло в началото превключва по-тегаво. а оригиналното е около 50лв/л - за някой е скъпо за други не е толкова скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 От Порше Бг ми излезе около 25 лв/л. маслото за скорости. Не е 50. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 27 Март 2010 Доклад Share Публикувано 27 Март 2010 тънката разлика е че при теб мотор и скорости са поставени "неправилно" като за Ауди и аз незнам защо, но маслото за скоростите на напречните го дават друго от това за надлъжните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 11 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2012 (Редактирано) Понеже се присетих нещо, въпреки че не съм с колата от първия пост на темата все пак да питам.За дизел 1.9 131 коня, нещата със смяната на маслото на скоростите как седят? Има ли смисъл да се сменя на определен период, ако всичко е наред.Как може да се провери нивото на маслото на скоростите, освен в сервиз на подемник ? Редактирано 11 Юни 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 11 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2012 Нещата не са се променили много от както карах голф 2 и там беше голям шестограм само трябва да намеря да не съм го хвърлил разликата е в цената на маслото, трябва ти канал фенер и желание. Мое мнение е маслото не са проектирано за живот над 10г и 500к км ако това беше така щеше да му сложат филтър и помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Колега "М" в Порше маслото за скоростната кутия е 52лв/л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 Тази гайка на снимката на пробката на скоростната кутия с какъв инструмент да я развия, новото масло през пробката отстрани ли се налива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване